Muskel1 Opublikowano 27 Lipca 2021 Opublikowano 27 Lipca 2021 Zależy, ja osobiście preferuje światło białe bo na suchej nawierzchni jest dużo jaśniejsue i ładnie reflektują paski na jezdni oraz znaki. Światło żółtawe rzeczywiście na mokrej nawierzchni jest ciut lepsze ale szczerze pytając ile mamy w roku dni z mokrą nawierzchnią a ile z suchą? Ja wybrałem do B8 CBI bo nie tylko świecą bielszym światłem ale są nieco jaśniejsze od OEM 4300K, tak że masz równierz tę zaletę.
Langista Opublikowano 27 Lipca 2021 Opublikowano 27 Lipca 2021 4300k to nie jest bardziej 'żółte' bo to jest typowa barwa ksenonu, zółte są poniżej 2700K.
Muskel1 Opublikowano 27 Lipca 2021 Opublikowano 27 Lipca 2021 (edytowane) Godzinę temu, Langista napisał: 4300k to nie jest bardziej 'żółte' bo to jest typowa barwa ksenonu, zółte są poniżej 2700K. Niestety stała się ona typową barwą. Początkowo w pierwszych pojazdach z xenonowymi lampami temp. światła wynosiła powyżej 5000 K. Została ona z biegiem czasu obniżona do ok. 4300 K gdyż użytkownicy dróg czuli się rażeni biało-niebieskawą wiązką światła. Obecnie wszystkie palniki posiadające homologację nie mogą wybiegać ponad 5500 K. Współczesne pojazdy z reflektorami LED mają ponad 5500 K, są zimnym światłem ok 6000 K. Zobaczymy kiedy obniżą ustawowo dopuszczalną temp. światła dla LED. Edytowane 27 Lipca 2021 przez Muskel1
Muskel1 Opublikowano 27 Lipca 2021 Opublikowano 27 Lipca 2021 Tu masz doskonałe porównanie Osram CBI vs. OEM 4300 K
NelsonPL Opublikowano 30 Lipca 2021 Opublikowano 30 Lipca 2021 Po obejrzeniu testów zdecydowałem, że wybieram Osram CBI D3S Dzięki Muskel1 za dobrą poradę.
NelsonPL Opublikowano 30 Lipca 2021 Opublikowano 30 Lipca 2021 I jeszcze ważne pytanie: Jak rozpoznać przy zakupie w sklepie że produkt jest oryginalny?
Muskel1 Opublikowano 30 Lipca 2021 Opublikowano 30 Lipca 2021 (edytowane) Nie wiem jakie są w PL sprawdzone sklepy. Na Amazon masz 100% oryginał, tam zawsze kupywałem do każdego modelu. Muszą mieć w każdym razie hologram na opakowaniu ale to także podrabiają. Edytowane 30 Lipca 2021 przez Muskel1
NelsonPL Opublikowano 30 Lipca 2021 Opublikowano 30 Lipca 2021 (edytowane) Czyli do B8 takie jak proponujesz, pasują idealnie? Mają 6000K? Te, co teraz są to pewnie 4300 -- chociaż nie sprawdzałem. Czyli rozumiem, że jak będą mocniejsze, to nie ma wpływu na podzespoły inne auta? Podczas jazdy kierowców też raczej nie będą oślepiały? Barwa światła mi bardzo odpowiada. Jest dużo jaśniej. Lepiej oświetlają drogę. Edytowane 30 Lipca 2021 przez NelsonPL
karolek_ust Opublikowano 30 Lipca 2021 Opublikowano 30 Lipca 2021 Ja wsadzilem nowe org osram z ASO i jest dużą różnica względem starych. Z innej bajki, powie mi ktoś czy kolektor wydechowy tzn strona ciepła turbiny w 1.8 tfsi a w 2.0 tfsi jest taka sama. Mogę zrobić SWAP turbo na taka IHI z 2.0 tylko problem jest że nie idzie wykręcić jej bo auto dostało dzwona i nie mogę dojść do śrub przy kącie Ale, strona zimna aluminium jest cała i nic się nie stało . I chce tylko przełożyć stronę zimna o ile ktoś potwierdzi że tył turbo są takie same a różni się się tylko korasem i strona zimna
