bin85 Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 nic nie rozkrecalem. we wtyczce niebieskiej pin 5 do pinu 5 i nie dzialalo to od poczatku. jak go dostalem wskazowka byla na 1/4 baku gdy go podlaczylem opadla i zaswiecila mi sie rezerwa i tak caly czas. z tego powodu nie pokazuje mi spalania caly czas 51l/100ha chyba dlatego ze niepodlaczone jest paliwo ? No to już nie wiem do czego się przyczepić, może wgranie wsadu pomoże, z drugiej strony jeżeli wyrzuca błąd to tez bym się czepiał że gdzieś ten obwód musi być przerwany, ze spalaniem to nie wiem wydaje mi się że chociaż chwilowe powinno pokazywać
EndriuGiz Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 chyba ze w liczniku jest zwarcie. bo na tym pokazuje a na nowym nie wiec cos z nim chyab nie tak
bin85 Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 No właśnie by trzeba sprawdzić idąc od pinu 5 po kolei po ścieżce czy niema jakiś uszkodzeń, bo skoro stary pokazuje to obwód pływaka jest dobry
EndriuGiz Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 a tylko kanal 30 jest od paliwa moze w innych powiazanych mam cos namieszane
moscic Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 a tylko kanal 30 jest od paliwa moze w innych powiazanych mam cos namieszane Co do zuzycia paliwa to sprawdz kanaly 60/61/62 (nie pamietam dokladnie ktory ale sprawdz te trzy). U mnie tez nie pokazywalo zuzycia paliwa i chyba na kanale 61 ustawilem taka sama wartosc jaka byla w starych licznikach. I wszystko zaczelo dzialac.
MaxsteRR Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 a tylko kanal 30 jest od paliwa moze w innych powiazanych mam cos namieszane Co do zuzycia paliwa to sprawdz kanaly 60/61/62 (nie pamietam dokladnie ktory ale sprawdz te trzy). U mnie tez nie pokazywalo zuzycia paliwa i chyba na kanale 61 ustawilem taka sama wartosc jaka byla w starych licznikach. I wszystko zaczelo dzialac. Ale on nie ma szyny CAN więc w tych kanałach musi mieć 0 [br]Dopisany: 15 Październik 2011, 10:33_________________________________________________Chociaż... Endriu podłącz stare zegary i zobacz wartości w tych kanałach.
moscic Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 a tylko kanal 30 jest od paliwa moze w innych powiazanych mam cos namieszane Co do zuzycia paliwa to sprawdz kanaly 60/61/62 (nie pamietam dokladnie ktory ale sprawdz te trzy). U mnie tez nie pokazywalo zuzycia paliwa i chyba na kanale 61 ustawilem taka sama wartosc jaka byla w starych licznikach. I wszystko zaczelo dzialac. Ale on nie ma szyny CAN więc w tych kanałach musi mieć 0 [br]Dopisany: 15 Październik 2011, 10:33_________________________________________________Chociaż... Endriu podłącz stare zegary i zobacz wartości w tych kanałach. Nie pamietam juz dokladnie ale w ktoryms kanale ustawialem ze to jest licznik z immo 3. I po tych ustawieniach zaczelo mi dzialac bo wczesniej tez probowalem dojsc i nie wiedzialem o co chodzi. A zmienialem z polfisa polift z cyfrowym zegarkiem na fisa polift tez z cyfrowym zegarkiem. Wiec te liczniki maja juz szyne can. Tylko nie wiem na jakie zegray zmienia EndriuGiz. Ale mysle ze warto sprawdzic rowniez te kanaly.
