jospethe Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 WYMIENILEM TARCZE I KLOCKI Z PRZODU.TRZY DNI JUZ JEZDZE I WIDZE ZE NA OBU UKLADACH KLOCKI TRA TYLKO NA GORNEJ POWIERZCHNI TARCZY.POLOWE POWIERZCHNI ZBIERAJA KLOCKI.ZNA KTOS PRZYCZYNE? Wg mnie jeszcze sie nie dotarły i dlatego nie trą całą powierzchnią. Zrobisz z 500 km to zobaczysz poprawe.
COXymoX Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 NA OBU UKLADACH KLOCKI TRA TYLKO NA GORNEJ POWIERZCHNI TARCZY a nie spaprałeś czegoś, bo klocek powinien od razu po wymianie ładnie wycierać cała swoją powierzchnią a tym bardziej jak masz nowe tarcze. Na starych tarczach nowy klocek ma prawo sie tak zachować i ułozyć sie do startej tarczy ale na nowym komplecie tak nie powinno być
irzyk Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) Nie koniecznie. Ja jak u siebie przód wymieniłem to też zdzierały do połowy na początku, już nie pamiętam czy od zewnętrznej czy wewnętrznej, po obu stronach. Gdy się dotarły po około 500km to wycierają po całości i wsio super hamuje.Pojeździj trochę i zobaczysz. Zacznij się martwić jak po 1000km będzie tak samo - wówczas trzeba będzie rozebrać i poprawić. Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez irzyk
Wandej Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 NA OBU UKLADACH KLOCKI TRA TYLKO NA GORNEJ POWIERZCHNI TARCZY a nie spaprałeś czegoś, bo klocek powinien od razu po wymianie ładnie wycierać cała swoją powierzchnią a tym bardziej jak masz nowe tarcze. Na starych tarczach nowy klocek ma prawo sie tak zachować i ułozyć sie do startej tarczy ale na nowym komplecie tak nie powinno być Błądzisz.To normalne że musi się ułożyć. Dlatego trzeba po wymianie delikatnie traktować hamulce żeby nie pokrzywić tarcz
COXymoX Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Błądzisz.To normalne że musi się ułożyć. Dlatego trzeba po wymianie delikatnie traktować hamulce żeby nie pokrzywić tarcz ułozyc tak ale nie hamować kawałkiem klocka - to nie jest poprawne
swiro222 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 jak widzicie opinnie rozne.pojezdze i zobacze co bedzie.dzisiaj zauwazylem , ze na jednej jest w miare ok a na drugiej do polowy bierze
irzyk Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Czy w tylnych zaciskach tłoczki wkręcamy po obu stronach w prawo, czy jeden w prawo a drugi w lewo?P.S.swiro222, jak tam Twoje docieranko? Czy już trą po całości?
Dev Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 W audi Wkrecasz zawsze w prawo, to nie ford
swiro222 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 troszku lepiej bo 75% na okolo 600km.powieksza sie powierzchnia, ale i tak nie powinno tak byc
COXymoX Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 W audi Wkrecasz zawsze w prawo, to nie ford Czuję ironię W Fordzie Kolego również wkręcasz obie strony w prawo. Przekulałem Focusem b e z a w a r y j n i e ponad 320kkm i klocki zawsze robiłem sam stąd pewność
Dev Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 No to cos zmienili bo w mondeo mk3 jest jak pisałem
COXymoX Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 No to cos zmienili bo w mondeo mk3 jest jak pisałem Spoko, nie ma co drążyć A swoją drogą nie słyszałem aby tłoczki wkręcało się stronami lewo/prawo. Nawet zestawy do wkręcania tłoczków są tylko z gwintem "w prawo" Pozdrówka
Krzysztof27 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 A czy słyszał ktoś że w a4 b7 po wymianie tarcz i klocków trzeba podłączać pod komputer i wgrywać jakiś update oprogramowania albo coś w ten deseń ?
Wihajster Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 A czy słyszał ktoś że w a4 b7 po wymianie tarcz i klocków trzeba podłączać pod komputer i wgrywać jakiś update oprogramowania albo coś w ten deseń ? nic sie nie robi
done Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 A czy słyszał ktoś że w a4 b7 po wymianie tarcz i klocków trzeba podłączać pod komputer i wgrywać jakiś update oprogramowania albo coś w ten deseń ? W Pasatach (po 2005r) trzeba kalibrować bo tam są silniczki przy tylnych zaciskach.
Dev Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Nic sie nie kalibruje, tylko "otwiera" i "zamyka" zacisk żeby wcisnac tloczki. w A8 trzeba VAGiem wpisać grubosc klocków aby zapaliła się kontrolka zużycia Gdy sie skończą.
Onkel Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Dev w b7 zeby wymienic tarcze to z przodu i z tylu trzeba jarzmo odkrecac? Pisales cos ze lepiej zmienic jedna os pozniej druga. W sumie moge tak zrobic wiec jak lepiej? Wysłane z G2
azure Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Piszecie, że w ośkach (o ile dobrze zrozumiłem) tylne tarcze zintegrowane są z pierścieniem ABS'u, a jak sytuacja wygląda w przypadku auta z Q? Na dniach będe zmieniał przednie, tylne dopiero sprawdzę w jakim są stanie... pytam z ciekawości.
Dev Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Piszecie, że w ośkach (o ile dobrze zrozumiłem) tylne tarcze zintegrowane są z pierścieniem ABS'u, a jak sytuacja wygląda w przypadku auta z Q? Na dniach będe zmieniał przednie, tylne dopiero sprawdzę w jakim są stanie... pytam z ciekawości. pierscienie ABS sa na przegubach tak jak z przodu
azure Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Chociaż jeden plus (pod względem kosztów) Q w stosunku do ośki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się