Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie ma sensu, org masz 4 bar to jaki zalozysz? 5? Bez sensu, lepiej wymienic wtryski.

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

WItam Panowie , jestem w trakcie budowy 1.8T Q w Leonie , silnik zakuty tzn tloki i korbowody , porting glowicy zrobiony , walki ADR , ( nie wiem jeszcze co zrobic ze sprezynkami zaworow) jakies pomysly ?? wtryski Deka 850, turbo Holset hx35W plus baran, wszystkie potrzebne czujniki sa, celuje juz w wieksze moce 400+ , 500+ , najwiekszym problemem jaki stoi mi na przeszkodzie to temat sprzegla, jednomasu ? i docisku ? nie wiem na co mam sie zdecydwac ?? ktos cos ?? Auto buduje na miasto , ewentualnie 1/4 mili , spiek odpada, Aktualnie jezdze na drugim silniku 1.8T k04 275KM , chce przygotowac ten drugi i ten bedzie na sprzedaz jakby co , szczerze mowiac silnik zyletka , nie bierze oleju , pod Bogiem , chodzi idealnie , trzyma kompresje , wszystko jak nalezy

jak chcesz w miare tanio a lepiej od serii to idz w sprężynki S4. sprzęgło temat rzeka.. wydaje mi się ze najlepiej iść w jednomas, kwelar i wysłać docisk do wzmocnienia (to nie jest tania opcja, ale raczej najlepsza i na lata)

Sprezynki s4 ale dokladniej jakie ?? z jakiej s4 ?? Ssace i wydechowe sa rozne przeciez(wieksze i mniejsze) w s4 jest tak samo ?, , a co do walkow to wymieniam dwa (ssacy i wydechowy) . A na temat sprzegla mam dwie opcje kupic zestaw kit Valeo jednomas i wyslac do Radzikowskiego , on wzmacnia docisk i obija tarcze, lecz powiedzial ze valeo jest slaba baza do takiej operacji :/ ale z jednomasow nie wiem co innego by pasowalo z np Sachsa. A druga opcja to zrobienie sprzegla na jednomasie na podwojnej tarczy bez ruszania docisku , ponoc daja gwarancje do 800 niuta . Ale wole pierw wypytac czy ktos cos testowal.

Opublikowano (edytowane)

panowie mam pytanko- pacjent to A4 B6 1,8t BFB. Auto ma FMICa, DP, TIPa, wtryski od BEXa no i soft. Wypluło 213KM i okolice 330Nm. Więcej na K03 nie ugram. Planuje wymianę turbo i szukam czegoś co będzie p&p, bedzie fajnie wstawalo, da sie wykręcić z niego ze 250-260km i bedzie przystępne cenowo. Czego i gdzie szukać? Rozumiem że przy mocy w jaką celuje będę musiał też zmienić wtryski na 380, jak z pompą paliwa, da radę? (auto ma LPG i na nim głównie smigam ;)

Edytowane przez bullecik
Opublikowano

Hybrydowa K03s od Gregora10 za 1700 i masz 250km

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Nie ma sensu, org masz 4 bar to jaki zalozysz? 5? Bez sensu, lepiej wymienic wtryski.

z tego co wiem, tylko awt miało 4bary regulator w b5
Opublikowano

Nie ma sensu, org masz 4 bar to jaki zalozysz? 5? Bez sensu, lepiej wymienic wtryski.

z tego co wiem, tylko awt miało 4bary regulator w b5

No to musisz zweryfikować wiedze.

Opublikowano

kazde b5 1.8t mialo 4bary

potem w b6 i dopiero byly 3 bary w filtrze ?

i poprzeczniaki mialy 3bary nie lcizac eSy

Opublikowano

przykład jest prosty ale na drodze,swego czasu swoją ciężką b6 z 185KM zrobione u rogala objechałem lżejszą b5 i rzekome 200 KM,więc jak dla mnie plakaty są bo są i cyferki na nich.

setup na LPG przy wykorzystaniu paru tricków w sofcie no ale dla niektórych to dalej magia :wink:

kazde b5 1.8t mialo 4bary

potem w b6 i dopiero byly 3 bary w filtrze ?

i poprzeczniaki mialy 3bary nie lcizac eSy

W b6 miało w filtrze 4bary

poprzeczniaki mialy 3 bary w tym S3 8L

:)

Opublikowano

Hybrydowa K03s od Gregora10 za 1700 i masz 250km

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

albo z TurboSpeca na 290km/380

Opublikowano

Oki, czyli regla nie wymieniam.

Pytanie mam co to softa. Mam kola, ktory robi softy do przeszczepu do AEB, chodzi o kosci, czy takie cos cos w miare bezpieczne?

Bez sondy afr, wrzucenie softu na ok 200km?

