Matt3282 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 2 minuty temu, michcio1985 napisał: U siebie w bke zaslepiłem blaszką z dziurką 8mm, dzięki dziurce nie wywala błędu. A przy tym same plusy. Nie pali więcej, moc odczuwalnie lepsza, ogólnie silnik pracuje jakoś tak lepiej i stabilniej. I co ważne u mnie po zaślepieniu zaczął miękko gasnąć za kazdym razem z czym wcześniej było różnie. To świadczy tylko o zepsutym egrze. Jestem zdania że jak jest całkowicie sprawny to nie ma sensu go zaslepiac. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Ja zaślepiłem bez dziurki i nie wywala błędu, przynajmniej u mnie (VCDS) na kompie nic nie pokazuje, bede musiał sprawdzić jeszcze w innym programie. Silnik pracuje lepiej bo cały czas pracuje na świeżym powietrzu, zawór nie podaje mu jego własnych "odchodów"... EGR wymieniałem na nowy w tamtym roku, sprawdzałem go w kompie i działał poprawnie ale mimo to postanowiłem sprawdzic jaki bedzie efekt zaślepienia i jestem zadowolony...
marky2552 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 U mnie chodzi głośniej AWX po odpięciu węża od egr i zaślepienie tego węża błędów też mi nie wywala Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Tak ale u was jest to inaczej rozwiązane. U mnie egr jest elektryczny. Poczytajcie temat o szarpaniu w dziale 2.0 tdi . Jest o egr i bardzo ciekawy .Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Matt3282 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Godzinę temu, michcio1985 napisał: Tak ale u was jest to inaczej rozwiązane. U mnie egr jest elektryczny. Poczytajcie temat o szarpaniu w dziale 2.0 tdi . Jest o egr i bardzo ciekawy . Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka aha bo Ty masz B7... czyli silnik 1.9tdi plus elektryczny egr tak jak w 2.0tdi...
Gość Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Witam. Rozkrecilem dziś przepustnice i egr i się przerazilem. Z nagaru były strupy . Najgorsze że aż się boję ile tego wpadło do kolektora. Wejścia do kolektora praktycznie nie było widać to co mam na ręce to udało mi się wyciągnąć z kolektora i dziury. Z egr było drugie tyle. Czy to normalne przy 180000 przebiegu? Po wyczyszczeniu i złożeniu mialem problem z odpaleniem auta, palił jakby na 3 gary i gasl od razu. Po usunięciu błędów odpalil, potrzasl i było ok. Oprócz tego strasznie coś terkotalo jakby jakiś plastkik latał. Chyba było to słychać w czymś obok egr ( pompa paliwa?) A po dodawaniu gazu to już wogole myślałem że się silnik rozpadnie. Po jeździe próbnej terkotanie ustalo, jedyne co słyszę a wcześniej tego chyba nie było to tykanie w kolektorze. Auto to Audi a4 b8 2.0 CAGCWysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 ZdjeciaWysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Minerseth Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Witam pluje mi egr widać że się poci i to nie mało.. widać też przy redukcji delikatny dymek możliwe że to przez egr ? Warto zainwestować w nowy ? Dodam że auto będę miał max rok jeszcze. Więc nie kombinować z zaslepianiem itd ?
michcio1985 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Każde auto z takim nalotem km jak nasze padaczki puszcza jakieś bąki, walczenie z tym nie ma większego sensu bo jest to efekt całościowego zużycia. Dym z powodu egr jest zazwyczaj brudno szary. Najprościej włożyć kawałek zwykłej blaszki na łączeniu rurek i zobaczyć czy coś się zmienia. Jak zmienia w zauważalny sposób to egr nie sprawny i można kombinować dalej.Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
ŁukaszPłock Opublikowano 30 Czerwca 2017 Opublikowano 30 Czerwca 2017 (edytowane) Dnia 27.01.2014 o 10:54, pakotomasz napisał: Koledzy czy ten zestaw uszczelek potrzebnych przy wymianie/czyszceniu EGR i dolotu jest ok do AVF 2004r: 3C0 145 117F Oring do dolotu (połączenia szybkozłączne) - sztuk 2 N90 927 302 Oring uszczelniający EGR 069 131 547D - dolot 038 131 547 A - dwie uszczelki łącznika EGR - kolektor spalinowy znalazłem takie nr na innym forum i dot AWX, dlatego chciałbym potwierdzić Mi dokładnie chodzi o uszczelki z rysunku oznaczone nr: 4, 8, 11 i 13 Jeśli ktoś potrzebuje zaślepek nr 13 z rys . Mogę dorobić. ewentualnie proszę podać wymiary dorobię wg wymagań. z bachy grubości od 0.8 do 8mm niżej foto przykładowej pasuje do awx. Edytowane 30 Czerwca 2017 przez ŁukaszPłock
Michal94 Opublikowano 12 Lipca 2017 Opublikowano 12 Lipca 2017 Witam Panowie ! Planuje zamontować do swojego 1.9 tdi OCT z passata w8. Czy pod króciec nr 1 podłączyć wąż idący z odmy (wlot), a pod króciec nr 2 wąż idący do turbo - czyli odprowadzenie oparów (wylot) czy odwrotnie ?
