Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 25.05.2017 o 22:14, RumJanek napisał:

Kup jakie trzeba i żadne przerabianie, ja też pytałem do swojego i albo nie mieli zdrowych albo odwolywali mnie do serwisu, no to zamówiłem nowe.

Ile płaciłeś w ASO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pany,będzie duża różnica i odczucia podczas hamowania jak wstawię na przód tarcze z zaciskami 320mm a tył zostanie standardowy 250mm? Jazda w 80%miasto.

Z biegiem czasu wpadło by 288mm na tył ale to dopiero po pół roku od wstawienia 320mm na przód.

Jakieś rady ? 

Planowana moc ponad 200+HP 

Edytowane przez Dominik93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak planujesz 200bhp+ to bez sensu, zamiast robić najpierw remap, ogarnij hamulce, mówię tobie od serca, bo jak zaczniesz używać te 200+ to będzie brakować tobie z tyłu i możesz się kiedyś zdziwić...

Moc może poczekać a hamulec zawiedzie w najmniej spodziewanym momencie.

Piszesz że 80% miasto, potrzebujesz w korkach aż takiej mocy? ;)

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuje taka moc ale to dopiero w następnym roku więc mam trochę czasu na ogarnięcie hamulców . 

Chyba najpierw kupię same zaciski przód i tył , zregeneruje je, pomaluje i będą czekać na przeszczep. 

Piszecie że z małych prędkości nie ma różnicy czy to 312mm czy 320mm dlatego tak dumam czy sens jest wrzucać takie hamulce skoro i tak auto jeździ w mieście..

Czy potrzebuje takiej mocy na miasto ? 

Wiesz fajnie miec i czuć pod kopytem że jest moc :-) pozatym dużo ludzi kupuje sobie eski do miasta, czy potrzebny jest tym ludziom 340hp+ na miasto ? :-)

 

Edytowane przez Dominik93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw bezpieczeństwo - później moc. Mam 170km oraz większość części skompletowana i gotowa do montażu na wyższa moc aczkolwiek wstrzymuje mnie brak większych hamulcy. Szczerze przy tej mocy co mam czasami brakuje już hamulca, a jeżdżę na nich dalej żeby zjechać do końca tarcze i klocki, wtedy pójdą hamulce do zmiany i dopiero wtedy reszta sprzętu ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiej firmy polecacie przewody hamulcowe? Będę zmieniał na 320/288 i domyslam się że przewody też będzie trzeba ogarnąć aczkolwiek jeszcze tam nie zaglądnąłem :)

Bo np na iparts znalazłem Febi za 33PLN a natomiast ATE za 80 PLN:facepalm:

 

I jeszcze jedno czy do quattro będą na tył takie same przewody jak do ośki?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, johnnythebest napisał:

Jakiej firmy polecacie przewody hamulcowe? Będę zmieniał na 320/288 i domyslam się że przewody też będzie trzeba ogarnąć aczkolwiek jeszcze tam nie zaglądnąłem :)

Bo np na iparts znalazłem Febi za 33PLN a natomiast ATE za 80 PLN:facepalm:

 

I jeszcze jedno czy do quattro będą na tył takie same przewody jak do ośki?

 

Kup kit z HEL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko... Czy jest jakiś TYLNY zacisk na klocek taki jak w S4 / A4 3.0TDI i na tarczę o grubości 22mm, ale o średnicy mniejszej jak 300 do eski?
Np takie 288 byłoby idealnie jakby zacisk był na 22mm a nie 12mm :-)

Ewentualnie jarzmo poza RS6C5, które umożliwi wpasowanie tarcz 330mm na oryginalnym zacisku S4
Jarzm S6C6 też chciałbym uniknąć ze względu na śruby M12 (trzeba ozwiercać zwrotnice z 10 na 12) No i tarcze trzeba zmniejszyć do 326mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, H4mm3R napisał:

Kup kit z HEL

Też o tym myślałem tylko pytanie czy przewody w oplocie są aż tak bardzo potrzebne ;)

Kupując je to dobieram normalnie do B6 czy jak robie swapa na 320/288 z B7 to kupuje pod B7?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, johnnythebest napisał:

Też o tym myślałem tylko pytanie czy przewody w oplocie są aż tak bardzo potrzebne ;)

Kupując je to dobieram normalnie do B6 czy jak robie swapa na 320/288 z B7 to kupuje pod B7?

