H4mm3R Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Eh, no to chyba będę musiał sie za to wziąć bo ju mam prawie 150 000km... Kumpel mi to wycenił na 1200zeta - wie ktoś ile to wyszloby na nowych częściach? Nowe części to koszt ok 1100zł (w tym pompa za ok 650zł)
Gość Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Eh, no to chyba będę musiał sie za to wziąć bo ju mam prawie 150 000km... proponuje zanim wydasz swoje ciężko zarobione pieniądze aby Twój kumpel rozebrał i sprawdził stan zębów na kole i zabierak, być może możesz spokojnie jeszcze długo pojeździć jeśli Ci nie przeszkadzają drgania silnika na wolnych obrotach. U mnie nie było potrzeby robić swapa a mam teraz ~210 tys. Nie ma co popadać w paranoję
RS Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Chyba masz racje- pod koniec Czerwca bede na urlopie w Polsce to sie zrobi wymiane oleju i przy okazji obluka w jakim stanie to jest- zawsze da sie jeszcze zrobic jak do tego czasu nic sie nie wydarzy.... Dzieki za porade! [br]Dopisany: 14 Kwiecień 2011, 19:51_________________________________________________Jeszcze jedno pytanie: Przeczytalem caly watek- uff! i doczytalem w jakims momencie ze ten naped pompy- wersja jaro4444 ma te wlasciwosc ze mniej obciaza silnik - co skutkuje tym ze silnik "lzej" sie wkreca na obroty co pozwalaloby sie domyslac ze w jakims stopniu tez oszczedza paliwo- mam racje?
przemek4net Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 ostatnio spotkalem sie z tym stwierdzeniem ze w moim aucie (BRD) ten defekt tez wystepowal- moglby mi to ktos potwierdzic? sa dwa problemy... 1) naped walkow 2) przekazanie napedu z walkow na pompe... i ten problem maja silniki vw do okolo 10.2009 (lacznie z CRami do tej daty) Pozdrawiam, Przemek
Gość leonikers Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 a drgania na jałowym, szarpania dalej są... acha i jest też brak pomysłu na to wszystko
sm402 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 a drgania na jałowym, szarpania dalej są... acha i jest też brak pomysłu na to wszystko a jaki to ma związek z wałkami wyrownoważającymi, lub swapem pompy???
Gość leonikers Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 taki że wywaliłem wałki, wymieniłem napęd pompy oleju i niestety drgania nie ustały... tak naprawdę silnik dalej głośno pracuje i telepie na jałowym, szarpie przy przyśpieszaniu i te wszystkie bolączki ale z tego co wiem to tylko u mnie taka historia
PrzemoCK Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 miałem fart, sprzedałem audi zaraz po tym swapie - wróciłem do auta za 10 tysiaków i śpię spokojnie. podejrzewam ,że jestem też bogatszy :-) pozdro
miro_x Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 nie rozumiem że miałeś farta? to chyba lepiej maluchem jeździć i spać w szałasie żarcik EOT
MICKY74 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 A ja jestem bardzo zadowolony po SWAPie ...Autko chodzi nieznacznie ciszej, nie muszę trzymać ręki na kluczyku podczas jazdy, a pali mi tyle samo ... Pozdrawiam AZ Serwis Gdańsk ))
ARTUS Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 Witam.Mam pytanie czy ktoś z Was robił taką przeróbkę w Krakowie jak pisze jaro4444 czy możecie podać namiar na warsztat który jest godny polecenia?Czy muszę się wybrać do Pana Tarkowskiego z Sulejówka którego poleca jaro4444?Proszę o jakieś namiary.Pozdro...
gajes666 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Po co ci Sulejówek czy Gdańsk? Robota jest prosta a twój problem to znaleźć dobrego mechanika w pobliżu miejsca zamieszkania. Nie ma sensu gonić auta kilkaset kilometrów!
ARTUS Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 No właśnie naleźć wiesz jacy wszyscy są,dlatego potrzebny jest mi namiar na sprawdzonego który już to robił w pobliżu Krakowa....
mariuszsal Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 Ja nie robiłem ale często bywam w KR u znajomych, którzy polecają serwisowanie Audi w Iwanowicach u Pana Stopińskiego http://www.specjalservice.pl/index.html. Nie byłem u niego ale słyszałem dobre opinie. Masz niedaleko możesz podjechać i podpytać. Myślę, że powinien ogarnąć sprawę.
antonio Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 miałem dzisiaj "ładną" chwilę wolnego w pracy i przeczytałem calutki wątek po czym stwierdzam, że nie ma co się zastanawiać i przy zmianie rozrządu trzeba wypierdzielić ten cały beznadziejny układ i założyć pompę od AWX/AVF
ARTUS Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 dzięki mariuszsal-dzwoniłem dziś do Pana Stopińskiego, jestem umówiony na poniedziałek rano,wie o co chodzi i odrazu przez telefon powiedział co trzeba z tym badziewiem zrobić.Jak mi wyleczy to ustrojstwo to dam znać.Pozdro....
mariuszsal Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 Cieszę się, jak będziesz po operacji to daj znać na forum jak poszło. Dojdzie kolejny zakład który w tym temacie będzie oblatany i to w południowej Polsce - która jest mi bliższa
cwanygapa Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 czesc, czy bedzie pasowac caly dol od ARL? Pisales ze wał korbowy z silnika BKD, BMM, BMN, BSY, BWC, AZV, ... Mam akurat w tej chwili spalonego ARLa wiec bylby swietny na dawce? Jutro zaczynam przekladke wiec bylbym wdzieczny za szybka odpowiedz. A tak na marginesie to czym sie rozni wlasciwie 1.9 od 2.0? W BKC na bluku jest 1.9/2.0. Czy to skokiem waly zwiekszyli pojemnosc????[br]Dopisany: 04 Maj 2011, 23:13_________________________________________________Widze ze zainteresowanie ogromne. Tak czy owak pomierzylem poogladalem i wyglada na to ze wal od ARL podejdzie do BLB. Skok wydaje sie taki sam wiec mam nadzieje ze zadziala. Nie rozumiem o co chodzi z innym osadzeniem uszczelniacza jako ze wszystke parametry (srednice )sa identyczne dla obydwu walow. Pompa Od Arl rowniez pasuje i nie widze dla czego nioe miala by zrobic roboty. Czyli generalnie komplet z ARL. Fajnie jest uskuteczniac monologi .
ARTUS Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 mariuszsal Już po wizycie u Pana Mirka http://www.specjalservice.pl/ Sprawdzony cały ten imbus i zębatka,tyle że u mnie było wszystko OK!!! więc nie było sensu tego przerabiać.Prawdopodobnie zostało to wymienione w Niemczech bo jak na mój przebieg(210000km)to nie było żadnych śladów tego typu jak wytarty imbus,zębatka itd...wymienił mi tylko olej. :)Pozdro...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się