secio84 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 W moim wątku masz foty nie chce tu zaśmiecać naciepane z GT-I9195
Frimuś Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 W moim wątku masz foty nie chce tu zaśmiecać naciepane z GT-I9195 Ok.bede w domu to poszukam,na telefonie to nie oglądanie.Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
jedrekx Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) Pajda, też proszę czytaj uważnie, bo te opony o których rozmawiamy to już przeszłość, obecnie mam w rozmiarze zalecanym Odpowiedz mi o ile wyższe jest prawdopodobieństwo pojawienia się skrzypienia opon przez: A - zbyt niski indeks nośnoci niż przewiduje producent niż przez: B - ciulową partię nowych opon czołowego producenta z segmentu premium ( Pirelli to nie Nankang ) ? PS. Tacy niby zapracowani a siedzieli online... W a5 Dunlopy Sport Maxxy GT mi buczały po 1 sezonie, a to nie śreniak a pirelli p zero.. mam w a6 i nie jestem zadowolony Z racji, że zaczęło się od mojego parcha to powiem jeszcze raz: naciąg mi się podoba jak jest, mam lżejsze auto niż Beyer i to chyba sporo więc indeks 88 raczej nie powinien stanowić problemu, kupiłem federale bo robię tym autem 5 tys km rocznie Koniec z mojej strony Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez jedrekx
BeyerBrown Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 A kolegę wyżej mogę tym razem ja prosić o podanie liczby widocznej w dowodzie w pozycji F1 oraz zdjęcie wlepki tej przy drzwiach? Chciałbym porównać BTW. Silnik 3.0 to stosunkowo lekka, aluminiowa konstrukcja... wg. producenta waży z osprzętem ok. 165kg, pancerny 1.8T jest lżejszy o bodaj 20kg, musiałbym sprawdzić. Fakt, u mnie dochodzi jeszcze skrzynia tip i napęd 4x4 Które Pirelki masz w C7-mce? Bo Włosi mają kilka modeli w asortymencie... Sprawdziłem na szybko - Twoje cabrio 1.8T FWD jest lżejsze od mojego 3.0 AWD w automacie o 170kg też tak wyczytałem : "Indeks nośności (Li - load index) informuje o tym jakie jest dopuszczalne obciążenie dla konkretnego modelu opony, przy jeździe z maksymalną, dopuszczoną przez producenta prędkością." Rozumiem, że przy niższych prędkościach opona zniesie 2-3x tyle... proponuję pójść z oponą na prasę i to sprawdzić Wytłumacz mi przy okazji dlaczego niektóre opony mają dodatkowe oznaczenie ZR? Oznacza ono tyle, że producent GWARANTUJE, że przy prędkości 240km/h opona ma pełną zdolność obciążeniową. A co z tymi co nie mają tego oznaczenia? Kolego indeks nośności określa się do max obciążenia przy max prędkości i nie sądzę że byś w zakręt wchdzil z max predkoscia bo mowisz ze przy zakrecie jest inny nacisk na opone i ze będziesz zapierdalal v max z full zaladowanum autem z rodzina na pokladzie. Proszę zatem byś napisał do VAG-a list i im wyjaśnił jak chłopu na miedzy, że są w błędzie z tymi zawyżonymi indeksami Może będzie nowa afera... OPON-GATE
jedrekx Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Oczywiście: F1 - 2020 kg W a6 Pirelli P Zero z 2015 roku z homologacją Audi A0 Foto niżej Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
grzes283 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Ja też nie kumam po co wałkować ten sam temat Kazdy sam wie najlepiej co mu do szczęscia potrzeba.
