secio84 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Pany które felgi lepiej mi wejdą ta sama felga tylko kolor delikatnie różny tyle że ET o 15 inne.. http://allegro.pl/felgi-oems-ifg10-19-9-5j-et40-5x112-ms-i5697437700.html#thumb/1 http://allegro.pl/felgi-oems-ifg10-19-9-5j-et25-5x112-i5574611770.html Tu masz moje auto na 19 et 45 9.5 calanaciepane z GT-I9195
staniek Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 8D0819419A chyba o tą gumkę Ci chodzi dokladnie o to chodzi,dzieki.. dzisiaj zajechalem do aso po ta uszczelke z pod akumulatora,pan sprzedawca z aso,odradzil mi zakladanie tej gumeczki,powiedzial ze swego czasu mieli akcje serwisowa na te gumeczki,teraz wywalaja je calkiem Jak nie patrzec to te gumki co najmniej raz do roku trzeba czyścic z syfu żeby się nie zapychały
feniks Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Mi się zatykał odpływ za serwo, patrząc na wprost jest za nim po lewej stronie
dawid7737 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 (edytowane) U mnie na tym kole będzie opona 215/35 a zawieszenie to air, także co lepiej brać te z et40 będzie rozsądniej żeby to upchnąć? aa jak ktoś nie zauważył to na porzedniej stronce jest koło o którym mówie, co do wklęsłości dokładnie chodzi mi o to że środek jest głębiej schowany od rantu Edytowane 15 Grudnia 2015 przez dawid7737
grzes283 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Przy air zejdziesz niżej, niż ja na gwincie. U mnie było 1cm niżej niż na 1BV - niżej już nie chciałem. Koła się ładnie wpasowały. Z tyłu ET25 i było ok, z przodu ET 30 i szczerze mówiąc nie wiem, czy przy ET 25 nie było by już poza obrysem, ale ja miałem 8.5J i 225/40 - u Ciebie opona będzie ładnie naciągnieta, więc nie sądzę aby był problem. Z drugiej strony bezpiecznie jest wziąć ET 40 i wyregulować dystansem, choć sama felga już nie będzie miała tego charakterystycznego wklęsłego środka.
H4mm3R Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 O kurde myślałem że mało tego będzie tylko co z tym ET? Dobrze myśle że te z et25 będą bardziej wklęsłe? Wklęsłe? Czyli masz na myśli, że środek felgi będzie bardziej schowany od rantów felg? Tak, zgadza się przy większości felg z ET 30,25,20.....tak to może wyglądać. Ale to tylko walor estetyczny, ważniejszy jest techniczny, który zależy nie tylko od ET, ale od opony, zawieszenia i szerokości felgi - choć to ostatnie ma najmniejszy wpływ. U mnie przy gwincie i feldze 18" 225/40 i ET30 + 5mm dystans na tyle było w sam raz, ale wydaje mi się, że na wyższym zawieszeniu będzie koło wystawac poza obrys auta. Musisz wiedzieć, że im auto niżej, tym koło bardziej się chowa w nadkole i można wsadzać mniejsze ET. Reasumując, im większe ET, np 45,50,55 - tym bardziej koło schowane w nadkolu, a im mniejsze ET, np 30,25,20 tym koła będą bardziej wystawały.... Pozdrawiam Owszem ale to co piszesz tyczy się felgi ori audi, natomiast felgi OEM są robione inaczej. Na wklęsłość nie ma wpływ ET lecz rozmiar i szerokość felgi, w sensie im mniejsza i szersza felga tym większy concave (wklęsłość). Im niżej na gwincie, to przód się chowa z braku regulacji kątów, natomiast tył zaczyna bardziej wystawać jak ustawisz dobrze kąty żeby Ci opon nie kroiło. U mnie na tym kole będzie opona 215/35 a zawieszenie to air, także co lepiej brać te z et40 będzie rozsądniej żeby to upchnąć? aa jak ktoś nie zauważył to na porzedniej stronce jest koło o którym mówie, co do wklęsłości dokładnie chodzi mi o to że środek jest głębiej schowany od rantu Jak opuścisz auto to może schowasz to ET25 ale jak pojedziesz to nawet rolowane nadkola nie zakryją Ci felg. Więc innej opcji niż ET40 nie widzę.
