Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


WAHACZE W NASZYCH A4  

748 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem nie znam się :kox:

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ciekawe czy podrabiają MS:question: Ja osobiście zauważyłem że po wymianie wahaczy na MS kierownica chodzi minimalnie ciężej i ewidentnie jest tak od momentu wymiany wahaczy. Czyżby przyczyna to ciężko pracujące sworznie w MS?

Opublikowano
Ciekawe czy podrabiają MS:question: Ja osobiście zauważyłem że po wymianie wahaczy na MS kierownica chodzi minimalnie ciężej i ewidentnie jest tak od momentu wymiany wahaczy. Czyżby przyczyna to ciężko pracujące sworznie w MS?

Sworznie w MS`ach są mocniej zaciskane niż w innych wahaczach i stąd może być ta różnica:wink: U mnie nawet kóńcówki drążków po 2 latach luzów nie mają czego bym się nie spodziewał:decayed:

Opublikowano

No proszę, więc trzeba podjąć ryzyko i założyć końcówki MS, zobaczymy ile polatają:decayed:

Opublikowano

54 tys na górnych MS i nadal Cisza :decayed:

Opublikowano
Ciekawe czy podrabiają MS:question: Ja osobiście zauważyłem że po wymianie wahaczy na MS kierownica chodzi minimalnie ciężej i ewidentnie jest tak od momentu wymiany wahaczy. Czyżby przyczyna to ciężko pracujące sworznie w MS?

Sworznie w MS`ach są mocniej zaciskane niż w innych wahaczach i stąd może być ta różnica:wink: U mnie nawet kóńcówki drążków po 2 latach luzów nie mają czego bym się nie spodziewał:decayed:

no tak w koncu to pisze sprzedawca wachaczy ms :-P

Piszę bo o tym wiem:wink: Nikomu nie karzę tutaj kupować ode mnie wahaczy każdy swój rozum ma i wie że takie jak lemy nie są:good:

Opublikowano

Ale i cena nie taka:grin: Jak się samemu wymienia to praktycznie za darmo:wink:

Opublikowano

na allegro juz za komplet 4 na sama góre 166 zł :grin: lepiej niz za darmo :naughty::naughty:

bede brał zobaczymy ile wytrzymaja :whistling:

Opublikowano

witam:) mam audi od sierpnia 2009r. zmieniałem zawieszenie po raz pierwszy w lutym 2011r. (przy przebiegu 273 tys. km), zdecydowałem się zaryzykować i zakupić MSy (wtedy za cenę 570zl za kpl). Do dziś nie żałuję. Mało śmigałem po autostradach, a auto eksploatowałem głównie w PL (jakie u nas drogi każdy wie). Pierwsze stuki słychać było po ok. 1,5 roku (pojedyncze stuki szczerze nie zwracałem na nie szczególnej uwagi). W lutym tego roku (przebieg 318 tys.) postanowiłem dokonać kolejnej wymiany kompletu oczywiście firma ____MS____ (cena 525zł za kpl) Myślę iż jazda na zawieszeniu z takiej półki przez 1,5-2 lata i przejechanie na nim 45000 km to naprawdę świetny wynik :decayed: No i wbrew temu co sądzą inni - że wielowahacz to skarbonka, myślę że kierują się oni opiniami ludzi, którzy jedynie usłyszeli lub czytali jakieś bzdury. Osobiście polecam firmę MS i mam nadzieje że nowa zawiecha posłuży mi na kolejne 30-40 tys. km :wink:

Opublikowano

witam ja mam u siebie fabrycznie TRW wszystkie wahacze i mają nalatane już 236000 km z czego 7 tyś w polsce i już jest 5 do wymiany przymierzam się do wymiany ale zabardzo nie wiem jakie wybrać bo chętnie bym wymienił na coś sprawdzonego i dobrego żebym nie wymieniał co 20 tyś. Ja osobiście jeżdżę ostrożnie omijam dziury i studzienki które się da i na przejazdach tramwajowych czy kolejowych zwalniam do 2 biegu jak jeżdzę po jakieś kostce brukowej czy trelince kturą mam na parkingu pod blokiem to też wolno nigdy sie nigdzie nie śpieszę co najlepiej wybrać

Opublikowano

Sam widzisz ile wytrzymały te które masz teraz więc jeżeli chcesz mieć spokój z zawieszeniem na długi czas to tylko LEM czy TRW z pewniego źródła. Nie kupuj z jakiś "promocji" na allegro gdzie mają taniej niż w hurtowniach bo poźniej będzie płacz że szybko padły.

