Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


WAHACZE W NASZYCH A4  

748 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, 

nie wiem czy w odpowiednim temacie pisze, ale bardziej trafnego nie znalazłem. Potrzebuje pomocy odnośnie tulei tylnych wahaczy, muszę wymienić tuleje i w górnym i dolnym wahaczu. Na zdjęciach zaznaczyłem o które mi chodzi. Nie jestem pewny czy znalazłem odpowiednie, więc jakby ktoś mógł mi podpowiedzieć czy te tuleje z poniższych linków będą ok ? 

https://allegro.pl/oferta/tuleja-wahacza-tyl-lp-do-audi-a4-8h7-b6-8he-b7-2-0-7773954442

https://allegro.pl/oferta/tuleja-wahacza-tyl-lp-audi-a4-8ec-b7-2-0-tdi-8e5-7773956113

Pozdrawiam

IMG_20190408_183635.JPGIMG_20190408_183600.JPG

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W dniu 8.04.2019 o 22:10, viper815 napisał:

Witam wszystkich, 

nie wiem czy w odpowiednim temacie pisze, ale bardziej trafnego nie znalazłem. Potrzebuje pomocy odnośnie tulei tylnych wahaczy, muszę wymienić tuleje i w górnym i dolnym wahaczu. Na zdjęciach zaznaczyłem o które mi chodzi. Nie jestem pewny czy znalazłem odpowiednie, więc jakby ktoś mógł mi podpowiedzieć czy te tuleje z poniższych linków będą ok ? 

https://allegro.pl/oferta/tuleja-wahacza-tyl-lp-do-audi-a4-8h7-b6-8he-b7-2-0-7773954442

https://allegro.pl/oferta/tuleja-wahacza-tyl-lp-audi-a4-8ec-b7-2-0-tdi-8e5-7773956113

Pozdrawiam

IMG_20190408_183635.JPGIMG_20190408_183600.JPG

Sam zmieniasz? Jak tak to nastaw się na problemy.

Pierwszy wahacz jest na mimośrodzie który odpowiada za geometrię i jak rozbierzesz to na geometrie trzeba jechać.
Prawdopodobieństwo, że uda ci się to wyciągnąć bez cięcia tej śruby jest bardzo małe. Także szykuj też śrubę - około 40zł w ASO lub używka jak ci się trafi. Zazwyczaj zapieka się w tej tuleji. 
Tuleje do tego są tanie Lemfordera: https://motoneo.pl/c/szukaj/LMI26619 01 #cont

Co do dolnego wahacza który zaznaczyłeś (czarnego) to chyba nie jego tuleja jest do wymiany tylko pewnie tego dużego aluminiowego co jest na tej samej śrubie.

Opublikowano
Cytat

Sam zmieniasz? Jak tak to nastaw się na problemy.

Pierwszy wahacz jest na mimośrodzie który odpowiada za geometrię i jak rozbierzesz to na geometrie trzeba jechać.
Prawdopodobieństwo, że uda ci się to wyciągnąć bez cięcia tej śruby jest bardzo małe. Także szykuj też śrubę - około 40zł w ASO lub używka jak ci się trafi. Zazwyczaj zapieka się w tej tuleji. 
Tuleje do tego są tanie Lemfordera: https://motoneo.pl/c/szukaj/LMI26619 01 #cont

Co do dolnego wahacza który zaznaczyłeś (czarnego) to chyba nie jego tuleja jest do wymiany tylko pewnie tego dużego aluminiowego co jest na tej samej śrubie.

Emejcz dzięki za pomoc! Podpowiedziałeś mi sporo i już wszystko zamówione :) Tuleje od Lema, i śruba w ASO bo nigdzie indziej nie można dostać. Auto oddaje do mechanika, jest już nastawiony na wycinanie śruby, potem geometria i będzie cacy. 

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)
W dniu 3.04.2019 o 16:39, Langista napisał:

Nie wiem jak innym, ale dla mnie te mocowania wyglądają jakby zaraz miały odpaść.. sprawdź czy czasem kolumna nie jest luźna, bo dla mnie tuleje wyglądają jak najbardziej ok.

Byłem na zdiagnozowaniu zawieszenia u mechanika. Wynik - stukają i skrzypią nie wahaczy i nie mocowanie amortyzatora a prawdopodobnie poduszka skrzyni bo ma luz. Na pewno będzie widać po wymianie poduszki, czy faktycznie stukanie i skrzypienie daje ta poduszka. Co do wahaczy, to luzów na sworzniach nie ma, natomiast tuleje górnych wahaczy oraz dolnych są, jak mówiłem, lekko popękane ale trzymają się. Ta guma rozerwana na tulei górnego wahacza okazała się po dokładnym oczyszczeniu - rozerwaną gumową podkładką, założyli je mechanicy(nie wiem po co).
 

Edytowane przez chykalodmitry
Opublikowano

cieszymy się że przyczyną usterki nie są nasze wahacze :)??

