Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.9 TDI PD] - Opinie, Spalanie, Osiągi...


JAKI UWAZASZ ZA EKONOMICZNY I TRWAŁY SILNIK DO SWOJEJ A4 B6  

761 użytkowników zagłosowało

  1. 1. JAKI UWAZASZ ZA EKONOMICZNY I TRWAŁY SILNIK DO SWOJEJ A4 B6

    • 1.9 TDI
      528
    • 1.8 TURBO benzyna
      55
    • 2.0 benzyna
      6
    • 2,5 TDI V6 diesel
      4
    • 1.6 benzyna
      6
    • 3.0 V6 benzyna
      3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Już zakupiłem we Wrześniu swoją A4 B6, na wiosnę zaprezentuje ją na Forum.

W garażu już czekają Alu felgi 17' Sline w planach na początek dokładki w kolor + Kiera Sline.

Później kto wiec.... zobaczymy .

Opublikowano

AWX 5 biegów - 240.000 km udokumentowane, auto dobrze się odpycha, dość ekonomiczne, silnik suchy, nie wie co to branie oleju i jak narazie nie narzekam, wujek w swoim pasku również ma AWX, w ubiegłym tygodniu strzeliło mu 300.000 i jak narazie silnik chce przejechać drugie tyle więc polecam :wink: AVF w- A4 B6 kumpla kupione w komisie, od początku problemy z turbem - komisowe 180.000 km :grin: poza tym jeździ dobrze, a w rzeczywistości ma pewnie 2 razy wiekszy przebieg. Najlepsze silniki kolego, kompromis pomiedzy ekonomią, osiągami i twałością, w sam raz na polskie realia

Opublikowano

Jak w Listopadzie wymieniałem filtry, oleje itp.

Mechanik nie powiedział że te samochody lubią sobie wziąć troszkę oleje.

Opublikowano

1,9 131 km

Opublikowano

Polecam, niedlugo stuknie 3 lata jak go mam i wymienialem tylko klocki i tarcze tyl, swiece i plyn hamulcowy... wiadomo filtry i olej co 15kkm. Wszystko dziala jak nalezy , mam nadzieje ze jeszcze przez jakis czas nic sie nie popsuje ani nie wysiadzie. Na blacie 186kkm.

Opublikowano
Polecam, niedlugo stuknie 3 lata jak go mam i wymienialem tylko klocki i tarcze tyl, swiece i plyn hamulcowy... wiadomo filtry i olej co 15kkm. Wszystko dziala jak nalezy , mam nadzieje ze jeszcze przez jakis czas nic sie nie popsuje ani nie wysiadzie. Na blacie 186kkm.

Pogratulować kolego....

Bezawaryjności

Pozdrawiam

Opublikowano

U mnie w tym silniku z przebiegiem 320kkm padł hydropopychacz i ścięło kształtkę wałka rozrządu. Egr też wymieniłem swego czasu.

Wysyłane z mojego LT26i za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
jesli chodzi o diesle grupy vag to tylko 1.9, 2.7, 3.0 TDI jesli masz je w automacie to tylko w quatrro tam jest multitronic i sie w miare spisuje a bez quatrro jest tiptronic ktory jest smieciowy jeszcze jest chyba najlepszy silnik benzynowy w histori montowany w rs4 b5 i a4 c5 jest to 2.7 BITURBO quatrro ktory ma wielkie mozliwosci tuningu

Z tym tipem i multi to chyba na odwrót :decayed:

Opublikowano

Witam

Mam do sprzedania mod 2003 czarny, ori 258tyś, ori lakier, 100% bezwypadkowy, sport-pakiet, stan perfekcyjny

Jak ktoś zainteresowany to zapraszam 668353918

Opublikowano

W opiniach chcesz sprzedać auto? Jest inny dział

Opublikowano
zapomnialem wspomniec o delikatnych drganiach na jalowym ale te typy tak maja i nei ma sie co przejmowac ja tak mam i pewnie wiekszosc z forum

U mnie nie odczuwam, żadnych drgań...:shock3:(240.000km) może dwumas kończy żywota ? Powiedz coś więcej na ten temat :dontknow:

Opublikowano

No właśnie co z tymi drganiami? U mnie też występują. Na ułamek sekundy lekko zatalepie. Bardzo minimalnie, czuć to najlepiej tylkiem jak się siedzi w aucie. Jakby to była benzyna to nazwałbym to wypadaniem zapłonu. Ktoras pompka już siada? Wałek wytarty? Szklanka? W/g mnie dwumas odpada bo przy wysprzeglaniu by się coś zmieniało.

