Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak w kwestii wyboru samego auta ( czy B8 czy może C6 ):

wydaje mi się, że Bartek doskonale wie jak jeździ się jednym i drugim autem. Ja sam jeżdżę często C6ką i jej wielkość postrzegam jako duży plus. Auto jest przez to bardzo stabilne, a zawieszenie 1BE sprawia, że auto na PL drogach zachowuje się jak trzeba. No chyba, że ktoś po prostu lubi małe auta. Moim zdaniem (choć B8ką jechałem może ze 2 razy i kilka razy siedziałem w niej na parkingu :kox: ) można być zadowolonym z obu aut, oby tylko silnik i wypas jakoś podchodził. A o te drugie w przypadku Bartka martwić się nie trzeba, bo sobie doreza co potrzeba.

Aha, i tak nawiasem mówiąc- pamiętam jak miałem B6 i rozglądałem się za B7. Wtedy też mi wszyscy mówili, że zmiana bez sensu, bo to te same auta. A ja z autopsji mogę powiedzieć, że to w moim przypadku była to dosłownie brednia. Bo B6 było FWD, B7 AWD, w B6 nie miałem nic prócz elektryki z tyłu i radia 2DIN. Natomiast w B7 łatwiej powiedzieć czego nie miałem. Dlaczego o tym piszę? Bo jestem zdania, że nawet sam wypasik i konfiguracja mogą diametralnie zmienić auto... Tak więc jeżeli podpasują Bartkowi plastiki w środku ( niektórzy na nie w B8 narzekają), sam motor, napęd, zawieszka ( którą można wymienić) to wybór auta leży tylko i wyłącznie po stronie własnych upodobań zainteresowanego.

Co do B6- wystawiaj je Bartku na mobilach, autoscoucie i na końcu na allegro. Trochę cierpliwości i może ktoś je zauważy, bo autko na prawdę mega. A jak nie będzie zainteresowania to postaw je w gablocie na środku podwórka :grin:

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tak w kwestii wyboru samego auta ( czy B8 czy może C6 ):

wydaje mi się, że Bartek doskonale wie jak jeździ się jednym i drugim autem. Ja sam jeżdżę często C6ką i jej wielkość postrzegam jako duży plus. Auto jest przez to bardzo stabilne, a zawieszenie 1BE sprawia, że auto na PL drogach zachowuje się jak trzeba. No chyba, że ktoś po prostu lubi małe auta. Moim zdaniem (choć B8ką jechałem może ze 2 razy i kilka razy siedziałem w niej na parkingu :kox: ) można być zadowolonym z obu aut, oby tylko silnik i wypas jakoś podchodził. A o te drugie w przypadku Bartka martwić się nie trzeba, bo sobie doreza co potrzeba.

Aha, i tak nawiasem mówiąc- pamiętam jak miałem B6 i rozglądałem się za B7. Wtedy też mi wszyscy mówili, że zmiana bez sensu, bo to te same auta. A ja z autopsji mogę powiedzieć, że to w moim przypadku była to dosłownie brednia. Bo B6 było FWD, B7 AWD, w B6 nie miałem nic prócz elektryki z tyłu i radia 2DIN. Natomiast w B7 łatwiej powiedzieć czego nie miałem. Dlaczego o tym piszę? Bo jestem zdania, że nawet sam wypasik i konfiguracja mogą diametralnie zmienić auto... Tak więc jeżeli podpasują Bartkowi plastiki w środku ( niektórzy na nie w B8 narzekają), sam motor, napęd, zawieszka ( którą można wymienić) to wybór auta leży tylko i wyłącznie po stronie własnych upodobań zainteresowanego.

Co do B6- wystawiaj je Bartku na mobilach, autoscoucie i na końcu na allegro. Trochę cierpliwości i może ktoś je zauważy, bo autko na prawdę mega. A jak nie będzie zainteresowania to postaw je w gablocie na środku podwórka :grin:

Filip - częściej mam okazję jeździć C6 niż B8 więc nie mam aż tak dobrego rozeznania w porównaniu tych dwóch nadwozi. Za B8 przemawia bardziej nowoczesny wygląd, na minus oczywiście brak miejsca... Niby dodali te 11cm ale po kilku testach w salonie uważam, że i tak szału nie ma (a jest to rzecz, która najbardziej mnie wkurza w mojej B6). W środku C6 jest wygodnie i przestronnie. Sprzętu też można napakować i ze względu na zabezpieczenia jest to łatwiejsze niż w przypadku B8... Fakt, jest locha ale do wszystkiego można się przyzwyczaić (także do kiery po prawej stronie :polew:). Na zewnątrz jest średnio ale FL po dodaniu pakietu S line jak dla mnie zrywa papę z dachu :thumbup1:

Tak czy inaczej wybór jest ciężki...

Opublikowano

także do kiery po prawej stronie :polew:

Szyderca:decayed:

Opublikowano

tylko uważaj na Open Sky gdyż w B8 lubią przeciekać..

