Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Szyba dobra cena :naughty:

tylko szybciej bys go chyba pogonil na a6forum :polew:

Sprzedaje furke bo mi sie znudzila :facepalm: ktos chetny? :polew:

Oferta - Audi RS6 - SAMOCHÓD JAK NOWY PEŁNA WERSJA WYPOSAZENIA SILNIK 580 KONI WSZYSTKO SPRAWNE TELEFON 502-22-66-29

:eusathink::eusathink::eusathink::eusathink: myślisz Ty, przecież wszyscy oni u nas siedzą a tam po prostu brud smród i ubóstwo :grin::grin:

---------- Post dopisany at 22:57 ---------- Poprzedni post napisany at 22:54 ----------

a co do auta to bys powiedzial lepiej że Cię cena gazu przy tankowaniu zabija i dlatego...:whistling::grin:

Powie mi ktoś jak podłączyc zewnętrzny potencjometr do regulacji podświetlenia ?? :decayed:

---------- Post dopisany at 23:00 ---------- Poprzedni post napisany at 22:57 ----------

nawet obostrzenie wynosi 50 postów aby temat załozyć... to co mam o pogodzie u nich pisać... bez jaj :whistling::polew::polew:

jeśli masz licznik z a6 (juz sam się pogubiłem kto jaki ma:decayed:) to ja w swoim z a6 potencjoment wylutowałem z licznika (starego jeager) i wlutowałem do VDO. I to jest banalnie proste i pasuje plug & play:wink:

---------- Post dopisany at 11:08 ---------- Poprzedni post napisany at 11:06 ----------

? zadnych czujnikow nie kupowałem ;)
Pomyliłem sie:wink: to kolega grzesiek26sg miał kupić taki czujnik

Danielu...za ile polskich dukatów :wink:?? Bo jeśli to będzie więcej niż 35 PeLeNów z KW...to najzwyklej w świecie mi się nie opłaca:whistling::wink:

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Przekładka z licznika z analogowym zegarkiem bez cyferek (96) na cyfrowy zegarek, białe podświetlenie (00)

1. Czy trzeba pin 3 i 4 (terminal 15) z niebieskiej spiąć razem i dać pod pin1 niebieskiej, czy można jeden terminal wywalić?

2. j/w pin 9 i 10 żółta (terminal 30) do 23 niebieska?

3. Pin 1/2 żółta (terminal 58) idzie na pin 20 niebieska (terminal 58s), czy jak? (zakładając, że nasi tu nie byli i jest ori)

4. Pin 19 niebieska (terminal 58d) podłączyć go pod pin15 niebieska w końcu czy nie? (gdzieś było napisane coś o A6 i zew. potencjometrze)

4. pin 5 żółta (time output) - gdzie to podłączyć?

5. Pin16 żółta (Belt buckle wiring) wychodzi z rozpisek, że na pin27 zielona. Ale co to w ogóle jest, za co odpowiada?

6. Pin 18 i 19 (Terminal 31) - gdzie to podłączyć? Szyba napisał tylko na swoim schemacie "7/9/24". Mam rozumieć, że złączyć oba (lub wywalić jeden całkiem) i rozdzielić go na te 3 piny?

7. W wire - wiem, że to ma cośwspółnego z K wire (diagnostyką), ale za co on ogólnie odpowiada?

Dziękuję za przyszłe odpowiedzi:decayed:

1. zepnij lepiej 2 razem,

2. j.w,

3. jeden z nich podpinas pod 58 w nowej kostce drugi pod 58s w nowej kostce, kolejność obojętna grunt żeby działalalo, jak nie podziala idz za metoda Karola i wal te piny pod lewe światło postojowe :grin:

4. tego nie podłączaj, jak masz poliftowy zegar z 2 cyfrowymi zegarkami to to jest raczej nie potrzebne, nie wiem jak sprawa wygląda w licznikach z analogiem,

5. przełącznik zamka pasa bezpieczeństwa, musisz spr czy jakiś kabelek wychodzi Ci z zapiecia pasa, jak tak to poszukaj podłącz ale gra nie warta świeczki bo bd Cię wnerwiał na blacie niezapiety człowieczek :decayed:

6. złącz wszystko razem robiąć tzw"punkt masowy", albo napisz do Kaju i on Ci powie jak to rozgryzł bo cos tez zmieniał.

