audicoman Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Droga wojewódzka średnia prędkość 60-70 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 u mnie kiedyś jak był nowy termostat to 3km i było 90 stC na blacie,teraz przypuszczam że wykrzaczył się ten oring i rozgrzanie zajmuje z 8km ,trasa ta sama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) Dwa km mam do warsztatu. Gdy wjezdzam na pkac jest 90 stopni i nie ma to nic wspolnego z wiarą. Po drodze mam 4 swiatla ale jak sie "wstrzelę" to wszystkie przelatuje na zielonym. Edytowane 13 Stycznia 2016 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Chyba znów wymienię termostat Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) ja moge zrobic w 1.8t runde wokol miasta, w sumie z 10km i bedzie dopiero 70-80... ale tochyba reduktor mi wychladza, termostat nowy w garnku otwieral sie prawidlowoza to 4.2 przy ostatnich mrozach -15, 2 minuty skrobania szyb, 2km i bylo juz ponad 70 Edytowane 13 Stycznia 2016 przez pioteros Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoman Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Powiedzcie mi jak wygląda sprawa z trakcją przy mocach powyżej 200 km? Chodzi mi napęd na przód. Na wiosnę planuję jakieś mody i zastanawiam się w jaką moc celować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Przy 220 jest tragedia Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 u tego pana MrTea zerknij w wątku jak to jest i nie chciej wiedzieć jak jest ponad 250 na mokrych asfaltach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Przy 220 jest tragedia Czarna rozpacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoman Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) Auto służy mi głównie do komfortowego poruszania się w trasie. Przy serii na zimówkach 205/55/16 już często koła tracą przyczepność gdy przyśpieszam. Wiec chyba 200-210 km byłoby optymalnie? Edytowane 13 Stycznia 2016 przez audicoman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Przy 220 jest tragedia Czarna rozpaczI to przez twoje turbo hehehe dobry zakup był Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 zalezy jak niuta pociagniesz.. w me7.5 mozna zrobic doładowanie po biegach ale za to trzeba dodatkowo dopłacic tjunerowi.. ogolnie na takim k03s + podstawa fmic,dp to trakcji mało na suchym ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Panowie, 1metr rury prostej wystarczy do orurowania FMIC w 1.8T ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 starczy,możesz rezać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) Starczy i zamiast tego silikonu na dv wspawaj sobie fi 25 rurke nie rób lipy Edytowane 14 Stycznia 2016 przez krzysiekvtec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Przy serii na zimówkach 205/55/16 już często koła tracą przyczepność gdy przyśpieszam zaloz letnie dobre kapcie 235/45/17 i troche problemu z trakcja zniknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Problemy z trakcją się tylko zmienią bo zacznie w koleinach szaleć Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sedrak Dan Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Podłącze się pod pytanie. Z tym FWD to o kant d*py Czy oprócz szerszych opon co można zrobić w przednim zawieszeniu by poprawić trakcję ? Prócz montowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galetto Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 W FWD nie pozwolisz sobie na tyle co w Q (nie mówię o mocy, a stylu jazdy), ale nie przesadzajmy jeździć się da, a opony dobrej marki z dobrym bieżnikiem i rocznikiem to podstawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Odpowiednio napisany program i ośka ogarnia duże moce. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się