Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 allroad lift 2.0TFSI (CNCD) 301KM 456Nm, 356/330mm


Korton555

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, MaciekPL napisał:

Golfa 2 na glebie lepiej wygląda jak allroad w serii. W Niemczech większość allroadow porobionych właśnie wyglądają tak jak kamelus pokazał na zdjęciu. Kwestia gustu ?  jednemu podobają się brunetki drugiemu blondynki.. 

 

3 godziny temu, kamelus_ napisał:

Na polne drogi to było projektowane 2CV a nawet na zaorane pole :polew:

Aż się dziwie że na PL drogach ktoś mający rodzinę decyduje sie na inne auto niż allroad.

Czytam to i w głowie mi się nie mieści. Miałem napisać elaborat i odnieść się do tego merytorycznie, ale szkoda mi życia na to bo wiem, że argumenty tutaj nic nie zdziałają.

Panowie wychodzą z założenia, że Audi pomyliło się tworząc takie auto jak A4 Allroad, bo nie jest ono potrzebne klientom i w ogóle co to ma być? Jakaś koza? 

Otóż zrozumcie, że ludzie kupują je celowo ze względu na jego użyteczności, wszechstronność, które jest możliwe m.in właśnie dzięki zawieszeniu. Nie mówię tego jako ktoś, kto widział allroada na parkingu, albo jechał autem kolegi, tylko jako posiadacz.

 

Obniżać je czyli wykastrować, to tak jak mieć syna a ubierać go jak dziewczynkę bo jak to kolega wyżej napisał "tak robią wszyscy w Niemczech i jest ładniejszy". W Niemczech faktycznie, różni ludzie robią różne rzeczy i niech sobie robią... ja się nie pcham w gender ani inne takie.

Genialne!

Tylko czekać aż polecą właścicielowi usunięcie tylnej wycieraczki żeby z tyłu bardziej "gładko".

Wtedy byłby sztosik i spasik.  

Dość już przynudzania i marudzenia. 

Klikam unsubscribe.

Powodzenia w modach.

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wampir ja doskonale rozumiem użyteczność allroada i sam do końca nie jestem pewien, czy to dobry pomysł, zwłaszcza, że w dodatku trochę to kosztuje. Nie uważam, że audi się pomyliło, że zrobiło wyższe auto, po prostu ja go kupiłem nie ze względu na tą wysokość, tylko, że wygląda zupełnie inaczej (dla mnie dużo lepiej) niż zwykłe a4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wampir napisał:

 

Czytam to i w głowie mi się nie mieści. Miałem napisać elaborat i odnieść się do tego merytorycznie, ale szkoda mi życia na to bo wiem, że argumenty tutaj nic nie zdziałają.

Panowie wychodzą z założenia, że Audi pomyliło się tworząc takie auto jak A4 Allroad, bo nie jest ono potrzebne klientom i w ogóle co to ma być? Jakaś koza? 

Otóż zrozumcie, że ludzie kupują je celowo ze względu na jego użyteczności, wszechstronność, które jest możliwe m.in właśnie dzięki zawieszeniu. Nie mówię tego jako ktoś, kto widział allroada na parkingu, albo jechał autem kolegi, tylko jako posiadacz.

 

Obniżać je czyli wykastrować, to tak jak mieć syna a ubierać go jak dziewczynkę bo jak to kolega wyżej napisał "tak robią wszyscy w Niemczech i jest ładniejszy". W Niemczech faktycznie, różni ludzie robią różne rzeczy i niech sobie robią... ja się nie pcham w gender ani inne takie.

Genialne!

Tylko czekać aż polecą właścicielowi usunięcie tylnej wycieraczki żeby z tyłu bardziej "gładko".

Wtedy byłby sztosik i spasik.  

Dość już przynudzania i marudzenia. 

Klikam unsubscribe.

Powodzenia w modach.

Popieram. Kupić allroada ( sam bym nie kupił bo nie leżą mi te plastiki), i robić glebę to jak mieć syna i założyć mu getry bo tak chodzą wszyscy. To auto nie nadaje się w teren Ale ma być praktyczne. A gleba to zero praktyczność. Tylko wygląd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, zlocio napisał:

Popieram. Kupić allroada ( sam bym nie kupił bo nie leżą mi te plastiki), i robić glebę to jak mieć syna i założyć mu getry bo tak chodzą wszyscy. To auto nie nadaje się w teren Ale ma być praktyczne. A gleba to zero praktyczność. Tylko wygląd.

Chwilka, czy to jest gleba?

image.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest ;) Każdy zrobi jak mu się podoba :D Także trzymam kciuki @Korton555.

Ja akurat w Allroadzie z tego zawieszenia, wyższego profilu opony itd. jestem zadowolony, bo w poprzednim aucie jeździłem na zawieszeniu Teina Super Street (teoretycznie twardość regulowana konsolką sterującą) i w kółko o coś przycierałem, dobijało mi zawieszenie itd., co powodowało, że na wielu trasach miejskich po Gdańsku musiałem jak albo zwalniać albo kombinować po pasach lewo-prawo, znałem już każdą dziurę na pamięć, a tu w Allroadzie po prostu jadę (zdecydowanie szybciej) i żadne dziury czy wyrwy mi nie straszne :P 

Sorry @Korton555 za OT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawę z zawieszeniem jeszcze przemyślę, bo kolejność i tak mam wymuszoną przez set-up większych hamulców.

