matiuas Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 (edytowane) Witam, czy ktoś może testował ten środek ? xado.pl/autochemia/preparaty-do-silnika/dla-ukladu-olejowego/jet-100-usuwanie-nagaru-z-silnika Edytowane 11 Maja 2016 przez matiuas
xsebo1 Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 W opisie brakuje: -leczy raka i zapewnia pokój na świecie... Usuwa nagar jak plukanka, ale przyczyny powstawania nagaru nie usunie. Używania oleju też nie. Zalałem testowo doktora, wyciszył się i delikatnie zmniejszył apetyt, przez 1000km...
Maniek53 Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 http://s4.postimage.org/SRKnJ.jpg Panowie przepraszam za rysunek - nie mam zdolności plastycznych. Po wielu godzinach studiowania tego silnika w garażu doszliśmy ze znajomym mechaniorem do następującego wniosku: "powodem gubienia oleju przez silnik 2.0 ALT jest wada konstrukcyjna odmy olejowej, która zamiast zwracać olej do silnika, większą jego część wali w dolot." Zostało to sprawdzone poprzez założenie między trójnikiem a dolotem pojemnika w stylu "catch oil". Wynik badania: 95% ubytku w pojemniku. 5% prawdopodobnie w dość długich wężach z powodu braku miejsca. Właśnie dlatego postanowiłem poświęcić jedną odmę i 1 trójnik a także część środkową dolotu na pewien eksperyment. Odciąłem część wylotową trójnika w miejscu czerwonej kreski na rysunku i zaczopowałem starannie jego wylot. Następnie do dolotu podłączyłem wąż, którego drugi koniec wylądował w gruszce odmy. W ten sposób silnik nie wypluwa oleju prosto w dolot a jest zmuszony zwrócić go do odmy. Nie wiem co o tym myślicie. Opowiedzcie się proszę!! Zrobiłem 2000 km - stan na bagnecie max. Wcześniej 0,5 L na 1000 km. Czy mozesz mi wyslac rysunek jak ta odme przerobic zeby silnik nie bral oleju
xsebo1 Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Przerobić można jak ktoś chce, nie pomaga to jednak na spalanie oleju. Rozumiem że nikt nie czyta wątku, za dużo stron
tracer123 Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 w sumie przydałoby się zebrac wszystkie informacje i przykleić w pierwszym poście. ale z drugiej strony, ten typ tak ma, nie ma co gdybać. można tylko walczyć dobrym olejem, trzeba wybrać optymalny i dolewać. przeżyć chwilę, odłożyć i kupić coś lepszego.
Maniek53 Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Witam moge sie jakos z toba skontaktowac Attis3. uote name="Attis3" post="1670769" timestamp="1289083369"] http://s4.postimage.org/SRKnJ.jpg Panowie przepraszam za rysunek - nie mam zdolności plastycznych. Po wielu godzinach studiowania tego silnika w garażu doszliśmy ze znajomym mechaniorem do następującego wniosku: "powodem gubienia oleju przez silnik 2.0 ALT jest wada konstrukcyjna odmy olejowej, która zamiast zwracać olej do silnika, większą jego część wali w dolot." Zostało to sprawdzone poprzez założenie między trójnikiem a dolotem pojemnika w stylu "catch oil". Wynik badania: 95% ubytku w pojemniku. 5% prawdopodobnie w dość długich wężach z powodu braku miejsca. Właśnie dlatego postanowiłem poświęcić jedną odmę i 1 trójnik a także część środkową dolotu na pewien eksperyment. Odciąłem część wylotową trójnika w miejscu czerwonej kreski na rysunku i zaczopowałem starannie jego wylot. Następnie do dolotu podłączyłem wąż, którego drugi koniec wylądował w gruszce odmy. W ten sposób silnik nie wypluwa oleju prosto w dolot a jest zmuszony zwrócić go do odmy. Nie wiem co o tym myślicie. Opowiedzcie się proszę!! Zrobiłem 2000 km - stan na bagnecie max. Wcześniej 0,5 L na 1000 km.