MaxsteRR Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 a tylko kanal 30 jest od paliwa moze w innych powiazanych mam cos namieszane Co do zuzycia paliwa to sprawdz kanaly 60/61/62 (nie pamietam dokladnie ktory ale sprawdz te trzy). U mnie tez nie pokazywalo zuzycia paliwa i chyba na kanale 61 ustawilem taka sama wartosc jaka byla w starych licznikach. I wszystko zaczelo dzialac. Ale on nie ma szyny CAN więc w tych kanałach musi mieć 0 [br]Dopisany: 15 Październik 2011, 10:33_________________________________________________Chociaż... Endriu podłącz stare zegary i zobacz wartości w tych kanałach. Nie pamietam juz dokladnie ale w ktoryms kanale ustawialem ze to jest licznik z immo 3. I po tych ustawieniach zaczelo mi dzialac bo wczesniej tez probowalem dojsc i nie wiedzialem o co chodzi. A zmienialem z polfisa polift z cyfrowym zegarkiem na fisa polift tez z cyfrowym zegarkiem. Wiec te liczniki maja juz szyne can. Tylko nie wiem na jakie zegray zmienia EndriuGiz. Ale mysle ze warto sprawdzic rowniez te kanaly. Już mu o tym pisałem, ale on nie miał pół FIS tylko jeszcze te z czerwonym podświetleniem o ile dobrze pamiętam
fistach Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 Witam Mam problem po wymianie licznika w moim audi A4 z 2000 roku, a mianowicie po zmianie licznika z 1/2 fis na pełen fis na fisie pojawia mi się komunikat o spalonej żarówce (pewnie przez przetwornice do bixów), komunikat bremse licht (sprawdzone żarówki w stopie i wymienione 2 na nowe, wszystko świeci jak powinno), komunikat o niskim poziomie płynu spryskiwaczy. Poza tym mam założony licznik od automatycznej skrzyni biegów z silnika 2.5 TDI, szukałem na forum jak zmienić kodowanie ale nie znalazłem.
moscic Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 Witam Mam problem po wymianie licznika w moim audi A4 z 2000 roku, a mianowicie po zmianie licznika z 1/2 fis na pełen fis na fisie pojawia mi się komunikat o spalonej żarówce (pewnie przez przetwornice do bixów), komunikat bremse licht (sprawdzone żarówki w stopie i wymienione 2 na nowe, wszystko świeci jak powinno), komunikat o niskim poziomie płynu spryskiwaczy. Poza tym mam założony licznik od automatycznej skrzyni biegów z silnika 2.5 TDI, szukałem na forum jak zmienić kodowanie ale nie znalazłem. Kodowanie gdzies powinno byc na forum. Na pamiec niestety nie znam. A te spalone zarowki, plyn itd to trzy kabelki z szarej kostki fisa trzeba zewrzec do masy. Wszystkie informacje znajdziesz w tym temacie.
Gwerty Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 co do komunikatach o zarówkach i płynie to są dwa wyjscia albo załozysz czujnik w zbiorniczku płyny, albo podasz mase . czyli kabel od płunu wpinasz do masy.. co do spalonych zarówek. to zeby to działało to musisz załozyć przekaznik. ale mozna to tez zrobić jak z czujnikiem płynu, czyli kable od zarówek wpiasz w masę i ostrzeżenia znikają. [br]Dopisany: 15 Październik 2011, 14:41_________________________________________________a zapomnaiłem podać rozpiskę pinów Złącze wielostykowe 32-stykowe, szare 1 - Przełącznik menu 2 - Przełącznik menu (out A) 3 - Przełącznik menu (out 4 - Przełącznik menu (Enter) 5 - Magistrala CAN high speed, wyświetlacz (+) 6 - Magistrala CAN high speed, wyświetlacz (–) 7 - Magistrala CAN high speed, wyświetlacz - ekranowanie 8 - Czujnik stykowy drzwi po stronie przedniego pasażera 9 - Czujnik stykowy drzwi z tyłu z prawej strony 10 - Czujnik stykowy drzwi z tyłu z lewej strony 11 - Uaktywnienie 12 - Clock 13 - Data 14 - Światło hamowania 15 - Poziom płynu do mycia 16 - Tylne światło/światła mijania 17 - Komputer samochodowy z lewej strony 18 - Komputer samochodowy z prawej strony 19 - Komputer samochodowy - Reset 20 - Niewykorzystane 21 - Niewykorzystane 22 - Niewykorzystane 23 - Gałąź przycisków 1 nawigacji
moscic Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 A moze ktos powiedziec co oznacza "terminal 58s" w kostce od zegarow?
vauxhall95 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 sterowanie kontrastem poswietlenia automatyczne(kropka na predkosciomierzu)
moscic Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 Aha... Czyli podswietlenie przyciskow na kierownicy multifukcyjnej powinno wlasnie byc pdlaczone pod ten pin? Bo obecnie mam podlaczone pod regulacje swiatel ale prawidlowo to powinni byc podlaczone pod zegary.
