EvilGucio Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Witam! Wybaczcie za mały odkop ale również sprawiłem sobie ori poliftowe lampy Valeo Jednakże myślałem, że wygląda to tak, że wyjmuje stare Bosche i wsadzam nowe Valeo a tutaj okazuję się, że trzeba ciąć kawałek blachy i trochę się z tym bawić co mnie osobiście nie przeraża, niestety mam pewien problem bo za cholerę nie mogę przekonać do tej operacji należytego właściciela Audi (jestem tylko użytkownikiem, wiecie o co chodzi) któremu ani przez myśl nie przechodzi to, żeby coś tam uciąć i traktuje to tak jak by conajmniej totalny laik rozbierał i składał na nowo silnik śrubka po śrubce Ja przeczytałem prawie cały temat i widzę, że każdemu z was jakoś się udało pomimo tego, że nie każdy z was był rasowym blacharzem więc i ja powinienem sobie dać z tym radę. I teraz mam do was ogromną prośbę a mianowicie czy ktoś z was znalazł by chwilę i mógł by mi przy tym potowarzyszyć? Inaczej patrzy się na kogoś kto już to robił i ma w tym doświadczenia przez co łatwiej przekonać inną osobą do Cięcia blachy Oczywiście mogę też kawałek podjechać także nie będzie problemu. Te Lampy od dawna mi się podobały bo niesamowicie zmieniają wygląd auta a tu taki wstyd Ale łatwo nie odpuszczę! Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateo1373 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Nic sie nie bój stary, jeśli będziesz robił wszystko wg. instrukcji, nie ma prawa się nic stać. Bierzesz wiertareczkę i rezasz. Szczerze to dla mnie to cięcie blachy też wydawało się straszne, ale okazało się, że najwiekszy problem był w kości pod kierownicą. Miałem kable ułożone zupełnie inaczej niż w schemacie. Skończyło się u elektryka i lżejszym portfelem. Trzymam kciuki, za to , że masz wszystsko wg schematu. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsmietana Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 ja nawet nic nie wycinalem... dziurki nawiertywalem jedna obok drugiej i samo sie oderwalo ladnie.... pozniej tylko papier scierny listkowy na wiertarke i wyglada jak ori z kierownica tez nic trudnego.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EvilGucio Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Muszę spróbować i przekonać właściciela bo nie po szukałem długi czas ori lamp kupionych jeszcze po okazyjnej cenie, żeby teraz sobie leżały przez to, że trzeba uciąć jakiś gówniany kawałeczek blachy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwinto69 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 ja przekładam ten zabieg na wiosnę :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 ja przekładam ten zabieg na wiosnę :gwizdanie: przyjedz do mnie to ci założę, niedaleko masz, jakieś 50 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysaudi Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Ja w obecnej a4-ce cały zabieg zrobiłem w niecała godzinkę . Lampy kupiłem od kol. z forum Gwerty z moimi soczewkami od skoda roomster bi-halogen i powiem , świecą o niebo lepiej niż z oryginalną soczewką , a dodatkowo mam długie w soczewce . Zależało mi na tym żebym miał normalne żarówki a nie xenon i dlatego zostały wybrane takie a nie inne soczewki Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz031992 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Czy jest potrzebny demontaż zderzaka, aby wyjąć lampy? PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Czy jest potrzebny demontaż zderzaka, aby wyjąć lampy? PZDR nie BTW myslałem ze w tym temacie padły wszystki mozliwe pytania , a ty prosze :kox: :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Koledzy powiedzcie mi bo u mnie za cholerę nie idzie ustawić lampy od kierowcy. Opiera się ona o zbiorniczek z płynem do szyb co powoduje ze odstaje z 3mm. Czy to wina tego że pas przedni jest źle przykręcony czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu Opublikowano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 ha -norma. musisz wyjac wtyczke od spryskow, o ktora sie opiera lampa, uciac kable nad wtyczka i przylutowac je bezposrednio do stykow. nastepnie zapackac polaczenie silikonem. pisalem chyba na 1 stronie o tym?> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Musiałem przeoczyć dzięki wielkie za pomoc bo już myślałem że coś nie tak mam z autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer1984 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Witajcie, Zwracam się do was z prośbą o instrukcję jak rozebrać te wtyczki - wiem, że są 2 zatrzaski i pewnie trzeba z nimi powalczyć ale chcę się upewnić żeby ich nie popsuć. Te co mam są chyba od siłowników podnośnika szyb i przewody w niej są dość cienkie( są tylko 2 grubsze i ze schematu wychodzi, że jeden z nich to masa silniczka poziomowania... ) i obawiam się żeby się nie zaczęły topić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Witajcie, Zwracam się do was z prośbą o instrukcję jak rozebrać te wtyczki - wiem, że są 2 zatrzaski i pewnie trzeba z nimi powalczyć ale chcę się upewnić żeby ich nie popsuć. Te co mam są chyba od siłowników podnośnika szyb i przewody w niej są dość cienkie( są tylko 2 grubsze i ze schematu wychodzi, że jeden z nich to masa silniczka poziomowania... ) i obawiam się żeby się nie zaczęły topić... W środku wtyczki jest taka plastikowa przesuwka zabezpieczająca. Trzeba ją przesunąć i wszystkie kable ładnie wychodzą. Ja mam wszystkie kable od kostki radiowej i nic się nie topi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Ja zostawilem wszystkie kable takie jakie były ( takie jak we wtyczce na foto wyzej), jeżdzę juz rok czasu i nic sie nie topi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof198919891989 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 PAnowie właśnie założyłem lampy poliftowe i mam problem a mianowicie tam gdzie jest kierunek lampa odstaje mi od błotnika .ustawic to jakościężko. czy lampa trzyma sie tylko na tych dwóch górnych zaczepach ? czy jewszcze gdzies ja sie mocuje ? totalny sajgon mam z tmi lampami nic nie pasuje Ciezko cokolwiek spasowac ze zderzkiem <zły> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TobiaszAudiA4B5 Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Przedliftowe montowane sa na 3 torxach u gory dwa i po wjeciu kierunku trzeci a poliftowe montuje sie na dwoch gornych chyba ze sie myle. a błotkin dobrze przyciołes ? moze gdzies niedokładnie i temu odstaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu Opublikowano 12 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 PAnowie właśnie założyłem lampy poliftowe i mam problem a mianowicie tam gdzie jest kierunek lampa odstaje mi od błotnika .ustawic to jakościężko. czy lampa trzyma sie tylko na tych dwóch górnych zaczepach ? czy jewszcze gdzies ja sie mocuje ? totalny sajgon mam z tmi lampami nic nie pasuje Ciezko cokolwiek spasowac ze zderzkiem <zły> próbuj wyciac wieksze otwory w uszach i kombinuj z centrowaniem lampy. bolec lapmy wchodzi jeszcze w otwór przy chlodnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duds Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Sory, że odkopuję temat, ale sprzedałem swoje lampki Boscha i jutro zamawiam DEPO. Pytanie jest takie. Przeczytałem kilkanaście stron tego tematu i w sumie dalej nie wiem jak ma wyglądać ta wtyczka. Czy coś w tym stylu podejdzie? http://allegro.pl/wtyczka-kostka-uniwersalna-opel-astra-iii-h-i1972026413.html Jeśli nie to prosiłbym o jakiś link z wtyczką, która będzie pasowała. Szukałem na allegro tej wtyczki od elektrycznego podnośnika szyb, ale coś mi nie poszło, bo nic nie znalazłem. Piny oczywiście biorę z kostek ISO. I jeszcze jedno. Czy nieoryginalne kostki mają jakikolwiek wpływ na siłę światła? Chodzi mi o to, czy jeśli zamontuję te wtyczki od podnośnika szyb to jakość światła będzie w porządku? Z góry przepraszam za kłopot, ale już po prostu przyznaję, że nie chce mi się szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 sorki bo może nie znalazłem ja sprawa wygląda z silniczkami do regulacji bo skoro widze że do głównej kostki dochodzą to jak podłączyć do silniczka pasują wg wtyczki od starych silniczków czy też wycinka ??właśnie czekam na lampy ale już jestem ciekaw pewnie dostane i wszystko będzie oczywiste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się