Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 3.05.2022 o 08:09, Hohe napisał:

Bez radaru to raczej sam nie zahamuje. Można VCDSem włączyć szybkie pulsowanie świateł stopu przy awaryjnym hamowaniu. Może to Cie zmyliło. 

Wiesz co miałem kilka razy sytuacje wjeżdzając do garażu że przy ciągłym już sygnale z PDC włączył mi się jakby ABS i auto zahamowało. Chyba przetestuję to stawiając karton przed autem i zobaczę czy samo zahamuje:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

10 godzin temu, Wandej napisał:

Wiesz co miałem kilka razy sytuacje wjeżdzając do garażu że przy ciągłym już sygnale z PDC włączył mi się jakby ABS i auto zahamowało. Chyba przetestuję to stawiając karton przed autem i zobaczę czy samo zahamuje:whistling:

Nie wiem czy platforma MLB to miała - ale w MQB jest asystent manewrowania.

Działa nie na radarze od ACC, a na czujnikach PDC.

Tak jak tutaj:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z TPMS:hi:

Zmieniłem koła na letnie 17tki i cały czas mam problem z TPMS.

Zapala się TPMS i czasami kontrolka od ABS przez co nie działa mi AutoHold

Macie jakiś pomysł jaka może być tego przyczyna? Ciśnienie jest OK:cygaro:

 

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, NelsonPL napisał:

Problem z TPMS:hi:

Zmieniłem koła na letnie 17tki i cały czas mam problem z TPMS.

Zapala się TPMS i czasami kontrolka od ABS przez co nie działa mi AutoHold

Macie jakiś pomysł jaka może być tego przyczyna? Ciśnienie jest OK:cygaro:

 

Przecież już nie raz Ci tutaj pisano, że nie masz TPMS. Po wymianie kół zapisaleś w ustawieniach że ciśnienie ok?

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odczytaj zapisane błędy ze sterowników. Prawdopodobnie któryś z czujników ABS ma usterkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Muskel1 napisał:

Odczytaj zapisane błędy ze sterowników. Prawdopodobnie któryś z czujników ABS ma usterkę.

Jak odczytać? Czyli muszę podjechać na serwis?

Jeśli chodzi o zapis ciśnienia to zrobiłem. Czasami zauważyłem że napis od zapisywania i sprawdzania ciśnienia  lekko miga w MMI. Jednak to było tylko może z 2-3 razy. Teraz jest OK.

Czyli padł czujnik jakiś od ABS?

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, NelsonPL napisał:

Jak odczytać? Czyli muszę podjechać na serwis?

Tak, lub poszukać kogoś z VCDSem żeby Ci odczytał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Muskel1 napisał:

Tak, lub poszukać kogoś z VCDSem żeby Ci odczytał. 

Ok, dzięki za info.:thumbup1:

W przyszłym tygodniu robią mi zawieszenie z przodu (wymiana wahaczy itp) to im powiem by to sprawdzili przy okazji. Koszt takich czujników ABS chyba nie jest spory? Prawda? Z wymianą też chyba nie problem?:eusathink:

Trochę to wkurzające bo lubię jeździć z systemem AutoHold. :)

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, NelsonPL napisał:

Trochę to wkurzające bo lubię jeździć z systemem AutoHold. :)

potrzebne to jak swini siodło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt nie jest duży. Każdy mechanik powinien być w stanie go wymienić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Muskel1 napisał:

Koszt nie jest duży. Każdy mechanik powinien być w stanie go wymienić. 

pod warunkiem ze da sie go wyciągnąc, jak sie nie da to roboty jest od ...uja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Dev napisał:

pod warunkiem ze da sie go wyciągnąc, jak sie nie da to roboty jest od ...uja

Jeszcze jak śruba górnych wahaczy zapieczona to chłopaki będą mieli 2 wyzwania:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B8 łatwo odkrecic górne wahacze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Dev napisał:

potrzebne to jak swini siodło

Dla Ciebie może tak. Dla mnie to wspaniały system który mi bardzo pomaga.:cygaro:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Dev napisał:

W B8 łatwo odkrecic górne wahacze

Ze zwrotnicy też?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, pelonek1 napisał:

Ze zwrotnicy też?

Właśnie o tej śrubie myślałem. U siebie w byłej B8 musiałem całą zwrotnicę wymieniać bo ułamali górny ząbek przy próbie wyciągania tej śruby. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Muskel1 napisał:

Właśnie o tej śrubie myślałem. U siebie w byłej B8 musiałem całą zwrotnicę wymieniać bo ułamali górny ząbek przy próbie wyciągania tej śruby. 

Wczoraj wyciągałem je z dwóch stron w B7 :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pelonek1 napisał:

Ze zwrotnicy też?

z górnego mocowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Muskel1 napisał:

Na gorąco?

Na gorącą to nie ale część była wiercona wiertłem 8 mm, także było tylko ciepło bez szkód dla aluminium. Tak wyglądały resztki śrub po wyjęciu.

IMG_20220504_123910.thumb.jpg.5725e9064ee934ce6cfbd68b5e1fd06a.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...