Tajfun211 Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 Dnia 27.02.2017 o 19:50, kamil-vag napisał: Ja nie mam, bo by waliło błędem... ale już sobie przygotowałem zaślepkę pod EGR z otworkiem tak by ograniczyć dolot spalin i zjadę adaptacją w VAGu, żeby trochę zmienić charakterystykę jego pracy i zamówiłem sobie separator, sprawdzę orientacyjnie co z tej odmy leci i czy w ogóle leci Należy pamiętać że zaślepienie EGR wpływa na timing zapłonu zatem aby to miało ręce i nogi należy tez się pobawić z mapami SOI w zakresie działania EGR. Nie bez przyczyny jak się patrzy na mapy Start Of Injection jest tam wyraźny dołek w obszarze dawek i obrotów w których EGR dopuszcza spaliny. Jeśli odłączymy EGR ingerujemy w czas zapłonu - opóźniamy go - więc należy to kompensować przyspieszeniem kąta wtrysku (SOI) bo inaczej silnik nie pracuje efektywnie.
rafal_sz85 Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 Z tego co piszecie jednym z lepszych rozwiązań na pozbycie się cieknącego egr jest po prostu wymiana na nowy Wahlera, no własnie jestem ciekaw opini tych którzy wymienili egr na nowy Wahlera ile przejechali na nim już kilometrów i czy ewentualnie pojawiły się już na nim jakieś wycieki. Ciekaw jestem na jaki okres czasu/przejechanych kilometrów jest spokój z egr?
gonzalez09 Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 rafal_sz85 toja powiem swoje odczucia, ok pol roku temu zmienilem egr na ten wahlera i jestem mega zadowolony zadnych wyciekow ani sie nie poci ani nic, przejechalem juz ponad 16 tys w tym szwajcarie tam i z powrotem i nic zadnego pocenia takze nie wiem jak u tych co zaslepiaja ale ja nie zaluje ze wydalem te 350 zl pozdrawiam
Michal94 Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 U mnie w passacie po 1,5 roku zaczął już ciec. Wtedy za wahlera dałem coś koło 400zł. Przejechane ok 30 tyś. km i już było widać wycieki a teraz chyba po 3 latach jest tak samo mokry jak poprzedni stary. Wahler to chyba nie jest dobrej marki zawór EGR.
BoskiEnrike Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 Ja dzisiaj wyczyściłem swojego EGR-a z marasu jaki zdążył się tam uzbierać, tragedii nie było ale jak już rozebrałem... Zrobiłem zaraz po tym log BS i wygląda to tak: http://vaglog.pl/log-003_V77Ca.html Jest ok czy coś mu dolega - pytam bo się na tym nie znam. Sam zamiar czyszczenia był spowodowany tym, że przy ok. 2tys obrotów auto wpadało w krótki rezonans i gdzieś wyczytałem, że to może być jedna z przyczyn. Odłączyłem mu podciśnienie i niby było ok ale drażnił palący się check. Poproszę o ocenę loga.
kamil-vag Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 EGR działa poprawnie Wysłane z Xiaomi Mi 4 LTE przy użyciu Tapatalka
BoskiEnrike Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 Czyli można powiedzieć, że zabieg się powiódł. Póki co niech działa a jak znowu zacznie świrować to pomyśli się o zaślepieniu
checin92 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Dnia 7.09.2012 o 07:07, Sztomel napisał: W zupełności odłączenie i zaślepienie wężyka podciśnienia od siłownika zaworu EGR wystarczy. Zaślepienie dolotu spalin w żaden sposób nie zlikwiduje wycieków oleju z EGR'a. Zatem jeśli zaślepiłeś wężyk to teraz tylko zastosuj jakąkolwiek zaślepkę na dwa otworki znajdujące się bezpośrednio pod grzybkiem siłownika EGR i wycieków już nie będzie. Zastosowanie flanszy pozbawi Cię klapy gaszącej więc denerwujące będzie wtedy nieprzyjemne zatelepanie silnikiem podczas jego każdorazowego gaszenia. Właśnie przymierzam się do zaślepienia EGR. Mam już kupione 2 blaszki 2mm i 4mm oraz podkładki pod nie, czy są one faktycznie potrzebne? Trzeba czym najlepiej zaślepić wężyk od zaworu do EGR. Zastanawiałem się nad flanszą, ale nie chce pozbywać się klapy gaszącej, która też nie wiem czemu w ostatnim czasie przestała działa Co do tych dwóch otworów w EGR pod grzybkiem, czy można je nagwintować i wkręcić śruby?
kamil-vag Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 7 godzin temu, checin92 napisał: oraz podkładki pod nie, czy są one faktycznie potrzebne? Uszczelki ? jeśli tak to zakładaj, żebyś potem nie musiał szukać nieszczelności... 7 godzin temu, checin92 napisał: Trzeba czym najlepiej zaślepić wężyk od zaworu do EGR Dopasuj śrubkę odpowiedniej średnicy (6 mm) - włóż w wężyk i możesz dać malutką opaskę zaciskową. Grzybek EGR też zaślep tak samo - załóż kawałeczek wężyka + śrubka. 7 godzin temu, checin92 napisał: Co do tych dwóch otworów w EGR pod grzybkiem, czy można je nagwintować i wkręcić śruby? Można zakleić, zanitować - byleby szczelnie
checin92 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 (edytowane) Kupilem uszczelki i blachy do zaslepiania na na allegro. Jedna 4mm na kolektor wydechowy i jedna 2mm pod EGR tez mogę je zastosować? Edytowane 5 Sierpnia 2017 przez checin92
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się