dawid7737 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Oo dziękuje Ci bardzo hammer za szczegółową pomoc także wezme te z et40 chłopakom wyżej też dzieki za pomoc
KoJ@K Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 (edytowane) Bierz styling 132 w opcji 4x10J i tam te wklęsłości gniotą suty !! Aaa wlasnie, odnosnie tego - im nizej, tym kola sie bardziej chowają - kiedys jak tutaj o to pytalem w A4 (bo w golfie to przod i tyl mi sie schowaly), to ktos mi napisal ze tylko przod sie chowa przy obnizeniu, a tyl malo co, albo wcale. Wiec jak to kurde jest !? Bo nie wiem czy szukac adapterow ~15mm do 10J et45, czy zostawic 18mm i bedzie jakos w miare delikatnie sobie wystawalo ? Od razu mowie, ze gwintu jeszcze nie ma zalozonego i stad mojej watpliwosci. Edytowane 15 Grudnia 2015 przez KoJ@K
RicS3 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Panowie jak to jest na stacji diagnostycznej z wiarygodnością badania sprawności amortyzatorów? Coś mi puka z prawej strony na małych nierównościach, takiej tarce. A jestem świeżo po wymianie wahaczy, drążków kierowniczych, końcówek drążków, łączników stabilizatora. Koleś na stacji sprawdził na szarpakach i tylko powiedział, że amortyzator dziwnie pływa. Ale potem wjechałem na to urządzenie do pomiaru sprawności amorów i wyszło po 81%. Powiedział żebym pojechał do mechanika bo to jednak nie amortyzator j trzeba poszukać głębiej. W tej chwili zawiecha to 1BA + sprężyny eibach. Mam auto od dwóch lat i nie wymieniałem amortyzatorów.
KoJ@K Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Sprawdzanie skutecznosci amorkow na stacji to pic na wode, tak ze swoich "przyzyc" moge powiedziec.
vblpl Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 KoJ@K, a gdzie je sprawdzić w takim razie? U mnie niby też coś stuka.
xsebo1 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Moja b6 z 2001r 210 tkm przejechane, głównie autostrady i tył trochę bujał a przód za sztywny był. Zawias 1BA. Deszcz w koleinach i rzucało autem jak szmatą, a przód na poprzecznych nierownosciach nie nadążał. Na badaniu pewnie wyszło by podobnie jak u ciebie, co jest dalekie od sprawności. Wymieniłem amortyzatory na Sash i już nie ma różnicy na progach zwalniajacych, jest ok
KoJ@K Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 KoJ@K, a gdzie je sprawdzić w takim razie? U mnie niby też coś stuka. Chyba niestety nigdzie. :/
greg2505 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 mam pytanko ,włączam econ (dioda świeci) przez chwilę coś zabrzęczy i cisza ,wyłączam (dioda gaśnie) cisza tak było do tej pory,dzisiaj włączam econ zabrzęczało jak zwykle i cicho brzęczy dalej,wyłączam cicho brzęczy ,przegazówka cisza po chwili znowu cicho brzęczy ,czy to sprzęgięłko sprężarki się kończy
kaju Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 mam pytanko ,włączam econ (dioda świeci) przez chwilę coś zabrzęczy i cisza ,wyłączam (dioda gaśnie) cisza tak było do tej pory,dzisiaj włączam econ zabrzęczało jak zwykle i cicho brzęczy dalej,wyłączam cicho brzęczy ,przegazówka cisza po chwili znowu cicho brzęczy ,czy to sprzęgięłko sprężarki się kończy nie wiem co to, ale morał mogę CI przedstawić: następnym razem już nie będziesz cisnął
grzes283 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Bierz styling 132 w opcji 4x10J i tam te wklęsłości gniotą suty !! Aaa wlasnie, odnosnie tego - im nizej, tym kola sie bardziej chowają - kiedys jak tutaj o to pytalem w A4 (bo w golfie to przod i tyl mi sie schowaly), to ktos mi napisal ze tylko przod sie chowa przy obnizeniu, a tyl malo co, albo wcale. Wiec jak to kurde jest !? Bo nie wiem czy szukac adapterow ~15mm do 10J et45, czy zostawic 18mm i bedzie jakos w miare delikatnie sobie wystawalo ? Od razu mowie, ze gwintu jeszcze nie ma zalozonego i stad mojej watpliwosci. Trochę dziwna teoria....ja mam w takim razie specyficzne auto. U mnie na gwincie, gdzie jeszcze raz napisze miałem o ok 1 cm niżej niż w 1BV i przód i tył się bardziej schował, teraz wstawiłem ponownie 1BV i te same koła są mniej schowane......oczywiście przy obecnym ET nie ma to większego znaczenia, ale widac różnicę. Tą samą sytuację miałem w Borze. Co do concave, jest tak jak Hammer napisał, ma na to wpływ również szerokość felgi, natomiast, czy to ori, czy repliki, to się nie wypowiem, bo nie kupowałem nigdy plastikowych felg...
