Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Udało sie pożyczyć suwmiarke i teraz tak rura od wydechu 1.8t tam gdzie końcówka ma 46mm średnicy i pytanie jakiej średnicy montażowej kupić końcówkę 50mm czy 55mm ? Końcówki jakie bede zakładać to ulter 90mm

Edytowane przez marky2552
  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
2 godziny temu, marky2552 napisał:

Udało sie pożyczyć suwmiarke i teraz tak rura od wydechu 1.8t tam gdzie końcówka ma 46mm średnicy i pytanie jakiej średnicy montażowej kupić końcówkę 50mm czy 55mm ? Końcówki jakie bede zakładać to ulter 90mm

Ja kupiłem ULTER - N1-90RS - fi 90 - 45mm. Siadło dobrze. 

Opublikowano

Właśnie nie mają 45 najmniej 50 wzwyż

Opublikowano (edytowane)
23 minuty temu, marky2552 napisał:

Właśnie nie mają 45 najmniej 50 wzwyż

To znajdź sklep gdzie mają.. Ja dostałem, więc są.

https://allegro.pl/oferta/koncowka-tlumika-ulter-n1-90rs-fi-90-45mm-6704994688

 

Edytowane przez R4xx
Opublikowano

Macie może jakieś doświadczenia związane z koniecznością strojenia auta (1.8T) po wymianie wydechu z serii na customowy? 

Opublikowano

Średnice poszły w górę? Jeżeli za turbo poluźniło się to może przeładowywać. 

Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, george napisał:

Średnice poszły w górę? Jeżeli za turbo poluźniło się to może przeładowywać. 

Aktualnie od DP (2.5" albo więcej) do końca jest seria. Planowałem zastąpić serię kwasem 2.5". Czyli jednak korekta programu :kwasny:

Edytowane przez R4xx
Opublikowano
Teraz, R4xx napisał:

Aktualnie od DP do końca jest seria. Planowałem zrobić z kwasówki 2.5". Czyli jednak korekta programu :kwasny:

Skonsultuj się z tunerem dla pewności, ale rozmawiajac ze swoim majster na temat dp z wkładem kata mówił, żeby uważać ze średnicą, bo turbo mogłoby przeładować i mogłaby być potrzebna korekta programu.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Panowie, teraz tak myślę, że rozbierając drzwi, mechanizm podnoszenia szyby jest na nitach, z powrotem też na nity trzeba go dać, czy można pójść na łatwiznę i ogarnąć to na śruby, żeby było w razie czego łatwo dostępne? 

Edytowane przez Langista
Opublikowano (edytowane)

Masz na myśli prowadnice z linkami?

Jeśli tak, to one są przykręcane do ramki szyby.

Odkręcasz, przykręcasz dwie śrubeczki i tyle.

Edytowane przez staniek
Opublikowano

Mechanizm jest tylko przykręcany do drzwi. Nie ma nitów. 

Opublikowano
12 minut temu, Muskel1 napisał:

Mechanizm jest tylko przykręcany do drzwi. Nie ma nitów. 

Potwierdzam :kox:

Opublikowano

O to tyle lepiej, bo w każdym aucie do tej pory widziałem ten mechanizm na nitach, nie wiadomo po co. Znacznie wydłuża to wtedy jakiekolwiek prace nad drzwiami.

Opublikowano
3 minuty temu, Langista napisał:

O to tyle lepiej, bo w każdym aucie do tej pory widziałem ten mechanizm na nitach, nie wiadomo po co. Znacznie wydłuża to wtedy jakiekolwiek prace nad drzwiami.

Szybki montaż 

Opublikowano

Kup najlepiej ori mechanizm bo będziesz kilka razy rozbierał. Te zamienniki są g...o warte. Po jakimś czasie padają. Trochę rozbierania jest przy wymianie i szkoda czasu i pieniędzy. Dodatkowo przy każdej wymianie musisz zrywać tę piankę tłumiąco-uszczelniającą i za 2-3 razem już nie będzie trzymała jak należy więc i ją będziesz musiał też wymienić a dostaniesz ją tylko w ASO za dobre pieniądze. 

Opublikowano
23 minuty temu, Langista napisał:

O to tyle lepiej, bo w każdym aucie do tej pory widziałem ten mechanizm na nitach, nie wiadomo po co. Znacznie wydłuża to wtedy jakiekolwiek prace nad drzwiami.

W skodach ,seatach jest na nitach,audi zrobiło to lepiej i dało śrubki

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Muskel1 napisał:

Kup najlepiej ori mechanizm bo będziesz kilka razy rozbierał. Te zamienniki są g...o warte. Po jakimś czasie padają. Trochę rozbierania jest przy wymianie i szkoda czasu i pieniędzy. Dodatkowo przy każdej wymianie musisz zrywać tę piankę tłumiąco-uszczelniającą i za 2-3 razem już nie będzie trzymała jak należy więc i ją będziesz musiał też wymienić a dostaniesz ją tylko w ASO za dobre pieniądze. 

Właśnie zastanawiałem się nad tym mechanizmem bo podobno dobrze jest go wymienić z racji na wiek, z drugiej strony dosłownie żadnego problemu nie mam z nim i nie wiem.. co do pianki to i tak planuje drzwi wytłumić, więc ta leci w śmietnik ?

Edytowane przez Langista
Opublikowano

Dlaczego chcesz więc to rozbierać skoro problemów nie masz?

Opublikowano
Godzinę temu, Muskel1 napisał:

Dlaczego chcesz więc to rozbierać skoro problemów nie masz?

Drzwi wygłuszam matami i średnio mi to wyjdzie z mechanizmem w środku, wygodniej będzie go wyciągnąć.

Opublikowano

Jak szyba będzie u góry da radę bez problemu wygłuszyć. Najważniejsze miejsce jest za głośnikiem a tam jest dobry dostęp. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...