Fazii Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 (edytowane) Są zegary vdo do b5 z cyfrowym zegarkiem http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=Licznik+a4+b5+vdo&bmatch=base-relevance-uni-1-1-0613 Co do wyświetlania drzwi na zegarach a6 to nic nie da się zrobić bo nie ma modułu komfortu jak w a6 Edytowane 21 Lipca 2016 przez Fazii
Banan Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 (edytowane) Dokładnie w C5 są tylko dwa kabelki od drzwi - krańcówka kierowcy i drugi kabelek ze sterownika centralnego ( sygnał reszty drzwi i klapy bagażnika) Edytowane 21 Lipca 2016 przez Banan
wojtek_lbn Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Faktycznie są, jakoś chyba inaczej wpisywałem w wyszukiwarkę na allegro, bo nie znalazłem żadnych, a są jedne od TDI i drugie od benzyny (chodziło mi o pełny FIS o czym zapomniałem wspomnieć w pytaniu). Ale przy cenie 500zł za takie, na razie zostawię swoje Jaegery i nie będę nic ruszał póki działają, z rozlanym FISem da się żyć. Dzięki za szybkie wyjaśnienie wątpliwości.
Fazii Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 500 to trochę przesada. Ceny vdo do b5 trochę wzrosły bo ogólnie za dużo tego nie ma a jak są to angole... Za długo nie czekaj z wymianą jaegera bo w każdej chwili może paść procek
coolek85 Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 Licznik z ogłoszenia będzie ok. Potrzebujesz pin tylko nowego licznika. Jak masz kabel obd II do bez problemu sam wszystko ogarniesz. Adaptacja to dwie minuty roboty, ustawienie przebiegu też sprzedawca nie posiada pin-u do tego licznika jak wyciągnąć pin z licznika z aukcji http://allegro.pl/licznik-elektryczny-audi-a4-b5-8d0919861d-1-8-t-i5504421100.html jaki kabel i program będzie potrzebny (zrobię to sam - nie jest to zbytnio skomplikowane)
Fazii Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 Licznik z ogłoszenia będzie ok. Potrzebujesz pin tylko nowego licznika. Jak masz kabel obd II do bez problemu sam wszystko ogarniesz. Adaptacja to dwie minuty roboty, ustawienie przebiegu też sprzedawca nie posiada pin-u do tego licznikajak wyciągnąć pin z licznika z aukcji http://allegro.pl/licznik-elektryczny-audi-a4-b5-8d0919861d-1-8-t-i5504421100.html jaki kabel i program będzie potrzebny (zrobię to sam - nie jest to zbytnio skomplikowane) Kabel kklNp. Can Commander 1.4 da radę wyciągnąć pin
Bartollo Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 (edytowane) Panowie mam pytanko, czy na dolnym śląsku jest ktos kto wgrał by mi wsad do licznika (anglik z europejskimi tarczami a6 c5 02r tdi ) oczywiście nie za free Edytowane 26 Lipca 2016 przez Bartollo
arre Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 Panowie mam pytanko, czy na dolnym śląsku jest ktos kto wgrał by mi wsad do licznika (anglik z europejskimi tarczami a6 c5 02r tdi ) oczywiście nie za free pisz do Misiek95
Kacper Deluga Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Mam pytanie,posiadam Audi z 98r i chciałbym przelozyc licznik z polifta i zastanawia mnie czy mogę podłączyć licznik z komputerem, tak żeby pokazywał średnie spalanie i inne rzeczy dodam że chce wymienić wtym celu tylko licznik bez dodatkowego kupowania czujników itp
Fazii Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Ogólnie odpowiedź na twoje pytanie jest już w wątku a brzmi ona Tak W skrócie: Przekladka pinów Poprowadzenie sygnału spalania Podłączenie szarej kostki Adaptacją immo Szczegóły znajdziesz w wątku
Audikomaniak Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Witam a wieć tak chciałem założyc nowy zespolony z tempomatem i funkcjami do fisa i pojawił sie jeden problem z wycieraczkami miałem te zwykłe bez niczego przed liftowe przełączniki a teraz zakładam taki jak tutaj na zdjęciu https://omoto.pl/file/usr/5/51373/1/1537851/d5-6f22bad3fa781b5e3ce0e6fc3354ea69.jpg i mianowicie mam taki problem że pierwszego biegu wycieraczek wogołe nie ma drugi i trzeci jest spryski działaja ale wycieraczki wtedy też sie nie rusza, na biegu -1 trzeba ciągle trzymac zeby chodziła bo tak to tylko sie kawałek ruszy coś zle podłaczyłem czy co tam jeszcze musze zrobic ?
Ponczek345 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Siemanko pany, taka sprawa: potrzebne by były rozpiski pinów co gdzie podłączyć w kostakch przy przekładce z pół fis jagger (II lift) na vdo full fis (też drugi lift) wiem, jak podpiąć szarą kostkę, żeby manetka działała ale co z resztą (czujnik w misce, czujniki zużycia klocków czy płynu do spryskiwaczy), zostaje to w starych kostkach (tj niebieskiej i zielonej) czy trzeba coś przekładać do szarej ?
Fazii Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Soulmaster3m zrobił taką fajną instrukcje, która jest w pierwszym poście i nikt jej nie czyta Nic nie przekladasz, dodajesz tylko szarą kostkę i podłaczasz jak w instrukcji lub dajesz piny do masy żeby nie waliło żółtymi błędami. Czujnik w misce i klocków działa od razu.
Banan Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Ja czytałem i nawet do c5 się przydała
Audikomaniak Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Pomoże ktoś z tym przełacznikiem wycieraczek bo pilne na juz Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez Audikomaniak
Kowi87 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Podpowie ktoś na której stronie w "sam naprawiam audi a4" jest schemat elektryczny wspomniany w poradniku soulmastera?
Banan Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Nie ma tego w a4 sam naprawiam , mogę z elsy ci podesłać schemat
Kowi87 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Już nieaktualne, kolega rozebrał wszystkie drzwi i doszedł kabel po kablu co jest od czego, sygnał na wszystkie drzwi rozprowadzony, troche było inaczej niz w instrukcji soulmastera. Czujnik oleju też podłaczony pod nowy typ miski, wszystko bangla
Banan Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Poprawka , jest ten schemat - nie wiem czemu przeczytałem o przekaźniku spalonej żarówki Bo instrukcja soulmastera jest dla aut z półfisem a wcześniej są różnice.
Ponczek345 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Soulmaster3m zrobił taką fajną instrukcje, która jest w pierwszym poście i nikt jej nie czyta Nic nie przekladasz, dodajesz tylko szarą kostkę i podłaczasz jak w instrukcji lub dajesz piny do masy żeby nie waliło żółtymi błędami. Czujnik w misce i klocków działa od razu. Czytałem, czytałem, ale nie mogę rozkminić jednej rzeczy, jak mam już pełen lift i zegar jagger 1/2 fis i mam czujnik w spryskiwaczach i pokazuje mi normalnie gdy mam mało płynu komunikat, to czy po włożeniu full fis i dołożeniu kostki szarej (w której jest miejsce na czujnik poziomu sprysków) będzie normalnie funkcjonował? (podpięcie drzwi czy manetki nie stanowi problemu )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się