Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W moim wątku masz foty nie chce tu zaśmiecać

naciepane z GT-I9195

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

W moim wątku masz foty nie chce tu zaśmiecać

naciepane z GT-I9195

Ok.bede w domu to poszukam,na telefonie to nie oglądanie.

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Pajda, też proszę czytaj uważnie, bo te opony o których rozmawiamy to już przeszłość, obecnie mam w rozmiarze zalecanym :hi:

Odpowiedz mi o ile wyższe jest prawdopodobieństwo pojawienia się skrzypienia opon przez:

A - zbyt niski indeks nośnoci niż przewiduje producent

niż przez:

B - ciulową partię nowych opon czołowego producenta z segmentu premium ( Pirelli to nie Nankang :P)

?

PS. Tacy niby zapracowani a siedzieli online...

W a5 Dunlopy Sport Maxxy GT mi buczały po 1 sezonie, a to nie śreniak ;) a pirelli p zero.. mam w a6 i nie jestem zadowolony ;)

Z racji, że zaczęło się od mojego parcha to powiem jeszcze raz: naciąg mi się podoba jak jest, mam lżejsze auto niż Beyer i to chyba sporo więc indeks 88 raczej nie powinien stanowić problemu, kupiłem federale bo robię tym autem 5 tys km rocznie ;)

Koniec z mojej strony :hi:

Edytowane przez jedrekx
Opublikowano

A kolegę wyżej mogę tym razem ja prosić o podanie liczby widocznej w dowodzie w pozycji F1 oraz zdjęcie wlepki tej przy drzwiach?

Chciałbym porównać :)

BTW. Silnik 3.0 to stosunkowo lekka, aluminiowa konstrukcja... wg. producenta waży z osprzętem ok. 165kg, pancerny 1.8T jest lżejszy o bodaj 20kg, musiałbym sprawdzić. Fakt, u mnie dochodzi jeszcze skrzynia tip i napęd 4x4 :hi:

Które Pirelki masz w C7-mce? Bo Włosi mają kilka modeli w asortymencie...


Sprawdziłem na szybko - Twoje cabrio 1.8T FWD jest lżejsze od mojego 3.0 AWD w automacie o 170kg :hi:



też tak wyczytałem : "Indeks nośności (Li - load index) informuje o tym jakie jest dopuszczalne obciążenie dla konkretnego modelu opony, przy jeździe z maksymalną, dopuszczoną przez producenta prędkością."

Rozumiem, że przy niższych prędkościach opona zniesie 2-3x tyle... proponuję pójść z oponą na prasę i to sprawdzić :)

Wytłumacz mi przy okazji dlaczego niektóre opony mają dodatkowe oznaczenie ZR? Oznacza ono tyle, że producent GWARANTUJE, że przy prędkości 240km/h opona ma pełną zdolność obciążeniową. A co z tymi co nie mają tego oznaczenia? :mysli:



Kolego indeks nośności określa się do max obciążenia przy max prędkości i nie sądzę że byś w zakręt wchdzil z max predkoscia bo mowisz ze przy zakrecie jest inny nacisk na opone i ze będziesz zapierdalal v max z full zaladowanum autem z rodzina na pokladzie.

Proszę zatem byś napisał do VAG-a list i im wyjaśnił jak chłopu na miedzy, że są w błędzie z tymi zawyżonymi indeksami :grin:


Może będzie nowa afera... OPON-GATE :grin::decayed::kox:

Opublikowano

Oczywiście:

F1 - 2020 kg

W a6 Pirelli P Zero z 2015 roku z homologacją Audi A0

Foto niżej ;)

9fca648ba776d750be09f9d72d214c04.jpg

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

A ten dalej swoje

Paris_Tuileries_Garden_Facepalm_statue.j

Opublikowano

Ja też nie kumam po co wałkować ten sam temat :facepalm: Kazdy sam wie najlepiej co mu do szczęscia potrzeba.

Opublikowano

Zróbcie sobie śmietnik na tą gówno burzę o oponach i rozmiarach w dziale Hyde Park

Opublikowano

Mordeczki, teraz z innej beczki :D

W jaki kolor walnęli byście heble 320/288 ?

Wiem, że żółty jest na topie, ale do tego trzeba by minimum 18 i gleby....Do ciekawej 17 i 1BV jaki kolor by dać, żeby było ładnie, ale nie wyzywająco?

Srebrne, czarne, grafit...?

