g_egorz Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 TRW daje rade, na MIKODE zdarzaly sie reklamacje ale sprawdzcie adresy firm Brembo Polska i Mikoda - przypadek? Jestem zwolennikiem zimmermana. Klocki ferodo(ale premier jakość OE), takze TEXTAR ,to producenci którzy trzymaja jedną jakość. ATE na wschodni rynek to najczęściej II i III liga. Bosch tylko konfekcionuje klocki, ale wkladaja raczej dobre (ferodo,textar,najczesciej Remse) .. bo Mikodę i Brembo robią na tych samych halach w Dąbrowie Górniczej
piotrsob1 Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 Textar bdb ale pyli i szybko leci Generalnie te co nie pylą i się wolno zużywają to też nie hamują :gwizdanie:
Dev Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 i orają tarcze z Mikodami nie jest tak zle jak niektórzy tutaj piszą w piatek miałem na warsztacie mondeo III na wymiane tyłu zdejmowałem też przednie koła, 2 lata temu montowałem tam klocki Ferodo Premier i tarcze Mikoda, nacinane, nawiercane przebieg 53 tkm, klocka została połowa, otwory zostały wyczyszczone wiertłem a calośc szczotą na szlifierce i musze przyznac że tarcze sa w super stanie jak na ten przebieg :shocked: oczywiscie do kazdego auto trzeba podchodzic indywidualnie ale z doswiadczenia wiem ze jak jest dobry tył to przód nie dostaje tak po du...pie
piotrsob1 Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 Dużo zależy od sposobu eksploatacji :gwizdanie: Mniej więcej w tym samym czasie u siebie zmieniałem hamulce ( perypetie opisane wcześniej w tym wątku ), przebieg czterdzieści tysięcy na tarczach, z przodu właśnie tydzień temu założony trzeci komplet textarów a grubość tarcz to około 23,7 mm. Tak że przy następnych klockach muszę zaopatrzyć się też w nówki tarcze
Dev Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 Dużo zależy od sposobu eksploatacji :gwizdanie: Mniej więcej w tym samym czasie u siebie zmieniałem hamulce ( perypetie opisane wcześniej w tym wątku ), przebieg czterdzieści tysięcy na tarczach, z przodu właśnie tydzień temu założony trzeci komplet textarów a grubość tarcz to około 23,7 mm. Tak że przy następnych klockach muszę zaopatrzyć się też w nówki tarcze na Twoim miejscu przeszedłbym od razu na 320/30mm 288 jest cienkie nawet do B5
piotrsob1 Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 288 przód i 245 tył wyrzuciłem na złom wlaśnie dla tego, aktualnie przód 312 a tył 255 i nie narzekam, dają radę
Rogass Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Jak pisali koledzy - TRW tarcze i klocki bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Z resztą montowane na serie w VW i Audi ale chyba tylko na tył bo przód to już ATE. Znowu BMW i np Lexus lata na Textarze. A prawda jest tak że wszystko to prawie to samo
sartre1 Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Przyłączę się z takim zapytaniem, które tarcze polecicie z tych dwóch: Mikody czy Delphi, cena praktycznie jednakowa - 220 zł za komplet.
SebolA4 Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Ja śmigam na MIKODACH plus klocki TEXTARY, moim zdaniem bardzo dobry zestaw jeśli chodzi o stosunek jakości do ceny.Miałem już parę razy hamowanie np. z 160km\h do 80km\h (Autostrada) i nie odczuwam żadnego negatywnego wpływu na ten zestaw.Polecam.
wojtas-audi Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Ferodo ostatnio za tarcze przod placilem 140 zl za komplet :gwizdanie:
spetsnaz Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 i orają tarczez Mikodami nie jest tak zle jak niektórzy tutaj piszą w piatek miałem na warsztacie mondeo III na wymiane tyłu zdejmowałem też przednie koła, 2 lata temu montowałem tam klocki Ferodo Premier i tarcze Mikoda, nacinane, nawiercane przebieg 53 tkm, klocka została połowa, otwory zostały wyczyszczone wiertłem a calośc szczotą na szlifierce i musze przyznac że tarcze sa w super stanie jak na ten przebieg :shocked: oczywiscie do kazdego auto trzeba podchodzic indywidualnie ale z doswiadczenia wiem ze jak jest dobry tył to przód nie dostaje tak po du...pie Mondeo jest jakiś zaczarowany, nie wiem jakim cudem, ale w większości tarcze są gładkie do końca swojego żywota, gdzie w A4 zastanawiam się nad wywaleniem po pierwszym komplecie klocków.
dominos993 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 po pół roku uzytkowania mikody jestem zadowolony - i z siły hamowania i z żywotności tarczy, do dopiero jakieś 2-3 mm jej ubyło...
piotrsob1 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 po pół roku uzytkowania mikody jestem zadowolony - i z siły hamowania i z żywotności tarczy, do dopiero jakieś 2-3 mm jej ubyło... Z Twojego profilu nie wynika jakim sprzętem jeździsz, ale w większości tarcz zużycie powyżej 2mm kwalifikuje je do wymiany ........
GreGoriO Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 odświeżę temat... czy coś się zmieniło w jakości MIKODA? Jestem na etapie szukania tarcz do przodu...312
GreGoriO Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 jeśli byłbyś tak miły i powiedział mi które to są ori klocki, byłbym wdzięczny.....
KRAS6986 Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Mam tarcze mikody wentylowane nacinane nawiercane + oryginalne klocki i bardzo dobrze hamują, pyłu niema ani nic w poprzednich autach też maiłem mikody i żadnych problemów....
Dev Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 jeśli byłbyś tak miły i powiedział mi które to są ori klocki, byłbym wdzięczny..... Jak chcesz to mam jeden wolny komplet
GreGoriO Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 mówisz o klockach czy cały zestaw? poproszę o cenę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się