dzoz3f 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 nie tu dyskusja sie toczy o fis ktory sam zamontowany zostal czyli zegary poliftowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 To w takim układzie przepraszam, ale źle zrozumiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtJG 1 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Moja ostatnia zmiana w liczniku dotknęła wskazówki Teraz to "ALLROAD" Jak wam się to podoba ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IREK-P 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 hmmmm... :buahaha: :wygląda jak "ALLROAD" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pejsyk 1 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Panowie czy ma ktos opis wtyczki od wskaźnika temp. i wskaźnik biegow automat? kosci jest 10 pinowa. Jak ktos posiada w/w opis prosze zeby zamiescil na forum, brak mi jedynie sygnału wskaxnika biegow. z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Proszę o poradę wymieniłem zegary w swoim Audi sorki, że może odbiegnę trochę od tematu bo wymiana dotyczy zwykłych zegarów na zwykłem ale może będziecie mogli pomóc w rozwiązaniu kilku problemów (brak zapalania się kontrolki Airbag, brak brzęczka od świateł i inne)... Wczoraj zapodałem temat ale póki co cisza prosiłbym o zerknięcie http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_wymiana_licznika_nie_swici_kontrolka_airbag_nie_slychac_brzeczka_gongu-t77157.0.html;msg857961#msg857961 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 wie ktos jak zrobic zeby pokazywało stare immo w liczniki po 98 (czyli z immo w srodku) bo jak na chwile obecna to mam ''zaslepiona'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzanek85 3 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 tomasz-gorz Podłączyć przewód od sterownika immo do - diody w liczniku i bedzie działać. pablo_9 Brzęczyk w tych licznikach często pada więc możesz sobie przelutowac ze starego zegara a dla 100% pewności zrób sobie test vagiem i zobacz czy sie odezwie. Jeśli chodzi o kontrolkę air bag to śmieszna sytuacja że wcale się nie zapala a na pewno jest sprawna żarówka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 pablo_9 Brzęczyk w tych licznikach często pada więc możesz sobie przelutowac ze starego zegara a dla 100% pewności zrób sobie test vagiem i zobacz czy sie odezwie. Jeśli chodzi o kontrolkę air bag to śmieszna sytuacja że wcale się nie zapala a na pewno jest sprawna żarówka?? Nie wydaje mi się żeby brzęczyk padł, ponieważ nie ma też testu airbag po włączeniu zapłonu (żarówka ok - sprawdzałem), na klimatronku kanał 49 wskazanie -60 no i jeszcze zauważyłem, że pojawia się błąd na klimie pod VAG'iem: 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Wskazanie benzyny jest lekko zaniżone a temperatura cieczy chłodzącej na zegarach jest lekko zawyżona. Po przełożeniu starych zegarów nie ma opisanych problemów, znikają błędy z klimy na VAG'u i na kanale 49 pokazuje temperaturę cieczy chłodzącej. Macie jeszcze jakieś pomysły ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrusa4 0 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 witam jeśli ktoś ma na sprzedaż licznik z fisem do disla z 96roku kostki niebieska i żółta to chętnie kupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HarryH 1 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Panowie licznik po 2 lifcie będzie pasował bez przeróbki kostek do auta z 98r? Czy kablem VagTacho 1.76 odczytam pin z tego licznika po lifcie i czy trzeba wymieniać kostki immo, jak tak to gdzie można takie kostki kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrusa4 0 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 mam pytanko czy jak mam diesla to jak kupie licznik od benzyny z fisem i jak przekoduje go na diesla i wymienię tarcze od obrotomierza to nie będzie przekłamania, bo jak czytałem to niektórzy mówią że będzie źle wskazywać a inni że będzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzoz3f 0 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Panowie licznik po 2 lifcie będzie pasował bez przeróbki kostek do auta z 98r? Czy kablem VagTacho 1.76 odczytam pin z tego licznika po lifcie i czy trzeba wymieniać kostki immo, jak tak to gdzie można takie kostki kupić? o jakie ci kostki chodzi sprecyzuj bardziej swoje pytanie bo nie wiadomo co ci po glowie chodzi w zegarch z 98 to imo masz w liczniku mam pytanko czy jak mam diesla to jak kupie licznik od benzyny z fisem i jak przekoduje go na diesla i wymienię tarcze od obrotomierza to nie będzie przekłamania, bo jak czytałem to niektórzy mówią że będzie źle wskazywać a inni że będzie dobrze jak wymoenisz tarcze z benzyn na diesla to bedzie oszukiwal po przekodowaniu, jzk zostawisz tarcze od benzyny i przekodujesz to bedzie ci pokazywal obroty dobrze w skali tarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HarryH 1 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 dzoz3f chodzi mi o tylne kostki w liczniku taka zielona i niebieska,czy w liczniku z 1998 roku są takie same jak w liczniku z 2000r? Druga sprawa to te pestki (kostki) immo, czy też będą pasować te z rocznika 1998, czy też trzeba załatwiać inne, jak tak to skąd je wsiąść? I trzecia sprawa czy kabel VAG Tacho 1.76 da rade z tymi dwoma licznikami (PIN i kilometry) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzoz3f 0 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 dzoz3f chodzi mi o tylne kostki w liczniku taka zielona i niebieska,czy w liczniku z 1998 roku są takie same jak w liczniku z 2000r? Druga sprawa to te pestki (kostki) immo, czy też będą pasować te z rocznika 1998, czy też trzeba załatwiać inne, jak tak to skąd je wsiąść? I trzecia sprawa czy kabel VAG Tacho 1.76 da rade z tymi dwoma licznikami (PIN i kilometry) pozdro kostki sa takie same tylko piny trzeba poprzekladac , szara kostke to na szrocie szukaj ostatnio widzialem tam ich od cholery i ciutciut, imo nie bedzie pasowac jest gdzies na forum poczytaj se , a jak elektryk ci jakis zrobi to hajs dobry scisnie , a vag tacho nie wezmie ci licznika po lifcie, jak sie myle to niech ktos mnie poprawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pejsyk 1 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Witam, Panowie prosiłbym o info gdzie się wpiać żeby na fisie mieć spalanie, wiem ze w ecu tylko który przewód i która kość silnik A4Q 2,8V6 142KW automat, najlepiej jakby ktos miał foto, wiem że były na forum te inf. ale do innych silników, jezeli takowy przewód isynieje to dokad jest z ecu fabrycznie doprowadzony? co jest odbiornikiem sygnału spalania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtJG 1 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 (...) co jest odbiornikiem sygnału spalania? FIS za pośrednictwem procesora w liczniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pejsyk 1 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 ok, ale jak nie ma fis-a fabrycznie a przewód jest w kosci to do czego słuzy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 właśnie do tego, żeby go podpiąć pod fis;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pejsyk 1 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 ok to jeden koniec jest przy ecu a drugi (auto fabrycznie nie ma fis)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się