H4mm3R Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Bierz styling 132 w opcji 4x10J i tam te wklęsłości gniotą suty !! Aaa wlasnie, odnosnie tego - im nizej, tym kola sie bardziej chowają - kiedys jak tutaj o to pytalem w A4 (bo w golfie to przod i tyl mi sie schowaly), to ktos mi napisal ze tylko przod sie chowa przy obnizeniu, a tyl malo co, albo wcale. Wiec jak to kurde jest !? Bo nie wiem czy szukac adapterow ~15mm do 10J et45, czy zostawic 18mm i bedzie jakos w miare delikatnie sobie wystawalo ? Od razu mowie, ze gwintu jeszcze nie ma zalozonego i stad mojej watpliwosci. Trochę dziwna teoria....ja mam w takim razie specyficzne auto. U mnie na gwincie, gdzie jeszcze raz napisze miałem o ok 1 cm niżej niż w 1BV i przód i tył się bardziej schował, teraz wstawiłem ponownie 1BV i te same koła są mniej schowane......oczywiście przy obecnym ET nie ma to większego znaczenia, ale widac różnicę. Tą samą sytuację miałem w Borze. Co do concave, jest tak jak Hammer napisał, ma na to wpływ również szerokość felgi, natomiast, czy to ori, czy repliki, to się nie wypowiem, bo nie kupowałem nigdy plastikowych felg... Grześ a ustawiałeś zawieszenie po zmianie zawieszenia? Tył się schowa jak pójdzie w dół ale wtedy robi się negatyw, na szczęście jest regulacja kątów i wtedy góra się wysunie, bo im niżej to dolny wahacz ustawia się poziomo i wysuwa koło na zewnątrz.
dawid7737 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Bierz styling 132 w opcji 4x10J i tam te wklęsłości gniotą suty !! Kurde kusisz mnie nimi! sam głupieje już tylko skompletowac te 4x 10J ;o żeby mi się chciało to wrzuciłbym gwint dopuki aira nie poskładam i wpadłbym mierzyc je do Ciebie
grzes283 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Bierz styling 132 w opcji 4x10J i tam te wklęsłości gniotą suty !! Aaa wlasnie, odnosnie tego - im nizej, tym kola sie bardziej chowają - kiedys jak tutaj o to pytalem w A4 (bo w golfie to przod i tyl mi sie schowaly), to ktos mi napisal ze tylko przod sie chowa przy obnizeniu, a tyl malo co, albo wcale. Wiec jak to kurde jest !? Bo nie wiem czy szukac adapterow ~15mm do 10J et45, czy zostawic 18mm i bedzie jakos w miare delikatnie sobie wystawalo ? Od razu mowie, ze gwintu jeszcze nie ma zalozonego i stad mojej watpliwosci. Trochę dziwna teoria....ja mam w takim razie specyficzne auto. U mnie na gwincie, gdzie jeszcze raz napisze miałem o ok 1 cm niżej niż w 1BV i przód i tył się bardziej schował, teraz wstawiłem ponownie 1BV i te same koła są mniej schowane......oczywiście przy obecnym ET nie ma to większego znaczenia, ale widac różnicę. Tą samą sytuację miałem w Borze. Co do concave, jest tak jak Hammer napisał, ma na to wpływ również szerokość felgi, natomiast, czy to ori, czy repliki, to się nie wypowiem, bo nie kupowałem nigdy plastikowych felg... Grześ a ustawiałeś zawieszenie po zmianie zawieszenia? Tył się schowa jak pójdzie w dół ale wtedy robi się negatyw, na szczęście jest regulacja kątów i wtedy góra się wysunie, bo im niżej to dolny wahacz ustawia się poziomo i wysuwa koło na zewnątrz. Nie ustawiłem dlatego wydawało mi się że jest inaczej. Dwa lata tak śmigałem, ale opon nie poryło.
H4mm3R Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Bierz styling 132 w opcji 4x10J i tam te wklęsłości gniotą suty !! Aaa wlasnie, odnosnie tego - im nizej, tym kola sie bardziej chowają - kiedys jak tutaj o to pytalem w A4 (bo w golfie to przod i tyl mi sie schowaly), to ktos mi napisal ze tylko przod sie chowa przy obnizeniu, a tyl malo co, albo wcale. Wiec jak to kurde jest !? Bo nie wiem czy szukac adapterow ~15mm do 10J et45, czy zostawic 18mm i bedzie jakos w miare delikatnie sobie wystawalo ? Od razu mowie, ze gwintu jeszcze nie ma zalozonego i stad mojej watpliwosci. Trochę dziwna teoria....ja mam w takim razie specyficzne auto. U mnie na gwincie, gdzie jeszcze raz napisze miałem o ok 1 cm niżej niż w 1BV i przód i tył się bardziej schował, teraz wstawiłem ponownie 1BV i te same koła są mniej schowane......oczywiście przy obecnym ET nie ma to większego znaczenia, ale widac różnicę. Tą samą sytuację miałem w Borze. Co do concave, jest tak jak Hammer napisał, ma na to wpływ również szerokość felgi, natomiast, czy to ori, czy repliki, to się nie wypowiem, bo nie kupowałem nigdy plastikowych felg... Grześ a ustawiałeś zawieszenie po zmianie zawieszenia? Tył się schowa jak pójdzie w dół ale wtedy robi się negatyw, na szczęście jest regulacja kątów i wtedy góra się wysunie, bo im niżej to dolny wahacz ustawia się poziomo i wysuwa koło na zewnątrz. Nie ustawiłem dlatego wydawało mi się że jest inaczej. Dwa lata tak śmigałem, ale opon nie poryło. Może mało jeździsz lub ten 1cm niżej od 1BV nie wypływa na tyle żeby cięło opony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się