Opublikowano

Bardziej czytałem ten temat niż się w nim wypowiadałem. Jednak teraz już, po przetestowaniu wahaczy z czystym sumieniem mogę polecić ''MS'' oraz ''Lemfordera''

Lemforder jest oczywiście fantastyczny, według mnie zawieszenie pracuje o wiele ciszej niż zawieszenie MS ale to jest wyłącznie moje spostrzeżenie lub moja chęć zobaczenia różnicy miedzy tymi produktami. Jednak po drodze po której się poruszam, mam tu na myśli niezbyt dobrą jakościowo drogę, w zupełności wystarczają MS. Są naprawdę solidnie i dobrze zrobione. Wytrzymują sporo km. no i oczywiście cena jest satysfakcjonująca. 

Pozdrawiam.

Opublikowano
2 godziny temu, Arturinho1992 napisał:

Bardziej czytałem ten temat niż się w nim wypowiadałem. Jednak teraz już, po przetestowaniu wahaczy z czystym sumieniem mogę polecić ''MS'' oraz ''Lemfordera''

Lemforder jest oczywiście fantastyczny, według mnie zawieszenie pracuje o wiele ciszej niż zawieszenie MS ale to jest wyłącznie moje spostrzeżenie lub moja chęć zobaczenia różnicy miedzy tymi produktami. Jednak po drodze po której się poruszam, mam tu na myśli niezbyt dobrą jakościowo drogę, w zupełności wystarczają MS. Są naprawdę solidnie i dobrze zrobione. Wytrzymują sporo km. no i oczywiście cena jest satysfakcjonująca. 

Pozdrawiam.

Lem cichszy dzięki lepszym tulejom. 

Opublikowano
18 godzin temu, Langista napisał:

Lem cichszy dzięki lepszym tulejom. 

Wiec jednak to nie jest mój wymysł, tylko słuszna sugestia :) Może w niedalekiej przyszłość, wrzucę jeszcze komplet innego producenta, względem dostrzeżenia jakiś różnic, którymi będę mógł podzielić się na forum. 

Opublikowano

Nie wiem jak inni, lecz osobiście odnoszę wrażenie, że o stanie zawieszenia dla wielu osób świadczy brak stukania ?

Zawieszenie może być złomem bez wydawania odgłosów, lub przy ich niesłyszalnym w kabinie poziomie. 

"Nie stuka nie puka", a w pas ruchuciężko trafić hahaha. Chyba większość miała kiedyś do czynienia z takim autem. 

Opublikowano

no fakt z tym ze u mnie mam wymienione wszystkie przednie wahacze i wciąż kurna coś stuka przy skręcaniu w lewo bądz w prawo!

Opublikowano (edytowane)
51 minut temu, Karasik2 napisał:

wciąż kurna coś stuka przy skręcaniu w lewo bądz w prawo!

Końcówki drążków, mocowania w maglownicy,(gałki w nich) maglownica...? 

U mnie w...hmmm.... chyba w Golfie którymś słyszałem pukanie, które dopiero uznany w mieście diagnosta na moje wskazanie wykrył. Gałka przy maglownicy od drążka kierowniczego.

Edytowane przez pulpecik
Opublikowano (edytowane)

Witam

Wahacze SKV zamontowane i parę dni już na nich pojeździłem na razie wszystko jest ok.

Auto dobrze się prowadzi, nie czuć żadnych luzów.

Ale więcej spostrzeżeń będę mógł napisać za jakiś czas, gdy przejadę na nich trochę km.

 

Pozdrawiam :a4fan:

Edytowane przez Teoleo
Opublikowano

Czy któryś z producentów wahaczy po za Lemfoderem stosuje w audi a4 b6/7 rozróżnienie na wahacze 1ba/1be,1bv,1bd ?

Opublikowano

Chyba nie... ale to głównie chodzi o górne wahacze. Zawsze można podmienić tuleje na te z danej wersji... chyba drogie nie są te małe met-gum ? 

Opublikowano
2 godziny temu, kamil-vag napisał:

Chyba nie... ale to głównie chodzi o górne wahacze. Zawsze można podmienić tuleje na te z danej wersji... chyba drogie nie są te małe met-gum ? 

Chyba 15zł szt. Ale kupować nowe wahacze po to żeby od razu wymienić w nich tuleje i stracić gwarancje to sie mija z celem 

Opublikowano
22 godziny temu, pulpecik napisał:

Końcówki drążków, mocowania w maglownicy,(gałki w nich) maglownica...? 

U mnie w...hmmm.... chyba w Golfie którymś słyszałem pukanie, które dopiero uznany w mieście diagnosta na moje wskazanie wykrył. Gałka przy maglownicy od drążka kierowniczego.

dzięki sprawdze to bo już wymienione zawieszenie zwrotnice poduszki i wciąż puka :(

Opublikowano
4 godziny temu, Karasik2 napisał:

dzięki sprawdze to bo już wymienione zawieszenie zwrotnice poduszki i wciąż puka :(

Które? Koledze kilka postów wyżej właśnie poduszka skrzyni była winna.

Opublikowano

amory też moga pukać...

Opublikowano

Ja nie polecam Meyle HD, kupilem, i po ponad 3 latach i 80 tys km padł znowu górny lewy...teraz biore FEBI albo TRW

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, sebul napisał:

Ja nie polecam Meyle HD, kupilem, i po ponad 3 latach i 80 tys km padł znowu górny lewy...teraz biore FEBI albo TRW

Może czas na lemfordera? W poprzednim aucie przy 200 tys km wymieniłem wszystko na lema i po przejechaniu 190 tys brak zużycia. A drogi różne były :)

Edytowane przez pila24

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...