7. w tym Ci nie pomoge bo linia W odpowiada za coś bardziej skomplikowanego niż K, wiec podłączaj K i wal W :grin:

mam nadzieję że byłem pomocny :decayed:

Twój pkt.4 do którego mojego pkt.4 był, bo mi się dwa napisało :doh:

KAJU pomóż! :)

---------- Post dopisany at 01:49 ---------- Poprzedni post napisany at 01:48 ----------

a i byłeś pomocny :decayed:

4 mial dotyczyc zegarka :decayed:

vagiem zczytam pin licznika czy tylko vag tacho?:decayed:

---------- Post dopisany at 11:32 ---------- Poprzedni post napisany at 11:29 ----------

Szyba dobra cena :naughty:

tylko szybciej bys go chyba pogonil na a6forum :polew:

Sprzedaje furke bo mi sie znudzila :facepalm: ktos chetny? :polew:

Oferta - Audi RS6 - SAMOCHÓD JAK NOWY PEŁNA WERSJA WYPOSAZENIA SILNIK 580 KONI WSZYSTKO SPRAWNE TELEFON 502-22-66-29

:eusathink::eusathink::eusathink::eusathink: myślisz Ty, przecież wszyscy oni u nas siedzą a tam po prostu brud smród i ubóstwo :grin::grin:

---------- Post dopisany at 22:57 ---------- Poprzedni post napisany at 22:54 ----------

a co do auta to bys powiedzial lepiej że Cię cena gazu przy tankowaniu zabija i dlatego...:whistling::grin:

Powie mi ktoś jak podłączyc zewnętrzny potencjometr do regulacji podświetlenia ?? :decayed:

---------- Post dopisany at 23:00 ---------- Poprzedni post napisany at 22:57 ----------

nawet obostrzenie wynosi 50 postów aby temat załozyć... to co mam o pogodzie u nich pisać... bez jaj :whistling::polew::polew:

jeśli masz licznik z a6 (juz sam się pogubiłem kto jaki ma:decayed:) to ja w swoim z a6 potencjoment wylutowałem z licznika (starego jeager) i wlutowałem do VDO. I to jest banalnie proste i pasuje plug & play:wink:

---------- Post dopisany at 11:08 ---------- Poprzedni post napisany at 11:06 ----------

? zadnych czujnikow nie kupowałem ;)
Pomyliłem sie:wink: to kolega grzesiek26sg miał kupić taki czujnik

Danielu...za ile polskich dukatów :wink:?? Bo jeśli to będzie więcej niż 35 PeLeNów...to najzwyklej w świecie mi się nie opłaca:whistling::wink:

tylko ze ja nie mam takiego potencjometru, druga sprawa, jak zadziala w takim badz razie zewnetrzny potencjometr, taki ten montowany obok włącznika świateł:decayed:

Opublikowano

ja prędzej niż znalazłem, baa...kolega mi zasugerował ten wątek:wink:

sugerowałem się tym wątkiem i dużo nie powiem podstawowych rzeczy zrobiłem:wink: http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-montaz-licznika-audi-a6-c5-72463/

i kolega Puncik pod koniec pierwszej strony (3 post od końca) napisał, jak to można rozwiązać. Ja nie wiem nie próbowałem bo potencjometr miałem stary:wink:

Opublikowano
ja prędzej niż znalazłem, baa...kolega mi zasugerował ten wątek:wink:

sugerowałem się tym wątkiem i dużo nie powiem podstawowych rzeczy zrobiłem:wink: http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-montaz-licznika-audi-a6-c5-72463/

i kolega Puncik pod koniec pierwszej strony (3 post od końca) napisał, jak to można rozwiązać. Ja nie wiem nie próbowałem bo potencjometr miałem stary:wink:

