Rafal-L Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 przep musi być dedykowana aby było see.... ważne ze nieszczelności wyeliminowane.... teraz znajdz kogos z ta sama przp i sprawdz...
Lulek Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 kupiłem nojke boscha taka jak była i działała do czasu awarii, po esi-tronicu także wychodzi, że to takie numery.. myślałem, ze pierwsza ta nowa może coś nie halo i wymieniłem i dalej To samo..
Rafal-L Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 ja kupuje ori bo miałem przez chwile Boscha okazala się wadliwa...
Ar2r Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Witam Panowie Mam mały problem (albo i duży) otóż podczas postoju spadają mi obroty tak z 900 na 800 i podskakują z powrotem do 900 w tym czasie "buja " samochodem. Podczas jazdy do 2 tyś obr. szarpie - powyżej jest ok . No i pytanie co to może być? jeszcze nie podłączyłem pod kompa... Z góry dzięki za podpowiedzi ---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 08:03 ---------- po podłączeniu VAG-a wywala błędy: 16684 i 16685
PrzemoVKP Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 U mnie były identyczne objawy (może autem nie bujało) - wymieniona jedna cewka tej zimy na akcji serwisowej w ASO Audi w Powsinie. Od tamtej pory wszystko jest ok, tak więc u mnie była walnięta cewka.
Ar2r Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 na akcji serwisowej wymienili mi 3 - bo sam wymieniałem jedną widocznie zamienniki padają jak muchy....- a przejechała z 15 tyś
Onkel Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 [h=2]16684/P0300/000768 - Random / Multiple Cylinder Wykryte przerwy zapłonu[/h][h=4]Możliwe przyczyny[/h] Układ dolotowy powietrza przecieka Dostawa paliwa uszkodzony Wtryskiwacza (y) uszkodzony Ignition Cable (s) i / lub Spark Plug (y) uszkodzony Cewka zapłonowa (y) uszkodzony Układ recyrkulacji spalin (EGR) (N18) zatrzymany / open Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) wadliwe [h=4]Możliwe rozwiązania[/h] Sprawdź rozpoznawania przerw zapłonu Sprawdź układzie zasysania powietrza Sprawdź dopływ paliwa Sprawdź Injector (s) i wtryskiwacza uszczelniające Sprawdź przewód zapłonu (s) i Spark Plug (s) Sprawdź cewkę zapłonową (s) Sprawdź (recyrkulacji spalin EGR) zaworu (N18) Sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu (G40)
Ar2r Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 mam - stag 300 ---------- Post dopisany at 08:08 ---------- Poprzedni post napisany at 08:07 ---------- tylko to się dzieje niezależnie czy jest na gazie czy na benzynie
predki74 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 U mnie też podobnie było ale nie musi być to samo co u ciebie , tez miałem przerwy kupiłem dwie cewki nowe ale to nie pomogło sprawdziłem połączenia co gazownik kiedys robił te od kompa gazu co idą do wtryskiwaczy tam były zaśniedziałe wtyczki przeczyściłem i jest oki
Ar2r Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 jak będę miał dzisiaj czas to pozamieniam cewki miejscami - jak pokaże wypadanie zapłonów na innym cylindrze to przynajmniej będę wiedział na czym stoję ---------- Post dopisany 27-06-2013 at 07:48 ---------- Poprzedni post napisany 26-06-2013 at 08:22 ---------- zamieniłem cewki miejscami 1 z 2 i wywaliło mi wypadanie zapłonów na 2 cylindrze - więc mam nadzieje że to cewka:) ---------- Post dopisany 02-07-2013 at 08:26 ---------- Poprzedni post napisany 27-06-2013 at 07:48 ---------- Cewka wymieniona - i wszystko śmiga - dzięki Panowie!!
Jericho Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 No filtr nie był wymieniany od dwóch lat z tego co się dowiedziałem od poprzedniego właściciela. No to jest robota na czwartek Wg instrukcji filtra w tym silniku sie nie wymienia. Przy ok 200kkm mozna by o tym pomyslec, jesli mamy za niskie cisnienie na listwie przy max obciazeniu. Problem z drganiami wystepuje i w moim AWT w tiptronicu - passat B5. Te drgania to mrowienie na fotelu kierowcy i troche na kierownicy w czasie postoju jak i jazdy. Pb i LPG to samo. Rowniez i u mnie na zimnym silniku czuc czasami jakby wypadanie zaplonow, ale nie zawsze to jest a VAG na razie milczy. Poduszki sprawdzane i sprawne, odboj przedni ma trche luzu, ale on za to nie powinien byc odpowiedzialny. Plecionka wymieniona rok temu, MUF wymieniony 1 miesiac temu (po nim zrobilo sie duzo ciszej na trasie). Swiece NGK maja jakies 25kkm. Jedna cewka nowa, bo padla przy zalozeniu gazu. Pozostale nie kwalifikuja sie na akcje serwisowa, bo sa prawidlowe. Jakies 2kkm temu silnik dostal pare koni wiecej, ale objawy pozostaly te same.
Fr0styyy. Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2013 No a u mnie nic się w sumie nie zmieniło od tamtego momentu Z tym, że na rozgrzanym silniku drgań prawie nie ma a na zimnym są dużo większe
soul87 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 co to jest MUF ? ;D u mnei jak drgało tak drga dalej , aczkolwiek im cieplej na dworze tym drgania mniejsze, nawet na zimnym silniku ;D
simpleboy Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Witam mam problem tego typu ze od wyjecia aku samochód jakby gorzej palil i jak juz odpali to na poczatku jest dobrze a po 20 sekundach silnik zaczyna drzeć i tak jakby nie chodził na wszystkich cylindrach taka sytuacja jest przez jakies 30 sekund potem wszystko wraca do normy czy przyczyna moze byc zawór podcisnienia doładowania bo wiem ze mam go do wymiany
edekxp Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Sprawdź błędy vagiem Zawór masz na myśli N75? jeśli tak to do odpalania nic nie ma Kiedy wymieniane świece?
simpleboy Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 jutro jade na vaga napisze co wyszło ---------- Post dopisany 27-08-2013 at 19:19 ---------- Poprzedni post napisany 26-08-2013 at 18:31 ---------- byłem na vagu wyszła sonda ale to nie wszystko wymieniłem ten zawór od turbo i wszystko jest git do momentu osiagniecia 4,5tys obrotów potem silnik szarpie jakby sie dławił troche tak pocisnąłem i jak przyjechałem to turbo aż czerwone było czy po intensywnej jezdzie turbina tak sie grzac powinna poczekałem az sie schłodzi troche i nie wiem czy ten katalizator za turbo nie jest zapchany ---------- Post dopisany 29-08-2013 at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany 27-08-2013 at 19:19 ---------- bylem dzisiaj u znajomego na kompie pokazało błedy 16804-sprawnosc katalizatora za mała -stały 17511-sonda lambda 1 blok 1. podgrzewanie sondy lambda niskie wskazanie-nieciagły 16523-obwód sondy lambda sygnał zmienia sie za wolno bank1 sonnda 2 17956 zawor regulacji cisnienia doladowania przerwa w obwodzie 17522 sonda lambda 2 blok 1 zbyt wysoka opornosc wewnetrzna 16684 uklad zapłonowy wypadanie zapłonów 16685 zapłon cylindra 1wypadanie zapłonów ?????
colak Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 A może przepływka sprawdz logi dynamicznie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się