Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


jaro4444

Rekomendowane odpowiedzi

Eh, no to chyba będę musiał sie za to wziąć bo ju mam prawie 150 000km...

Kumpel mi to wycenił na 1200zeta - wie ktoś ile to wyszloby na nowych częściach?

Nowe części to koszt ok 1100zł (w tym pompa za ok 650zł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh, no to chyba będę musiał sie za to wziąć bo ju mam prawie 150 000km...

proponuje zanim wydasz swoje ciężko zarobione pieniądze aby Twój kumpel rozebrał i sprawdził stan zębów na kole i zabierak, być może możesz spokojnie jeszcze długo pojeździć jeśli Ci nie przeszkadzają drgania silnika na wolnych obrotach. U mnie nie było potrzeby robić swapa a mam teraz ~210 tys. Nie ma co popadać w paranoję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba masz racje- pod koniec Czerwca bede na urlopie w Polsce to sie zrobi wymiane oleju i przy okazji obluka w jakim stanie to jest- zawsze da sie jeszcze zrobic jak do tego czasu nic sie nie wydarzy.... :)

Dzieki za porade! :notworthy:[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2011, 19:51_________________________________________________Jeszcze jedno pytanie: Przeczytalem caly watek- uff! i doczytalem w jakims momencie ze ten naped pompy- wersja jaro4444 :decayed: ma te wlasciwosc ze mniej obciaza silnik - co skutkuje tym ze silnik "lzej" sie wkreca na obroty co pozwalaloby sie domyslac ze w jakims stopniu tez oszczedza paliwo- mam racje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio spotkalem sie z tym stwierdzeniem ze w moim aucie (BRD) ten defekt tez wystepowal- moglby mi to ktos potwierdzic?

sa dwa problemy...

1) naped walkow

2) przekazanie napedu z walkow na pompe... i ten problem maja silniki vw do okolo 10.2009 (lacznie z CRami do tej daty)

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki że wywaliłem wałki, wymieniłem napęd pompy oleju i niestety drgania nie ustały... tak naprawdę silnik dalej głośno pracuje i telepie na jałowym, szarpie przy przyśpieszaniu i te wszystkie bolączki :) ale z tego co wiem to tylko u mnie taka historia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem bardzo zadowolony po SWAPie ...Autko chodzi nieznacznie ciszej, nie muszę trzymać ręki na kluczyku podczas jazdy, a pali mi tyle samo ...:) Pozdrawiam AZ Serwis Gdańsk ;)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam pytanie czy ktoś z Was robił taką przeróbkę w Krakowie jak pisze jaro4444 czy możecie podać namiar na warsztat który jest godny polecenia?Czy muszę się wybrać do Pana Tarkowskiego z Sulejówka którego poleca jaro4444?Proszę o jakieś namiary.Pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie naleźć :mysli: wiesz jacy wszyscy są,dlatego potrzebny jest mi namiar na sprawdzonego który już to robił w pobliżu Krakowa....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie robiłem ale często bywam w KR u znajomych, którzy polecają serwisowanie Audi w Iwanowicach u Pana Stopińskiego http://www.specjalservice.pl/index.html.

Nie byłem u niego ale słyszałem dobre opinie. Masz niedaleko możesz podjechać i podpytać. Myślę, że powinien ogarnąć sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem dzisiaj "ładną" chwilę wolnego w pracy i przeczytałem calutki wątek po czym stwierdzam, że nie ma co się zastanawiać i przy zmianie rozrządu trzeba wypierdzielić ten cały beznadziejny układ i założyć pompę od AWX/AVF :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki mariuszsal-dzwoniłem dziś do Pana Stopińskiego, jestem umówiony na poniedziałek rano,wie o co chodzi i odrazu przez telefon powiedział co trzeba z tym badziewiem zrobić.Jak mi wyleczy to ustrojstwo :wallbash: to dam znać.Pozdro....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc, czy bedzie pasowac caly dol od ARL? Pisales ze wał korbowy z silnika BKD, BMM, BMN, BSY, BWC, AZV, ... Mam akurat w tej chwili spalonego ARLa wiec bylby swietny na dawce? Jutro zaczynam przekladke wiec bylbym wdzieczny za szybka odpowiedz. A tak na marginesie to czym sie rozni wlasciwie 1.9 od 2.0? W BKC na bluku jest 1.9/2.0. Czy to skokiem waly zwiekszyli pojemnosc????[br]Dopisany: 04 Maj 2011, 23:13_________________________________________________Widze ze zainteresowanie ogromne. :good:

Tak czy owak pomierzylem poogladalem i wyglada na to ze wal od ARL podejdzie do BLB. Skok wydaje sie taki sam wiec mam nadzieje ze zadziala. Nie rozumiem o co chodzi z innym osadzeniem uszczelniacza jako ze wszystke parametry (srednice )sa identyczne dla obydwu walow. Pompa Od Arl rowniez pasuje i nie widze dla czego nioe miala by zrobic roboty. Czyli generalnie komplet z ARL.

Fajnie jest uskuteczniac monologi :good:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mariuszsal Już po wizycie u Pana Mirka http://www.specjalservice.pl/ Sprawdzony cały ten imbus i zębatka,tyle że u mnie było wszystko OK!!! więc nie było sensu tego przerabiać.Prawdopodobnie zostało to wymienione w Niemczech bo jak na mój przebieg(210000km)to nie było żadnych śladów tego typu jak wytarty imbus,zębatka itd...wymienił mi tylko olej. :)Pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...