Gość Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 Dzięki. W takim razie zakładam rtsy
Langista Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 16 godzin temu, wyzyk83 napisał: obojętnie co kupisz oprócz lemfordera to wielka loteria i wielkie g... do 600zł bierz mastersporta do 1000zł RTS powyżej 1000zł tylko lemforder Tyle, że 'powyżej' to jest przynajmniej połowe więcej, bo zestawy lema od 1500 zł sie zaczynają..
wyzyk83 Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 (edytowane) do A4 B5 1400zł Edytowane 8 Października 2017 przez wyzyk83
Gość Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 Albo febi albo RTS . Doradzicie co lepsze ?
dr4gonix Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 Febi podobno pakowacz, bierz rts Wysłane z mojego HUAWEI MT7-L09 przy użyciu Tapatalka
piciuok Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 RTS założony, 2k po różnego rodzaju nawierzchni, aktualnie po Poznańskich dziurach śmigam i jest sztywno, cicho, bez luzów rzecz jasna Dam znać za kolejną wymianę oleju, to będzie test (a zima jeszcze przed nami!)
wyzyk83 Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 2 godziny temu, dr4gonix napisał: Febi podobno pakowacz, bierz rts Wysłane z mojego HUAWEI MT7-L09 przy użyciu Tapatalka febi padaczka pisałem gdzies ze banan padł po 12tyś w b5
wyzyk83 Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 2 godziny temu, Wojtass2828 napisał: Albo febi albo RTS . Doradzicie co lepsze ? tu masz wszystko napisane obojętnie co kupisz oprócz lemfordera to wielka loteria i wielkie g... do 600zł bierz mastersporta do 1000zł RTS powyżej 1000zł tylko lemforder
Gość Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 A orientujecie się ile biorą mechanicy za wymianę przedniego zawieszenia z geometrią oraz zbieżnością ?
bialy986 Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 W stolicy za wymianę trzeba liczyć 300-350zeta.Do tego zbieżność/geometria ze 100zl minimum.Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
dr4gonix Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 6 godzin temu, Wojtass2828 napisał: A orientujecie się ile biorą mechanicy za wymianę przedniego zawieszenia z geometrią oraz zbieżnością ? Ode mnie wziął 100 zł, ale z reguły 300-400 zł około. Zbieżność w polecanym warsztacie na niby dobrej maszynie 60 zł od osi (w quattro tył też się robi).
Gość Opublikowano 19 Października 2017 Opublikowano 19 Października 2017 No to mi krzyknął 500 w małym mieście z geometrią i zbieżnością
bombelm7 Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 Każdy z nas ma swojego faworyta, są ludzie co jeżdżą na chińskim gruzie ale na pytanie co wybrać odpowiadają Lemforder za ponad 2 tys. Lemforder może i tak ale jako część która bardzo rzadko wymieniamy np silentblocki. Zawieszenie w A4 jest wymagające i kosztowne ale odgrywa dużą rolę w bezpieczeństwie jazdy. Osobiście przerobiłem trochę tematów z zawieszeniem w mojej A4 bo zrobiłem ok 130.000km i śmiało powiem głośno, że firma Febi już dawno przestała robić dobre części średniej półki i to nie tylko zawieszenia bo bazowałem na ich częściach i obecnie są do (nie polecenia). Na chińczyku jeżdżą znajomi, którzy tną koszty ich sprawa bo co roku mówią że znowu ten skur... się tłucze z przodu. Obecnie mam założone zawieszenie MS Germany i nie wiem jak oni to robią a dzwoniłem do firmy i pytałem o cenę detaliczna zawieszenia i Pan odpowiedział że nie prowadzą sprzedaży detalicznej jednak na prośbę obliczył mi cenę w detalu i nie odbiegała od cen na Alledrogo. A mnie wyniosło to 589zł. Jeżdżę już rok po zadupiach dzień w dzień 60km do pracy i cisza. Końcówki drążków mam lema ale cała reszta MS. Póki co super. Kolejny zakup będę chyba kierował również w półkę MS. Niech zrobię nim 40 tys. to w cenie lema mam 4 kpl i 160tys. a nie 80 bo tyle daje lem i jestem pewny że tyle nie objedzie czyli MS 2 razy tyle za tą samą kase. Co do kosztów wymiany nie powinny być wyższe niż 200zł. Jak słyszę 400/500 to bym takiego dziada po d*p... skopał. Ja rozumiem firma pracownicy ZUS opłaty itd ale 150% więcej za odkręcenie 8-10 śrub z dwóch stron 16-20? Sami sobie to zrobicie bo to nic trudnego, taniej wyjdzie kupić narzędzia i pamiętać tylko by wahacze skręcać na opuszczonym aucie pod jego własnym ciężarem a nie na lewarkach!
