Kowi87 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 (edytowane) Szukam numerów misek olejowych z polftowym czujnikiem poziomu do 1,9TDi, pewnie ktoś z was to przerabiał. Mam polifta z VDO FIS i analogowym zegarem, kupiłem licznik VDO z cyfrowym zegarem i z tego co sie dowiedziałem musze zmienić miske olejową na typ poliftowy aby mieć wskazania poziomu oleju. Licznik ma juz wypuszczona wiązke do podłączenia sie pod nowy czujnik(fazi ogarniał temat). Teraz kwestia zakupu miski olejowej, ktos cos poradzi? Warto brać zamiennik czy szukać używki? Jeden z numerów znam 058103603 W zamienniku jest widoczny otwór montazowy dla czujnika, ale w używkach na allegro są miski w których nie ma otworu dla czujnika pod tym numerem. Poradzi ktos czego dokładnie szukać? http://allegro.pl/audi-a4-a6-1-9-tdi-1-8-miska-olejowa-058103603-i5877511450.html Zamiennik A tu ori, wgłebienie jest, ale samego otworu nie ma http://allegro.pl/miska-olejowa-1-9tdi-audi-vw-passat-058103603-i5921933730.html Druga kwestia sam czujnik cos takiego? W poliftowym AFN jest miska stalowa, silnik AVG ma juz miskę z wgłębieniem na czujnik, ale nie koniecznie z samym czujnikiem, moze być miska bez otworu, trzeba ten otwór przewiercić. Miska z czujnikiem w polifcie Miska bez czujnika ale z miejscem na czujnik montowana w polifcie z FISem starego typu. Edytowane 29 Czerwca 2016 przez Kowi87
Wojtek Greczka Opublikowano 25 Czerwca 2016 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Założone śmiga pięknie. Teraz mam pytanie odnośnie możliwości przedliftowego fisa. Czy pokazuje on cos wiecejoprócz plynu spryskiwaczy, chlodnicy, spalania i spalonej żarówki? I jesli dobrze wyczytalem to zeby wszystkie funkcje dzialaly musze wymienic jeszcze pompke plynu do spryskiwaczy na taka z czujnikiem, zalozyc przekaznik xxx i porobic instalacje do sygnalizacji zarowek. I czy czujnik temp oleju kupuje wkrecany w podstawe filtra i podlaczam do 4 pinowego zlacza? I jak z plynem w chlodnicy jakis czujnik czy caly zbiornik do wymiany?
Fenrir Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 (edytowane) Czujnik płynu chłodniczego powinien działać. Jak zakładasz do przedlifta licznik z lifta to jest problem bo wtedy kontrolka pali się cały czas. Jeśli u Ciebie się nie pali to jest dobrze, powinna zapalić się jak płynu jest mało. Do płynu spryskiwaczy musisz mieć cały zbiorniczek z czujnikiem. Póki co możesz mieć zwarte do masy. Co do wskaźnika oleju, raczej musisz mieć miskę olejową z czujnikiem, kombinowanie z filtrem oleju to grubsza sprawa ale był nawet o tym jak to zrobić. Edytowane 26 Czerwca 2016 przez Fenrir
booolek Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 Cześć. Koledzy założyłem emulator ciśnienia i temp oleju ale nadal minie świeci sensor oleju.w czym może tkwić problem?
bidzio1 Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Załóż miskę z czujnikiem przynajmniej użytek będziesz miał.
Rafał Mazur Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Cześć. Koledzy założyłem emulator ciśnienia i temp oleju ale nadal minie świeci sensor oleju.w czym może tkwić problem? w złym układzie emulatora, ja miałem dwa i nie działały. zrobiłem sam. jeżeli umiesz lutować mogę ci podesłąć schemat jak taki wykonac.
kicaj112 Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 Jakie nr miski olejowej z czujnikiem oliwy pasują do afn?
