Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bixenon Xenon od A do Z


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 godziny temu, Muskel1 napisał:

Sa wtedy w pozycji wyjsciowej zero i wiedzą że mogą 50%w dół lub 50%w góre jechać.

Przy kodowaniu na a4 to nawet nie 50/50 bliżej do 30/70. Wystarczy zmienić kodowanie sterownika na passata i świata tak się podniosą iż w ogóle wiązka światła nie trafia na drogę tylko wali po koronach drzew,juz się o tym przekonałem sam pod wymianie sterownika który by zakodowany na paska ?

Opublikowano

Miałem dwie A4 i nie mogę tego potwierdzić. Może były też źle zaadoptowane?

Opublikowano
1 minutę temu, Muskel1 napisał:

Miałem dwie A4 i nie mogę tego potwierdzić. Może były też źle zaadoptowane?

Wiesz,ja robiłem adaptacje z 50 razy albo i więcej, bo każde zrobione bixy testuje pod względem poziomowania ? i silniczki mają dużo większy potencjał wychyłu niż to Ci się wydaje (dopiero po przekodowaniu sterownika na obsługę innego modelu niż a4b6 to można zaobserwować).

Opublikowano

Też kilka razy adaptacje przeprowadzałem ale prawde mówiąc nie eksperymentowałem zmieniając w kodowaniu przeznaczenia sterownika bo nie było takiej potrzeby. Fakt jest, kiedyś się w końcu i ten gwint kończy i dalej niż koniec nie ma. W jakim stopniu wychylenie w zależności od zakodowanego modelu jest wieksze lub mniejsze nie wiem ale mogę to sobie wyobrazić bo to zależy od konstrukcji lamp. Wiadomo, ze nie wszystkie sa takie same. Inne pytnie czy można takim działaniem coś uwalić w momencie jazdy wyżej lub niżej niż dla zakodowanego modelu? Zeskoczenie zębatki z gwintu? Nie wiem.  

Opublikowano
13 godzin temu, pila24 napisał:

Masz włącznik auto? Zobacz w blokach pomiarowych jaki masz czas reakcji (64 sekundy czy np. 0,06s)?

Nie mam, w b6 w ogóle były pokrętła z auto?

Ogólnie światła były ustawiane właśnie na podstawie wątku z forum o ustawianiu ksenonów, czyli najpierw według instrukcji z mechanikiem zrobiliśmy adaptację i wszystko było ok, no ale w poniedziałek jeszcze raz pojadę do niego i sprawdzimy jak wyglądają te odczyty. Na jakim kanale one są? 

Do tego jedno mi spokoju nie daje, jak jadę te przysłowiowe 3 sekundy za autem to linię światła mam na wysokości tablicy rejestracji ale aż mi głupio było jak na autostradzie wśród wszystkich aut, to ja oświetlałem znaki z prawej strony drogi..

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, Langista napisał:

Nie mam, w b6 w ogóle były pokrętła z auto?

Tak były,pytam czy nie masz takiego dołożonego bo po wsadzeniu takiego przełącznika w trybie pracy auto xenony działają w trybie poziomowania statycznego a nie dynamicznego. Trzeba przeróbkę zrobić i juz działają normalnie. Zrób odczyt z czujników i pokaż jaki masz ten czas gdzie jest opis time constant.  Numeru bloku nie pamiętam ale tam są 3 bloki aktywne wiec poradzisz sobie.

Edytowane przez pila24
Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj jeszcze raz zrobiliśmy te światła z kumplem i ciekawe czy będzie różnica podczas jazdy. Czujniki na postoju pokazywały tak :

IMG_20200612_103546.jpg

Podczas bujania auta zmieniały wartości, czyli działają..

Edytowane przez Langista
Opublikowano

Panowie prawdopodobnie padła mi przetwornica w lampie która posiada numer 73010137M, jest opcja żeby szukać przetwornicy z innym numerem??

Opublikowano

Dlaczego z innym numerem? Kup taką samą nową i po kłopocie. Z używanymi przetwornicami jest loteria. 

Opublikowano (edytowane)

Jest ale w większości przypadków jak padła jedna, to wymienia się obie, bo ta druga też padnie chwilę po tej pierwszej. No i inne numery mogą się wiązać z inną kostką (4/6/12 pin).

Edytowane przez Langista
Opublikowano

Dzięki Panowie za odpowiedzi

Tylko właśnie nie mogę znaleźć o tych numerach nowej, dlatego pytam co z tym fantem mogę zrobić

Opublikowano (edytowane)

właśnie tak patrzę, bo nie widzę nigdzie numeru części Audi na tej przetwornicy znalazłem tylko ten co wam podałem

dobra już wszystko wiem, mam numer 3D0 907 391A    12 pin

Edytowane przez wybaczmi
Opublikowano

Naklejka musi być. Valeo itp.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Masz bi-xenon? 

Zrób zdjęcie tej przetwornicy i podaj VIN to dobierzemy odpowiednią. 

Opublikowano

Są adapterki z 12 pin -> 4 pin,ale szczerze to lepiej zamontować jakąs lepszą przetwornice np. hella i spokój na zawsze będzie.

20181227_135855.jpg

Opublikowano

Panowie idzie wyciągnąć odblaśnik soczewki xenon / bixenon bez rozklejania lampy aby oddać do regeneracji ?

Jakbym chciał zmieniać na inne soczki to jak z dostępnością adapterów do HELLA EVOX-R 2.0  / Koito FX-R 3.0 3″  / Bosch / AL  ?

Pytam xenon / bixenon bo nie wiem czy mam xenon czy bi z niedziałającymi przesłonami - świeży zakup a poprzednik twierdził że bixenon.

Opublikowano

soczewki wyciągniesz bez problemu, ale czy inne większe wsadzisz bez rozklejania to zależy czy xenon czy bixenon.

xenon ma żarówkę od pozycji dokładnie pod soczewką, a bixenon ma żarówkę pozycyjną po skosie od soczewki.

Adapter do bixenonu pod evoxa będę robił w lutym (teraz jestem w pracy a zapas gotowych się skończył) wtedy były by dostępne jak coś.

 

Opublikowano
9 godzin temu, GreenGreen napisał:

Jakbym chciał zmieniać na inne soczki to jak z dostępnością adapterów do HELLA EVOX-R 2.0  / Koito FX-R 3.0 3″  / Bosch / AL  ?

Pytam xenon / bixenon bo nie wiem czy mam xenon czy bi z niedziałającymi przesłonami - świeży zakup a poprzednik twierdził że bixenon.

Pokaż zdj lampy od tyłu... Łooo panie ale ceny to mają kosmos w tym hidretrofit... odezwij się na PW to doradzę.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...