Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Reflektory zespolone po II lifcie - rezanie i montaż


endriuu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Wybaczcie za mały odkop ale również sprawiłem sobie ori poliftowe lampy Valeo :) Jednakże myślałem, że wygląda to tak, że wyjmuje stare Bosche i wsadzam nowe Valeo a tutaj okazuję się, że trzeba ciąć kawałek blachy i trochę się z tym bawić co mnie osobiście nie przeraża, niestety mam pewien problem bo za cholerę nie mogę przekonać do tej operacji należytego właściciela Audi (jestem tylko użytkownikiem, wiecie o co chodzi) któremu ani przez myśl nie przechodzi to, żeby coś tam uciąć i traktuje to tak jak by conajmniej totalny laik rozbierał i składał na nowo silnik śrubka po śrubce :( Ja przeczytałem prawie cały temat i widzę, że każdemu z was jakoś się udało pomimo tego, że nie każdy z was był rasowym blacharzem więc i ja powinienem sobie dać z tym radę. I teraz mam do was ogromną prośbę a mianowicie czy ktoś z was znalazł by chwilę i mógł by mi przy tym potowarzyszyć? Inaczej patrzy się na kogoś kto już to robił i ma w tym doświadczenia przez co łatwiej przekonać inną osobą do Cięcia blachy :naughty: Oczywiście mogę też kawałek podjechać także nie będzie problemu. Te Lampy od dawna mi się podobały bo niesamowicie zmieniają wygląd auta a tu taki wstyd :confused4: Ale łatwo nie odpuszczę! Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nic sie nie bój stary, jeśli będziesz robił wszystko wg. instrukcji, nie ma prawa się nic stać. Bierzesz wiertareczkę i rezasz. Szczerze to dla mnie to cięcie blachy też wydawało się straszne, ale okazało się, że najwiekszy problem był w kości pod kierownicą. Miałem kable ułożone zupełnie inaczej niż w schemacie. Skończyło się u elektryka i lżejszym portfelem. Trzymam kciuki, za to , że masz wszystsko wg schematu. Powodzenia :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nawet nic nie wycinalem... dziurki nawiertywalem jedna obok drugiej i samo sie oderwalo ladnie.... pozniej tylko papier scierny listkowy na wiertarke i wyglada jak ori :) z kierownica tez nic trudnego.... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja przekładam ten zabieg na wiosnę :gwizdanie:

przyjedz do mnie to ci założę, niedaleko masz, jakieś 50 km :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w obecnej a4-ce cały zabieg zrobiłem w niecała godzinkę . Lampy kupiłem od kol. z forum Gwerty z moimi soczewkami od skoda roomster bi-halogen i powiem , świecą o niebo lepiej niż z oryginalną soczewką , a dodatkowo mam długie w soczewce . Zależało mi na tym żebym miał normalne żarówki a nie xenon i dlatego zostały wybrane takie a nie inne soczewki :)

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest potrzebny demontaż zderzaka, aby wyjąć lampy? PZDR

nie

BTW myslałem ze w tym temacie padły wszystki mozliwe pytania , a ty prosze :kox: :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ha -norma. musisz wyjac wtyczke od spryskow, o ktora sie opiera lampa, uciac kable nad wtyczka i przylutowac je bezposrednio do stykow. nastepnie zapackac polaczenie silikonem. pisalem chyba na 1 stronie o tym?>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Zwracam się do was z prośbą o instrukcję jak rozebrać te wtyczki - wiem, że są 2 zatrzaski i pewnie trzeba z nimi powalczyć ale chcę się upewnić żeby ich nie popsuć.

Te co mam są chyba od siłowników podnośnika szyb i przewody w niej są dość cienkie( są tylko 2 grubsze i ze schematu wychodzi, że jeden z nich to masa silniczka poziomowania... ) i obawiam się żeby się nie zaczęły topić...

IMG_20111102_201913.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Zwracam się do was z prośbą o instrukcję jak rozebrać te wtyczki - wiem, że są 2 zatrzaski i pewnie trzeba z nimi powalczyć ale chcę się upewnić żeby ich nie popsuć.

Te co mam są chyba od siłowników podnośnika szyb i przewody w niej są dość cienkie( są tylko 2 grubsze i ze schematu wychodzi, że jeden z nich to masa silniczka poziomowania... ) i obawiam się żeby się nie zaczęły topić...

IMG_20111102_201913.jpg

W środku wtyczki jest taka plastikowa przesuwka zabezpieczająca. Trzeba ją przesunąć i wszystkie kable ładnie wychodzą. Ja mam wszystkie kable od kostki radiowej i nic się nie topi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zostawilem wszystkie kable takie jakie były ( takie jak we wtyczce na foto wyzej), jeżdzę juz rok czasu i nic sie nie topi... :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PAnowie właśnie założyłem lampy poliftowe i mam problem a mianowicie tam gdzie jest kierunek lampa odstaje mi od błotnika .ustawic to jakościężko. czy lampa trzyma sie tylko na tych dwóch górnych zaczepach ? czy jewszcze gdzies ja sie mocuje ? totalny sajgon mam z tmi lampami nic nie pasuje Ciezko cokolwiek spasowac ze zderzkiem <zły>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedliftowe montowane sa na 3 torxach u gory dwa i po wjeciu kierunku trzeci a poliftowe montuje sie na dwoch gornych chyba ze sie myle. a błotkin dobrze przyciołes ? moze gdzies niedokładnie i temu odstaje :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PAnowie właśnie założyłem lampy poliftowe i mam problem a mianowicie tam gdzie jest kierunek lampa odstaje mi od błotnika .ustawic to jakościężko. czy lampa trzyma sie tylko na tych dwóch górnych zaczepach ? czy jewszcze gdzies ja sie mocuje ? totalny sajgon mam z tmi lampami nic nie pasuje Ciezko cokolwiek spasowac ze zderzkiem <zły>

próbuj wyciac wieksze otwory w uszach i kombinuj z centrowaniem lampy. bolec lapmy wchodzi jeszcze w otwór przy chlodnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory, że odkopuję temat, ale sprzedałem swoje lampki Boscha i jutro zamawiam DEPO. Pytanie jest takie. Przeczytałem kilkanaście stron tego tematu i w sumie dalej nie wiem jak ma wyglądać ta wtyczka. Czy coś w tym stylu podejdzie? http://allegro.pl/wtyczka-kostka-uniwersalna-opel-astra-iii-h-i1972026413.html Jeśli nie to prosiłbym o jakiś link z wtyczką, która będzie pasowała. Szukałem na allegro tej wtyczki od elektrycznego podnośnika szyb, ale coś mi nie poszło, bo nic nie znalazłem. Piny oczywiście biorę z kostek ISO. I jeszcze jedno. Czy nieoryginalne kostki mają jakikolwiek wpływ na siłę światła? Chodzi mi o to, czy jeśli zamontuję te wtyczki od podnośnika szyb to jakość światła będzie w porządku? Z góry przepraszam za kłopot, ale już po prostu przyznaję, że nie chce mi się szukać :decayed::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki bo może nie znalazłem ja sprawa wygląda z silniczkami do regulacji bo skoro widze że do głównej kostki dochodzą to jak podłączyć do silniczka pasują wg wtyczki od starych silniczków czy też wycinka :)??właśnie czekam na lampy ale już jestem ciekaw pewnie dostane i wszystko będzie oczywiste

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...