Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mierzylem tez srednice rury miedzy plecionka a pierwszym tlumikiem i jest to samo 55 czy 54 mm.Jak bedzie glosno to wsadze tylne puchy z mojego jak pisali na forum. Zapomnialem przed malowaniem dospawac nakretke ktora sie "odkrecila' przy odkrecaniu sruby wachacza ale juz zrobione. Jak sprawdzic czy wybierak mam ten sam? po nr? tu i tu 6 skrzynia. Robilem szyby elektryczne i rnse z tunelem wiec przy okazji pod wykladzine w miejsce gdzie bedzie z zewnatrz spawana podpora walu podlozylem niepalna mate tak ze moge w miare bezpiecznie spawac. 

IMG_2334.JPG

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja tam już widziałem jak się chajcują w teori nie palne maty czy wygłuszenia,także żebyś sobie bałaganu nie narobił.

Opublikowano (edytowane)

Maty sto procen niepalne. I tak nie bede spawac cigle lecz punktowo. po wekendzie majowym zaczynam. Najpier wyciagne silnik ze skrzynia,wymienie cale sprzeglo ,wymienie skrzynie i z silnikiem pakuje do auta. Kolejny krok to demontaz tylu,piaskowanie,malowanie i skladanie. Jak juz wspominałem największe obawy mam co do zbiornika paliwa. Kupielm pare zlaczek do przewodow i będę się martwic jak zbiorniki będą obok siebie jak połączyć przewody. Widze ze wystarczy same linki recznego wymienic,nie trzeba z wajcha hamulca recznego. Ale wybierak trzeba choc mój może podejdzie bo tez 6 biegow.Ale z gory lepiej założyć ze nie podejdzie i od razu tunel ściągnę żeby mieć dojscie ułatwione  jakby co.

ps.Ze wysprzeglik z 2,0tfsi to juz  wiem ale czy przewod wysprzeglika tez z 2,0tfsi czy zostawiam swoj?

Edytowane przez adam1974
Opublikowano (edytowane)

Jestem w trakcie przekladki. Zbiornik z 2,0tfsi ma filtr w którym na wyjsciu jest jeden krociec i z niego idzie przewod w kierunku do silnika, z drugiej strony dwa krocce i oba weze ida  do pompy paliwa . Jest jeszcze jeden przewod ktory idzie od strony silnika,mija filtr i idzie do zbiorniczka obok wlewu paliwa.  W 1,8 jest taka roznica ze z filtra wychodza po  dwa krocce i z jednego z nich wychodzi przewod i poprzez trojnik laczy się z przewodem który wraca od strony silnika i poprzez w/w trojnik leci do zbiorniczka obok wlewu paliwa. Jak to połączyć? Powrot z silnika dołączyć do trojnika? Kupilem filtr z 1,8 t jak tu pisano wiec mam po dwa krocce z każdej strony.

Jeszcze musze zrobic przejscie z 12 na 10 bo z 2,0tfsi z pompki  wychodzi 12.

Jakie sa cisnienia pracy pomp z 1,8 a z  2,0?

IMG_2801.JPG

Edytowane przez adam1974
Opublikowano

Czy przed odpaleniem trzeba przekodowac plywaku? Pytam bo niemam napiecia na wtyczce przy pompie paliwa 

 

Opublikowano

Tam nie ma za bardzo co kodować. Po włączeniu zapłonu też nie masz napięcia?

Opublikowano (edytowane)

Temat ogarniety. Pompka dostaje napiecie na chwile po przekreceniu kluczyka w pozycje zalacz.i a kolejny raz dostaje jak krecimy rozrusznikiem i potem napiecie jest podane  na stale. Ja mierzylem majac stacyjke wlaczona wiec wtedy napiecia nie bylo.A ze bak mam

z 2.0 tfsi to przerabialem weze  paliwa,wymienilem filtr a paliwo do silnika nie dochodzilo ,do tego doszla jeszcze zmiana przewodow paliwowych miejscami. Juz wszystko z paliwem dziala.  Po kilku kreceniach rozrusznik nie wskakiwal. Dwa razy zdemontowany,sprawdzalem

co i jak iteraz kreci silnikiem ale nie wiem co bylo przyczyna ze nie uruchamial silnika. Kolejny problem to tylny czujnik xenon -wyskakuje blad,nawet jak podpinam stary  czujnik z tylu w zawieszeniu. 

Edytowane przez adam1974
Opublikowano

Jaki kod wpisac przy przekodowaniu licznika na quattro? 01101 lub 01100?

obecnie jest 

Address 17: Instruments       Labels: 8E0-920-9xx-8E2.LBL
   Controller: 8E0 920 930 S
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D36
   Coding: 00001
   Shop #: WSC 00222
   VCID: 3701A8DF0655
   WAUZZZ8E85A102078     AUZ6Z0D0303175
3 Faults Found:
00771 -  Fuel Level Sensor (G)
            30-10 -  Open or Short to Plus - Intermittent
01320 -  Control Module for Climatronic (J255)
            49-10 -  No Communications - Intermittent
01304 -  Radio
            49-00 -  No Communications

 

W baku teraz mam moze  30 litrow i pokazuje 3/4 zbiornika,wskazowka nie skacze. 

 

Opublikowano

Cześć przymierzam się do przekładki z fwd na quattro i jestem ciekawy jak to wygląda potem z wytrzymałością takich napędów. Czy jest tu ktoś kto to robił i mógłby się na ten temat wypowiedzieć? 

Opublikowano
W dniu 21.08.2024 o 13:19, shengshu napisał(a):

Cześć przymierzam się do przekładki z fwd na quattro i jestem ciekawy jak to wygląda potem z wytrzymałością takich napędów. Czy jest tu ktoś kto to robił i mógłby się na ten temat wypowiedzieć? 

no a jak ma byc? naped jak naped. Kupisz sprawny i przeserwisujesz to bedziesz jezdzil.

Opublikowano

A polecacie kogoś kto mógłby to zrobić? Najlepiej w zachodniopomorskim 

Opublikowano
W dniu 21.08.2024 o 13:19, shengshu napisał(a):

Cześć przymierzam się do przekładki z fwd na quattro i jestem ciekawy jak to wygląda potem z wytrzymałością takich napędów. Czy jest tu ktoś kto to robił i mógłby się na ten temat wypowiedzieć? 

Hej jestem po takim zabiegu ponad 3 lata aktualnie 340hp i dosłownie nic się nie dzieje także śmiało rób najważniejsze aby wszystko było z jednego samochodu tak jest najlepiej 

Opublikowano

A z jakiego śilnika brać napęd i skrzynie by pasowały do 1.8t bex?

Opublikowano

Najlepiej z 2.0 tfsi bardzo fajna skrzynia i długa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...