Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
17 minut temu, Pieterb napisał:

Panowie pytanie takie mam, może już było ale przejrzałem ileś dziesiąt stron tego tematu i nie znalazłem.

Co ile jest przewidziana wymiana tego napinacza a bardziej łańcucha?

U mnie na razie nic się nie dzieje z nim znaczy nie słychać a synchronizacja wygkada ok.

A pytam dlatego bo będę wymieniał rozrządu z przodu no i się zastanawiam czy tego też się czepiać czy na razie nie.

 

Jak nie słychać albo nie słychać zbyt długo łańcucha przy odpalaniu zimnego silnika i nie słychać jak silnik jest rozgrzany to nie ruszaj bo nie na potrzeby tego robić (żadnych interwałów nie ma).

Edytowane przez pelonek1
  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
3 minuty temu, pelonek1 napisał:

Jak nie słychać albo nie słychać zbyt długo łańcucha przy odpalaniu zimnego silnika i nie słychać jak silnik jest rozgrzany to nie ruszaj bo nie na potrzeby tego robić (żadnych interwałów nie ma).

Ok, podziękował :thumbup1:

Na razie nic nie słychać ani zimny ani ciepły.

Opublikowano
Teraz, Pieterb napisał:

Ok, podziękował :thumbup1:

Na razie nic nie słychać ani zimny ani ciepły.

Jak zalejesz 5W40 i  będzie -20 na zewnątrz to nie ma opcji że przez chwilę nie usłyszysz, no chyba że już ktoś wymieniał łańcuch i napinacz. Tak czy inaczej to nawet producent dopuszcza dzwonienie przez kilka s (nie pamiętam dokładnie ile) przy rozruchu zimnego silnika.

Opublikowano

Aha, no to jak przyjdą mrozy to będę miał baczenie na to.

Opublikowano

A nie jest przypadkiem przewidziane co drugą wymianę paska? 

Opublikowano
W dniu 3.10.2022 o 19:00, przem8 napisał:

Pokaż co pokazuje w gr. 90 i 93 oraz daj loga z normalnej jazdy 90+93.

 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Na jalowym tak samo pokazuje -6. Napinacz ma moze przejechane z 500km

Opublikowano

BYło zrobić loga z bardziej spokojniej jazdy, bo nie widać jak się przestawia wałek. To słabo coś ten rozrząd poskładany jak na nowy napinacz ale można przymknąć oko na tą wartość.

Opublikowano
W dniu 11.10.2022 o 17:45, przem8 napisał:

BYło zrobić loga z bardziej spokojniej jazdy, bo nie widać jak się przestawia wałek. To słabo coś ten rozrząd poskładany jak na nowy napinacz ale można przymknąć oko na tą wartość.

LOG.TUNEZILLA.COM

tutaj z normalnej jazdy jeszcze raz.

Opublikowano

Panowie luźne pytanie, czy bez demontowania wałka wydechowego, bez demontarzu lańcucha, oczywiście bez rozpinania paska rozrządu,  tylko demontaż wałka ssącego i czujnika wsadzę bez problemu nowy napinacz łańcucha? Wydaje mi się że tak.

Opublikowano
W dniu 24.10.2022 o 10:48, morelo napisał:

Panowie luźne pytanie, czy bez demontowania wałka wydechowego, bez demontarzu lańcucha, oczywiście bez rozpinania paska rozrządu,  tylko demontaż wałka ssącego i czujnika wsadzę bez problemu nowy napinacz łańcucha? Wydaje mi się że tak.

luzno, walek ssacy wyciagasz, majac blokade napinacza (grosze na allegro) pojdzie latwiej, odkrecasz i wyciagasz, wymieniasz co trzeba, ustawiasz lancuch i skrecasz.

 

Opublikowano

Pytanie jakiej firmy polecacie napinacz łancuszka , jakiej firmy był na pierwszy montaz.

Opublikowano

Ja zakładałem  2 tyg temu taki komplet z alledrogo , lancuch napinacz chyba SKv

Opublikowano
16 minut temu, lukasz291289 napisał(a):

Ja zakładałem  2 tyg temu taki komplet z alledrogo , lancuch napinacz chyba SKv

Jak się spisuje

Opublikowano (edytowane)

Troszkę mało czasu te 2 tyg, niech zda relację chociaż po roku.

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano
13 godzin temu, marian2321 napisał(a):

Jak się spisuje

No narazie chodzi ,zobaczy jak dlugoB)

Opublikowano

Panowie zastanawiam sie czy juz pompka powoli siada oleju czy jednak cos innego,mam podłaczony czujnik cisnienia do podstawki pod filtrem,olej wymianiam co rok bo nawet nie zrobie rocznie 5 tys km,smok czyszczony jakies 2 lata temu. Aktualnie kontrolka cisnienia nie wyskakuje i nie wiem czy sie martwic ale na zegarach depo 4w1 przy temp 80 stopni pokazuje mi 1,4-1,5bar obroty jałowe,przy temp znow 90 stopni jest 1.2-1.3 a im wyzej to potrafi spasc do 1.1-1.0 tutaj juz mowimy o temp 100 stopni oleju. Napinacza wgl nie slychac czy to na zimny przy odpaleniu czy na goracym silniku.

Co zalecacie zrobic?

Opublikowano

Zmierz ciśnienie manometrem i się dowiesz jak jest. Innego rozwiązania nie ma. 

Opublikowano (edytowane)

Panowie pytanie bo wymieniałem przedni rozrząd w swoim BFB ze dwa dni temu i w grupie 093 mam teraz 3 stopnie a przed zdaje się że było 2, chodź nie jestem tego tak na 100% pewien. Znaki się oczywiście pokrywają i teraz pytanie, to już łańcuch się kończy? Niby go na razie nie słychać jeszcze.

Czy to jest w granicach tolerancji? no bo podejrzewam że ma być 0 to idealnie czy też rozbierać to jeszcze i bawić się też z łańcuchem od razu.

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano

Nie panikuj, dobrze jest. 

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...