KoJ@K Opublikowano 5 Listopada 2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 No i zaślepki sprysków panie inne. Tak licząc na szybko po nowych fantach: srodkowa kratkazderzaka 500zl, kratki halogenow po 120zl sztuka i zaślepki sprysków podobnie, koło 120zl sztuka. Zostaje jedynie rzeźba z halogenami, bo na nowe to raczej nima sensu w normalnej cenie ... 1
bartekzks Opublikowano 6 Listopada 2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 20 godzin temu, KoJ@K napisał: No i zaślepki sprysków panie inne. Tak licząc na szybko po nowych fantach: srodkowa kratkazderzaka 500zl, kratki halogenow po 120zl sztuka i zaślepki sprysków podobnie, koło 120zl sztuka. Zostaje jedynie rzeźba z halogenami, bo na nowe to raczej nima sensu w normalnej cenie ... Do czego inne zaślepki s line czy s4? Bo ze zwykłego mam akurat.. Te ceny to rozumiem za s4? Pozdrawiam
KoJ@K Opublikowano 6 Listopada 2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 S4 inne ma. Tak tak, te ceny są podane za fanty do zdesia S4.
3r4 Opublikowano 6 Listopada 2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 Cześć kilka szybkich pytań bo coś mi w głowie świta że była w czymś różnica na korzyść i pewnie chodzi o blendę w klapę 1. kosz 2din plastikowy a aluminiowy. Jest różnica na korzyść któregoś? 2. Blenda oświetlenia klapy avant - plastikowa i metalowa? Która lepsza Jeśli napisałem źle to można poprawić. Blendy są też chyba pasujące z innych modeli? Głównie i tak chodzi mi o kosz, a nigdzie nie znalazłem wczoraj konkretnej informacji...
staniek Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Ad2. Lepsza jest listwa plastikowa, bo wieczna. Jak chcesz z miejscem na wkładkę zamka to szukaj od sedana a4 b7, a6 c6 i chyba jeszcze w jakimś modelu jest taka sama, ale z głowy mi wyleciało w którym.
kamil-vag Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Pany mam do Was pytanko, zmienialiście kodowanie w ABS po swapie tarczy na większe ? Może to tylko zmiana z 288 na 312 ale kodowanie ABS to już uwzględnia.
greg2505 Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 30 minut temu, kamil-vag napisał: Pany mam do Was pytanko, zmienialiście kodowanie w ABS po swapie tarczy na większe ? Może to tylko zmiana z 288 na 312 ale kodowanie ABS to już uwzględnia. Ja nic nie zmieniałem przy swapie z 288/245 na 320/288 i jest ok
kamil-vag Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 To chyba bardziej chodzi o działanie ESP niż samego ABSu...
staniek Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Ja zmieniałem, ale dopiero wieczorem mogę sprawdzić jaki kod to był. Chyba dla hamulca 320 mm.
kamil-vag Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Kod znam, chodzi mi tylko o sam fakt zmiany kodowaniu po zmianie rozmiaru tarczy
staniek Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 No to fakty są takie,że ja zmieniałem. Ale większość nie zmienia.
turzol Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 2 godziny temu, kamil-vag napisał: Pany mam do Was pytanko, zmienialiście kodowanie w ABS po swapie tarczy na większe ? Może to tylko zmiana z 288 na 312 ale kodowanie ABS to już uwzględnia. Ja zmieniałem po zmianie na 320mm.
greg2505 Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Możecie podać gdzie co wpisać , może warto zmienić
kamil-vag Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Trzeba na nowo ułożyć login i coding
greg2505 Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Ok coś kojarzę, miałem to zrobić ale kabel się skończył, dzięki Kamil
turzol Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Z tym kodowaniem też nie jest tak hop siup, mi się udało dopiero VASem. VCDS poległ.
kamil-vag Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 W ETKA są rozpisane poszczególne PR Number 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) 312mm 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) 288mm Ja muszę tak zmienić... z 5 na 3
luki19862121 Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 9 godzin temu, staniek napisał: 6 minut temu, kamil-vag napisał: W ETKA są rozpisane poszczególne PR Number 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) 312mm 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) 288mm Ja muszę tak zmienić... z 5 na 3 To do loginu w przypadku 320/288 klekota był by login 09455 chyba ale samo kodowanie nie widzę oznaczenia na 320mm
kamil-vag Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Dopisałem dane z Etki 0x?xx: Brakes (PR-1LJ) 345 mm (A4) (PR-1LT/1LF) 312mm (A4) (PR-1LX) 321mm (dane z ETKI dla A6) (PR-1LA/1LG) 320mm (dane z ETKI dla A6) (PR-1LA/1LG) 321/323mm (dane z ETKI dla A8) (PR-1LJ) 385mm (dane z ETKI dla A8) (PR-1LB/1LE) 288mm (A4) (PR-1LZ) 280mm (A4)
luki19862121 Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 LG już jest ok na stronie upgrade hebli jest zły opis i to mnie zmyliło tak na 320 są oznaczenia LA / LC. Dzięki Kamil.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się