Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Kontrolka silnika i EPC palą się po przekręceniu licznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wszystko dziala po za spalaniem jak w kanale 60 zaprogramuje 1025 to itrymuje sie spalanie srednie na 15 i na postoju od 15.9 rosnie a potem jak chce jak wezme na1024 to odrazu na 51

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Dobra ogarniete kodowanie 1025 w kanale 60 i 30km jazdy

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Wsad dalej aktualny

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz APS już się komunikuje po CAN z licznikiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie rok temu montowałem FIS do mojej b5 z silnikiem b5 zegary które kupiłem z FIS były tez od przedlifta.

Czy jeżeli bede chciał teraz założyć sobie FiS polift to poza przelozeniem pinologi w nowe kostki trzeba dołożyć emulator poziomu oleju by nie było alladyna tak? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie rok temu montowałem FIS do mojej b5 z silnikiem b5 zegary które kupiłem z FIS były tez od przedlifta.

Czy jeżeli bede chciał teraz założyć sobie FiS polift to poza przelozeniem pinologi w nowe kostki trzeba dołożyć emulator poziomu oleju by nie było alladyna tak? :)

Niestety tak, w poliftowych wszystkie juz mialy z czujnikiem poziomu oleju w misce. Ja u siebie mam taki emulator zalozony ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko trzeba zmienic Vagiem z magistrali Can na analogowa i tam pare pier**l, ale wielkiej filozofi nie ma ;)


Tylko nie wiem czy cos z immo nie bedziesz musial zrobic bo masz przedlifta :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy czerwona wtyczka od sterownika wysokosci xenonow to to samo co w liczniku 919?

Wyglada identycznie.

To samo. Potrzebujesz? Mam trochę takich wtyczek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam mam i chcę sprzedać i nie wiem czy do licznika się nada ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe pytanie, czy do licznika z wsadem D18 można wgrać wsad D13?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pytanie. Mam sedana I manetke od FISa od sedana ale mam spryskiwacze reflektorów dokładane z dodatkowym pstryczkiem. Nie bardzo mi się to podobało dlatego kupiłem do tego celu manetkę od avanta, która ma włącznik spryskiwacza szyby tylnej. I do tego włącznika chcę podpiąć spryskiwacze lamp. I teraz pytanie która kostka i czy też piny odpowiadają za działanie tego włącznika? Czy może jednak ta brązowa kostka od FISa i któryś kabel za to odpowiada. Ile kabli ma ta brązowa kostka od FISa od sedana? Bo moja ma 6 (zielony, czerwony, niebieski, czarny, szary i żółty)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pytanie. Mam sedana I manetke od FISa od sedana ale mam spryskiwacze reflektorów dokładane z dodatkowym pstryczkiem. Nie bardzo mi się to podobało dlatego kupiłem do tego celu manetkę od avanta, która ma włącznik spryskiwacza szyby tylnej. I do tego włącznika chcę podpiąć spryskiwacze lamp. I teraz pytanie która kostka i czy też piny odpowiadają za działanie tego włącznika? Czy może jednak ta brązowa kostka od FISa i któryś kabel za to odpowiada. Ile kabli ma ta brązowa kostka od FISa od sedana? Bo moja ma 6 (zielony, czerwony, niebieski, czarny, szary i żółty)

Jest obszerny temat o dołożeniu spryskiwaczy do b5. Tylko trzeba.chęci i poszukać. No i poczytać. Jest tam wszystko wyjaśnione co trzeba kupić i jak zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem kolego jest obszerny ale na zasadzie oryginalnego działania. A mi chodzi o użycie manetki (a raczej tego pstryczka spryskiwaczy tylnej szyby z avanta) od avanta przedlift z FISem do mojego sedana przedlift z FISem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś zna rozwiązanie mojego problemu i będzie w stanie mi pomóc...

Auto to A4 B5 AFN z '97 licznik ori UK NSI wymieniony na VDO z FIS'em z '98. Problem polega na tym że cały czas świeci żółta kontrolka od ABS i po uruchomieniu silnika sygnalizuje na wyświetlaczu niedobór płynu chłodniczego. Sto razy sprawdzałem podłączenie i wszystko jest jak na rozpiskach znalezionych na pierwszych stu stronach wątku (przyznaję, dalej nie czytałem, bo już mi oczy wypływały).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kontrolki to podepnij się kompem i zobacz jakie masz błędy od abs jak nic nie będzie to może kabelek nie tak podpięty

By HTC Desire 820

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...