koziol1172 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 Niekoniecznie tak musi robić, ja mam trójnik w miejscu ori czujnika i jest dobrze, mam tak odkąd mam auto Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
krzysiekvtec Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 No napisał Ci: pod filtr oleju dzieki, szkoda ze nie pomyslalem o tym przed wymiana oleju do montazu podstawki nie zmieniasz oleju ....
maciek23ms Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 No napisał Ci: pod filtr oleju dzieki, szkoda ze nie pomyslalem o tym przed wymiana oleju do montazu podstawki nie zmieniasz oleju .... ale filtr juz tak wiec 50zl na minus...
kupczak90 Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) dzieki, szkoda ze nie pomyslalem o tym przed wymiana oleju No to pomyśl przy najbliższej wymianie. I zrobisz od razu za jednym zamachem. Ale żeby 50 zł pożałować w skali kosztów modów na wyższą moc to chyba nie o to chodzi. Edytowane 12 Września 2016 przez kupczak90
maciek23ms Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 dzieki, szkoda ze nie pomyslalem o tym przed wymiana oleju No to pomyśl przy najbliższej wymianie. I zrobisz od razu za jednym zamachem. Ale żeby 50 zł pożałować w skali kosztów modów na wyższą moc to chyba nie o to chodzi. jak bym kasy zalowal na to auto to bym w nie, nie wkladal tyle wlasnej pracy i kasy w auto warte 20k w standardzie:) poprostu moglem pomyslec o tym przed wymiana oleju
Dev Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Jest ktoś chętny na graty 2.7bit ? Mam do sprzedania
bartekzks Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Jest ktoś chętny na graty 2.7bit ? Mam do sprzedania A co masz i w jakiej cenie ??
Dev Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Silnik skrzynia wiązki wal napędowy polosie i cała kupa szmelcu. Wszystko co potrzebne na SWAP a nawet wiecej
bjoern Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 pany przywróciłem dzisiaj n249 bo jeździłem bez bo połamałem króćce i na poprzednim był "źrebak"... no i znowu mam źrebaka ale poza tym auto lepiej chodzi, na zimnym równiej i na jałowym też jakoś lepiej... jak DVka była bezpośrednio do kolektora do źrebaka nie było ale auto gorzej chodziło po odpaleniu. Czy źrebak może być spowodowany uszkodzoną DVką?
omzig Opublikowano 16 Września 2016 Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) Czy źrebak może być spowodowany uszkodzoną DVką? Jak najbardziej - demontuj, sprawdź (wyciagnij DV-kę i dmuchnij w boczny otwór, jak bedzie przechodzic powietrze musisz ja wymienic lub małym przewodem zassij powietrze, jezeli tłoczek sie nie podnosi albo jeżeli bedzie słychac syczenie DV-ka do wymiany) i wymień. Edytowane 17 Września 2016 przez omzig
bjoern Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 sprawdziłem wduszając tłoczek i zatykając podciśnienie, trzyma - DV sprawny musiałem inaczej zamontować n249, żeby było poprawnie i źrebię zniknęło
bjoern Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 http://www.audizine.com/forum/showthread.php/605776-N249-bypass-Pros-and-cons6ty post od dołu
krzysiekml Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 omiń całkiem n249 i podepnij podciśnienie bezpośrednio pod kolektor,stare rozwiązanie i 100% pewne.
bjoern Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Miałem tak wcześniej i auto się gorzej zachowywało. Z resztą tu masz dlaczego lepiej n249 mieć podpięty:http://www.audizine.com/forum/showthread.php/554859-N249-delete-Why-you-should-not-do-ithttp://www.audizine.com/forum/showthread.php/605776-N249-bypass-Pros-and-consAuto z nim chodzi równiej chodzi na wolnych i przy delikatnym dodawaniu gazu nie ma zajebek przy ładowaniu ciśnienia, bez było czuć jak ładuje dużo i zaraz mniej, tak nierówno
krzysiekml Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 u mnie od ponad 3 lat jest bez niego i silnik chodzi równo
S1Pawlak Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 Siemka pacjent a4 b7 1.8 turbo quattro.w planach mam zalozyc hybryde turbo wtryski 380 TIP DP przeplywka i DV z S3 a teraz pytanie jaka wielkosc IC Fmic? seryjny wydech da rade? jaki polecacie wydech koncowyPozdrawiam
omzig Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 Siemka pacjent a4 b7 1.8 turbo quattro.w planach mam zalozyc hybryde turbo wtryski 380 TIP DP przeplywka i DV z S3 a teraz pytanie jaka wielkosc IC Fmic? seryjny wydech da rade? jaki polecacie wydech koncowy Pozdrawiam Walowane milion razy, przesledz ten temat od poczatku a dowiesz sie wszystkiego...
adrian.chudyga Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 Witam wszystkich mam pytanko czy po zmianie turba na większe o mocy 250km trzeba zmienić mapę
bjoern Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 DP 2,75" wystarczy, fmic jaki chcesz, może być 230 już na przyszłość
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się