maly_sz Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 pytanie dotyczące hamulca tył: jarzmo w W8 i A8 d2 jest takie samo - ten sam nr katalogowy tarcza 269mm od A8 ma 20 mm, a ta od W8 ma 22 mm grubości tarcze do passata w8 269 130 sztuka do audi ponad 200 zaciski podobno tylko od s4 - WTF ?? to nie można odrazu całości od w8 na tył do b5 quattro ???? jak z ręcznym ? jak z wahaczem nie zawadza ?
pioteros Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 jest to samo ale tylko dla polifta, bo tam miales tarcze 22mm, jest to walkowane juz milion razy, w przedlifcie a8 bylo 269x20tarcze od lifta 269x22 beda tansze pewnie, w tej cenie co od w8poza tym, tarcze od paszczura sa glebsze, i nie zalozysz ich do a4 bo sie zaprze o zwrotnice, te z a8 maja ta sama glebokosc so ori tarcze w b5 tyl/s4mozesz zalozyc do b5 quattro jarzma, zaciski i klocki od w8 ale tarcze wraz dajesz od a8 lifta
maly_sz Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 no fajnie, zaciski zamówiłem.... i znalazłem jakieś info że ręczny w zaciskach w8 jest inaczej i będzie problem... ? montował tu ktoś te zaciski z W8 do b5 quattro ?
pioteros Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 reczny w w8 jest tak samo zamocowany
sebamol Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 Witajcie, zmieniam na tarcze 321 przód w mojej B7 i w związku z tym pytanie, czy powinienem wymienić przewody hamulcowe na przodzie??? Jeżeli tak to na jakie i jakiś link gdzie szukać... Dzięki i pozdro.
H4mm3R Opublikowano 16 Października 2016 Autor Opublikowano 16 Października 2016 Witajcie, zmieniam na tarcze 321 przód w mojej B7 i w związku z tym pytanie, czy powinienem wymienić przewody hamulcowe na przodzie??? Jeżeli tak to na jakie i jakiś link gdzie szukać... Dzięki i pozdro. Jak są dobre to nie ma potrzeby aby je wymieniać.
Wandej Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 reczny w w8 jest tak samo zamocowany Panowie nie ten dział
sebamol Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Witajcie, zmieniam na tarcze 321 przód w mojej B7 i w związku z tym pytanie, czy powinienem wymienić przewody hamulcowe na przodzie??? Jeżeli tak to na jakie i jakiś link gdzie szukać... Dzięki i pozdro. Jak są dobre to nie ma potrzeby aby je wymieniać. Zle się określiłem... chodzi o to czy na te mocniejsze w oplocie...???
maly_sz Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 A jeszcze zapytam... tarcze kotwiczne tył pasują również z W8 do A4 ? bo muszę kupić... i co w kwestii przewodów hamulcowych, słyszałem że jest inna wielkość gwintu? dzięki
cocoo24 Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 (edytowane) Pytanie, jakie tarcze 320 i klocki do tego najlepiej pakować, ile srednio wytrzymują przy ostrzejszej jeździe. Ktoś tym handluje? Czy mogę zmienić sam przód z 312 na 320 zostawiając tył 255? nie będzie to przekładało się na nierówne rozłozenie siły hamowania? Edytowane 19 Października 2016 przez cocoo24
Adam-Lewian Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Tarcze Zimmermann, klocki Ferodo, nikt Ci nie powie ile wytrzymają a jeżeli ktoś jednak powie to znaczy, że nie ma o tym pojęcia. Może zrobić sam przód, nic złego się nie stanie.
Adam-Lewian Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Zawsze dorzuci swoje 2 grosze Na pewno będzie wtedy o niebo lepiej ale jeżeli zrobisz sam przód to świat Ci się na łeb nie zwali
BeyerBrown Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 (edytowane) Info z drugiej ręki: kumpel w swoim poprzednim Golfie 6 GTI zmienił z przodu seryjne hamulce 312/25mm na 345/30 (z modelu R) a tył zostawił seryjny (255/12mm) bo mu na forum chłopaki mówili, że to wystarczy. I był generalnie zadowolony, zmiana była odczuwalna na plus, wiadomo. Niedawno jednak sprzedał tego golfiaka i zmienił je na... Golfa 7 GTI Clubsport w którym seryjnie siedzą 340/30mm z przodu i 310/22mm z tyłu. Twierdzi, że bryka hamuje lepiej niż poprzednia... W poprzednim GTI miał wszędzie tarcze i klocki ori, nawet po swapie przodu, w Clubsporcie są też wszędzie ori części, w końcu to nówka-salonówka Piszę o tym żeby nie było dzielenia włosa na czworo i rozważań typu, że to może wina chińskich klocków czy tandetnych tarcz... Nie wiem jak w praktyce ale na logikę wychodzi mi, że mocny przód i słaby tył sprawi, że auto będzie mocniej dawało nura przy awaryjnym hamowaniu Edytowane 19 Października 2016 przez BeyerBrown
sebamol Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Witajcie, zmieniam na tarcze 321 przód w mojej B7 i w związku z tym pytanie, czy powinienem wymienić przewody hamulcowe na przodzie??? Jeżeli tak to na jakie i jakiś link gdzie szukać... Dzięki i pozdro. Jak są dobre to nie ma potrzeby aby je wymieniać. Zle się określiłem... chodzi o to czy na te mocniejsze w oplocie...??? Dev wiem już, że można...teraz pytanie gdzie takich przewodów szukać? Jak cena? Pozdro...
pioteros Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 nieco poand stowa za sztuke wychodzi oplot, potrzebujesz 4 sztuk
maly_sz Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 dev, pioteros macie duuuużą wiedzę szukam info dot. tarcz kotwicznych z W8 - czy do a4 pasują p&p bo musze zamówić dwie nowe - a wolałbym nie wywalać 300 pln do kosza :/ dzięki!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się