Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro w Saabie udało się to jakoś zniwelować w VAGu też na pewno jest rozwiązanie na ten problem.

Kwestia tylko czy jakieś przestawienie rozrządu czy też zmiana czegoś np. w dolocie.

Nie jest to bardzo upierdliwe, chociaz przyznam że pod czas kilku "kresek" przesądziło to o wyniku :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jest prawie dwa razy bardziej wydajna.

tam w serii chodzi na doladowaniu 0.4 bara a jak sie dmuchnie do 1.2 to jest miazga !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

058 133 555

Sory że sie wp...ten numer DEV jest do b5 czy b6 tych wkładów wtrysków.?

Edytowane przez sawul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam


silnik w orginale był 1.8T APU mam już block z 06A AVJ


głowica AEB i teraz mam pytanie


jaki rozrząd (dla kodu silnika AEB ) tak przypuszczam


uszczelki i szpilki pod głowice (dla kodu silnika AEB ) tak przypuszczam


teraz zostaje mi jeszcze skrzynia biegów z APU będzie plug & play czy by cza poszukać skrzyni na AVJ mam jeszcze skrzynie z AEB


Dzieki



Pzdr Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z moich doświadczeń i opinii krążących o tych produktach żaden :P pękają ale i ori pękają czasem jeśli nie planujesz przekraczać 250ps myślę ze to bez sensu chyba ze masz pęknięty swój i chcesz coś mocniejszego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest real photo ? jak oni chcą to zmieścić tam.. ?:o niby napisane, że silniki wzdłużne... jak chcesz profi to od bakusia - porządnie, ale drogo..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Inkognito

No właśnie turbo jest na ponad 300ps...Może napisze co już mam: FMIC,DP, TIP( jest pod k03 pozostaje mi przeróbka albo nowy). Wtryski od volvo.Wskaźniki EGT, Turbo boost i oil pressure. Jeszcze potrzebuje MAC'a i wydajniejszej pompy paliwa. Czyli jedna opcja to kolektor od babusia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


babusia?

:polew:

Od BaKusia.


co to za turbo co ma mozliwosci ponad 300ps???

No napisał hybryda K04... ale czy na ponad 300??? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Inkognito

No właśnie turbo jest na ponad 300ps...Może napisze co już mam: FMIC,DP, TIP( jest pod k03 pozostaje mi przeróbka albo nowy). Wtryski od volvo.Wskaźniki EGT, Turbo boost i oil pressure. Jeszcze potrzebuje MAC'a i wydajniejszej pompy paliwa. Czyli jedna opcja to kolektor od babusia?

A dlaczego uwazasz ze potrzebujesz MACa? Wtryski o jakiej wydajnosci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo mam od Deva.Później fotkę prześlę.Doradzono mi MACa zamiast n75.Wtryski 373ml/min przy 3 barach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski 373cc @3bar mozna zapomniec na 300KM. Trzeba większe wsadzić.

Tutaj macie logi kolegi który również na wtryskach 373cc jedzie: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/316371-logi-18t-bfb-po-modach-przerwy-w-dostawie-mocy/

Ja mam również wtryski 373cc.

Nastepny kolega na 373cc to krzysiekvtec. Gregor10 wystroił to na 250KM i Krzysiek gdzies pisał, że gdyby nie instalka LPG to by miał mniejszy wynik.

Może się gregor10 lub sam Krzysiek wypowie co do czasów wtrysków które są w tym aucie. Link: http://gregor10.pl/a4-b6-1-8t-quattro-avj-150km-232km-306nm/#more-206

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...