coolek85 Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 (edytowane) WitamPanowie potrzebuję licznik z temp. oleju bo mój aktualny nie posiada takowej funkcji.W moim audi a4 b5 1.8t 99r mam taki licznik (nie ma tam fisa ani pół fisa):http://images78.foto...dad1f1damed.jpghttp://images76.foto...8e7615a9med.jpg mam nadzieję, że da się coś z tego rodzaju zdjęć wyczytaći chciałbym go zamienić na taki z czujnikiem temperatury oleju ale nie chcę żadnych fisów itp itd bo nie jest mi to do niczego potrzebneproszę o podpowiedź jakiego licznika mam szukać i czy taka zamiana wiąże się z jakimiś dużymi przeróbkami czy może wszystko pasuje plug&playczy taki licznik by pasował:http://allegro.pl/li...5504421100.htmlczy zaadaptowanie licznika przez vag jest bardzo skomplikowane? co z immobilaizerem?? czy da się jakoś ustawić przebieg taki jak mam aktualnie?? (jakiś fachowiec na podlasiu co da radę to zrobić?)czy potrzebny jest numer pin nowego licznika?? będę wdzięczny za pomoc Edytowane 17 Lipca 2016 przez coolek85
Fazii Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 Licznik z ogłoszenia będzie ok. Potrzebujesz pin tylko nowego licznika. Jak masz kabel obd II do bez problemu sam wszystko ogarniesz. Adaptacja to dwie minuty roboty, ustawienie przebiegu też
booolek Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 Załóż miskę z czujnikiem przynajmniej użytek będziesz miał. Cześć. Koledzy założyłem emulator ciśnienia i temp oleju ale nadal minie świeci sensor oleju.w czym może tkwić problem? w złym układzie emulatora, ja miałem dwa i nie działały. zrobiłem sam. jeżeli umiesz lutować mogę ci podesłąć schemat jak taki wykonac. Mam miskę z czujnikiem, ponieważ założyłem motor 1,8T APU z czujnikiem właśnie,ale błąd się świeci,chcąc go zgasić kupiłem emulator który podłączyłem i tak po podłączeniu licznika i przekręceniu stacyjki błędu nie ma,ale jak po wyciągnięciu kluczyka,włożeniu i kolejnym przekręceniu stacyjki już błąd się świeci. jak odłączę licznik całkowicie (3 wtyczki) i podłącze znowu to po pierwszym przekręceniu stacyjki znowu błędu nie ma ,,ale przy kolejnych już znowu się świeci. Uwalony licznik czy jaka cholera ?
Audikomaniak Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 Witam może ktoś mi powie bo mam całego fisa i mam trzy kostki z tyłu czerwona zielona niebieska i nie zozumie schematu tej czerwonej kostki
piekuto Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 (edytowane) Witam. Mam dla kolegów ciekawostkę odnośnie Sensor Oil. Po wielu godzinach spędzonych nad wsadem licznika 8D0920980J znalazłem rozwiązanie wkurzającego komunikatu. Niepotrzebny żaden emulator trzeba tylko we wsadzie zmienić komórkę 000020x06 na 0A i komunikat zniknie na zawsze! Jeśli chcecie zmienić piskliwy dźwięk ostrzeżeń to zmieńcie komórkę 000030x04 na 9E. Sprawdzone na kilku licznikach i wszystko działa poprawnie. Powodzenia Edytowane 19 Lipca 2016 przez piekuto
prezesik18 Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Dużo roboty w liczniku z a6c5 diesel automat (zegarek analogowy z cyframi) aby go przystosowac do a4 b5 1996r? Wtyczki ogarne bez problemu, temat wsadu mnie interesuje. Z czego i czym wgrać? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
marcin_franz Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Witam. Mam dla kolegów ciekawostkę odnośnie Sensor Oil. Po wielu godzinach spędzonych nad wsadem licznika 8D0920980J znalazłem rozwiązanie wkurzającego komunikatu. Niepotrzebny żaden emulator trzeba tylko we wsadzie zmienić komórkę 000020x06 na 0A i komunikat zniknie na zawsze! Jeśli chcecie zmienić piskliwy dźwięk ostrzeżeń to zmieńcie komórkę 000030x04 na 9E. Sprawdzone na kilku licznikach i wszystko działa poprawnie. Powodzenia Sprawdziłem to na licznikach z a6 c5 i również działa. Trzeba by to umieścić w pierwszym poście. Gratulacje kolego Wielkiego Odkrycia
booolek Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Witam Mam dla kolegów ciekawostkę odnośnie Sensor Oil. Po wielu godzinach spędzonych nad wsadem licznika 8D0920980J znalazłem rozwiązanie wkurzającego komunikatu. Niepotrzebny żaden emulator trzeba tylko we wsadzie zmienić komórkę 000020x06 na 0A i komunikat zniknie na zawsze! Jeśli chcecie zmienić piskliwy dźwięk ostrzeżeń to zmieńcie komórkę 000030x04 na 9E. Sprawdzone na kilku licznikach i wszystko działa poprawnie. Powodzenia Sprawdziłem to na licznikach z a6 c5 i również działa. Trzeba by to umieścić w pierwszym poście. Gratulacje kolego Wielkiego Odkrycia Tylko jam to zrobic?Muszę mieć licznik na stole czy jak?
marcin_franz Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Licznik może być w aucie. Odczytujesz wsad, następnie zmieniasz tą jedną komórkę i wczytujesz go spowrotem.
booolek Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Ok ale jakim programem,kablem i tam dalej? Wytłumacz tak bardziej łopatologicznie .
kicaj112 Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Panowie mam problem. Po zmianie na full FIS z zegarkiem cyfrowym i podłączenie krancowek od drzwi według schematu jest problem, miga oświetlenie wnętrza po otwarciu drzwi. Gdy złącze kable FIS pokazuje że wszystkie drzwi otwarte gdy są otwarte jedne drzwi. Jakiś pomysł co zrobic?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się