hopek03 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 (edytowane) koledze chodzi o dolot zimnego powietrza z zewnącz do filtra ten kanał idący nad reflektorem prawym składający się z dwóch części i jednym końcem przykręcany dwoma wkrętami do pasa przedniego nie chodzi o tipa Edytowane 19 Stycznia 2016 przez hopek03
bongod Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Stożek jak jest to nie ma tej rury więc chyba tragedii nie będzie Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
pioteros Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 a powinna byc bo skad wezmie chlodnee powietrze do dolotu ? spod maski, takie ktore ma juz z 50 stopni
bongod Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 No właśnie też się zastanawiałem nad tym może jest ale poprostu nie szczelnie zamknięte bo jak Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Roboform550 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 a powinna byc bo skad wezmie chlodnee powietrze do dolotu ? spod maski, takie ktore ma juz z 50 stopni A IC od czego jest? Jak przejdzie przez turbo to i tak będzie sporo więcej jak na wlocie...
MrTea Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Panowie odnośnie wydechu w 1.8T B5 ... chce zrobić część wydechu 2.75" - do tłumików , a całą reszta wydechu od V6 - średnica 60mm. Mam teraz DP 2.75" i tu pytanie ... czy te łączniki - flansze będą pasować. Wiem że jak Gregor10 robił mi DP to wykorzystał te flansze które był w katalizatorze. Teraz pytanie.. jak zacząć ten wydech ? średnice będą się zgadzać?
ganjaq Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Jak miałem u siebie stożek pipercross to ten kanał dolotowy biegnący z pasa do puszki filtra sobie zostawiłem, odpowiednio przycinając starą puche dało się to zaadaptować. Na obecną chwilę wywaliłem stożek i wsadziłem wkładkę K&N, jakoś w B5 na stożku padały mi przepływki dlatego mnie to odrzuciło. Wkładka ma zwiększony przepływ, jeden pies co stożek a na dodatek znika problem z zaciąganiem skwaru z pod maski. Fakt dobry ic załatwia robotę a stożek w sumie nawet fajnie słychać ale jak mam znów szukać przepływek to sobie po prostu daruje
krzysiekvtec Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Ja 2 rok na stoku latam i przeplywka cała
Marcin850527 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Jaka skrzynia i od czego podejdzie do 1.8t AVJ W oryginale ma oznaczenie FTZ? Chodzi mi o dłuższą z diesla i czy bedzie p&p? Modził ktoś cos ?
pioteros Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 nie wiem czy byly 5tki w quattro tdi b6 ? oby przelozenie glowne sie zgadzalo
MrTea Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) . Edytowane 27 Stycznia 2016 przez MrTea
bartekzks Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 U mnie siedzi ten po lewej lub bardzo podobny ale musiałem go lekko przerobić jedno wyjście przespawać w inne miejsce bo nie mieściło się
krzysiekvtec Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 a ten po lewo nie ma przypadkiem tylko 45mm wlot na turbo ? jak tak to darowac sobie mozna
MrTea Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Krzysiek tego nie wiem .. ten z prawej Hi-Flow ma chyba 50mm Z tego co się orientuje wlot od puchy powietrza ok 70mm z łagodnym przejściem silikonem na 50-51mm .. Więc wymiary normalnego TIPa
Imhotet Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 przeciez tego po prawej nie dostaniesz wysyłkowo więc po co sie zastanawiać ? Wiadomo że od gregora jest lepszy i pasuje plug and play ten od bakusia slyszałem ze pod maske wepchnąć to............
omzig Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) Dobrze slyszales, sam mam taki i tragedia, musialem dekiel z tylu lampy szlifowac zeby TIP sie zmiescil, a i wejscie do turbo troche pod innym katem wyspawane... Takie rzeczy jak TIP, kolektor, wydech, orurowanie FMIC powinno byc robione na aucie, a nie na wysylkę... Edytowane 24 Stycznia 2016 przez omzig
krzysiekvtec Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Takie rzeczy jak TIP, kolektor, wydech, orurowanie FMIC powinno byc robione na aucie, a nie na wysylke... Wysłane z mojego myPhone C_Smart przy użyciu Tapatalka nie koniecznie na aucie klienta ale przynajmniej na takim samym ja zawsze robie na swoim a baq pewnie robi to na oko skoro nawet kąty sie nie zgadzają
MrTea Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Koledzy kilka stron wcześniej była rozmowa o alternatywach wtrysków do naszych 1.8T .. Czy oprócz tych pomarańczowych z Saaba (0280156023) rzeczywiście coś innego podejdzie na 250-260ps? Nie mówie tu o wtryskach z S3 czy TT tylko o czymś w rozsądniejszej kasie. Coś ok. 380ccm na 3 barach by bylo dobrze wyjściowo.
pioteros Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 volvo 0280155831 tylko podkladki musisz dac pod listwe i dluzsze srubki o 8-10mm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się