Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL A4] Spalanie, osiągi, ile km na baku ?


wojtas-audi

Rekomendowane odpowiedzi

Mi tam na urlopie i w cale nie tylko na trasie powiedzmy na 50% na 50% udało się na dystansie 902km uzyskać spalanie 5,69 l/100km, Przy 80%trasy na dystansie 351 km uzysłaem ok. 5 litrów. na co dzień w mieście mam 7,6 w cięższych warunkach 8. Uzyskany max. to 8,7 - zabawy na śniegu :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość MorgothDBMA

U mnie mówię bardziej o trasie, bo Mińsk Mazowiecki to co najwyżej "miasto", raczej jeżdżę dłuższe dystansy, rzadziej krótkie (chociaż też się trafiają) Taka wielka średnia od kupna to należałoby powiedzieć około 5.8. Bywało 5.25 bywało 6.8..... najczęściej (prawie zawsze) poniżej 6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Goodspit

Hincó, przecież w życiu nie osiągniesz takiego spalania w 1.6 PB, 3l przy takich obrotach i prędkości to dal TeDIego całkiem realny wynik. PRzy bardzo spokojnej jeździe kumpel osiągnął 4l ale już jadąc ok 90km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy ze co klamie Was??
Dżizas krajst super star

jeszcze jakies fajne wyrazy :question::rotfl:

tyle spala Lupo a nie 1.2 tonowe a4 :P

naucz sie czytac ze zrozumieniem. :bicz:

Nie napisalem ze tyle pali A4, tylko ze tyle spalilo przy jednostajnej mulowatej jezdzie ze stala niska predkoscia (70) na niskich obrotach.

Ej no, ale ja Ci wierze :P

Przeczytałem dobrze, tylko sie przeokropnie zdziwiłem jaki jest kres ekonomi Tedeika, strach sie bac ile byś wyciągnął z lupo :wink: 2l? :wink:

Hincó, przecież w życiu nie osiągniesz takiego spalania w 1.6 PB, 3l przy takich obrotach i prędkości to dal TeDIego całkiem realny wynik. PRzy bardzo spokojnej jeździe kumpel osiągnął 4l ale już jadąc ok 90km/h.

Ja pisałem o tym, że jadąc do kraka 1.6 (120km w dwie strony do galeri) spali jakies 11l, przy cenie ok 3,9 to około 45 zł, a jadąc jak Murzyn, i na setke paląc 3l, powiedzmy w dwie strony bedzie 4, to przy cenie gnojowki ok 3,6-3,8 to daje około 15 zł za wyprawe :P Czyli na takim krótkim w sumie dystansie ogromna różnica jest :P

Eh, macie inne poczucie humoru :(

Za młody jestem na Was :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uzyskałem ostatnio 6l/100km ale nie korzystałem za bardzo z tuneli aerodynamicznych no i nieraz prędkość była za duża (kto to widział 110km/h pędzić :wink: ). Trenuję sobie ostatnio przed planowaną trasą do Paryża, jak dla mnie 180zł/osobę w dwie strony to całkiem rozsądna cena, a mam nadzieję uzyskać jeszcze mniej :smile: . Tak swoją drogą to ciekawe czy wytrzymam 90-100 km/h po niemieckiej autostradzie :twisted: ale ten motor staje się dużo mniej ekonomiczny przy większej prędkości; przy 115-130km/h i dość normalnym operowaniu gazem (a nie jak z jajkiem) wyszło 7,8l/100km, nie wspominając o 150-160 i więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie wiem czy jechałes kiedyś po niemieckej autostradzie ale........

Ja w wakacje byłem w angli jechałem sam cała droge i przed wyjazdem pomysalem że bede woolno jechał i oszczędnie tak 90-100. No i nawet na początku zacząłem ale jak któraś z kolei cieżarówka zaczeła na mnie trąbić (na prawym pasie oczywiście i migać swiatłami) to dąłem sobie spokój i jechałem tak jak wszyscy 110-120....

:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja na trasie Wawa- Jelenia Gora przy predkosci glownie 140 km/h oczywiscie tam gdzie sie dalo i dosc zwawej jezdzie tam gdzie sie nie dalo:) spalila 6 litrow/100km. Szczerze mowiac sam nie moglem w to uwierzyc przesiadajac sie z e-36 2.0. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc to przez niemieckie autostrady jechałem tylko jako pasażer. Ale spalanie nawet przy tych 110 w tunelu za TIRem powinno być 6-7l. Trasa jest planowana na koniec kwietnia, początek maja, więc po powrocie zdam relację ile dało radę wycisnąć. A tak swoją drogą to przy motorze 1.8T nie ma się chyba co za bardzo martwić różnicą w spalaniu między 90-100 a 110-120; mocniejsze silniki mają właśnie przeznaczenie autostradowe, okazuje się, że 4-5 litrowe potwory palą już przy 160-190 znacznie mniej niż motorki do 2l, starch pomyśleć co się dzieje przy wyższych prędkościach.

Edit:

Co tu się tylko właściciele diesli wypowiadają na temat spalania, muszą chyba odreagować przepłacenie przy zakupie :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uzyskałem ostatnio 6l/100km ale nie korzystałem za bardzo z tuneli aerodynamicznych no i nieraz prędkość była za duża (kto to widział 110km/h pędzić :wink: ). Trenuję sobie ostatnio przed planowaną trasą do Paryża, jak dla mnie 180zł/osobę w dwie strony to całkiem rozsądna cena, a mam nadzieję uzyskać jeszcze mniej :smile: . Tak swoją drogą to ciekawe czy wytrzymam 90-100 km/h po niemieckiej autostradzie :twisted: ale ten motor staje się dużo mniej ekonomiczny przy większej prędkości; przy 115-130km/h i dość normalnym operowaniu gazem (a nie jak z jajkiem) wyszło 7,8l/100km, nie wspominając o 150-160 i więcej.

Daruj sobie - będziesz taką zawalidrogą że wszyscy będą ci mrugać lub trąbić. Jedz bite 120-130 a będzie i ekonomicznie i szybko. Przy 130 licząc że od granicy masz 1000km to przejedziesz to w 7godz i 40 minut jadąć 100 będzie to 10 godzin - dla mnie wybór jest prosty - w niemczech 180 km/h jako prędkośc podróżną. Wyliczenia teoretyczne bo wiadomo że po drodze pełno ograniczeń m. in. na budowach. O tunelach aerodynamicznych zapomnij chyba że chcesz wylądować na czyjejść d*pie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby jechać w tunelu nie trzeba być 5m za naczepą, jest też drugi punkt zazwyczaj około 50-100m za TIRem, a na takim dystansie to ja wyhamuje do 0 :wink: 90-100 można jechać w Polsce, ciężarówki mają ograniczenie na 90, więc nie jest się wtedy zawalidrogą. Nie brałem w ogóle pod uwagę jazdy wolniej od TIRów (nie wiedziałem, że na niemieckich autostradach ciężarówki jeżdżą szybciej, jak już pisałem przez Niemcy jechałem do tej pory tylko jako pasażer)

Ale tu mały ot się robi, jak zrobię trasę to podam raporty ze spalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polska na gazie 8.7 prędkość w granicach 100-120 -"trasa"

Niemcy na gazie 8.5-8.8 prędkość ok 140 -autostrada

Po mieście jezdze na benzynie i nie ma pojecia ile pali ale w granicach 10 litrów

W trasie na benzynie wychodzi ok 7-8.5 litra ale jak mu przycisne to i 10-12 spali jak to każda benzyna wszystko zależy od tego jak sie jeździ :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najswiezsze dane ... (dystans 740 km)

~300 km po miescie

~200 km w trasie 140-180 km/h

~240 km w trasie 120-150 km/h

średnie spalanie 7,15l/100 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po mieście jezdze na benzynie i nie ma pojecia ile pali ale w granicach 10 litrów

W marzeniech....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja średnia przy jezdzie 50 kilometrów po mieście i 50km autostradą - po mieście krótkie dystanse po 5 kilometrów ( nawet sie nie rozgrzał silnik) autostrada na jeden raz prędkość podróżna 120-140 km/h spalił 7,5 l/100km, mam automat 4 biegowy. :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...