Opublikowano

Kazdy sam wie najlepiej co mu do szczęscia potrzeba.
8fa9744666b61d0eb75516656fda3cf7,62,37.j

:grin:


Zróbcie sobie śmietnik na tą gówno burzę o oponach i rozmiarach w dziale Hyde Park

Już jeden jest :decayed:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/3552-opony-letnie-jakie-polecacie/page-1#entry53430

Opublikowano

:grin: no tak, w końcu łyk...eend :wink:

Opublikowano

Mordeczki, teraz z innej beczki :D

W jaki kolor walnęli byście heble 320/288 ?

Wiem, że żółty jest na topie, ale do tego trzeba by minimum 18 i gleby....Do ciekawej 17 i 1BV jaki kolor by dać, żeby było ładnie, ale nie wyzywająco?

Srebrne, czarne, grafit...?

Jest z czego wybierac

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Mordeczki, teraz z innej beczki :D

W jaki kolor walnęli byście heble 320/288 ?

Wiem, że żółty jest na topie, ale do tego trzeba by minimum 18 i gleby....Do ciekawej 17 i 1BV jaki kolor by dać, żeby było ładnie, ale nie wyzywająco?

Srebrne, czarne, grafit...?

Jest z czego wybierac

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Grześ ja teraz ebnolem sobie w czarny mat :wink:

Opublikowano

I tu jest problem, wybierać a wybrać.... :)


Ja chyba chciałbym bardziej w jakiś połysk, ale byle nie kolor oczoyebny...

Opublikowano

Grześ, chyba najwyzszy czas pójść w 18 cali bo w Twoim przypadku będzie odwrotnie jak w sytuacji gdzie ktoś zakłada 19" a jeździ na heblu 288, małe koło a hamulec duży.

Opublikowano

Chyba kolega nie jest w temacie :wink: Ja czas 18 i dużych kół mam za sobą. Pod koniec ubiegłego sezonu wrzuciłem 17 i tak zostało...nie chce męczyć ani siebie, ani auta. Choć mam upatrzoną 18 w czerni, ale walczę sam ze sobą żeby .....nie iść tą drogą :grin:


Zresztą 320/288 mam juz chyba trzeci rok.....także też nie jest mi obca sprawa

Opublikowano

Chyba kolega nie jest w temacie :wink: Ja czas 18 i dużych kół mam za sobą. Pod koniec ubiegłego sezonu wrzuciłem 17 i tak zostało...nie chce męczyć ani siebie, ani auta. Choć mam upatrzoną 18 w czerni, ale walczę sam ze sobą żeby .....nie iść tą drogą :grin:

Zresztą 320/288 mam juz chyba trzeci rok.....także też nie jest mi obca sprawa

bierz te czarne 18 i heble na limonkowo :D

Opublikowano

Kazdy sam wie najlepiej co mu do szczęscia potrzeba.

8fa9744666b61d0eb75516656fda3cf7,62,37.j

:grin:

:D

f1cc8a2fd4add1f2f96129c8143781a5.jpg

Tak wygląda 19/9.5 et 45 z 3 mm dystansem z przodu jest to samo bez dystansu

naciepane z GT-I9195

201504231_ssxxnhs.jpg

19/8,5 ET 35 i jak dla mnie ideał ale to moje zdanie co po nie którzy mogą tego rozmiaru nie przeżyć bo przecież na wlepce tego nie ma :grin:

Opublikowano

http://allegro.pl/felgi-audi-a5-18-a3-a4-a6-vw-skoda-oryginal-i6069739075.html

:wink:

do tego żółty hebel i jakieś springi, bez gwintu. Oponę bym wrzucił 205/45 lub ostatecznie 225/40 i było by SI, ale za dużo kasy i strat w komforcie...... :wink:

Opublikowano

Chyba kolega nie jest w temacie :wink: Ja czas 18 i dużych kół mam za sobą. Pod koniec ubiegłego sezonu wrzuciłem 17 i tak zostało...nie chce męczyć ani siebie, ani auta. Choć mam upatrzoną 18 w czerni, ale walczę sam ze sobą żeby .....nie iść tą drogą :grin:

Zresztą 320/288 mam juz chyba trzeci rok.....także też nie jest mi obca sprawa

Wiem co się dzieje na forum, a to że zmieniłeś na 17 akurat nic nie znaczy bo nie jeden wracał do "komfortu" a chwilę później znowu wygrywało większe koło i lepszy wygląd [emoji4]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...