Witam:hi: za 20zł z wysyłką kosztował mnie 15zł + 5złwysyłka
Opublikowano

vagiem zczytam pin licznika czy tylko vag tacho?:decayed:

Ja commanderem zczytałem. Sam mi w sumie zczytał :decayed:

Opublikowano
ja prędzej niż znalazłem, baa...kolega mi zasugerował ten wątek:wink:

sugerowałem się tym wątkiem i dużo nie powiem podstawowych rzeczy zrobiłem:wink: http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-montaz-licznika-audi-a6-c5-72463/

i kolega Puncik pod koniec pierwszej strony (3 post od końca) napisał, jak to można rozwiązać. Ja nie wiem nie próbowałem bo potencjometr miałem stary:wink:

Witam:hi: za 20zł z wysyłką kosztował mnie 15zł + 5złwysyłka

no to ślij...:decayed: już Ci PW piszę

Opublikowano

vagiem zczytam pin licznika czy tylko vag tacho?:decayed:

Ja commanderem zczytałem. Sam mi w sumie zczytał :decayed:

u Ciebie w ogóle się wszystko samo dzieje, pin sie czyta sam, klucze się kodują bez vaga.. :whistling:

a tak btw ciekawe czy ten licznik od vauxhalla nie będzie mi siał na radiu :decayed:

No mój licznik jest właśnie od niego :wink: commander ma to do siebie, że jak otworzysz diagnoze z licznikiem, to sam Ci odczyta PIN i pokaże, a co do kluczyka - jest w B5 procedura adaptacji z komputerem, jak i bez :wink:

wiem wiem Panie, ja jak zamontuje to sie podzielę info czy sieje czy nie, no i w końcu będzie poświata czerwona na ringach przy przypier****niu :grin:

mam też to i zayebiście to wygląda jak się jedzie:kox:

Opublikowano
Przekładka z licznika z analogowym zegarkiem bez cyferek (96) na cyfrowy zegarek, białe podświetlenie (00)

4. Pin 19 niebieska (terminal 58d) podłączyć go pod pin15 niebieska w końcu czy nie? (gdzieś było napisane coś o A6 i zew. potencjometrze)

pinu 19 rozumiem, że nie ruszam, skoro wszystkie 58 biorę z pinu 1 i 2 z żółtej?

6. Pin 18 i 19 (Terminal 31) - gdzie to podłączyć? Szyba napisał tylko na swoim schemacie "7/9/24". Mam rozumieć, że złączyć oba (lub wywalić jeden całkiem) i rozdzielić go na te 3 piny?

6. złącz wszystko razem robiąć tzw"punkt masowy", albo napisz do Kaju i on Ci powie jak to rozgryzł bo cos tez zmieniał.

Kaju, masz coś do dodania?

7. W wire - za co on odpowiada?

Ma ktoś jakieś informacje co to jest? Ta linia pojawiła się już po I lifcie (97-99). Na necie pogrzebałem trochę i jedynie wzmianki w tematach VW się pojawiły, że to coś związane z alternatorem, chociaż nie wiem czy tu to samo... how to wire this alternator?

Opublikowano

WP_000044.jpg

pokazuje wam czasem dziwne daty ?:decayed:

mialem taka tylko kilka godzin, pozniej znikla:thumbdown:

Opublikowano

kurde moze ja sie wezme w koncu za reanimacje poliftowego tylko ciagle mam lenia bo go wziazc na stol i mu pamiec przywrocic :facepalm::polew:

Opublikowano

haha jubileuszowa 200 strona i total chaos. To wydarzenie powinno byc ukoronowane swiatecznym tutorialem :grin:

Opublikowano

moze ale faza jest ogólnie ale to raczej wina licznika bo kiedy wlasnie taka data mi sie pokazala to chcialem ja recznie zmienic, ciagne raz za pokretlo i sama godzina bez minut miga, ciagne drugi raz zeby przelaczyc na minuty a tu od razu cala data miga. nie moglem przelaczyc na poszczegolne cyfry, po samoczynnej zmianie na dobra date po paru godzinach moglem juz normalnie przelaczac miedzy dniem a miesiacem np

a teraz pytanie bo znowu mnie nosi na fisa

umialby ktos z was zrobic swego rodzaju adapter/przejsciowke z dwóch kostek na trzy, zebym wpial jak w aucie bez ingerencji kabelkowej i prosto do licznika , jesli tak to za ile dukatów:decayed:

drugie pytanie czy licznik z wsadem od 1,8 czy 1,8 t lub innym pb moze podejsc do 1,6 czy konieczne jest zmiana wsadu, jaka to róznica??