EndriuGiz Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 no mialem wczesniej czerwone podswietlenie. zobacze jeszcze vagiem te kanaly
wiktorsam Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 Panowie szybkie pytanie: Montuję sobie przelotkę z 2x26pin na 3x32 pin po 2000 roku i mam problem z airbagiem. U mnie są dwa piny w niebieskiej kostce - pibn 9 sygnał bezpośredni i pin 12 sygnał zwrotny poduszki, w wtyczkach po 2000 roku jest tylko jeden pin odpowiedzialny za airbag - 10 w zielonej wtyczce. Teraz pytanie który z starych pinów podpiąć pod ten pin 10 w zielonej wtyczce i zo zrobić z drugim wolnym pinem - gdzie go podpiąć . Pozdrawiam
vauxhall95 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 Panowie szybkie pytanie: Montuję sobie przelotkę z 2x26pin na 3x32 pin po 2000 roku i mam problem z airbagiem. U mnie są dwa piny w niebieskiej kostce - pibn 9 sygnał bezpośredni i pin 12 sygnał zwrotny poduszki, w wtyczkach po 2000 roku jest tylko jeden pin odpowiedzialny za airbag - 10 w zielonej wtyczce. Teraz pytanie który z starych pinów podpiąć pod ten pin 10 w zielonej wtyczce i zo zrobić z drugim wolnym pinem - gdzie go podpiąć . Pozdrawiam Hej poducha sie bedzie palic i niestety nic z nia nie mozna zrobic,mam schemat jak to zrobic,ale mi sie nie udalo chyba ze zle cos zrobilem.Potrzeba troche opornikow.
tomek1981 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 Witam, mam problem z zegarami w audi A4 B5 1999 polift 1,9tdi 90km fajna sprawa panowie od tygodnia czytałem temat wymiany licznika i postanowiłem wymienić u siebie również 1. posiadam VDO z 1/2 fis który jest już bardzo nieczytelny, posiadał funkcje: temperatura zew. wskażnik zużycia klocków, wskażnik poziomu płynu sprys. ABS, rezerwa zbiornika i chyba tyle 2. zakupiłem deskę VDO z pełnym fisem i dodatkowymi dwoma zegarami (temp. oleju oraz ładowanie) ANGLIK 3. w tej chwili elektronik zgrał mi oprogramowanie z kości obu liczników aby odczytać piny do zakodowania immo 4. podłączyłem manetkę zgodnie z schematami na forum oraz masę do środkowej nowej kostki której nie miałem w starej desce ani jakiejś wtyczki również brak więc staram się dorabiać wtyki 5. podłączyłem na próbę zegary - no bo przecież korci jak będą działać i na fisie widać kontrolki: -płyn do sprysków -hamulce -abs brak natomiast temperatury zew którą kiedyś miałem na połówce fisa, i zastanawiam się czy to nie wina złego wsadu w nowym angliku czy może tego iż jeszcze nie zakodowałem kluczyków bo brak jeszcze pinów Ewentualnie czy może mnie ktoś poratować jakimś wsadem do licznika wraz z instr. jego wrzutki na zegary I jeszcze ważna żecz po podłączeniu nowego licznika wogóle się vag-com nie łączy z nim jak i z większością żeczy w aucie tylko chyba poduchy wykrywa, natomiast na starych zegarach jest gitarka. Pomóżcie koledzy ponieważ opadam z sił - bo przecież nawet immo nie zrobie jak vag nie zadziała.
vauxhall95 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 a wiec tak. Vag-com powinien sie laczyc bez problemu,chyba ze kupiles licznik z czerwonym podswietleniem. ABS powinien chodzic,jezeli masz tez z bialym podswietleniem a poprzednie tez byly z bialym elektronik uwalil zegary.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się