kamil-vag Opublikowano 11 Lipca 2018 Opublikowano 11 Lipca 2018 Założyłem wychwalaną tu Dębice Presto UHP Jest rzeczywiście OK, dobrze klei w zakrętach, leciałem przez sporą burzę i nie odczułem zbytnio mokrej nawierzchni... no i chyba rzeczywiście są cichsze niż Hankook Ventus, na których śmigałem wcześniej... Oby tylko szybko się nie ścierały
nitroo Opublikowano 16 Lipca 2018 Opublikowano 16 Lipca 2018 Lepiej w testach wypada Nokian WeatherProof, który także ma homologację na zimę.
Mathis Opublikowano 16 Lipca 2018 Opublikowano 16 Lipca 2018 Ja miesiąc temu założyłem Bridgstone Turanza T005, wcześniej miałem Potenza RE050 Plusy Turanza: + cichsze + mniejsze spalanie Minusy: - słabsze w zakrętach na mokrym - wyglądają gorzej Rozmiar 225/45 R17
pierzu Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 (edytowane) Witam, Przejeździłem 3 sezony na dunlop sportmaxx rt 2 245/40/18, 60 tys km i są do wymiany, zużyte, wyząbkowane, jedna opona krzywa i bije podczas jazdy, w szczególności słyszalne przy prędkości 30/40 km/h. Szczerze powiedziawszy nie wiem czy to duży dystans jak na te opony, nie wiem czy nie oczekiwałem więcej jak za 2.5 tys. plnów. Na początku były bardzo ciche, wraz z eksplatacją niestety stawały się głośniejsze. Przymierzam się do zmiany opon, naczytałem tutaj dużo pozytywnych opinii o dębica uhp 3, więc bardzo je rozważam. Ciekawie wyglądają również goodyear eagle f1, fulda sportcontrol 2, słyszałem od wulkanizatorów dobre opinie o continental conti któreś tam, aczkolwiek ogólne opinie opiniami, pytanie co najlepiej się sprawdzi w konkretnym typie samochodu. Co myślicie? --- Obejrzałem jeszcze test opublikowany tutaj kilka stron wcześniej - Troszeczkę zasmucił mnie fakt że dębica ma 10m dłuższą drogę hamowania na mokrej nawierzchni względem continentala. Różnica w cenie na komplecie to 600zł, ale 10m to też sporo... ---- Z ciekawości, orientuje się ktoś na jakich oponach fabrycznie wyjeżdżają te samochody? Edytowane 23 Lipca 2018 przez pierzu
DonDżonson Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 6 godzin temu, pierzu napisał: Witam, Przejeździłem 3 sezony na dunlop sportmaxx rt 2 245/40/18, 60 tys km i są do wymiany, zużyte, wyząbkowane, jedna opona krzywa i bije podczas jazdy, w szczególności słyszalne przy prędkości 30/40 km/h. Szczerze powiedziawszy nie wiem czy to duży dystans jak na te opony, nie wiem czy nie oczekiwałem więcej jak za 2.5 tys. plnów. Na początku były bardzo ciche, wraz z eksplatacją niestety stawały się głośniejsze. mam sportmaxxy rt2 i powiem że trochę mnie rozczarowały. Kupiłem je po pozytywnych wrażeniach z Dunlopami Sport Bluresponse które mam w innym samochodzie i które w szczególności robią mega robotę na mokrym. A Sportmaxy już tak średnio, na mokrym szału nie robią, na suchym jak dla mnie za szybko puszczają. Na dzień dzisiejszy pewnie próbowałbym czegoś innego
Majster2201 Opublikowano 27 Lipca 2018 Opublikowano 27 Lipca 2018 (edytowane) Witam. Miał ktoś taką sytuacje z Vredestein Ultrac Vorti 235/35/19 na feldze 8,5 cala Opony miały trzy lata(5,5mm), dwie przednie rozeszły się/zostały ścięte/pękły - nie wiem jak to nazwać. Bieżnik wygląda na równo zużyty, nie wygląda jak by od środka o coś tarły. Zostaje chyba geometria(choć gdy by je ścinało to bieżnik też by był nierównomierny) chyba że to znów taka akcja jak i innym modelem tej marki ? ? Miał ktoś coś takiego ? Edytowane 27 Lipca 2018 przez Majster2201
Onyks Opublikowano 27 Lipca 2018 Opublikowano 27 Lipca 2018 Chyba jest tak jak piszesz... Znajomy jakis czas temu z oponami tej marki miał niemal identyczna przygodę. Złożył reklamacje i została uznana. Coś z nimi najwyraźniej nie tak...