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Witam,

Już zakupiłem we Wrześniu swoją A4 B6, na wiosnę zaprezentuje ją na Forum.

W garażu już czekają Alu felgi 17' Sline w planach na początek dokładki w kolor + Kiera Sline.

Później kto wiec.... zobaczymy .

Gdyby ktos nie zauwazył, to autor watku juz kupił B6

Oczywiscie opiniowac mozna dalej.

Opublikowano (edytowane)

Panowie i Panie, a jak z maksymalnymi przebiegami u Was? Mam na oku A4 B6 chipowany na 170KM (fabrycznie MTM), ma prawie 200tkm (pewne), i zastanawiam się, jaki przebieg może taki samochód osiągnąć. Oczywiście przy systematycznym serwisowaniu. Do tej pory serwis ASO.

Ostatnio zmienione kompletne zawieszenie (8 wachaczy, amory), i nowa turbina (ASO).

Jeżdżę dużo (70-90tkm/rok), i potrzebuję pewny bezawaryjny wóz w miarę niedrogi w eksploatacji.

Teraz jeżdżę Hondą Accord '99 1,8vtec + gaz. Na blacie 330tkm (230tkm na gazie), i gdyby nie ta nadarzająca się okazja zakupu Audi (znajomy nosi się z zamiarem sprzedaży), to Hondy bym pewnie nie zmieniał.

pozdrawiam

Michał

Edytowane przez Helka
Opublikowano

Czy kazde 1.9 w audi b6 mialy EGR lub DPF? Jezeli nie kazde to jak rozpoznac ze ma lub nie? :P

Opublikowano

EGR siedzi w kazdym TDI.

W 1.9 TDI w budzie B6 nie montowali jeszcze DPF

Opublikowano

No właśnie co z tymi drganiami? U mnie też występują. Na ułamek sekundy lekko zatalepie. Bardzo minimalnie, czuć to najlepiej tylkiem jak się siedzi w aucie. Jakby to była benzyna to nazwałbym to wypadaniem zapłonu. Ktoras pompka już siada? Wałek wytarty? Szklanka? W/g mnie dwumas odpada bo przy wysprzeglaniu by się coś zmieniało.

wysłane z Commodore 64

U mnie telepie na jałowym odkąd go mam czyli 5 lat 200 tys zaraz stuknie przebieg orginalny wymieniony 2 mas poduchy egr wałek zdrowy pompki zdrowe i telepie dalej musze jeszcze wymienić plecionke i wydech środkowy, i moze zmienie olej z castrola na motul lub valvoline ja obstawiam plecionke bo widać dziury po cieknącym zaworze EGR

Opublikowano

Tak jak Lukasz_N wspomniał, EGR pakowali do każdego, natomiast DPF także się zdarzał.

Jak szukałem swojej b6 w DE, to bardzo często spotykałem się z ogłoszeniami, gdzie był DPF.

Wszystko zależy od tego, czy Hans przy zamawianiu autka w Salonie chciał być proEko :)

Opublikowano

DPF nie był montowany seryjnie w B6.

Suche DPF-y montowali sobie dodatkowo własciele zeby spelnic norme Euro i dostac zieloną naklejke na wjazd do strefy.

Opublikowano

A co myślicie o tym, że odradzają diesela na krótsze trasy? Mam zamiar kupić, ale jezdzilbym głównie do pracy kilka k, a raz na 2 tyg trasa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...