jaras99 Opublikowano 15 Września 2022 Opublikowano 15 Września 2022 57 minut temu, dekiel 13 napisał: Adam u mnie ori ślimak ok , 215 kkm przejechane więc całe nic , auto doinwestowane więc chce pomyśleć teraz o większej mocy. Ale tak aby to miało ręce i nogi , wyglądać ma po włożeniu profi, i oczywiście nie dymić, afr i inne egt ma być lala. U mnie GTC1549vz. Więcej info znajdziesz w moim temacie. Czy jest profi to nie wiem, ale trytytek nie ma 1
dekiel 13 Opublikowano 15 Września 2022 Opublikowano 15 Września 2022 Dzięki Jarek , looknę w wolnej chwili.
dekiel 13 Opublikowano 15 Września 2022 Opublikowano 15 Września 2022 11 godzin temu, Adam87 napisał: Nie przyczepią się na EU o to? U mnie też już przeładowuje, wiec też muszę pomyśleć o czymś U mnie nie przeładowuje ale mam multimape od Adriana 100/130/165 KM i przydało by się więcej. Z resztą o co mieli by się przyczepić ?
Adam87 Opublikowano 16 Września 2022 Opublikowano 16 Września 2022 10 godzin temu, dekiel 13 napisał: U mnie nie przeładowuje ale mam multimape od Adriana 100/130/165 KM i przydało by się więcej. Z resztą o co mieli by się przyczepić ? A pieron wie. Wiesz jakie są norki To jak tak, to też szukam czegoś na podmiankę
Edyta Opublikowano 21 Września 2022 Opublikowano 21 Września 2022 Witam, panowie ułamał mi się zatrzask trzymający oparcie, tą tylną część fotela, a dwa pozostałe jakoś słabo to trzymają i odstaje Idzie to jakoś zregenerować, ewentualnie wymienić na nowe ?
Langista Opublikowano 21 Września 2022 Opublikowano 21 Września 2022 Wymiana na nowe lub kupno zatrzasków po ok 50 zł za sztukę. 1
musti Opublikowano 27 Września 2022 Opublikowano 27 Września 2022 Poszukiwana skrzynia biegow do bex HES
morelo Opublikowano 28 Września 2022 Opublikowano 28 Września 2022 Cześć panowie. Mam pytanie do znawców Quattro i ośki a dokładnie to jeszcze samochód cabrio. Poniżej przesyłam dwa zdjęcia z lewej strony jest to Audi A4 B6 Cabrio z tym że w Quattro z prawej strony jest to Audi A4 B6 Cabrio fwd moje, pytanie o wzmocnienia podwozia te grube płaskowniki czy one występowały tylko w Quattro? czy też w ośce dodam że u mnie tego nie ma. Nie ma nawet otworów w belce tych dodatkowych w budzie nie wiem jeszcze bo nie zerkałem pod plastiki ale z tyłu normalnie te wzmocnienia są więc pytanie czy ktoś tego nie przekręcił i założył kołyskę ze zwykłego fwd czy w tym modelu co ja mam nie występowały te wzmocnienia z przodu?
soul87 Opublikowano 28 Września 2022 Opublikowano 28 Września 2022 (edytowane) Cześć Tak, sanki pod ośke w Cabrio maja numer 8H0399315H i nie widać żeby posiadały otwory na te belki dodatkowe. Sanki pod Q w Cabrio maja numer 8H0399315Q i w nich googlująć można zauważyc dodatkowe mocowania pod te wzmocnienia. Co do podwozia nie podpowiem... Edytowane 28 Września 2022 przez soul87
morelo Opublikowano 28 Września 2022 Opublikowano 28 Września 2022 Racja w sankach Quattro są wspawane dodatkowe tulejki gwintowane ciężko dostać takie sanki jedna jest widzę, ale raczej przyspawamy do mojej bo była piaskowana i malowana i w idealnym stanie jest, jeszcze poczekam może ktoś odpowie w sprawie podwozia czy tam są jakieś wspawane tulejki gwintowane.
Langista Opublikowano 2 Października 2022 Opublikowano 2 Października 2022 Pany, jakie macie zdanie na temat tych pierścieni? Oryginalnie był 3-częściowy, a w nowym zestawie takie coś :
Elhape Opublikowano 3 Października 2022 Opublikowano 3 Października 2022 Nie wiem czy dobrze kombinuje ale chyba tego typu pierścienie się wawala i wymienia na 3 częściowe aby wyeliminować wadę olejową w silnikach TFSI.
morelo Opublikowano 3 Października 2022 Opublikowano 3 Października 2022 Dobrze kombinujesz. Ale ta wada olejowa w dużej mierze powstaje przez Longlife, Czyli jeśli zmieniali byśmy olej co 7000 i byłby to dobry olej jakościowo, to na pewno wada olejowa byłaby przesunięta dużo dalej. Ja tak czy siak zakładał bym trzyczęściowe, w tych pierścieniach co pokazane to są tam miniaturowe otworki na olej.
Langista Opublikowano 3 Października 2022 Opublikowano 3 Października 2022 No właśnie o to mi chodziło, też myślałem że niby te pierścienie są do d*py, bo szybko się zapychają ale zaś z drugiej strony ja wymieniam olej co 8-10k km, nie mam turbo więc i olej wolniej się zużywa.. znowu wywalić kolejne 200 zł na pierścienie olejowe trochę słabo..
Elhape Opublikowano 3 Października 2022 Opublikowano 3 Października 2022 Słabo to będzie jak oszczędzisz 200zł i będziesz niezadowolony z całego remontu
pawloo7 Opublikowano 3 Października 2022 Opublikowano 3 Października 2022 Panowie poszukiwany numer spinki do nakładki progowej czy może na jednej spince i taśmie dwustronnej będzie się trzymać? Sprawa druga, od czego jest ten bezpiecznik? 40A
Muskel1 Opublikowano 3 Października 2022 Opublikowano 3 Października 2022 Bezpiecznik jest od wentylatora chłodnicy. 1
dekiel 13 Opublikowano 3 Października 2022 Opublikowano 3 Października 2022 Paweł jak listwa jest niezdeformowana powinno dobrze złapać i trzymać. Zobacz jeszcze czy taśma nieco więcej wystaję niż ten rant nakładki bo jak jest niżej to tak sobie może tylko złapać. Musisz odtłuscić powierzchnię progu i dobrze przycisnąć. 1
pawloo7 Opublikowano 3 Października 2022 Opublikowano 3 Października 2022 11 minut temu, dekiel 13 napisał: Paweł jak listwa jest niezdeformowana powinno dobrze złapać i trzymać. Zobacz jeszcze czy taśma nieco więcej wystaję niż ten rant nakładki bo jak jest niżej to tak sobie może tylko złapać. Musisz odtłuscić powierzchnię progu i dobrze przycisnąć. Dwie się już trzymają więc chyba jest ok. Brałem o tych samych parametrach jak było oryginalnie, więc będzie dobrze. Dzięki.
Edyta Opublikowano 6 Października 2022 Opublikowano 6 Października 2022 panowie poratujcie nr głośnika bose w drzwi ew. ktoś może ma na sprzedaż? mój umarł potrzebuje na przód prawa strona
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się