Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie tanie wahacze polecacie ?


Pawel8

Rekomendowane odpowiedzi

16 godzin temu, wyzyk83 napisał:

obojętnie co kupisz oprócz lemfordera to wielka loteria i wielkie g...

do 600zł bierz mastersporta

do 1000zł RTS

powyżej 1000zł tylko lemforder

Tyle, że 'powyżej' to jest przynajmniej połowe więcej, bo zestawy lema od 1500 zł sie zaczynają..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RTS założony, 2k po różnego rodzaju nawierzchni, aktualnie po Poznańskich dziurach śmigam i jest sztywno, cicho, bez luzów rzecz jasna :D Dam znać za kolejną wymianę oleju, to będzie test (a zima jeszcze przed nami!) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dr4gonix napisał:

Febi podobno pakowacz, bierz rts

Wysłane z mojego HUAWEI MT7-L09 przy użyciu Tapatalka
 

febi padaczka pisałem gdzies ze banan padł po 12tyś w b5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Wojtass2828 napisał:

Albo febi albo RTS . Doradzicie co lepsze ?

tu masz wszystko napisane

obojętnie co kupisz oprócz lemfordera to wielka loteria i wielkie g...

do 600zł bierz mastersporta

do 1000zł RTS

powyżej 1000zł tylko lemforder

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W stolicy za wymianę trzeba liczyć 300-350zeta.Do tego zbieżność/geometria ze 100zl minimum.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Wojtass2828 napisał:

A orientujecie się ile biorą mechanicy za wymianę przedniego zawieszenia z geometrią oraz zbieżnością ?

Ode mnie wziął 100 zł, ale z reguły 300-400 zł około.

Zbieżność w polecanym warsztacie na niby dobrej maszynie 60 zł od osi (w quattro tył też się robi).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy z nas ma swojego faworyta, są ludzie co jeżdżą na chińskim gruzie ale na pytanie co wybrać odpowiadają Lemforder za ponad 2 tys. Lemforder może i tak ale jako część która bardzo rzadko wymieniamy np silentblocki. Zawieszenie w A4 jest wymagające i kosztowne ale odgrywa dużą rolę w bezpieczeństwie jazdy. Osobiście przerobiłem trochę tematów z zawieszeniem w mojej A4 bo zrobiłem ok 130.000km i śmiało powiem głośno, że firma Febi już dawno przestała robić dobre części średniej półki i to nie tylko zawieszenia bo bazowałem na ich częściach i obecnie są do (nie polecenia). Na chińczyku jeżdżą znajomi, którzy tną koszty ich sprawa bo co roku mówią że znowu ten skur... się tłucze z przodu. Obecnie mam założone zawieszenie MS Germany i nie wiem jak oni to robią a dzwoniłem do firmy i pytałem o cenę detaliczna zawieszenia i Pan odpowiedział że nie prowadzą sprzedaży detalicznej jednak na prośbę obliczył mi cenę w detalu i nie odbiegała od cen na Alledrogo. A mnie wyniosło to 589zł. Jeżdżę już rok po zadupiach dzień w dzień 60km do pracy i cisza. Końcówki drążków mam lema ale cała reszta MS. Póki co super. Kolejny zakup będę chyba kierował również w półkę MS. Niech zrobię nim 40 tys. to w cenie lema mam 4 kpl i 160tys. a nie 80 bo tyle daje lem i jestem pewny że tyle nie objedzie :)  czyli MS 2 razy tyle za tą samą kase. 

Co do kosztów wymiany nie powinny być wyższe niż 200zł. Jak słyszę 400/500 to bym takiego dziada po d*p... skopał. Ja rozumiem firma pracownicy ZUS opłaty itd ale 150% więcej za odkręcenie 8-10 śrub z dwóch stron 16-20? Sami sobie to zrobicie bo to nic trudnego, taniej wyjdzie kupić narzędzia i pamiętać tylko by wahacze skręcać na opuszczonym aucie pod jego własnym ciężarem a nie na lewarkach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Warych napisał:

witam z mojego doswiadczenia febi padaka max, gorny poszedl po 10k mialem tez moog jeszcz gorsze ale zlego zdania nie moge powiedziec o ms kurde tanie i rewelkja koncowka drazka trzyma juz ponad 100k wiec jak za ta cene to tylko brac

Co jeden to lepszy, przychodzi jeden nowy to tylko ms, drugi nowy to tylko skv, c**jowo miałeś założone te febi bo ja mam zrobione na górnych febi około 20k km i są całe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest takie powiedzenie że ,,tanim mięsem to są psy karmione".

Jak poleci jakiś wahacz to kupuje dobrej sprawdzonej firmy i po sprawie , a najlepiej najlepsze czyli Lema. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Warych napisał:

witam z mojego doswiadczenia febi padaka max, gorny poszedl po 10k mialem tez moog jeszcz gorsze ale zlego zdania nie moge powiedziec o ms kurde tanie i rewelkja koncowka drazka trzyma juz ponad 100k wiec jak za ta cene to tylko brac

:facepalm::facepalm: końcówka za 2-dychy ponad 100k... chyba tam zamiast sworznia to pręt wspawany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie wielowahaczowe wymaga pewnego kunsztu jego montażu i to cała tajemnica.

Widziałem źle zamontowane te z najwyższej półki jak poszły sworznie po 7-10 tys. km.

Ostatnio widziałem takie najtańsze po 150 tys. km poszła prawa strona prawdopodobnie z powodu wjeżdżania w dziury na poboczach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.11.2017 o 19:48, k232 napisał:

Co jeden to lepszy, przychodzi jeden nowy to tylko ms, drugi nowy to tylko skv, c**jowo miałeś założone te febi bo ja mam zrobione na górnych febi około 20k km i są całe.

nic nie mialem ******* zalozone po prostu nie umiesz chlopczyku zrozumiec ze niekiedy przeplacasz i zle ci z tym pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...