marky2552 Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Opublikowano 24 Kwietnia 2021 (edytowane) Udało sie pożyczyć suwmiarke i teraz tak rura od wydechu 1.8t tam gdzie końcówka ma 46mm średnicy i pytanie jakiej średnicy montażowej kupić końcówkę 50mm czy 55mm ? Końcówki jakie bede zakładać to ulter 90mm Edytowane 24 Kwietnia 2021 przez marky2552
R4xx Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Opublikowano 24 Kwietnia 2021 2 godziny temu, marky2552 napisał: Udało sie pożyczyć suwmiarke i teraz tak rura od wydechu 1.8t tam gdzie końcówka ma 46mm średnicy i pytanie jakiej średnicy montażowej kupić końcówkę 50mm czy 55mm ? Końcówki jakie bede zakładać to ulter 90mm Ja kupiłem ULTER - N1-90RS - fi 90 - 45mm. Siadło dobrze.
marky2552 Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Właśnie nie mają 45 najmniej 50 wzwyż
R4xx Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Opublikowano 24 Kwietnia 2021 (edytowane) 23 minuty temu, marky2552 napisał: Właśnie nie mają 45 najmniej 50 wzwyż To znajdź sklep gdzie mają.. Ja dostałem, więc są. https://allegro.pl/oferta/koncowka-tlumika-ulter-n1-90rs-fi-90-45mm-6704994688 Edytowane 24 Kwietnia 2021 przez R4xx
R4xx Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Macie może jakieś doświadczenia związane z koniecznością strojenia auta (1.8T) po wymianie wydechu z serii na customowy?
george Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Średnice poszły w górę? Jeżeli za turbo poluźniło się to może przeładowywać.
R4xx Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Opublikowano 24 Kwietnia 2021 (edytowane) 13 minut temu, george napisał: Średnice poszły w górę? Jeżeli za turbo poluźniło się to może przeładowywać. Aktualnie od DP (2.5" albo więcej) do końca jest seria. Planowałem zastąpić serię kwasem 2.5". Czyli jednak korekta programu Edytowane 24 Kwietnia 2021 przez R4xx
george Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Teraz, R4xx napisał: Aktualnie od DP do końca jest seria. Planowałem zrobić z kwasówki 2.5". Czyli jednak korekta programu Skonsultuj się z tunerem dla pewności, ale rozmawiajac ze swoim majster na temat dp z wkładem kata mówił, żeby uważać ze średnicą, bo turbo mogłoby przeładować i mogłaby być potrzebna korekta programu. 1
Langista Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 (edytowane) Panowie, teraz tak myślę, że rozbierając drzwi, mechanizm podnoszenia szyby jest na nitach, z powrotem też na nity trzeba go dać, czy można pójść na łatwiznę i ogarnąć to na śruby, żeby było w razie czego łatwo dostępne? Edytowane 29 Kwietnia 2021 przez Langista
staniek Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 (edytowane) Masz na myśli prowadnice z linkami? Jeśli tak, to one są przykręcane do ramki szyby. Odkręcasz, przykręcasz dwie śrubeczki i tyle. Edytowane 29 Kwietnia 2021 przez staniek
Muskel1 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Mechanizm jest tylko przykręcany do drzwi. Nie ma nitów.
R4xx Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 12 minut temu, Muskel1 napisał: Mechanizm jest tylko przykręcany do drzwi. Nie ma nitów. Potwierdzam
Langista Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 O to tyle lepiej, bo w każdym aucie do tej pory widziałem ten mechanizm na nitach, nie wiadomo po co. Znacznie wydłuża to wtedy jakiekolwiek prace nad drzwiami.
R4xx Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 3 minuty temu, Langista napisał: O to tyle lepiej, bo w każdym aucie do tej pory widziałem ten mechanizm na nitach, nie wiadomo po co. Znacznie wydłuża to wtedy jakiekolwiek prace nad drzwiami. Szybki montaż
Muskel1 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Kup najlepiej ori mechanizm bo będziesz kilka razy rozbierał. Te zamienniki są g...o warte. Po jakimś czasie padają. Trochę rozbierania jest przy wymianie i szkoda czasu i pieniędzy. Dodatkowo przy każdej wymianie musisz zrywać tę piankę tłumiąco-uszczelniającą i za 2-3 razem już nie będzie trzymała jak należy więc i ją będziesz musiał też wymienić a dostaniesz ją tylko w ASO za dobre pieniądze.
greg2505 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 23 minuty temu, Langista napisał: O to tyle lepiej, bo w każdym aucie do tej pory widziałem ten mechanizm na nitach, nie wiadomo po co. Znacznie wydłuża to wtedy jakiekolwiek prace nad drzwiami. W skodach ,seatach jest na nitach,audi zrobiło to lepiej i dało śrubki
Langista Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 (edytowane) 2 godziny temu, Muskel1 napisał: Kup najlepiej ori mechanizm bo będziesz kilka razy rozbierał. Te zamienniki są g...o warte. Po jakimś czasie padają. Trochę rozbierania jest przy wymianie i szkoda czasu i pieniędzy. Dodatkowo przy każdej wymianie musisz zrywać tę piankę tłumiąco-uszczelniającą i za 2-3 razem już nie będzie trzymała jak należy więc i ją będziesz musiał też wymienić a dostaniesz ją tylko w ASO za dobre pieniądze. Właśnie zastanawiałem się nad tym mechanizmem bo podobno dobrze jest go wymienić z racji na wiek, z drugiej strony dosłownie żadnego problemu nie mam z nim i nie wiem.. co do pianki to i tak planuje drzwi wytłumić, więc ta leci w śmietnik ? Edytowane 29 Kwietnia 2021 przez Langista
Muskel1 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Dlaczego chcesz więc to rozbierać skoro problemów nie masz?
Langista Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Godzinę temu, Muskel1 napisał: Dlaczego chcesz więc to rozbierać skoro problemów nie masz? Drzwi wygłuszam matami i średnio mi to wyjdzie z mechanizmem w środku, wygodniej będzie go wyciągnąć.
Muskel1 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Jak szyba będzie u góry da radę bez problemu wygłuszyć. Najważniejsze miejsce jest za głośnikiem a tam jest dobry dostęp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się