Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w dieslu stoją w pion wszystkie wskazówki (europejczyk)

diesel anglik prędkościomierz pokazuje faktycznie nie w pionie :)

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja też zmieniałem zegary na takie z anglika z fisem i przy teście zegarów obroty zatrzymują się na 3 tys a prędkość na 100 km/h.

Wskazówki od paliwa i temperatury stoją pionowo, a od ładowania i temp. oleju wogóle nie dygają nawet.

Opublikowano

No dobra, a moze by tak po prostu przeprowadzic testy VAG-em. Wziac pasazera i sie przejechac. Sprawdzic obroty na VAG-u i obrotomierzu. A czy jest mozliwosc sprawdzenia predkosci w sterowniku licznika i sterowniku ABS w czasie jazdy?

Opublikowano
a od ładowania i temp. oleju wogóle nie dygają nawet.

a u mnie "dygają" :naughty:

Opublikowano

Ja też zmieniałem zegary na takie z anglika z fisem i przy teście zegarów obroty zatrzymują się na 3 tys a prędkość na 100 km/h.

Wskazówki od paliwa i temperatury stoją pionowo, a od ładowania i temp. oleju wogóle nie dygają nawet.

Nie dygną bo w liczniku z zegarkiem analogowym nie są diagnozowalne dopiero te z cefrowym zegarkiem są

No dobra, a moze by tak po prostu przeprowadzic testy VAG-em. Wziac pasazera i sie przejechac. Sprawdzic obroty na VAG-u i obrotomierzu. A czy jest mozliwosc sprawdzenia predkosci w sterowniku licznika i sterowniku ABS w czasie jazdy?

Można też prędkość i obroty wyświetlić na klimatroniku

Opublikowano

Fakt, mamy jeszcze klimatronik :) Bo jezeli zegary wskazuja prawidlowo obroty i predkosc to tak naprawde szukamy dziury w calym.

Opublikowano

VAGiem sprawdzałem i obroty mi dobrze wskazuje, prędkość sprawdzałem z nawigacją to też dobrze wskazuje,

natomiast przekłamuje mi wskaźnik paliwa, ostatnio mi się wacha skończyła zaraz po zapaleniu rezerwy.

Nie wiem w sumie dlaczego, wydaje mi się że wcześniej mi dobrze wskazywał.

Opublikowano

to można jakoś przestawić, znajomy miał taki problem że po zapaleniu rezerwy przejeżdżał do 20km ~

Opublikowano

to można jakoś przestawić, znajomy miał taki problem że po zapaleniu rezerwy przejeżdżał do 20km ~

A no właśnie, Jadąc do Chorwacji w Austrii przejechałem 40 kilosów na rezerwie, a wracając w Czechach mi się skończyło

paliwo po około 5 kilometrach od zapalenia kontrolki. Dziwne :mysli:. Będę musiał sprawdzić pływak....

Opublikowano

o ile dobrze pamiętam to na kanale 30 można zmienić wartość między 120 a 136 - domyślna to 128[br]Dopisany: 18 Sierpień 2011, 18:32_________________________________________________

to można jakoś przestawić, znajomy miał taki problem że po zapaleniu rezerwy przejeżdżał do 20km ~

A no właśnie, Jadąc do Chorwacji w Austrii przejechałem 40 kilosów na rezerwie, a wracając w Czechach mi się skończyło

paliwo po około 5 kilometrach od zapalenia kontrolki. Dziwne :mysli:. Będę musiał sprawdzić pływak....

Po takich objawach to chyba jednak coś z pływakiem

Opublikowano

o ile dobrze pamiętam to na kanale 30 można zmienić wartość między 120 a 136 - domyślna to 128[br]Dopisany: 18 Sierpień 2011, 18:32_________________________________________________

to można jakoś przestawić, znajomy miał taki problem że po zapaleniu rezerwy przejeżdżał do 20km ~

A no właśnie, Jadąc do Chorwacji w Austrii przejechałem 40 kilosów na rezerwie, a wracając w Czechach mi się skończyło

paliwo po około 5 kilometrach od zapalenia kontrolki. Dziwne :mysli:. Będę musiał sprawdzić pływak....

Po takich objawach to chyba jednak coś z pływakiem

Dokładnie, kanał 30, wartości są już od 96. Domyślna potwierdzam - 128, przy tej wartości zrobiłem na rezerwie 70km (wiem, ryzyko w pieruna, ale po drodze brak stacji ;/ ) "normalnym" stylem jazdy i nie zgasła.

Opublikowano

Dzięki Panowie :good: A ja tu 5 razy wsad wgrywałem, bo nie stało w pionie :kox::decayed:

Opublikowano

I tak bywa, dlatego najpierw warto zaczerpnąć informacji, upewnić się, podrapać po sutkach i wtedy działać :wink4:

Opublikowano

dziś zamontowałem tą diodę, sprawdziłem i.... działa :decayed::naughty: więc podziękował bardzo

No i git :good: i wcale trudno nie było, prawda? :decayed:

Opublikowano

no nie :) Dzięki za pomoc

Opublikowano

dziś zamontowałem tą diodę, sprawdziłem i.... działa :decayed::naughty: więc podziękował bardzo

No i git :good: i wcale trudno nie było, prawda? :decayed:

rozumiem, że ten patent z diodą trzeba zastosować we wszystkich drzwiach? (oprócz kierowcy, bo to działa)

Opublikowano

dziś zamontowałem tą diodę, sprawdziłem i.... działa :decayed::naughty: więc podziękował bardzo

No i git :good: i wcale trudno nie było, prawda? :decayed:

rozumiem, że ten patent z diodą trzeba zastosować we wszystkich drzwiach? (oprócz kierowcy, bo to działa)

Dokładnie :)

Opublikowano

to wszytko już wiem :good:

oprócz kolorów kabli

Opublikowano

to wszytko już wiem :good:

oprócz kolorów kabli

Prawy przód brązowo-biały, tył nie pamiętam, ale zdejmujesz wypełnienia oparcia tylnej kanapy i będziesz widział tylko dwa kabelki na wysokości "guziczka" :decayed:

Opublikowano

to wszytko już wiem :good:

oprócz kolorów kabli

Prawy przód brązowo-biały, tył nie pamiętam, ale zdejmujesz wypełnienia oparcia tylnej kanapy i będziesz widział tylko dwa kabelki na wysokości "guziczka" :decayed:

oka, a ten brązowo-biały będzie w prawym słupku?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...