grzes283 Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 3 godziny temu, Wandej napisał: Grześ gratulacjeNapisz co to za kolor? Podziękował ? Kolor lz9y, dokładnie taki sam jak miałem w poprzedniej A6, jedyne czego nie chciałem już, to trzeciego czarnego auta.....no i masz babo placek. Jest w zadowalającym stanie, także można przymknąć oko ?
greg2505 Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 Ładna szósteczka , silnik raczej 3.0tdi
grzes283 Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 Ropniak Panowie ropniak.....:-)
pajda Opublikowano 6 Października 2018 Opublikowano 6 Października 2018 W dniu 5.10.2018 o 07:08, grzes283 napisał: Podziękował ? Kolor lz9y, dokładnie taki sam jak miałem w poprzedniej A6, jedyne czego nie chciałem już, to trzeciego czarnego auta.....no i masz babo placek. Jest w zadowalającym stanie, także można przymknąć oko ? Gdzie ten nowy superb? Gratki wozu! Zakładaj temat i lecisz z modami ?, no i środek pokaż
turzol Opublikowano 6 Października 2018 Opublikowano 6 Października 2018 Super auto, silnik jedyny słuszny do tej budy. Sam chorowałem na a6 c6 polift w sedanie, ale nie miałem szczęścia z szukaniem bo trafiałem na same ulepy.
grzes283 Opublikowano 6 Października 2018 Opublikowano 6 Października 2018 4 godziny temu, pajda napisał: Gdzie ten nowy superb? Gratki wozu! Zakładaj temat i lecisz z modami ?, no i środek pokaż Z Superbem nie wypaliło. Szkoda, bo super auto, ale co się odwlecze, to nie uciecze. Poczekam na lifta ? Tym czasem jest c6 z uważam dobrym wyposażeniem i silnikiem, który pozwoli się trochę pobawić ?
grzes283 Opublikowano 6 Października 2018 Opublikowano 6 Października 2018 4 godziny temu, turzol napisał: Super auto, silnik jedyny słuszny do tej budy. Sam chorowałem na a6 c6 polift w sedanie, ale nie miałem szczęścia z szukaniem bo trafiałem na same ulepy. 2.0 nie było najgorsze. 170 koni dawało radę po mieście. Wiadomo obydwa silniki nie są warte porównywania. 3.0 daje zdecydowanie więcej frajdy. Muskasz gaz i to dosłownie frunie - tyle, że w mieście na nic to się zda, wieczne korki skutecznie blokują rozwścieczone konie ? Wtryski wymienione, skrzynia po wymianie kosza.....zostaje tylko rozrząd, defacto największa sprawa przy tych silnikach... Mój też nie jest idealny - takich nie ma, za dużo przemieliłem w ostatnich latach używek. Był mocniej przytarty w lewy tylny błotnik są fotki. Bez gipsu się nie obyło. Są miejsca gdzie wartości są blisko 1700 mikronów. Ale nadrabia resztą i wyposażeniem, dlatego się zdecydowałem. A tak w woli ścisłości dla potomnych. Ci, ktorzy rezygnują z zakupu, tylko dlatego, że gdzieś na błotniku jest 600 czy 700 mikronów - Panowie głupota totalna. W starej A6 i w żony Astrze robiłem blotniki, typowa estetyka, dosłownie przerysowanie widelcem. Odrobina szpachli dla wyrównania + lakier i wyszło na mierniku prawie 600 mikronów. Być może kilka lat temu bym omijał taki samochód. Teraz, gdy wiem jak małe wystarczy uszkodzenie, aby zrobić taką wartość nie ma to dla mnie znaczenia. Oczywiście czujność należy zachować jak największą, ale myślmy rozsadnie. Lepiej trochę szpachli, niżeli wymieniany element po większej przygodzie ?
KoJ@K Opublikowano 6 Października 2018 Opublikowano 6 Października 2018 Dla mnie to chyba "najgorszy element" robiony przy aucie - tylny błotnik. Mam uraz jak chuu po tym co widzialem co sie dzialo z tescia B6 gdzie bylo wstawiane poszycie tylnego blotnika... Ale i tak nie skreślałbym auta przez robiony tylny błotnik
Karol89 Opublikowano 6 Października 2018 Opublikowano 6 Października 2018 Panowie pisałem jakiś czas temu ze turbo mi rozłączyło i miałem zrobić logi dopiero dzisiaj znalazłem czas i bardzo was proszę zerknie ktoś na to i się wypowie czy wszystko Ok ?
kamil-vag Opublikowano 6 Października 2018 Opublikowano 6 Października 2018 Problem z utrzymaniem zadanego ciśnienia, dość mocny over boost na początku, potem jest problem z uzyskaniem zadanego (niedoładowanie) - turbo raczej do czyszczenia...
KoJ@K Opublikowano 6 Października 2018 Opublikowano 6 Października 2018 (edytowane) Suszarka do czyszczenia raczej lub coś z N75 ? Edytowane 6 Października 2018 przez KoJ@K
dydek1 Opublikowano 6 Października 2018 Opublikowano 6 Października 2018 W dniu 4.10.2018 o 19:29, grzes283 napisał: Siema mordeczki, Nieskromnie się pochwale moim zakupem. W prawdzie miało być coś zuuupełnie innego, ale nic tak nie weryfikuje planów, jak życie.......jednakże tym razem weryfikacja okazała się na ogromny plus?? Niby miałe już od dwóch lat A6C6 poliftowe, ale uwierzcie mi.....to są dwa różne auta. 2.0 vs 3.0 FWD vs Quattro Avant vs Sedan 170KM vs 280KM Dodatkowo kilka smaczków.....webasto, grzana kiera, pamięć kierowcy i zawieszenie pneumatyczne - to z takich istotniejszych różnic..... Graty zakupu
jozek726 Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 Panowi każde b6 powinno mieć przy zegarach "palemkę" ?
staniek Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 Siemka, ja też z pytaniem wiem, że przy montażu lotki z b7 do b6tki trzeba coś tam podebrać/podciąć przy świetle stopu. Pytanie jest takie czy po tym zabiegu nie zostaje tam jakaś dziura, szpara, jednym słowem czy wygląda to Oki? Czy dać se spokój z lotką z b7 i szukać od b6 bo podobno jest też ładniejsza? Pozdr
greg2505 Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 Ja bym szukał z b6 , na końcu jest lekko zawinięte do góry , z b7 jest prosta
greg2505 Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 Na foto słabo to widać , ake w realu jest różnica 1
staniek Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 W sumie to tak jak piszesz wolałbym lotkę z b6tki, ale dość ciężko znaleźć coś w przyzwoitej kasie. Z b7 jest zdecydowanie większy wybór. No nic, może jeszcze trochę wytrzymam i wytargam coś w dobrej kasie. Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się