Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Eh, no to chyba będę musiał sie za to wziąć bo ju mam prawie 150 000km...

Kumpel mi to wycenił na 1200zeta - wie ktoś ile to wyszloby na nowych częściach?

Nowe części to koszt ok 1100zł (w tym pompa za ok 650zł)

Opublikowano

Eh, no to chyba będę musiał sie za to wziąć bo ju mam prawie 150 000km...

proponuje zanim wydasz swoje ciężko zarobione pieniądze aby Twój kumpel rozebrał i sprawdził stan zębów na kole i zabierak, być może możesz spokojnie jeszcze długo pojeździć jeśli Ci nie przeszkadzają drgania silnika na wolnych obrotach. U mnie nie było potrzeby robić swapa a mam teraz ~210 tys. Nie ma co popadać w paranoję :)

Opublikowano

Chyba masz racje- pod koniec Czerwca bede na urlopie w Polsce to sie zrobi wymiane oleju i przy okazji obluka w jakim stanie to jest- zawsze da sie jeszcze zrobic jak do tego czasu nic sie nie wydarzy.... :)

Dzieki za porade! :notworthy:[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2011, 19:51_________________________________________________Jeszcze jedno pytanie: Przeczytalem caly watek- uff! i doczytalem w jakims momencie ze ten naped pompy- wersja jaro4444 :decayed: ma te wlasciwosc ze mniej obciaza silnik - co skutkuje tym ze silnik "lzej" sie wkreca na obroty co pozwalaloby sie domyslac ze w jakims stopniu tez oszczedza paliwo- mam racje?

Opublikowano

ostatnio spotkalem sie z tym stwierdzeniem ze w moim aucie (BRD) ten defekt tez wystepowal- moglby mi to ktos potwierdzic?

sa dwa problemy...

1) naped walkow

2) przekazanie napedu z walkow na pompe... i ten problem maja silniki vw do okolo 10.2009 (lacznie z CRami do tej daty)

Pozdrawiam,

Przemek

Opublikowano

a drgania na jałowym, szarpania dalej są... acha i jest też brak pomysłu na to wszystko :)

Opublikowano

a drgania na jałowym, szarpania dalej są... acha i jest też brak pomysłu na to wszystko :)

a jaki to ma związek z wałkami wyrownoważającymi, lub swapem pompy???

Opublikowano

taki że wywaliłem wałki, wymieniłem napęd pompy oleju i niestety drgania nie ustały... tak naprawdę silnik dalej głośno pracuje i telepie na jałowym, szarpie przy przyśpieszaniu i te wszystkie bolączki :) ale z tego co wiem to tylko u mnie taka historia

Opublikowano

miałem fart, sprzedałem audi zaraz po tym swapie - wróciłem do auta za 10 tysiaków i śpię spokojnie. podejrzewam ,że jestem też bogatszy :-) pozdro

Opublikowano

nie rozumiem że miałeś farta? to chyba lepiej maluchem jeździć i spać w szałasie :wink4: żarcik EOT

Opublikowano

A ja jestem bardzo zadowolony po SWAPie ...Autko chodzi nieznacznie ciszej, nie muszę trzymać ręki na kluczyku podczas jazdy, a pali mi tyle samo ...:) Pozdrawiam AZ Serwis Gdańsk ;)))

Opublikowano

Witam.Mam pytanie czy ktoś z Was robił taką przeróbkę w Krakowie jak pisze jaro4444 czy możecie podać namiar na warsztat który jest godny polecenia?Czy muszę się wybrać do Pana Tarkowskiego z Sulejówka którego poleca jaro4444?Proszę o jakieś namiary.Pozdro...

Opublikowano

Po co ci Sulejówek czy Gdańsk? Robota jest prosta a twój problem to znaleźć dobrego mechanika w pobliżu miejsca zamieszkania. Nie ma sensu gonić auta kilkaset kilometrów!

Opublikowano

No właśnie naleźć :mysli: wiesz jacy wszyscy są,dlatego potrzebny jest mi namiar na sprawdzonego który już to robił w pobliżu Krakowa....

Opublikowano

miałem dzisiaj "ładną" chwilę wolnego w pracy i przeczytałem calutki wątek po czym stwierdzam, że nie ma co się zastanawiać i przy zmianie rozrządu trzeba wypierdzielić ten cały beznadziejny układ i założyć pompę od AWX/AVF :good:

Opublikowano

dzięki mariuszsal-dzwoniłem dziś do Pana Stopińskiego, jestem umówiony na poniedziałek rano,wie o co chodzi i odrazu przez telefon powiedział co trzeba z tym badziewiem zrobić.Jak mi wyleczy to ustrojstwo :wallbash: to dam znać.Pozdro....

Opublikowano

Cieszę się, jak będziesz po operacji to daj znać na forum jak poszło. Dojdzie kolejny zakład który w tym temacie będzie oblatany i to w południowej Polsce - która jest mi bliższa :)

Opublikowano

ok mariuszsal masz jak w banku

Opublikowano

czesc, czy bedzie pasowac caly dol od ARL? Pisales ze wał korbowy z silnika BKD, BMM, BMN, BSY, BWC, AZV, ... Mam akurat w tej chwili spalonego ARLa wiec bylby swietny na dawce? Jutro zaczynam przekladke wiec bylbym wdzieczny za szybka odpowiedz. A tak na marginesie to czym sie rozni wlasciwie 1.9 od 2.0? W BKC na bluku jest 1.9/2.0. Czy to skokiem waly zwiekszyli pojemnosc????[br]Dopisany: 04 Maj 2011, 23:13_________________________________________________Widze ze zainteresowanie ogromne. :good:

Tak czy owak pomierzylem poogladalem i wyglada na to ze wal od ARL podejdzie do BLB. Skok wydaje sie taki sam wiec mam nadzieje ze zadziala. Nie rozumiem o co chodzi z innym osadzeniem uszczelniacza jako ze wszystke parametry (srednice )sa identyczne dla obydwu walow. Pompa Od Arl rowniez pasuje i nie widze dla czego nioe miala by zrobic roboty. Czyli generalnie komplet z ARL.

Fajnie jest uskuteczniac monologi :good:.

Opublikowano

mariuszsal Już po wizycie u Pana Mirka http://www.specjalservice.pl/ Sprawdzony cały ten imbus i zębatka,tyle że u mnie było wszystko OK!!! więc nie było sensu tego przerabiać.Prawdopodobnie zostało to wymienione w Niemczech bo jak na mój przebieg(210000km)to nie było żadnych śladów tego typu jak wytarty imbus,zębatka itd...wymienił mi tylko olej. :)Pozdro...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...