MrTea Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Skoro w Saabie udało się to jakoś zniwelować w VAGu też na pewno jest rozwiązanie na ten problem. Kwestia tylko czy jakieś przestawienie rozrządu czy też zmiana czegoś np. w dolocie. Nie jest to bardzo upierdliwe, chociaz przyznam że pod czas kilku "kresek" przesądziło to o wyniku
pioteros Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 w saabie jest nieco inna sprezarka jak nasze maciupkie k03
Dev Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Jest prawie dwa razy bardziej wydajna. tam w serii chodzi na doladowaniu 0.4 bara a jak sie dmuchnie do 1.2 to jest miazga !!!!
sawul Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 (edytowane) 058 133 555 Sory że sie wp...ten numer DEV jest do b5 czy b6 tych wkładów wtrysków.? Edytowane 21 Kwietnia 2015 przez sawul
Dev Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Chyba to samo ale w ETCE cza sprawdzic
bunia_83 Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Witam silnik w orginale był 1.8T APU mam już block z 06A AVJ głowica AEB i teraz mam pytanie jaki rozrząd (dla kodu silnika AEB ) tak przypuszczam uszczelki i szpilki pod głowice (dla kodu silnika AEB ) tak przypuszczam teraz zostaje mi jeszcze skrzynia biegów z APU będzie plug & play czy by cza poszukać skrzyni na AVJ mam jeszcze skrzynie z AEB Dzieki Pzdr Marcin
s3bA666 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Witam Który kolektor wydechowy będzie lepszy? http://allegro.pl/sportowy-kolektor-wydechowy-audi-1-8-turbo-k03-i5304712173.html http://allegro.pl/sportowy-kolektor-wydechowy-audi-1-8-2-0t-k03-k04-i5090501397.html Nie wiem który wybrać pod moje hybrydowe K04.
Inkognito Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 z moich doświadczeń i opinii krążących o tych produktach żaden pękają ale i ori pękają czasem jeśli nie planujesz przekraczać 250ps myślę ze to bez sensu chyba ze masz pęknięty swój i chcesz coś mocniejszego...
Imhotet Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 to jest real photo ? jak oni chcą to zmieścić tam.. ? niby napisane, że silniki wzdłużne... jak chcesz profi to od bakusia - porządnie, ale drogo..
s3bA666 Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 @Inkognito No właśnie turbo jest na ponad 300ps...Może napisze co już mam: FMIC,DP, TIP( jest pod k03 pozostaje mi przeróbka albo nowy). Wtryski od volvo.Wskaźniki EGT, Turbo boost i oil pressure. Jeszcze potrzebuje MAC'a i wydajniejszej pompy paliwa. Czyli jedna opcja to kolektor od babusia?
roman_tyk Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 co to za turbo co ma mozliwosci ponad 300ps???
omzig Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 babusia? Od BaKusia. co to za turbo co ma mozliwosci ponad 300ps??? No napisał hybryda K04... ale czy na ponad 300???
Inkognito Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 no właśnie... i po co tyle w osce? pewnie można spawać to najlepsza opcja
marcindlug Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 @Inkognito No właśnie turbo jest na ponad 300ps...Może napisze co już mam: FMIC,DP, TIP( jest pod k03 pozostaje mi przeróbka albo nowy). Wtryski od volvo.Wskaźniki EGT, Turbo boost i oil pressure. Jeszcze potrzebuje MAC'a i wydajniejszej pompy paliwa. Czyli jedna opcja to kolektor od babusia? A dlaczego uwazasz ze potrzebujesz MACa? Wtryski o jakiej wydajnosci?
s3bA666 Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 Turbo mam od Deva.Później fotkę prześlę.Doradzono mi MACa zamiast n75.Wtryski 373ml/min przy 3 barach.
marcindlug Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 Zostaw n75, nie wiem skad wzielo sie przeswiadczenie ze mac jest lepszy. Ja asekuracyjnie wzialbym rozmiar wieksze wtryski
AB7 Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 wtryski 373cc @3bar mozna zapomniec na 300KM. Trzeba większe wsadzić. Tutaj macie logi kolegi który również na wtryskach 373cc jedzie: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/316371-logi-18t-bfb-po-modach-przerwy-w-dostawie-mocy/ Ja mam również wtryski 373cc. Nastepny kolega na 373cc to krzysiekvtec. Gregor10 wystroił to na 250KM i Krzysiek gdzies pisał, że gdyby nie instalka LPG to by miał mniejszy wynik. Może się gregor10 lub sam Krzysiek wypowie co do czasów wtrysków które są w tym aucie. Link: http://gregor10.pl/a4-b6-1-8t-quattro-avj-150km-232km-306nm/#more-206
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się