kdawid Opublikowano 31 Lipca 2018 Opublikowano 31 Lipca 2018 Koledzy, czy ktoś jeździ na oponach Continental Sportcontact 6 lub Michelin Pilot Sport 4? W przyszłym tyg. planuję zakup tych opon w rozmiarze 235/40 R18 i byłem zdecydowany na Conti ale znajomy wulkanizator poleca mi Micheliny i nie wiem którą z tych opon wybrać? Teraz jeżdżę tez na Conti Sportcontact 5 w rozmiarze 235/45 R17 i jestem z nich bardzo zadowolony stąd ponownie chciałem Conti ale chętnie poznam Wasze opinie i sugestie na ten temat.
qruku Opublikowano 31 Lipca 2018 Opublikowano 31 Lipca 2018 (edytowane) 3 godziny temu, kdawid napisał: Koledzy, czy ktoś jeździ na oponach Continental Sportcontact 6 lub Michelin Pilot Sport 4? Mam Michelin ps4 i są extra. Raz już miałem pilne hamowanie ze 150 km/h i mało co przez przednią szybę nie wyleciałem. Niestety na Sportcontact 6 nie jeździłem to nie mam porównania. Edytowane 31 Lipca 2018 przez qruku
kdawid Opublikowano 31 Lipca 2018 Opublikowano 31 Lipca 2018 2 godziny temu, qruku napisał: Mam Michelin ps4 i są extra. Raz już miałem pilne hamowanie ze 150 km/h i mało co przez przednią szybę nie wyleciałem. Niestety na Sportcontact 6 nie jeździłem to nie mam porównania. Dzięki za info Możesz napisać w jakim rozmiarze masz te opony?
qruku Opublikowano 31 Lipca 2018 Opublikowano 31 Lipca 2018 24 minuty temu, kdawid napisał: Możesz napisać w jakim rozmiarze masz te opony? 225/40/18 na feldze 8J 1
lord_maciek Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Szukam letnich opon 235/40/18 z ochroną rantu. Na tył miałem goodyear f1 eagle asymmetric 2, genialne jeśli chodzi o ochronę rentu. Bez problemu dwie monetu na grubość można położyć na rancie ochronnym. Z racji tego że przednie nadawały się do wymiany ti kupiłem nowszy model asymmetric 3 też z rantem ochronnym. Ku mojemu zdziwieniu nawet moneta się tam nie utrzyma. I przez to make ja żona troszkę uszkodzila przednia felge. Znacie jakieś podobne modele opon z takim rantem jak asymmetric 2? Pozdrawiam
adadur Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Ciekawe ... zauważam podobną sytuację w przypadku Vredestein Sessanta (obecnie już niszowa i chyba wyszła z produkcji) w stosunku do Vredków Satin (nowszy model opony) tu też rant jest jakby troszkę mniejszy ale absolutnie nie ma co narzekać
rafik5544 Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 chcialbym odswiezyc temat:) bede szukal opon letnich i powoli sie zaczynam rozgladac za czyms,szukam czegos w granicach 300 zl za sztuke,myslalalem nad jakimis oponami pirelli ktos poleci jakis model sprawdzony:)? 225/45/17
mirek31071977 Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 2 godziny temu, rafik5544 napisał: chcialbym odswiezyc temat:) bede szukal opon letnich i powoli sie zaczynam rozgladac za czyms,szukam czegos w granicach 300 zl za sztuke,myslalalem nad jakimis oponami pirelli ktos poleci jakis model sprawdzony:)? 225/45/17 Na 17/45 powinno iść 235.Albo zamiennik 215/50/17
jolley Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 25 minut temu, mirek31071977 napisał: Na 17/45 powinno iść 235.Albo zamiennik 215/50/17 Mirek, jeżdżę na 225/45/17 i żyję Średnica mieści się w 2% tolerancji.
mirek31071977 Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 Nie no spoko.Chodzi o to,że większość wybiera te 225,bo tańsze.A przy Q,to i 16 205 standardowa jest ok.Sam na takim rozmiarze jeżdżę.
jolley Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 U mnie cena wzięła górę. Kupiłem Dębicę, za 900~ za komplet. Przed wiosną komplet w rozmiarze 235 był ok 400zł droższy, co daje ponad 40% ... W tej chwili to tylko 100zł, więc bym się nawet nie zastanawiał
rafik5544 Opublikowano 9 Października 2018 Opublikowano 9 Października 2018 Będę patrzył i na 225 i na 235 ,myślicie że pod koniec roku i na początku 2019 będą opony coś tańsze, wtedy najlepiej się za czymś konkretniej rozglądać?
julo23 Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 https://www.oponeo.pl/dane-opony/pirelli-p-zero-nero-gt-225-45-r17-94-y-xl#178454061 Warto brać, czy lepiej kupić już na wiosne rocznik 2019
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się