Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pytanie dotyczące hamulca tył:

jarzmo w W8 i A8 d2 jest takie samo - ten sam nr katalogowy

tarcza 269mm od A8 ma 20 mm, a ta od W8 ma 22 mm grubości

tarcze do passata w8 269 130 sztuka do audi ponad 200

zaciski podobno tylko od s4 - WTF ??

to nie można odrazu całości od w8 na tył do b5 quattro ???? jak z ręcznym ? jak z wahaczem nie zawadza ?

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jest to samo ale tylko dla polifta, bo tam miales tarcze 22mm, jest to walkowane juz milion razy, w przedlifcie a8 bylo 269x20

tarcze od lifta 269x22 beda tansze pewnie, w tej cenie co od w8

poza tym, tarcze od paszczura sa glebsze, i nie zalozysz ich do a4 bo sie zaprze o zwrotnice, te z a8 maja ta sama glebokosc so ori tarcze w b5 tyl/s4

mozesz zalozyc do b5 quattro jarzma, zaciski i klocki od w8 ale tarcze wraz dajesz od a8 lifta

Opublikowano

no fajnie, zaciski zamówiłem....

i znalazłem jakieś info że ręczny w zaciskach w8 jest inaczej i będzie problem... ?

montował tu ktoś te zaciski z W8 do b5 quattro ?

Opublikowano

reczny w w8 jest tak samo zamocowany

Opublikowano

Witajcie, zmieniam na tarcze 321 przód w mojej B7 i w związku z tym pytanie, czy powinienem wymienić przewody hamulcowe na przodzie??? Jeżeli tak to na jakie i jakiś link gdzie szukać...

Dzięki i pozdro.

Opublikowano

Witajcie, zmieniam na tarcze 321 przód w mojej B7 i w związku z tym pytanie, czy powinienem wymienić przewody hamulcowe na przodzie??? Jeżeli tak to na jakie i jakiś link gdzie szukać...

Dzięki i pozdro.

Jak są dobre to nie ma potrzeby aby je wymieniać.

Opublikowano

reczny w w8 jest tak samo zamocowany

Panowie nie ten dział :hi:

Opublikowano

Witajcie, zmieniam na tarcze 321 przód w mojej B7 i w związku z tym pytanie, czy powinienem wymienić przewody hamulcowe na przodzie??? Jeżeli tak to na jakie i jakiś link gdzie szukać...

Dzięki i pozdro.

Jak są dobre to nie ma potrzeby aby je wymieniać.

Zle się określiłem... chodzi o to czy na te mocniejsze w oplocie...???

Opublikowano

Można

Opublikowano

A jeszcze zapytam...

tarcze kotwiczne tył pasują również z W8 do A4 ? bo muszę kupić...

i co w kwestii przewodów hamulcowych, słyszałem że jest inna wielkość gwintu?

dzięki

Opublikowano (edytowane)

Pytanie, jakie tarcze 320 i klocki do tego najlepiej pakować, ile srednio wytrzymują przy ostrzejszej jeździe. Ktoś tym handluje?

Czy mogę zmienić sam przód z 312 na 320 zostawiając tył 255? nie będzie to przekładało się na nierówne rozłozenie siły hamowania?

Edytowane przez cocoo24
Opublikowano

Tarcze Zimmermann, klocki Ferodo, nikt Ci nie powie ile wytrzymają a jeżeli ktoś jednak powie to znaczy, że nie ma o tym pojęcia.

Może zrobić sam przód, nic złego się nie stanie.

Opublikowano

A tył zrobić 300/22 mm :wink:

Opublikowano

Zawsze dorzuci swoje 2 grosze :decayed:

Na pewno będzie wtedy o niebo lepiej ale jeżeli zrobisz sam przód to świat Ci się na łeb nie zwali :D

Opublikowano

ok, dzięki za info

Opublikowano (edytowane)

Info z drugiej ręki: kumpel w swoim poprzednim Golfie 6 GTI zmienił z przodu seryjne hamulce 312/25mm na 345/30 (z modelu R) a tył zostawił seryjny (255/12mm) bo mu na forum chłopaki mówili, że to wystarczy. I był generalnie zadowolony, zmiana była odczuwalna na plus, wiadomo.

Niedawno jednak sprzedał tego golfiaka i zmienił je na... Golfa 7 GTI Clubsport w którym seryjnie siedzą 340/30mm z przodu i 310/22mm z tyłu. Twierdzi, że bryka hamuje lepiej niż poprzednia...

W poprzednim GTI miał wszędzie tarcze i klocki ori, nawet po swapie przodu, w Clubsporcie są też wszędzie ori części, w końcu to nówka-salonówka :hi:

Piszę o tym żeby nie było dzielenia włosa na czworo i rozważań typu, że to może wina chińskich klocków czy tandetnych tarcz...

Nie wiem jak w praktyce ale na logikę wychodzi mi, że mocny przód i słaby tył sprawi, że auto będzie mocniej dawało nura przy awaryjnym hamowaniu :wink:

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

Witajcie, zmieniam na tarcze 321 przód w mojej B7 i w związku z tym pytanie, czy powinienem wymienić przewody hamulcowe na przodzie??? Jeżeli tak to na jakie i jakiś link gdzie szukać...

Dzięki i pozdro.

Jak są dobre to nie ma potrzeby aby je wymieniać.

Zle się określiłem... chodzi o to czy na te mocniejsze w oplocie...???

Dev wiem już, że można...teraz pytanie gdzie takich przewodów szukać? Jak cena? Pozdro...

Opublikowano

nieco poand stowa za sztuke wychodzi oplot, potrzebujesz 4 sztuk

Opublikowano

dev, pioteros macie duuuużą wiedzę

szukam info dot. tarcz kotwicznych z W8 - czy do a4 pasują p&p bo musze zamówić dwie nowe - a wolałbym nie wywalać 300 pln do kosza :/

dzięki!

Opublikowano

Przód czy tył ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...