Obojętnie, kupuj do S4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, johnnythebest napisał:

Też o tym myślałem tylko pytanie czy przewody w oplocie są aż tak bardzo potrzebne ;)

Kupując je to dobieram normalnie do B6 czy jak robie swapa na 320/288 z B7 to kupuje pod B7?

Kup do B6 lub B7. Każde z nich prócz RS4 ma te same. Jak coś mam w ofercie czy Dev:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, pawelosinski83 napisał:

Pytanko... Czy jest jakiś TYLNY zacisk na klocek taki jak w S4 / A4 3.0TDI i na tarczę o grubości 22mm, ale o średnicy mniejszej jak 300 do eski?
Np takie 288 byłoby idealnie jakby zacisk był na 22mm a nie 12mm :-)

Ewentualnie jarzmo poza RS6C5, które umożliwi wpasowanie tarcz 330mm na oryginalnym zacisku S4
Jarzm S6C6 też chciałbym uniknąć ze względu na śruby M12 (trzeba ozwiercać zwrotnice z 10 na 12) No i tarcze trzeba zmniejszyć do 326mm

Jest taki zacisk ale pod tarczę 300mm i jarzmo ori S4

Po za tym klocek w S4 jest  inny niż w 3.0TDI:wink:

Edytowane przez Wandej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Wandej napisał:

Jest taki zacisk ale pod tarczę 300mm i jarzmo ori S4

Po za tym klocek w S4 jest  inny niż w 3.0TDI:wink:

Troszkę źle się wyraziłem - chodziło mi o kpl zacisk+jarzmo - po prostu potrzebuję uzyskać zacisk+jarzmo o parametrach jak w S4 ale trochę niższy (na tarczę o mniejszej średnicy)...
Racja z klockami - mój błąd...  Ale klocki w zasadzie nie muszą być takie same... Dobrze jakby tłoczek miał 43mm i klocek nie był mniejszy...
Może jakiś zacisk na 269 się nada? Albo 280?

Generalnie chcę wrzucić tarcze 330 na tył na adapterze pod jarzmo i dystansie pod tarczę o tej samej grubości, ale przy przejściu z 300 na 330 odstęp otworów w adapterze pod jarzmo to tylko 15mm, więc głowy śrub, którymi byłby przykręcony adapter do jarzma nie miną się z uszami zwrotnicy... Niższy zestaw zacisk+jarzmo (ewentualnie samo jarzmo...) pozwoliłoby zwiększyć odległość między otworami adaptera. Można zrobić śruby stożkowe, ale to podroży mocno adapter...
Nie chcę też iść za bardzo w jarzmo A6C6, bo tam śruby 12 więc albo śruby "specjalne" 12/10 albo rozwiercanie zwrotnic na 12... I do tego trzeba lekko tarczę zmniejszyć (z 330 na 326).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do atrczy S4 b8 330mm wysokość 36,4, nie trzeba adaptera (czytaj tulejek dystansujących), jarzmo a6 c6, zacisk t5 i jedyna ingerencja to rozwiert na M12 i ewentualna zamiana mechanizmu od ręcznego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przeczytałeś ze zrozumieniem obostrzeń kolegi . nie chce takiego rozwiązania , które i tak opisał wyżej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem, dlatego wcześniej nie komentowałem. Powyższe rozwiązanie jest najlepsze i najprostsze, zwrotnica jest mega gruba, rozwiert jej nie osłabi na tyle, żeby to miało znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemem nie jest zwrotnica , niektórzy nie lubią toczyć tarcz do tego rozwiązania , dlatego stosują adapter i inne jarzmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest takie jarzmo , pasuje na styk pod 330 na adapterze.


Chętnie dowiem się z czego i pod jakie tarcze seryjnie ;-)

Wysłane z Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...