 

Najpierw większe hamulce, później szukanie felg które się spodobaja i będą pasować pod zaciski, jak już to wszystko założę - to zobaczę jak to się prezentuje i podejmę decyzje co z zawieszeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, wampir napisał:

 

Czytam to i w głowie mi się nie mieści. Miałem napisać elaborat i odnieść się do tego merytorycznie, ale szkoda mi życia na to bo wiem, że argumenty tutaj nic nie zdziałają.

Panowie wychodzą z założenia, że Audi pomyliło się tworząc takie auto jak A4 Allroad, bo nie jest ono potrzebne klientom i w ogóle co to ma być? Jakaś koza? 

Otóż zrozumcie, że ludzie kupują je celowo ze względu na jego użyteczności, wszechstronność, które jest możliwe m.in właśnie dzięki zawieszeniu. Nie mówię tego jako ktoś, kto widział allroada na parkingu, albo jechał autem kolegi, tylko jako posiadacz.

 

Obniżać je czyli wykastrować, to tak jak mieć syna a ubierać go jak dziewczynkę bo jak to kolega wyżej napisał "tak robią wszyscy w Niemczech i jest ładniejszy". W Niemczech faktycznie, różni ludzie robią różne rzeczy i niech sobie robią... ja się nie pcham w gender ani inne takie.

Genialne!

Tylko czekać aż polecą właścicielowi usunięcie tylnej wycieraczki żeby z tyłu bardziej "gładko".

Wtedy byłby sztosik i spasik.  

Dość już przynudzania i marudzenia. 

Klikam unsubscribe.

Powodzenia w modach.

nie obrażaj się jak mała dziewczynka bo ktoś ma inne zdanie niż Ty. jednemu się podoba A4 allroad nieco obniżone, a innemu na seryjnym zawieszeniu.. :)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

równie dobrze wkładanie kola większego niż 18 nie powinno mieć sensu bo to przecież auto w las, zresztą każde większe na takiej kozicy wygląda paskudnie, gdybym zdecydował się na zakup takiego auta z plastikami do okoła i myślał o kole 19/20 to gleba musowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekonaliscie mnie, zglebiam swojego hummera, będzie wyglądać zayebiscie, coś jak bolid F1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dev napisał:

Przekonaliscie mnie, zglebiam swojego hummera, będzie wyglądać zayebiscie, coś jak bolid F1

A co Hummera nie można? Bo co?

Ja już widziałem takie projekty. Każdy robi z autem co mu się podoba a innym nie musi. Jest to forma personalizacji samochodu i nikomu nic do tego. Może ktoś kupuje Hummera nie w teren a tylko dla tego że mu się podoba bryła. Daje koła 26" i robi z tego bulwarówkę bo tak mu się podoba i lubi.

Może to dla kogoś nowość ale auta nie trzeba wykorzystywać do celów o których z założenia myślał producent budując dany model.

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko dam przykład seryjnego samochodu którego wg części z was sam producent skrzywdził obniżając go. Chodzi o subaru forester:

Zwykły Forester

image.png

Forester STI

image.png

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.03.2019 o 16:21, kamelus_ napisał:

Jak dla mnie allroad tylko na glebie...

:good:

 

Edytowane przez FroS-t
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym widział u Ciebie srebrnego rotorka w 20" z RS5 tak jak u @miron78

DSCN4405.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rotor jest oklepany jak nie wiem co. Zakładaj coś innego. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gibons święte słowa ...

Rotor jest passe...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.03.2019 o 10:56, Korton555 napisał:

Ja tylko dam przykład seryjnego samochodu którego wg części z was sam producent skrzywdził obniżając go. Chodzi o subaru forester:

Zwykły Forester

image.png

Forester STI

image.png

Ten kabel w ogóle nie wygląda,  w każdej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, D4NTE napisał:

Ja bym widział u Ciebie srebrnego rotorka w 20" z RS5 tak jak u @miron78

 

Rotor mi się podoba, gdyby tylko nie był tak pospolity.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Gibons napisał:

Rotor jest oklepany jak nie wiem co. Zakładaj coś innego. 

Damian lata kręcę się po mazowieckich drogach i jest rotora jak na lekarstwo. Na "rotor`y" 17 i 18 calowe nie patrze bo to nie ta sama felga.

wampir trochę ta dyskusja nie ma sensu bo przecież każdy SUV czy crossover jest kupiony z myslą o wypad w bezdroża tak jak allroad tak? 

Niestety te auta są głownie wykorzystywane na asfalcie.

Korton555 jak chcesz zglebić allroada to poziomu zadowalającego oko to chyba pozostaje gwint lub ewentualnie Eibach Sportline.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...