TomiM Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 http://s4.postimage.org/SRKnJ.jpg Panowie przepraszam za rysunek - nie mam zdolności plastycznych. Po wielu godzinach studiowania tego silnika w garażu doszliśmy ze znajomym mechaniorem do następującego wniosku: "powodem gubienia oleju przez silnik 2.0 ALT jest wada konstrukcyjna odmy olejowej, która zamiast zwracać olej do silnika, większą jego część wali w dolot." Zostało to sprawdzone poprzez założenie między trójnikiem a dolotem pojemnika w stylu "catch oil". Wynik badania: 95% ubytku w pojemniku. 5% prawdopodobnie w dość długich wężach z powodu braku miejsca. Właśnie dlatego postanowiłem poświęcić jedną odmę i 1 trójnik a także część środkową dolotu na pewien eksperyment. Odciąłem część wylotową trójnika w miejscu czerwonej kreski na rysunku i zaczopowałem starannie jego wylot. Następnie do dolotu podłączyłem wąż, którego drugi koniec wylądował w gruszce odmy. W ten sposób silnik nie wypluwa oleju prosto w dolot a jest zmuszony zwrócić go do odmy. Nie wiem co o tym myślicie. Opowiedzcie się proszę!! Zrobiłem 2000 km - stan na bagnecie max. Wcześniej 0,5 L na 1000 km. Czy mozesz mi wyslac rysunek jak ta odme przerobic zeby silnik nie bral oleju Witam czy ja również mogę prosić o czytelny rysunek tej przerobionej odmy
kamil-vag Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Maniek53, TomiM Ja miałem u siebie tak zrobione:
123441 Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Witam mam problem z olejem. Zacznę od samego początku bo może ma to jakiś wpływ. Więc wcześniej na trasie 150-200km wyskakiwała kontrolka oleju i musiałem dolewać, mechanik wymienił pierścienie oraz oddał do regeneracji górną część głowicy oraz wymienił odmę. Brawa dla niego bo samochód przestał brać olej ale niestety na 2 miesiące.. Ostatnio sprawdzam stan oleju po każdej trasie (ok.150km) przejechałem tak 770km. Na bagnecie było między minimum i maksimum tak się ładnie trzymało gdy nagle wybił ten 770ty kilometr wyskoczyła mi kontrolka oleju < dolałem niewielką ilość oleje gdyż miałem końcówkę (może ze 100ml) - samochód postał w bezruchu 2dni, pierwszego dnia przekręciłem stacyjkę i nadal była kontrolka oleju a na bagnecie minimum natomiast drugiego dnia gdy sprawdziłem stan na bagnecie jest maksimum czyli jak by się cofnęło czy coś a do tego olej miał kolor czarny < znaczy się ciemniejszy niż zazwyczaj. Czy ktoś miał coś podobnego albo wie jak zaradzić?
Kozacz Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 Maniek53, TomiM Ja miałem u siebie tak zrobione: Odezwij się priv Bierze ci nadal olej po tej przeróbce ?
tracer123 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Opublikowano 16 Czerwca 2016 jak wymienisz pierścienie to przestanie. tyle razy był wałkowany temat tej przeróbki że chyba nie warto się bardziej rozpisywać.
TomOskroba Opublikowano 16 Czerwca 2016 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Maniek53, TomiM Ja miałem u siebie tak zrobione: Odezwij się priv Bierze ci nadal olej po tej przeróbce ? on już ma 1.9 tdi zapytaj o powód zmiany :<
marcelinio301 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Witam Panowie. Ogarneliscie pozeranie oleju w swoich autach?
Kozacz Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Marcelinio jak możesz odpowiedz priv chętnie bym sie z tobą skontaktował Panowie ajakis pomysł dlaczego raz na 0,5l jestem w stanie przejechac 500-600km i po dolewce znowu 500-600 a raz po dolewce 0,5l przejade 100km i kontrolka (tj skasowana podniesieniem maski) i kolejny oil min.
Elendir Opublikowano 19 Czerwca 2016 Opublikowano 19 Czerwca 2016 (edytowane) Qurwa mos2 po 3 tys znowu znika pol litra na tysiąc Moze pierscienie się znowu zapiekły. Edytowane 19 Czerwca 2016 przez Elendir
tracer123 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Opublikowano 19 Czerwca 2016 (edytowane) mi na mos2 też się cuda działy. na 5w40 od valvoline chyba rozwiązał problem bo jest lepiej niż na motulu 10w. Edytowane 19 Czerwca 2016 przez tracer123
marcelinio301 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Elendir bracie albo ich nie ma ?
korenti Opublikowano 19 Czerwca 2016 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Polecam lekturę, też dotyczy to tego silnika, nic więcej nie pomoże http://magazynauto.interia.pl/porady/news-olejowy-problem-silnikow-1-8-i-2-0-tsi,nId,1864800
Elendir Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 No 3 tys są , a później znikają ? Nie wiem przejechałem 500 km po autostradzie w Polsce i Niemczech może to spowodowało nagłe zużycie oleum
TomOskroba Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 (edytowane) kazdy z nas ma inaczej traktowany przez poprzednich wlascicieli samochód, Ci którym bierze 1L na 10000KM mają szczęście i chyba poprzednimi właścicielami ich A4 byli mechanicy a dzisiaj tak na offtopie pojade po ostatnim czyszczeniu przepływówki i przepustnicy, na trasie leciałem 212Km/h (tyle ile wynosi Vmax) i myślę że chciał troszke więcej co oznacza że silnik laleczka oczywiscie ze względu na pobór oleju nie polecam takich prędkości Edytowane 24 Czerwca 2016 przez TomOskroba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się