Muskel1 Opublikowano 30 Lipca 2021 Opublikowano 30 Lipca 2021 (edytowane) 29 minut temu, NelsonPL napisał: Czyli do B8 takie jak proponujesz, pasują idealnie? Nie tylko do B8. Do każdego, obojętnie jakiego modelu. 29 minut temu, NelsonPL napisał: Mają 6000K? One w rzeczywistości nie mają 6000 K, tak tylko producent chwytem reklamowym "Up to 6000 K" (czyli do 6000 K) opisał na opakowaniu. Jeżeli już mają max 5000-5500 K. 29 minut temu, NelsonPL napisał: Czyli rozumiem, że jak będą mocniejsze, to nie ma wpływu na podzespoły inne auta? Ządnego wpływu na nic. 29 minut temu, NelsonPL napisał: Podczas jazdy kierowców też raczej nie będą oślepiały? Po demontażu lamp należy ustawić światła. Z prawidłowo ustawionymi światłami nie będą nikogo raziły. Edytowane 30 Lipca 2021 przez Muskel1
Muskel1 Opublikowano 30 Lipca 2021 Opublikowano 30 Lipca 2021 (edytowane) 11 minut temu, karolek_ust napisał: Ja wsadzilem nowe org osram z ASO i jest dużą różnica względem starych. Jest różnica bo palniki z biegiem czasu tracą na jasności i pod koniec żywotu świecą na różowo, więc gdybyś dokładnie te same, z tej samej serii produkcyjnej wsadził, będzie różnica po kilku latach używania. Edytowane 30 Lipca 2021 przez Muskel1
NelsonPL Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Opublikowano 4 Sierpnia 2021 (edytowane) Wymieniam gałkę (mieszek) (skrzynia manualna) zmiany biegów. Jaką proponujecie? Oryginalna tylko wchodzi w grę. Wybrać od B8 czy może jest jakaś ładniejsza? Edytowane 4 Sierpnia 2021 przez NelsonPL
Leszczonka Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Panowie pytanie,rozszczelnił mi się pierwszy tłumik odrazu po dp,wiec poczytałem itp itd i tak jak na początku zrobiłem czyli dp2,75 wrzucone jest potem rura z 3.0 tdi przelotowa bedzie i widziałem ze wrzucają środkowe tłumiki i robią Y pipe na tłumiku z s4,s4 to 3.0 tfsi i wydech pod turbo przystosowany,mam na miejscu wydech środkowy z rs4 a to wiadomo 4.2 fsi tylko ze wolnossak.. bedzie jakiś problem i różnica jak wezmę te z 4,2fsi i do siebie wrzuce czy lepiej szukać z s4 lub s5 tylko ze 3.0 tfsi..? Pacjent 2.0tfsi liftowe
dzagu Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Czy ma ktoś numer uszczelki co idzie od rurki spalin do egr? 2.0tdi caha 2009r.
Dev Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 11 godzin temu, dzagu napisał: Czy ma ktoś numer uszczelki co idzie od rurki spalin do egr? 2.0tdi caha 2009r. VIN
Rabbi Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 (edytowane) Panowie czy mogę w A4 b8 lift rozpiąć na kilka minut aku bez konsekwencji? Czy może mi się coś rozkodować? Edytowane 12 Sierpnia 2021 przez Rabbi
Muskel1 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Nic się nie rozkoduje. W najgorszym przypadku czujnik skrętu straci adaptacje i kontrolka ABS ESP będzie się świecić. Czujnik sam przyuczy się w czasie jazdy. 1
george Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 29 minut temu, Muskel1 napisał: Nic się nie rozkoduje. W najgorszym przypadku czujnik skrętu straci adaptacje i kontrolka ABS ESP będzie się świecić. Czujnik sam przyuczy się w czasie jazdy. Wystarczy chyba w trakcie jazdy skręcić w lewo i prawo, wtedy czujnik kąta skrętu przyucza się.
Muskel1 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 5 minut temu, george napisał: Wystarczy chyba w trakcie jazdy skręcić w lewo i prawo, wtedy czujnik kąta skrętu przyucza się. Dokładnie, jazda powoli i skręt w lewo później w prawo (kolejność stron bez znaczenia). Czujnik jest samouczący się.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się