rakud29 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 kolego pytasz sie czy znamy kogos jak ty to juz robisz a dziwna sprwa robisz cos takiego to wiadomo zeby rozrzad wymienic od razu bo po co za kilka mies znowu rozbierac przod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bouzuki Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Panowie,czy we Wrocławiu jakaś firma robi ten swap?Mam na stanie służbowego Paska BMR i nie chciałbym jakichś niespodzianek w trasie,tym bardziej,że pare dni temu oglądałem wybebeszonego na warsztacie Paska,w którym padło smarowanie. Na szczęście klient zgasił szybko autko i silnik nie dostał popalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enon Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Pytam czy Znacie kogos bo moj mechanik niestety zrezygnowal powiedzial ze nie chce sie tego podjac ze wzgledu ze tego nie robil i nie chce tego spierr... dlatego pytam czy znacie kogos w Krakowie lub okolicy co to juz robil. A rozrzad wymienial mi miesiac temu i nie znalem tego forum wtedy i nie wiedzialem ze jest mozliwy taki swap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Na jaką średnicę rozwiercamy ew. gwintujemy otwór do zaślepienia? Jakieś specjalne wymagania co do typu śruby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Na jaką średnicę rozwiercamy ew. gwintujemy otwór do zaślepienia? Jakieś specjalne wymagania co do typu śruby?M10 z lbem na imbus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 wymagania żadne, przecież ona spełnia funkcję zaślepki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klucha11 Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 potrzebuje jakiegos dobrego machera na wymiane pompy w podkarpaciu lub malopolskim. jak by ktos mial jakies namiary to nardzo prosze wiad na pw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Mirek jakbyś zdobył jakieś namiary daj mi znać na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Preedom Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Panowie a jak proces SWAPu pompy wygląda w silniku BLA (136KM), czy ktoś przerabiał ten temat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TT02 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Koledzy w jakie konkretnie sruby trzeba sie zaopatrzyc poza oczywiscie M10 aby zamocowac pompe oleju,czy beda pasowac te z demontazu walkow?Jaki klucz jest potrzebny do odkrecenia kola rozrzandu na wale?I czy likwidacja walkow nie wplywa na skrzynie multitronik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Koledzy w jakie konkretnie sruby trzeba sie zaopatrzyc poza oczywiscie M10 aby zamocowac pompe oleju,czy beda pasowac te z demontazu walkow?Jaki klucz jest potrzebny do odkrecenia kola rozrzandu na wale?I czy likwidacja walkow nie wplywa na skrzynie multitronik? Nic nie wpływa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TT02 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 "H4mm3R"dzieki za szybka odpowiedz a czy wiesz moze jakie konkretnie sruby potrzebuje i jaki klucz potrzebny do odkrecenia tej sruby co jest w wal wkrencana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 "H4mm3R"dzieki za szybka odpowiedz a czy wiesz moze jakie konkretnie sruby potrzebuje i jaki klucz potrzebny do odkrecenia tej sruby co jest w wal wkrencana? Śruby zostają te same, jakby były inne to by były podane nr. Co do klucza to nie pomogę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 I czy likwidacja walkow nie wplywa na skrzynie multitronik?Nic nie wpływa. Potwierdzam(BPW+Multi,ok.40kkm przejechanych bez) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Jak miło widzieć, że temat nadal żyje Witam po długim niebycie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Mieciu ma walki czy szesc cylindrow tego nie potrzebuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Mieciu ma walki czy szesc cylindrow tego nie potrzebuje? Mieciu ma za***iście długi łańcuch rozrządu (wyciąga się) i jeden wałek wyrównoważający pomiedzy rzędami cylindrów bo ma kąt rozchylenia cylindrów 72* a nie 60* (ewentualnie 120 lub 180) jak nakazuje podręcznik. Poczytaj o awanturze w USA z silnikami benzynowymi V6 i tak samo rozwiązanym wałkiem (wycierała się na nim zębatka). Motoryzacja schodzi na psy dziś... Chyba tylko jeszcze BMW R6 trzymają klasę bo te N47 2.0D 177KM też mają problem z wałkami wyrównoważającymi i łańcuchem rozrządu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 No to teraz ja coś napisze w sprawie wałków i regeneracji wałka Tak jak Piero pisze ze warto moze przerobić silnik BLB na normalna pompe z 1.9 TDI ale jesli ktoś ma silnik BRE albo pochodne gdzie napęd jest kołami zebatymi to nie ma sensu rozbierać samochodu. Olo i Piero nie za bardzo chciali mi pomóc bo zawsze był problem bo to trzeba przerobić bo cos tam i ot tak włąsnie zrobiłem regeneracje wałka. W moim A6 BRE zapaliła sie kontorlka oil pressure oczywiscie wiadomo co sie stało zgasiłem auto, zadzwoniłem do lawete. Zawizłem auto do ojca do warsztatu (odazu mówie nic sie nie zatarło turbo całe wtryski całe wszytsko tak jak powinno być) Zdjąłem miskę wyjałem wałek wysłałem do pana Tomka do rumii i mi ten walek zregenerował za 700 zł, jest to tak zrobione ze nie ma opcji ze coś sie teraz z tym stanie. Nie trzeba rozbierać cąlego silnika żeby to zrobić wystarczy opuścic zawieszenie odkrecic miskę wyjąc moduł pompy wyjąc z niej wałek i odesłać i poczekać 3 dni. https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/320160_3141954807658_531634627_n.jpg tak to wygląda https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/539265_3141953407623_1198618994_n.jpg naprawde polecam bo mniej roboty mniej pieniedzy. Podziekowania dla JARO4444 i dla speca który pomógł mi to poskładać no i dla Pana Tomka za szybka regenerację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Poważne zarzuty w stronę PIERO . On sam nie miał pojęcia co robić jak mu się to przytrafiło i pomoc otrzymał z forum . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 A dzwoniles do niego,czy wnioskujesz po milczeniu na forum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się