Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam pytanko, zakupiłem licznik anglika od forumowego kolegi ( z 2 wyświetlaczami cyfrowymi, obecnie mam 1/2 fisa), czeka mnie zmiana przebiegu ewentualnie wsadu i oczywiście sczytanie PIN-u.

Jaki kabel musiał bym zakupić aby działał (vag commander czy vag tacho)

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam po zmianie licznika na pełny fis mam mały problem bo w poprzednim po otworzeniu drzwi pokazywało mi na liczniku otwarte drzwi a na nowym nie pokazuje. Dokładnie to chodzi mi o moment kiedy nie ma kluczyka w stacyjce. Co może być tego przyczyną?

Opublikowano
Panowie mam pytanko, zakupiłem licznik anglika od forumowego kolegi ( z 2 wyświetlaczami cyfrowymi, obecnie mam 1/2 fisa), czeka mnie zmiana przebiegu ewentualnie wsadu i oczywiście sczytanie PIN-u.

Jaki kabel musiał bym zakupić aby działał (vag commander czy vag tacho)

Pozdrawiam.

Posiadam VAG Tacho 2.5 i mogę go śmiało polecić to planowanych przez Ciebie operacji.

Opublikowano
Panowie mam pytanko, zakupiłem licznik anglika od forumowego kolegi ( z 2 wyświetlaczami cyfrowymi, obecnie mam 1/2 fisa), czeka mnie zmiana przebiegu ewentualnie wsadu i oczywiście sczytanie PIN-u.

Jaki kabel musiał bym zakupić aby działał (vag commander czy vag tacho)

Pozdrawiam.

Posiadam VAG Tacho 2.5 i mogę go śmiało polecić to planowanych przez Ciebie operacji.

Czyli mam rozumieć, że bez problemu chwycę licznik anglika VDO i mój obecny jaeger-a??, czytałem że mogą być problemy dlatego zastanawiam się nad jakimś vag commander.

Opublikowano

Z tego co mi wiadomo VAG tacho (od 2.5 wzwyż) radzi sobie również z jaegerami.

Opublikowano

A czy ten vag tacho poradzi sobie z immo 3 ( bo jeśli dobrze pamiętam w licznikach 2001 było immo 3 ?? )

Opublikowano

orientuje sie ktos , czy mechanizm obrotomierza z benzyny podpasuje do diesla ?

Opublikowano

Witam.

Powiedzcie mi koledzy jak to jest z zegarem z a6 (białe podświetlenie), dokładnie chodzi mi o wskaźnik paliwa, ja mam a4 z 97 1.9TDI i jeśli podłączę te zegary to wskaźnik coś pokaże, i co trzeba zmienić i czy np pasuje od A6 pływak, czy można coś przerobić w moim?Mam podłaczone takie zegary ale jagera i od a4, ale mtślałem żeby zmienić na VDO bo w tych z jagera zamało pokazuje paliwa i temp też dochodzi tylko do 80 stopni ni emowiąc o napieciu które pokazuje na postoju 15V, i np jak uruchomie silnik to ladowanie pali się aż wcisne tak około 1300 obrotów i potem jest już OK, na starym gasło odrazu.Pozatym na tym jager wszystko chodzi OK

Opublikowano

witam ma ktoś za przeproszeniem debiloodporną rozpiskę z licznika 96 bez fisa na fis 2000 z cyfrowym zegarkiem i białym podświetleniem

Opublikowano
orientuje sie ktos , czy mechanizm obrotomierza z benzyny podpasuje do diesla ?

Są takie same, ale nie wiem jak to się ma do rocznika licznika (przedlift, I lift, II lift).

Jeśli chcesz mam licznik po I lifcie ('98) na części, z tym że nie do końca mam pewność, czy silniczki sprawne, bo podłaczyłem go nieświadomie pod 24V i jak się podłączy go to coś tam wariuje.

Opublikowano

Panowie udało się komuś ogarnąć aby na fisie nie wyświetlało sensora poziomu oleju ? Żadne podanie masy nie pomaga...

Masz cztery wyjścia:

- założyć ori czujnik i wrzucić do oleju :decayed:,

- zrobić emulator sygnału,

- znaleźć zegary w których nie wyświetla się ten komunikat,

- przyzwyczaić się.

Ja trafiłem na zegary, w których komunikat się po prostu nie wyświetla (8D0920931C) :hi:

---------- Post added at 21:58 ---------- Previous post was at 21:57 ----------

20120407427.jpg

Opublikowano

Panowie, potrzebuję wsad do licznika 8D0 920 980, jeśli ktoś posiada byłbym wdzięczny.

Opublikowano

77 stron:shock3:

panowie pytanie krotko i na temat

jak podłączyć na krótko prostownikiem licznik 98 w celu sprawdzenia fis-a

3 kostki mam i zegarek analogowy

jakby ktoś był uprzejmy napisać ktory pin w jakiej kostce i jaki kolor kabelka

Opublikowano

soprano:

1 i 23 do +

7 lub 9 do minusa

strona 113 :)

roberto343:

Dzięki za linka, mam już ten plik ale nie wiem w 100% czy się nada do mnie :/

Opublikowano

już sobie poradziłem ale dziękuje

Opublikowano

o widze, ze watek sie ruszyl na calego. szoda, ze wczesniej do wszystkiego dochodzilem sam ;) mi pozostalo jeszcze podlaczyc temp oleju ale w AEB'ie, czy ktos wie czy mozna wykorzystac sygnal klimatronika czy trzeba czujnik wstawiac?

Opublikowano

czujnik zamontuj, przewód z sygnałem powinien być już przygotowany w fabryce

Opublikowano

Panowie udało się komuś ogarnąć aby na fisie nie wyświetlało sensora poziomu oleju ? Żadne podanie masy nie pomaga...

Masz cztery wyjścia:

- założyć ori czujnik i wrzucić do oleju :decayed:,

- zrobić emulator sygnału,

- znaleźć zegary w których nie wyświetla się ten komunikat,

- przyzwyczaić się.

Ja trafiłem na zegary, w których komunikat się po prostu nie wyświetla (8D0920931C) :hi:

---------- Post added at 21:58 ---------- Previous post was at 21:57 ----------

http://img7.imageshack.us/img7/9533/20120407427.jpg

od czego są wskazówki, że takie grube?

miałem jagera, mam vdo i wszedzię inne, cieńcze:whistling:

Opublikowano

Myślę że to kwestia naświetlenia. taki efekt specjalny, w dzień pewnie wyglądało by to normalnie ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...