Też o tym słyszałem. Nie ma jakiejś akcji serwisowej na to :eusathink:

w zeszłym roku jak szukałem B8 to nic mi o tym nie było wiadomo.. jak mi Stanley sprawdził 3 sztuki po VINie z Open Sky to w każdej było "coś" (już nie pamiętam co) wymieniane przy dachu

Opublikowano

tylko uważaj na Open Sky gdyż w B8 lubią przeciekać..

Też o tym słyszałem. Nie ma jakiejś akcji serwisowej na to :eusathink:

w zeszłym roku jak szukałem B8 to nic mi o tym nie było wiadomo.. jak mi Stanley sprawdził 3 sztuki po VINie z Open Sky to w każdej było "coś" (już nie pamiętam co) wymieniane przy dachu

To może już to poprawiono.

także do kiery po prawej stronie :polew:

Szyderca:decayed:

Młody - ja nic nie mam do RHD. 10 minut jazdy i jestem przyzwyczajony - problem tylko z wyprzedzaniem na drogach LHD...

Opublikowano

UNIKAT 2009 AUDI A6 3.0TDI S-LINE PLUS RS6 VAT 23% (2497244435) - motoAllegro zobacz Bartku bo koleś ma też w ofercie inne kolorki, może bardziej Ci podchodzące...

masz rację Bartku- takie coś nie dość, że zrywa papę z dachu to przy okazji miażdży suty :kox:

BTW: Za rok planuję zmianę auta i w związku tym chętnie czytam tutejsze dyskusje :wink: Sam zastanawiam się nad C6 po FL, B8 i Q7 , ewentualnie nówkę DACIĘ LOGAN :whistling:

Opublikowano
UNIKAT 2009 AUDI A6 3.0TDI S-LINE PLUS RS6 VAT 23% (2497244435) - motoAllegro

masz rację Bartku- takie coś nie dość, że zrywa papę z dachu to przy okazji miażdży suty :kox:

BTW: Za rok planuję zmianę auta i w związku tym chętnie czytam tutejsze dyskusje :wink: Sam zastanawiam się nad C6 po FL, B8 i Q7 , ewentualnie nówkę DACIĘ LOGAN :whistling:

takie autka do mnie przemawiają :banan: wierzcie lub nie ale c6 lub e60 to całkiem inna jazda niż b8 :kwasny:

Opublikowano

To może aby ułatwić... Daily car = B8 albo C6FL. A do zabawy za jakiś czas S4/RS4 sedan... V8 to temat na osobny wątek (który pewnie i tak wkrótce założę :decayed:) ale wspominam o tym po to aby uzmysłowić Wam - pomagającym mi w wyborze, że aktualny wybór nie musi mieć Q i super osiągów (od tego będzie weekendowa zabawka).

Uparłem się na Multitronika bo cały czas uważam, że w codziennej jeździe będzie liczył się przede wszystkim komfort - a ten rodzaj automatu idealnie się do tego nadaje (nie wspominając o takich plusach jak spalanie na poziomie manualnej jednostki a więc także koszty eksploatacji). Usterek CVT jak dobrze wiecie nie boję się więc... :wink:

Decydując się na C6FL 2.7TDI z rocznika 2009 mam już w pełni poprawioną jednostkę i usterka dot. sterowania klapkami przepustnicy już mnie nie dotyczy (poprawione wersje silniczków i kanałów ssących). Do tego rozrząd na łańcuchu... Teoretycznie powinno być bezproblemowo jak w 1.9 :decayed: No może troszkę większe spalanie w mieście...

Opublikowano

Skoro dziadek tak definitywnie osądza, że B8ce daleko do C6 to ja proponuję Bartku poszukać C6 jak już dokładniej sam określiłeś 2,7 TDI + Multitronic z jakimś wypasem, ale przede wszystkim zdrowiutkim motorem i cieszyć się jazdą.

BTW: Na tle mojej byłej B6 C6ka to wręcz inna planeta jeżeli chodzi o komfort... bo o bajerach wypowiadać się przecież nie będę :wink: Oba auta FWD + 1BE i manualna skrzynia biegów.

BTW2: Bartku, a dlaczego nie C6 3,0 TDI ? z racji dostępnego automatu tylko TIP ? czy spalanie również jako czynnik decydujący? (pytam, bo sam wybrałem 2,7 TDI + manual zamiast 3,0 + TIP i oczywiście z Q z racji ekonomii)

Opublikowano

Ja przed kupnem E60 miałem okazję próbować paru C6 - dłużej nimi nie jeździłem - to były tylko jazdy próbne ale nie było jakiejś tam wielkiej różnicy między C6 a późniejszym e60 - wiadomo RWD swoje robi ale mówię ogólnie o normalnej jeździe ... a w b8 jest już tak że więcej czujesz co się dzieje na drodze w sensie - nierówności, dziury czy nawet małe kamyki ...kupując teraz to A5 też braliśmy pod uwagę c6 poliftową z silniczkiem 3.0TDI tym samy co w b8 lub dalej e60 i powiem wam że nie wiem czy nie powinienem dłużej czegoś takiego poszukać używanego ale już miałem dość tych złomów( w senie nie idealnych - zawsze coś malowane itd) nawet za >150k zł gdzie już człowiek liczy raczej na ORI lakier

Opublikowano
Skoro dziadek tak definitywnie osądza, że B8ce daleko do C6 to ja proponuję Bartku poszukać C6 jak już dokładniej sam określiłeś 2,7 TDI + Multitronic z jakimś wypasem, ale przede wszystkim zdrowiutkim motorem i cieszyć się jazdą.

