Fazii Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 1. Problemu nie będzie. To że licznik poliftowy to wcale nie znaczy, że ma immo3... 2. Tak
pioteres Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Panowie, zauważyłem że po jakichś 15min. jazdy gaśnie mi na zegarach kontrolka od świateł, ta zielona... licznik to full fis vdo polift (b5). Wyłączenie i włączenie nie przynosi efektu. Kontrolka włącza się dopiero po dłuższym postoju. Wygląda to tak jakby po ostygnieciu wszystko wracalo do normy.Gdzie szukać przyczyny? Jakiś zimny lut? Siadają zegary? Macie jakieś sugestie?Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
pioteres Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Fazi a czy przyczyna może leżeć we włączniku/manetce? Światła się normalnie zapalają i nie migają ....
przemolll Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Panowie co to za wtyczka?? Nie mogę po forach znaleźć rozpiski do niej:/
marcin_franz Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Tu jest gniazdo od wyświetlacza temperatury zewnętrznej
Banan Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 (edytowane) Tu rozpiska tej wtyczki: Pre 8/97 (This means you have a blue & a yellow connector on the back of your instrument cluster) Pin 1 - Black/Red - Power Pin 2 - Nothing Pin 3 - Brown/Yellow - A/C Control Head (Outside Temperature) Pin 4 - Grey/Blue or Grey/Yellow - Instrument Cluster Combination Processor (Pin 19 on blue connector) Pin 5 - Nothing Pin 6 - Brown - Ground Pin 7 - White/Blue - Instrument Cluster Combination Processor (Pin 7 on yellow connector) Pin 8 - Black/Brown - Transmission Control Module (Gear Indicator) Pin 9 - Brown - Ground Pin 10 - Nothing Post 8/97 through to 99.5 (This means you have a blue & green connector on the back of your instrument cluster and an ANALOG clock) Pin 1 - Black/Red - Power Pin 2 - Nothing Pin 3 - Nothing Pin 4 - Grey/Blue or Grey/Yellow - Instrument Cluster Combination Processor (Pin 20 on blue connector) Pin 5 - Nothing Pin 6 - Brown - Ground Pin 7 - Nothing Pin 8 - Black/Brown - Transmission Control Module Pin 9 - Nothing Pin 10 - Brown/Yellow - A/C Control Head (Outside Temperature) Dodam tylko że w A6 C5 z 2.5TDI z 98 roku jest drugi kabel brązowo-żółty w pinie 5 - okazało się że jest to wyjście sygnały temperatury otoczenia do ECU , bez jego zmostkowania z kablem z pinu 10 po przekładce na licznik z Fis w ECU był błąd. Możliwe że w A4 jest podobnie Edytowane 1 Maja 2017 przez Banan
przemolll Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 (edytowane) Dzięki Panowie 1.Pin 8 - Black/Brown - Transmission Control Module gdzieś podpinamy? 2. Pin 10 - Brown/Yellow - A/C Control Head (Outside Temperature) --->pin 29 zielona kostka? 3. Pin 4 - Grey/Blue or Grey/Yellow - Instrument Cluster Combination Processor---> pin 20 niebieska kostka? 4 dziś przy wymianie oleju zauważyłem że przy podstawie filtra mam czujnik czy to coś od temperatury? Dodam że auto polift Edytowane 3 Maja 2017 przez przemolll
Banan Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Z czarnej wtyczki z twojej sytuacji interesuje Ciebie tylko sygnał temperatury , reszta zostaw we wtyczce niepodpiętej
emil.wasiak.7 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Kolegi, po odłączeniu licznika pokazuje mi spalanie na poziomie 50,51 litròw. Myślałem, ze się to unormuje, ale ten poziom utrzymuje sie juz od okolo przejechanych 100km. Macie pomysły?Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka
bizonek069 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Ktoś z małopolski podjął by się wymiany licznika 1/2 fis na full fis? Mam licznik, szarą wtyczke ale jestem zielony w temacie i nie chce nic skopać
przemolll Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Pany co to za dziwna tarcza na full fisie?? Da się ją podmienić z tarcza ze zwykłego licznika?
Banan Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 To jest zamiennik pod licznik angielski , ja wrzucisz EU bez zmiany wsady to będzie źle pokazywać prędkość
przemolll Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Ale u mnie pokazuje km a nie mile więc chyba wsad zmieniony??.
prezesik18 Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 51 minut temu, przemolll napisał: Pany co to za dziwna tarcza na full fisie?? Da się ją podmienić z tarcza ze zwykłego licznika? ten licznik który jest aktualnie podłączony pokazuje komunikat o niskim poziomie płynu spryskiwaczy? Właśnie był u mnie kolega, mieliśmy podłączać czujnik pod licznik. Czerwona kostka pin 9 był "zmasowany", odpiąłem go od masy ale kontrolka na liczniku od poziomu płynu się nie zaświeciła. Spalone żarówki oraz brake lights po odłączeniu zaczęło wyświetlać, a ikonki od poziomu płynu nie chciało wywalić.
przemolll Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 16 minut temu, prezesik18 napisał: ten licznik który jest aktualnie podłączony pokazuje komunikat o niskim poziomie płynu spryskiwaczy? Właśnie był u mnie kolega, mieliśmy podłączać czujnik pod licznik. Czerwona kostka pin 9 był "zmasowany", odpiąłem go od masy ale kontrolka na liczniku od poziomu płynu się nie zaświeciła. Spalone żarówki oraz brake lights po odłączeniu zaczęło wyświetlać, a ikonki od poziomu płynu nie chciało wywalić. To nie od płynu kontrolka, od płynu jest taka
Banan Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Przebieg z km w mile zmienia się kodowaniem kraju , to zupełnie oddzielne od wskazań prędkości
prezesik18 Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 To akurat wiem że ta kontrolka ze zdjęcia nie jest od płynu Za pokazanie się kontrolki od poziomu płynu spryskiwaczy odpowiada pin9 w czerwonej kostce( gdy zabraknie płynu czujnik przestaje zwierać do masy?). Jeśli tak, to mam problem ponieważ po odłączeniu tego pinu od masy kontrolka nie zaświeciła się.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się