piotrekmuzyk Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Ja kupiłem w 2010r AFN 110km na zegarku miał 120 tyś (haahahahaa) w tym momencie ma ponad 230 tyś. Po sprawdzeniu po VIN autko z 97r miało w 2000r prawie 190 tyś ... w tym momencie smie twierdzić że posiada min 300 tys albo i dużo więcej. Fotel przetarty (był już jak kupiłem, ja go dojechałem). Niestety na początku roku pompa zaczyna się pocic i musze ją wymienić - natomiast odpalanie zima lato / przyspieszenie / spalanie (około 5l) utwierdza mnie w przekonaniu ze A4 B5 to ostatnie tak wytrzymałe audi ... Jako ciekawostkę dodam że w 2011 wymieniłem kompletne zawieszenie i 80% kości było oryginał audi 97' .... nie wiem czy to możliwe.
Banan Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 u mnie dół - czyli poprzeczny i banan oryginały z montażu , górę zmieniałem 3 lata temu , więc sytuacja jak najbardziej możliwa , na liczniku 243 tyś km
Tommy Gun Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 u mnie dół - czyli poprzeczny i banan oryginały z montażu , górę zmieniałem 3 lata temu , więc sytuacja jak najbardziej możliwa , na liczniku 243 tyś km W A6 które kupiliśmy 7 lat temu, górny wahacz tylny z prawej strony był oryginalny. Przelot auta ~ 450 tys. Banan wytrzymał ok. 490 tys...
keepper45 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Ja kupiłem w 2010r AFN 110km na zegarku miał 120 tyś (haahahahaa) w tym momencie ma ponad 230 tyś. Po sprawdzeniu po VIN autko z 97r miało w 2000r prawie 190 tyś ... w tym momencie smie twierdzić że posiada min 300 tys albo i dużo więcej. Fotel przetarty (był już jak kupiłem, ja go dojechałem). Niestety na początku roku pompa zaczyna się pocic i musze ją wymienić - natomiast odpalanie zima lato / przyspieszenie / spalanie (około 5l) utwierdza mnie w przekonaniu ze A4 B5 to ostatnie tak wytrzymałe audi ... Jako ciekawostkę dodam że w 2011 wymieniłem kompletne zawieszenie i 80% kości było oryginał audi 97' .... nie wiem czy to możliwe. Co do wahaczy to możliwe, ja kupiłem swoją padline z przebiegiem 320 tys miałem jeszcze oryginalne wahacze.
vauxhall95 Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Fotel w a4 i 550tyś wytrzyma bez przetarcia.
trepek Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Fotel w a4 i 550tyś wytrzyma bez przetarcia. Zależy jak kto wsiada :-) Jak ktoś dupskiem przy każdym wsiadaniu trze o oparcie to i po kilku latach dziura będzie.
keepper45 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Fotel w a4 i 550tyś wytrzyma bez przetarcia. zależy jak bedzie używany. Jeden wsiądzie raz na 100km drugi przez 100km wsiadzie i wysiadzie 20 razy
ernestchelm Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 ja mam w a4 240 pare tys ale ile mam tego nie wie nikt niby jakaś tam książka serwisowa jest ale zawias jest ori jeszcze
Tommy Gun Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Zależy jak kto wsiada :-) Jak ktoś dupskiem przy każdym wsiadaniu trze o oparcie to i po kilku latach dziura będzie. Tekst mnie rozbroił
D4r3tt1 Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Wiem że pytanie nie jest z tej beczki , ale nie moge znaleźc info jak dodac nowy post na tym forum. Czy w audi a4 B5 1.9 TDI 66KW AHH były stosowane koła dwumasowe oraz pompowtryskiwacze ??
Ja Andrzej Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 U mnie A4 B6 rok 2003 279 tys. chodzi jak igła
..::KoNik::.. Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 A4 B5 98r TDI AFN... 256tys. Chodzi jak złoto.. Fotel kierowcy lekko jaśniejszy w standardowym miejscu i gałaka też lekko przetarta... W tamtym tygodniu oddałem do swojego zaufanego serwisu i powiedziałem, że ma być tip top... Wczoraj zakasowałem 3600zł... po tym jak się super jezdzi nie spodziewałem się, że tyle mnie pochłonie...
bluesmen Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 330 tys, ostatnio wymieniłem jeden zawór i uszczelkę pod głowica. Targam przyczepę 1300 kg ok 5 tys km rocznie.
Raf_kk Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Na zegarach 165000:polew: Ile w rzeczywistości...tego nie wie nikt...jeździ i ma się świetnie!
jams231 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 mój afn ma 250tyś ale naprawde ma coś koło 300tyś a znajomego audi z silnikiem ajm ma 370 tyś i jeżdzi dobrze . ---------- Post dopisany at 14:46 ---------- Poprzedni post napisany at 14:41 ---------- w mojej audi jeszcze 6 wahaczy jest orginalnych bo 2 banany wymieniłem
wsciekly692 Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 AHU 328k na pełnym syntetyku nie bierze grama oleju 330 tys, ostatnio wymieniłem jeden zawór i uszczelkę pod głowica. u mnie podobnie :/ pękł grzybek zaworowy przy ok 180km/h na gps-ie na którym cyl i który zawór bo byc może to jakas wada fabryczna?? u mnie to wydechowy na 3 wymienione jakieś 40k temu i lata dalej jak głupi jak na 90 kucy w 13 letnim aucie:decayed:
knigt Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Moje A4 2000r AJM 232000tkm kupione od helmuta rok temu z karta serwisowka 199300tkm no i jakos smiga
dbprezes Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Kupiłem miesiac temu Audi A4 B5 90 AHH 2000produkcji/2001 modelowy ostatni raz była w ASO w lipcu 2008 miała 180tys km a teraz ma 260 tys Mysle ze oryginalny przebieg wymieniłem oryginalny termostat posiada jeszcze oryginalne tarcze hamulcowe Jedyny problem mam z klima to zatarty kompresor ktos nie uzywał i zatarł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się