BTW: Na tle mojej byłej B6 C6ka to wręcz inna planeta jeżeli chodzi o komfort... bo o bajerach wypowiadać się przecież nie będę :wink: Oba auta FWD + 1BE i manualna skrzynia biegów.

BTW2: Bartku, a dlaczego nie C6 3,0 TDI ? z racji dostępnego automatu tylko TIP ? czy spalanie również jako czynnik decydujący? (pytam, bo sam wybrałem 2,7 TDI + manual zamiast 3,0 + TIP i oczywiście z Q z racji ekonomii)

I jedno i drugie... Najmocniejsza jednostka TDI w C6/C6FL do jakiej włożono Multitronika to właśnie 2.7L... Pierwsze 3.0TDI z FWD i CVT pojawiło się dopiero w B8FL. No i TIP pali więcej niż CVT (w katalogu podają różnicę 1L ale w praktyce różnice są jednak większe).

Opublikowano
Pierwsze 3.0TDI z FWD i CVT pojawiło się dopiero w B8FL. No i TIP pali więcej niż CVT (w katalogu podają różnicę 1L ale w praktyce różnice są jednak większe).

a nie czasem w A6 C7/A7? 3.0TDI 204PS :decayed:

Opublikowano
Pierwsze 3.0TDI z FWD i CVT pojawiło się dopiero w B8FL. No i TIP pali więcej niż CVT (w katalogu podają różnicę 1L ale w praktyce różnice są jednak większe).

a nie czasem w A6 C7/A7? 3.0TDI 204PS :decayed:

Tak Jędrek - masz rację pierwsze Audi z tym zestawieniem to A6 C7 i A7...

Opublikowano

A tak se podbije, bo to jeden z moich ulubionych topicow... :-D

Bartek może jednak coś jeszcze da radę wyrezac? ;-)

Może webasto przez komorę? ;-)

Opublikowano

Bardziej quattro brakuje w takim prodzzekccie:decayed:

Opublikowano
A tak se podbije, bo to jeden z moich ulubionych topicow... :-D

Bartek może jednak coś jeszcze da radę wyrezac? ;-)

Może webasto przez komorę? ;-)

Webasto... okazało się, że piec który kupiłem jest do wyrzucenia :kwasny:

Jeśli nie sprzedam auta to w planach:

- monitory w zagłówkach

- webasto

- heble 320/288

- LED w przeciwmgielnych (wywalam HIDy)

Opublikowano

- LED w przeciwmgielnych (wywalam HIDy)

Bartek ja wsadziłem w przeciwgielne zamienne żarówki z alledrogo i efekt jest git:

imag0038tq.jpg

no i dalej spełniają one w razie potrzeby funkcję przeciwmgielnych bo LEDY to już niezabardzo

---------- Post dopisany at 22:15 ---------- Poprzedni post napisany at 22:08 ----------

dokładnie te żarówki : GPT PLASMA WHITE HID XENON H8 35W RINGI BMW JAFRA (2527644369) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. - mają wszystkie rodzaje oprawek itd

Opublikowano

hamulce w planach ?????

przeciez masz już to co trzeba...

godzina roboty i po temacie :decayed::decayed::decayed:

a juz myslałem że dawno na nich smigasz......

Opublikowano
hamulce w planach ?????

przeciez masz już to co trzeba...

godzina roboty i po temacie :decayed::decayed::decayed:

a juz myslałem że dawno na nich smigasz......

Nawet nie mam czasu porządnie się wyspać - nie wiem kiedy je założę. Tydzień temu dopiero auto dostałem...

- LED w przeciwmgielnych (wywalam HIDy)

Bartek ja wsadziłem w przeciwgielne zamienne żarówki z alledrogo i efekt jest git:

http://img594.imageshack.us/img594/9373/imag0038tq.jpg

no i dalej spełniają one w razie potrzeby funkcję przeciwmgielnych bo LEDY to już niezabardzo

---------- Post dopisany at 22:15 ---------- Poprzedni post napisany at 22:08 ----------

dokładnie te żarówki : GPT PLASMA WHITE HID XENON H8 35W RINGI BMW JAFRA (2527644369) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. - mają wszystkie rodzaje oprawek itd

Efekt niezły ale... zamówiłem już LED. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Opublikowano

Bartek Jakie Ledy kupiłeś?

Czemu hidy out?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...