Warych Opublikowano 18 Listopada 2017 Opublikowano 18 Listopada 2017 witam z mojego doswiadczenia febi padaka max, gorny poszedl po 10k mialem tez moog jeszcz gorsze ale zlego zdania nie moge powiedziec o ms kurde tanie i rewelkja koncowka drazka trzyma juz ponad 100k wiec jak za ta cene to tylko brac
k232 Opublikowano 18 Listopada 2017 Opublikowano 18 Listopada 2017 20 minut temu, Warych napisał: witam z mojego doswiadczenia febi padaka max, gorny poszedl po 10k mialem tez moog jeszcz gorsze ale zlego zdania nie moge powiedziec o ms kurde tanie i rewelkja koncowka drazka trzyma juz ponad 100k wiec jak za ta cene to tylko brac Co jeden to lepszy, przychodzi jeden nowy to tylko ms, drugi nowy to tylko skv, c**jowo miałeś założone te febi bo ja mam zrobione na górnych febi około 20k km i są całe.
jacek70 Opublikowano 18 Listopada 2017 Opublikowano 18 Listopada 2017 Jest takie powiedzenie że ,,tanim mięsem to są psy karmione". Jak poleci jakiś wahacz to kupuje dobrej sprawdzonej firmy i po sprawie , a najlepiej najlepsze czyli Lema.
mszark Opublikowano 18 Listopada 2017 Opublikowano 18 Listopada 2017 Godzinę temu, Warych napisał: witam z mojego doswiadczenia febi padaka max, gorny poszedl po 10k mialem tez moog jeszcz gorsze ale zlego zdania nie moge powiedziec o ms kurde tanie i rewelkja koncowka drazka trzyma juz ponad 100k wiec jak za ta cene to tylko brac końcówka za 2-dychy ponad 100k... chyba tam zamiast sworznia to pręt wspawany
KINIAM Opublikowano 19 Listopada 2017 Opublikowano 19 Listopada 2017 Zawieszenie wielowahaczowe wymaga pewnego kunsztu jego montażu i to cała tajemnica. Widziałem źle zamontowane te z najwyższej półki jak poszły sworznie po 7-10 tys. km. Ostatnio widziałem takie najtańsze po 150 tys. km poszła prawa strona prawdopodobnie z powodu wjeżdżania w dziury na poboczach.
Warych Opublikowano 19 Listopada 2017 Opublikowano 19 Listopada 2017 W dniu 18.11.2017 o 19:48, k232 napisał: Co jeden to lepszy, przychodzi jeden nowy to tylko ms, drugi nowy to tylko skv, c**jowo miałeś założone te febi bo ja mam zrobione na górnych febi około 20k km i są całe. nic nie mialem ******* zalozone po prostu nie umiesz chlopczyku zrozumiec ze niekiedy przeplacasz i zle ci z tym pozdro
Warych Opublikowano 19 Listopada 2017 Opublikowano 19 Listopada 2017 23 godziny temu, mszark napisał: końcówka za 2-dychy ponad 100k... chyba tam zamiast sworznia to pręt wspawany ja tylko pisze prawde a ty mysl jak chcesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się