Opublikowano

panowie mam pytanko- pacjent to A4 B6 1,8t BFB. Auto ma FMICa, DP, TIPa, wtryski od BEXa no i soft. Wypluło 213KM i okolice 330Nm. Więcej na K03 nie ugram. Planuje wymianę turbo i szukam czegoś co będzie p&p, bedzie fajnie wstawalo, da sie wykręcić z niego ze 250-260km i bedzie przystępne cenowo. Czego i gdzie szukać? Rozumiem że przy mocy w jaką celuje będę musiał też zmienić wtryski na 380, jak z pompą paliwa, da radę? (auto ma LPG i na nim głównie smigam ;)

Mam coś na Twój ból :wink:

Zadzwoń do mnie w południe to pogadamy

Opublikowano

Hybrydowa K03s od Gregora10 za 1700 i masz 250km

albo z TurboSpeca na 290km/380

Gregor współpracuje właśnie z turboSpec.. i to jest dobre źródło - najlepiej odrazu tam zamontuj i zrób soft unikniesz problemów :)

@Bjorn przesadzasz z tymi wartościami "290/380" - jedna jaskółka (na sterydach) wiosny nie czyni :)

@Danko oczywiście że s4 b5 i tylko wydechowe :), co do jednomasa musisz pogooglować :(

Opublikowano

Hybrydowa K03s od Gregora10 za 1700 i masz 250km

albo z TurboSpeca na 290km/380

Gregor współpracuje właśnie z turboSpec.. i to jest dobre źródło - najlepiej odrazu tam zamontuj i zrób soft unikniesz problemów :)

@Bjorn przesadzasz z tymi wartościami "290/380" - jedna jaskółka (na sterydach) wiosny nie czyni :)

@Danko oczywiście że s4 b5 i tylko wydechowe :), co do jednomasa musisz pogooglować :(

Czy ja wiem,to turbo jest w stanie ugrać więcej. Tylko trzeba zmienić osprzęt

Wysłane z S7 Edge

Opublikowano

edna jaskółka (na sterydach) wiosny nie czyni

w jakim sensie na sterydach? Są odpowiednie mody i ponoć turbo nie na maxa wysterowane
Opublikowano

na sterydach?

Chodzi o to że nie seryjne, że po przeróbkach wzmacniających moc/moment, takie okreslenie ogółem, tak sie mówi/pisze. :wink:

Opublikowano

witam.panowie mam błędy wskazujące na nieszczelności w dolocie 16981,17965,17964.

może są jakieś konkretn najczęstsze miejsca nieszczelności żeby zaoszczędzić czasu i pracy?

dziękuję i pozdrawiam.

Opublikowano

na sterydach?

Chodzi o to że nie seryjne, że po przeróbkach wzmacniających moc/moment, takie okreslenie ogółem, tak sie mówi/pisze. :wink:

heh no to wiadomo, że nie seryjne skoro 290/380. Nie wiem tylko o co chodziło koledze, że napisał to w stylu jakby to było nie do powtórzenia w innym aucie.

Opublikowano

Może i jest do powtórzenia, ale to musi naprawdę trafić sie dobra sztuka o nieprzeciętnej kondycji, potem dobór gratów w zależności od stanu portfela i ludzi którzy to wszystko ogarną. Jedna sztuka się trafiła i może na tym koniec, bo reszta niedomaga lub ta jaskółka np pracuje na granicy swoich możliwości i tylko czekać aż zrobi pod siebie. :grin:

Opublikowano (edytowane)

Może i jest do powtórzenia, ale to musi naprawdę trafić sie dobra sztuka o nieprzeciętnej kondycji, potem dobór gratów w zależności od stanu portfela i ludzi którzy to wszystko ogarną. Jedna sztuka się trafiła i może na tym koniec, bo reszta niedomaga lub ta jaskółka np pracuje na granicy swoich możliwości i tylko czekać aż zrobi pod siebie. :grin:

Po części się z tobą zgodzę,ale napewno jest to do powtórzenia w innych autach,wystarczy dobry setup i człowiek który to ogarnie jak trzeba,na tym silniku jest więcej do ugrania ale tak jak mówisz szybko by się posypalo,teraz wystarczy wymienić korby i panewki na mocniejsze i można łapać 300+. A setup który jest teraz,jest tak zrobiony że moc jest bezpieczna dla tych gratow.

Wysłane z S7 Edge

Edytowane przez Mizur138
Opublikowano

no i wszystko jasne panowie ;) choć skoro to ponoć dla tego turbo nie jest maximum to nie powinno się posypać nic ;)


teraz wystarczy wymienić korby i panewki

tak to lajtowo napisałeś jakby za darmo było :D też bym chciał to u siebie ogarnąć ale koszt już się mega duży robi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...