bialy986 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Karasik2 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 to chyba będą takie w takim razie .. uff są tansze http://allegro.pl/lemforder-wahacz-przod-dolny-l-p-audi-a4-b6-b7-24-i6729892127.html dzieki za pomoc
jaguaro Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Koledzy stoję przed trudnym tematem a to z racji tego ze i mnie czeka wymiana wahaczy tylko zastanawia mnie jedno czy to czasem nie z winy mechanika. Chciałem wymienić tył sprężyny i żeby się dostać zaczął od dolnego wahacza dolnej tulei stosując pneumat bez podtrzymania kluczem nakrętki. Jeszcze na dobre nie zaczął a tu śruba zaczęła wyrywać tulejkę z gumy. Teraz pozostaje ciąć śrubę żeby zrzucić wahacz bo innej metody nie ma. Co z tym fantem zrobić? Fakt ze wahacze na górnych tulejach już też zmęczone ale jeszcze pojezdzilyby i czy przypadkiem mechanik nie spierdzielił sprawy? Przy odkręcaniu jak i przykręcaniu powinno się podtrzymać nakrętkę czy się mylę? Tak czy owak wahacze zmienić musze ale pozostaje to pytanie, bo jeśli wezmę lemforder pojadę na montaż i zrobi mi tak jak przy próbie demontażu to chyba włosy porywymam? Tapnięte z iPhone
Langista Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Nie ma takiej możliwości, aby pneumatem zerwał tuleje przy odkręcaniu czy dokręcaniu (nie polecam dokręcać pneumatem). Według mnie to czy przytrzymasz nakrętke czy nie, da tylko różnicę w czasie jeżeli chodzi o odkręcenie śruby. Tuleja nie jest w żaden sposób stale połączona ze śrubą, więc nie da się jej zerwać w taki sposób.
wyzyk83 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 (edytowane) nie jest ale po paru latach skoroduje i śruba stoi w tulei i nie ma szans jej wykręcić bez zerwania tulei i cięcia śrub Edytowane 4 Maja 2017 przez wyzyk83
wyzyk83 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 2 godziny temu, jaguaro napisał: Koledzy stoję przed trudnym tematem a to z racji tego ze i mnie czeka wymiana wahaczy tylko zastanawia mnie jedno czy to czasem nie z winy mechanika. Chciałem wymienić tył sprężyny i żeby się dostać zaczął od dolnego wahacza dolnej tulei stosując pneumat bez podtrzymania kluczem nakrętki. Jeszcze na dobre nie zaczął a tu śruba zaczęła wyrywać tulejkę z gumy. Teraz pozostaje ciąć śrubę żeby zrzucić wahacz bo innej metody nie ma. Co z tym fantem zrobić? Fakt ze wahacze na górnych tulejach już też zmęczone ale jeszcze pojezdzilyby i czy przypadkiem mechanik nie spierdzielił sprawy? Przy odkręcaniu jak i przykręcaniu powinno się podtrzymać nakrętkę czy się mylę? Tak czy owak wahacze zmienić musze ale pozostaje to pytanie, bo jeśli wezmę lemforder pojadę na montaż i zrobi mi tak jak przy próbie demontażu to chyba włosy porywymam? Tapnięte z iPhone z nowymi bedzie ok
Wandej Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 6 godzin temu, jaguaro napisał: Koledzy stoję przed trudnym tematem a to z racji tego ze i mnie czeka wymiana wahaczy tylko zastanawia mnie jedno czy to czasem nie z winy mechanika. Chciałem wymienić tył sprężyny i żeby się dostać zaczął od dolnego wahacza dolnej tulei stosując pneumat bez podtrzymania kluczem nakrętki. Jeszcze na dobre nie zaczął a tu śruba zaczęła wyrywać tulejkę z gumy. Teraz pozostaje ciąć śrubę żeby zrzucić wahacz bo innej metody nie ma. Co z tym fantem zrobić? Fakt ze wahacze na górnych tulejach już też zmęczone ale jeszcze pojezdzilyby i czy przypadkiem mechanik nie spierdzielił sprawy? Przy odkręcaniu jak i przykręcaniu powinno się podtrzymać nakrętkę czy się mylę? Tak czy owak wahacze zmienić musze ale pozostaje to pytanie, bo jeśli wezmę lemforder pojadę na montaż i zrobi mi tak jak przy próbie demontażu to chyba włosy porywymam? Tapnięte z iPhone Mówisz o tylnej osi?
MilUl Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Mi też ostatnio padły górne wahacze, były jeszcze z fabryki i przelatały 280 tys.Teraz też załozyłem lemfordery, wiadomo, że pewnie tyle nie przelataja :). Trzeba było wyciągać zwrotnice i ciąć sruby, stare nie chciały nawet drgnąc.
wyzyk83 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 to ci wierze bo ta długa śruba potrafi dać w kość tylko że my tu pisaliśmy o tyle
jaguaro Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Czyli sprawa jasna. Ciąć, zakładać i hulać. Tyle ze przy przykrecaniu kontrować kluczem i bez pneumata, wsio jasne. A ma ktoś Z Was dobre źródło by lemforder dostać? Potrzeba komplet na tył, wahacze dolne, górne plus śruby i tuleje (te wymienne of course) Koledzy czy dobrze myśle ze po tym zabiegu zbieżność to mus?!I jeszcze jedno, ktoś wie z jaką siła przykręcać śruby na tulejach dynamometrykiem? Tapnięte z iPhone
wyzyk83 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 przykręcanie pneumatykiem nie ma nic wspólnego tak z tyłu wypadało by sprawdzić kąt pochylenia kół bo jest regulowany w b7
jaguaro Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 Ok, czyli przekładka i zbieżność. Pozostaje jeszcze dobre źródło pod zakup lemforder, ktoś coś?Tapnięte z iPhone
Karasik2 Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Powiedzcie proszę czy przy zestawie kpl. wahaczy do B7 LEMA trzeba coś dokupywać tuleje śruby czy coś ... jak przy wymianie coś trzeba ciąć no poza zbieżnością na końcu?
Langista Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Nic nie trzeba, zestaw przychodzi wraz ze śrubami, dajesz mechanikowi i on załatwia resztę, bez żadnego cięcia..
Karasik2 Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 śruby jak będą zapieczone już na stałe lub coś ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się