C4NC3R Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Zróbcie sobie śmietnik na tą gówno burzę o oponach i rozmiarach w dziale Hyde Park
grzes283 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Mordeczki, teraz z innej beczki W jaki kolor walnęli byście heble 320/288 ? Wiem, że żółty jest na topie, ale do tego trzeba by minimum 18 i gleby....Do ciekawej 17 i 1BV jaki kolor by dać, żeby było ładnie, ale nie wyzywająco? Srebrne, czarne, grafit...?
ucho.77 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Kazdy sam wie najlepiej co mu do szczęscia potrzeba. Zróbcie sobie śmietnik na tą gówno burzę o oponach i rozmiarach w dziale Hyde Park Już jeden jest http://a4-klub.pl/index.php?/topic/3552-opony-letnie-jakie-polecacie/page-1#entry53430
Frimuś Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Mordeczki, teraz z innej beczki W jaki kolor walnęli byście heble 320/288 ? Wiem, że żółty jest na topie, ale do tego trzeba by minimum 18 i gleby....Do ciekawej 17 i 1BV jaki kolor by dać, żeby było ładnie, ale nie wyzywająco? Srebrne, czarne, grafit...? Jest z czego wybierac Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
ucho.77 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Mordeczki, teraz z innej beczki W jaki kolor walnęli byście heble 320/288 ? Wiem, że żółty jest na topie, ale do tego trzeba by minimum 18 i gleby....Do ciekawej 17 i 1BV jaki kolor by dać, żeby było ładnie, ale nie wyzywająco? Srebrne, czarne, grafit...? Jest z czego wybieracWysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Grześ ja teraz ebnolem sobie w czarny mat
grzes283 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 I tu jest problem, wybierać a wybrać.... Ja chyba chciałbym bardziej w jakiś połysk, ale byle nie kolor oczoyebny...
Pucek Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Grześ, chyba najwyzszy czas pójść w 18 cali bo w Twoim przypadku będzie odwrotnie jak w sytuacji gdzie ktoś zakłada 19" a jeździ na heblu 288, małe koło a hamulec duży.
grzes283 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Chyba kolega nie jest w temacie Ja czas 18 i dużych kół mam za sobą. Pod koniec ubiegłego sezonu wrzuciłem 17 i tak zostało...nie chce męczyć ani siebie, ani auta. Choć mam upatrzoną 18 w czerni, ale walczę sam ze sobą żeby .....nie iść tą drogą Zresztą 320/288 mam juz chyba trzeci rok.....także też nie jest mi obca sprawa
C4NC3R Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Chyba kolega nie jest w temacie Ja czas 18 i dużych kół mam za sobą. Pod koniec ubiegłego sezonu wrzuciłem 17 i tak zostało...nie chce męczyć ani siebie, ani auta. Choć mam upatrzoną 18 w czerni, ale walczę sam ze sobą żeby .....nie iść tą drogą Zresztą 320/288 mam juz chyba trzeci rok.....także też nie jest mi obca sprawa bierz te czarne 18 i heble na limonkowo
pajda Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Kazdy sam wie najlepiej co mu do szczęscia potrzeba. Tak wygląda 19/9.5 et 45 z 3 mm dystansem z przodu jest to samo bez dystansu naciepane z GT-I9195 19/8,5 ET 35 i jak dla mnie ideał ale to moje zdanie co po nie którzy mogą tego rozmiaru nie przeżyć bo przecież na wlepce tego nie ma
grzes283 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 http://allegro.pl/felgi-audi-a5-18-a3-a4-a6-vw-skoda-oryginal-i6069739075.html do tego żółty hebel i jakieś springi, bez gwintu. Oponę bym wrzucił 205/45 lub ostatecznie 225/40 i było by SI, ale za dużo kasy i strat w komforcie......
Pucek Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Chyba kolega nie jest w temacie Ja czas 18 i dużych kół mam za sobą. Pod koniec ubiegłego sezonu wrzuciłem 17 i tak zostało...nie chce męczyć ani siebie, ani auta. Choć mam upatrzoną 18 w czerni, ale walczę sam ze sobą żeby .....nie iść tą drogą Zresztą 320/288 mam juz chyba trzeci rok.....także też nie jest mi obca sprawa Wiem co się dzieje na forum, a to że zmieniłeś na 17 akurat nic nie znaczy bo nie jeden wracał do "komfortu" a chwilę później znowu wygrywało większe koło i lepszy wygląd [emoji4]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się