Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szybko te ludzie działają, no nic,trza żyć dalej :wink:

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mam komplet z Angola podświetlany. Kubek i wizytownik chodzi płynie

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
2 godziny temu, bjoern napisał:

http://www.ebay.com/itm/SPK-284G-Fits-Universal-32-Rear-Trunk-Lip-Spoiler-Duckbill-Wing-/112341788193?vxp=mtr&hash=item1a2817a621 ktoś wie gdzie taniej idzie dostać? :) jakieś aliexpress czy cuś, nie mogę znaleźć, a tu z wysyłką to już przesada

pierwszy raz widzę taki spoiler

Opublikowano

Panowie, czy chrom i logo z poduszki 4 ramiennej do 3 ramiennej (A4B8) da radę przełożyć? Pytam, bo znalazłem potrzebną mi poduszkę, ale ma poskrobany chrom i znaczek - na zdjęciu kiepsko to wygląda. Sprzedawca twierdzi, że można przełożyć, ale wiadomo - taki to powie wszystko że by sprzedać. 

Opublikowano

Panowie pytanie do tych którzy przechodzili wymianę sprzęgła w 1.9 tdi, mnie ten zabieg czeka już w niedługim czasie mam AWX-a ze skrzynią 5g , a więc tarczę 228 teraz pytanie do Was co by tu kupić albo zrobić żeby takie sprzęgło przeniosło gdzieś do 400 N , obecnie auto ma jakiś tam program zrobiony jeszcze w niemcowni niestety nie mam na to żadnych wykresów , na pewno będzie to w przyszłości przerabiane , ale sprzęgło już teraz wysiada więc wolę zrobić je raz i żeby wytrzymało późniejsze przeróbki.

Opublikowano
Panowie pytanie do tych którzy przechodzili wymianę sprzęgła w 1.9 tdi, mnie ten zabieg czeka już w niedługim czasie mam AWX-a ze skrzynią 5g , a więc tarczę 228 teraz pytanie do Was co by tu kupić albo zrobić żeby takie sprzęgło przeniosło gdzieś do 400 N , obecnie auto ma jakiś tam program zrobiony jeszcze w niemcowni niestety nie mam na to żadnych wykresów , na pewno będzie to w przyszłości przerabiane , ale sprzęgło już teraz wysiada więc wolę zrobić je raz i żeby wytrzymało późniejsze przeróbki.

Jak kupiłem nowe z awx i dałem do obicia kevlarem. Będę zakładał do bexa.ed7a3db4adce7ab9579e13cd41363b27.jpg

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No i Tobie też taki pakiet powinien ogarnąć 400Nm :)

Opublikowano
No i Tobie też taki pakiet powinien ogarnąć 400Nm [emoji4]

U mnie ori sprzeglo z bexa (228) ogarnia ponad 400nm...Prędzej czy później padnie wiec inwestycja w kevlar:)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Panowie pytanie do tych którzy przechodzili wymianę sprzęgła w 1.9 tdi, mnie ten zabieg czeka już w niedługim czasie mam AWX-a ze skrzynią 5g , a więc tarczę 228 teraz pytanie do Was co by tu kupić albo zrobić żeby takie sprzęgło przeniosło gdzieś do 400 N , obecnie auto ma jakiś tam program zrobiony jeszcze w niemcowni niestety nie mam na to żadnych wykresów , na pewno będzie to w przyszłości przerabiane , ale sprzęgło już teraz wysiada więc wolę zrobić je raz i żeby wytrzymało późniejsze przeróbki.

Zmieniaj skrzynie bo 400nm szybko ci sie znudzi[emoji6],a po co robic dwa razy

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Panowie słyszałem ze wzmacniacz bose z a6 tłucze lepiej i jest p&p od wzmaka bose z a4 b7.....i teraz moje pytanie wzmacniacz ma byc z a6 c5 czy c6???

Opublikowano

Mordeczki,  koledze podświetlenie deski i zegarów włącza się z opóźnieniem......kilka sekund po włączeniu świateł mijania. Co może być przyczyną. Żadnych błędów i sytuacja nie zawsze się powtarza. Pacjent, to A6C6 2005r.

Opublikowano

Dzięki za wszystkie podpowiedzi ws sprzęgła, poprawcie mnie tylko jeszcze jeżeli się mylę, kupuje cały kpl  do awx 228 tj dwumas, tarczę , docisk i z tego zestawu do obicia oddaję tarcze tak?

Następnie całość wrzucam na auto i cieszę się mocniejszym sprzęgłem ?:grin: - tak w dużym skrócie.

Panowie powiedzcie jeszcze jakie sprzęgło wybrać LUK czy SACHS ? czy może  coś innego teraz jest modne?:decayed:

Opublikowano
Dzięki za wszystkie podpowiedzi ws sprzęgła, poprawcie mnie tylko jeszcze jeżeli się mylę, kupuje cały kpl  do awx 228 tj dwumas, tarczę , docisk i z tego zestawu do obicia oddaję tarcze tak?
Następnie całość wrzucam na auto i cieszę się mocniejszym sprzęgłem ?:grin: - tak w dużym skrócie.
Panowie powiedzcie jeszcze jakie sprzęgło wybrać LUK czy SACHS ? czy może  coś innego teraz jest modne?:decayed:

Tak,daj nowe sruby do dwumasu
Sachs[emoji106]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Czy taka geometria jest Ok ? Nie patrzycie na tył , bo go ruszyć się nie dało 

IMG_1427.JPG

Opublikowano

Jest tu jakaś mądra głowa ? :decayed:

 

Opublikowano

A co tam potrzebujesz? :decayed:

Opublikowano

Ogarnąć temat canów i MF no i czy nie wrypałem się na mine bo okazuje się że polak potrafi poskładac z dwóch rożnych jedną navi. :grin: Mepi z Oleśnicy taką kupił że pół jest z A8 a pół z A6 ale są lepsze kombinacje. Dół z wersji DX a góra z non DX i wtedy masz pudło 2 din z dużym wyświetlaczem bez navi. :decayed:

Opublikowano

Lol. O CAN do licznika Ci chodzi?

 

I Ty chyba miałeś MFw kierownicy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...