Opublikowano

kwestia ile ma zamiar nim latać...czy robi dla siebie czy jak handlarz wniosek oczywisty:hi:

Opublikowano

Utwierdziłem się w przekonaniu, że warto było dorzucić kilka złotówek do TRW :wink:

Opublikowano

Ja mam 40tkm na LMO (2 lata) pokonane i stwierdzam, że lewy górny (nie wiem jeszcze który) powiedział mnie tej zimy papa, ale...te 40tkm było pokonywane na gwincie przez zimę na -60mm a latem -100mm, więc uważam,że nawet dobry wynik:wink:. Wiadomo...chciałoby się więcej, ale nie ma co narzekać nasze drogi podczas zimy nie dość, że nie są dokładnie odśnieżane, to po odwilży wyglądają jak po jakimś bombardowaniu:grin:

Opublikowano

No to i ja coś napiszę. Wymieniałem komplet wachaczy na Lemy kupine u kolegi Toma. Założone w 2009r. przy 209k km. Na blacie obecnie 256k km i zaczyna stukać lewa strona. Może nie aż tak mocno ale czasem słychać. Czuć pukanie jak ręką poruszam dwa górne więc niedługo będą do wymiany. Podejrzewam że gdyby nie te pieprz... drogi to by jeszcze trochę polatały:(

Opublikowano

Osobiście uważam ze im niżej auto jest zawieszone tym dłużej trzymają wahacze, nie pracują w tak dużym zakresie tak jak przy standardowej zawieszce, przynajmniej jeśli chodzi o tuleje

Opublikowano
Osobiście uważam ze im niżej auto jest zawieszone tym dłużej trzymają wahacze, nie pracują w tak dużym zakresie tak jak przy standardowej zawieszce, przynajmniej jeśli chodzi o tuleje

dobrze, że na końcu dopisałeś...tuleje...:wink:. Bo to akurat byłby najmniejszy problem wymienić poszczególne tuleje...najczęściej siadają sworznie:kwasny: a to już niestety "ERROR". Ale to, że napisałeś że przy obniżonym autku tuleje tak nie cierpią, to akurat czysta prawda:wink:

Opublikowano

bo wlasnie to mnie troche smieszy ze ktos sie chwali ze jego wahacze wytrzymaly tyle i tyle i to przy obnizeniu np -80mm... ;) tyle ze skok amorka w takim wypadku jest sporo mniejszy co dla tulei jest bardzo istotne...

a sworznie wiadomo, padają, i ich się raczej nie da zregenerować, ale jakby ktoś miał trochę samozaparcia i mozliwosci, to mógłby zrobić na wzór ori wahaczy wahacze np. ze stali konstrukcyjnej, które mają przykręcane sworznie np. od innych modeli aut jak Golf IV itp... ciekawe jakby to wygladało ;d

---------- Post dopisany at 16:33 ---------- Poprzedni post napisany at 16:32 ----------

np taki sworzen-wahacza-233_350.jpg

Opublikowano
bo wlasnie to mnie troche smieszy ze ktos sie chwali ze jego wahacze wytrzymaly tyle i tyle i to przy obnizeniu np -80mm... ;) tyle ze skok amorka w takim wypadku jest sporo mniejszy co dla tulei jest bardzo istotne...

a sworznie wiadomo, padają, i ich się raczej nie da zregenerować, ale jakby ktoś miał trochę samozaparcia i mozliwosci, to mógłby zrobić na wzór ori wahaczy wahacze np. ze stali konstrukcyjnej, które mają przykręcane sworznie np. od innych modeli aut jak Golf IV itp... ciekawe jakby to wygladało ;d

---------- Post dopisany at 16:33 ---------- Poprzedni post napisany at 16:32 ----------

np taki http://www.quippo.pl/galerie/s/sworzen-wahacza-233_350.jpg

na pewno byłyby cieższe...ale i zapewne bardziej trwałe, oczywiście mowa o porządnej stali a nie chińskiego gumolitu. No nie powiem ładnie by ktoś "zagiął" rynek wynalazkiem typu...wahacze do A4 z wymiennymi sworzniami np. takimi jak wyżej pokazanym obrazku...i w tym momencie skończyły by się problemy z naszymi zawiasami:smiley:
Opublikowano
na pewno byłyby cieższe...ale i zapewne bardziej trwałe, oczywiście mowa o porządnej stali a nie chińskiego gumolitu. No nie powiem ładnie by ktoś "zagiął" rynek wynalazkiem typu...wahacze do A4 z wymiennymi sworzniami np. takimi jak wyżej pokazanym obrazku...i w tym momencie skończyły by się problemy z naszymi zawiasami:smiley:

Tylko że taki ktoś by za mało zarabiał i w tym sęk. :D

Ja mam 25kkm przy -50mm lato i zima i powiem szczerze, że cisza jest. Tylko że ja po dziurach to max 20 :kox: Mastersport :whistling:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...