trzecie pytanie, zwyklym kablem vag od viakena nie da rady wgrac wsadu, musi byc specjalny interfejs?? czy tylko program zalatwia sprawe??

Opublikowano
moze ale faza jest ogólnie ale to raczej wina licznika bo kiedy wlasnie taka data mi sie pokazala to chcialem ja recznie zmienic, ciagne raz za pokretlo i sama godzina bez minut miga, ciagne drugi raz zeby przelaczyc na minuty a tu od razu cala data miga. nie moglem przelaczyc na poszczegolne cyfry, po samoczynnej zmianie na dobra date po paru godzinach moglem juz normalnie przelaczac miedzy dniem a miesiacem np

a teraz pytanie bo znowu mnie nosi na fisa

umialby ktos z was zrobic swego rodzaju adapter/przejsciowke z dwóch kostek na trzy, zebym wpial jak w aucie bez ingerencji kabelkowej i prosto do licznika , jesli tak to za ile dukatów:decayed:

drugie pytanie czy licznik z wsadem od 1,8 czy 1,8 t lub innym pb moze podejsc do 1,6 czy konieczne jest zmiana wsadu, jaka to róznica??

trzecie pytanie, zwyklym kablem vag od viakena nie da rady wgrac wsadu, musi byc specjalny interfejs?? czy tylko program zalatwia sprawe??

adapter to nie taka łatwa sprawa, bo trzeba jeszcze z szarej kostki ciągnąć kable do manetki, więc lepiej jest przerobić, skoro masz pół fisa to nie trzeba wiele rzeźby bo niebieską i zielona kostkę zapewne juz masz (32pin), wystarczy dołozyc manetkę, 32 pinowa szarą kostkę do fisa, wsadzić licznik i cieszyć się nowym designem.

Co do 1.8 i T to nie ma różnicy, wszystko to benzyna więc będzie działało i wsadu nie trzeba zmieniać. Jedynie jak będziesz miał licznik od benzyny v6 to trzeba będzie przekodować go na R4 ale to za pomocą vaga czy innego ustrojstwa bez ingerencji we wsad :decayed:

Opublikowano

no niebieska i zielona mam, czyli do szarej co i skad trzeba ciagnac, tak ogolnie powiedz , z menetki do szarej rozumiem tak??

pytanie o wsad bylo jak bym mial anglika nie europe wiec wsad trzeba wgrac , wiec za pomoca specjalnego interfejsa jednak trzeba??

a pytam ogolnie o wsady bo w etce w licznikach jest podzail na 1,6 , 1,8 -2,8 , i ropniaki

Opublikowano

masz rozpiski parę stron wcześniej co idzie do szarej wtyczki, co do wsadów jak masz UK i chcesz na EU to wsad musisz wrzucić, co do specjalnego interfejsu to nie wiem, pogadaj z arre, assist`em, Kajem, oni takie cyrki robią to Ci lepiej powiedzą.

A jak masz eu wsad to obojętnie od jakiej beny zagada, ale odpowiednio się go zakoduje i tyle :decayed:

Opublikowano

jak chcesz wgrywać wsad to potrzebny ci kabelek vag tacho lub vag comander

Opublikowano

ile najtanszy??

Opublikowano

Za kabel 100 trzeba dać, program to wiadomo:decayed:

Opublikowano

Kaju wgrywal wsad zwyklym kablem za pomoca programu mego czyli comandera ale nie wiem czy to dobry pomysl

co Comander to comander - kabel, takie moje zdanie

chociaz i tak sa liczniki co sa oporne i trzeba uwazac... bo pamiec mozna upier.... tak jak ja swoj poliftowy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...