Madas Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 możesz wrócić, ważne są normy .... a masz DPF u siebie?? jeśli nie masz to możesz zalać również olej z normą 505.01 ....firmy wskazywać Ci nie będę bo nie będzie to obiektywne .....
tklimczak Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 chyba nie mam ale jak zalewałem olejem jeszcze tego nie byłem pewny więc tak na wszelki słuczaj
Madas Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 chyba nie mam ale jak zalewałem olejem jeszcze tego nie byłem pewny więc tak na wszelki słuczaj to zobacz w kodach bo jeśli masz DPF to olej z normą 507.00 koniecznie
tklimczak Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 z kodów wynika, że przystosowany pod DPF-a więc rozumiem, że go jeszcze nie ma
Madas Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 z kodów wynika, że przystosowany pod DPF-a więc rozumiem, że go jeszcze nie ma więc nie ma ...lej sobie oliwe z normą 505.01 np. .........
Musashi Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 z kodów wynika, że przystosowany pod DPF-a więc rozumiem, że go jeszcze nie ma mozna spokojnie lac ten ktorym zalales, badz slx III 5w30 w kazdym razie pozostalbym przy normie 507.00[br]Dopisany: 14 Luty 2009, 21:41_________________________________________________ A olej wymieniam średnio co 3,5 miesiąca znam wieksze powody do zlosci, np tankowanie
Cristoforo Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 dzisiaj wymieniłem sobie olej na Mobil Syst S Special V 5W-30 zakupiony u oficjalnego dystrybutora w sopocie dowiedziałem sie tez ze mobil juz nie produkuje 5w40 do PD i juz większość innych koncernów tez sie powoli wycofuje http://www.mobil.pl/Poland-Polish/LCW/Products_Services/Auto_Synthetics.asp ciekawostka jest to ze tylko dwóch oficjalnych dystrybutorów sprowadza bańki 5 litrowe. jak zadzwoniłem do innych w całej Polsce to oni maja 1 i 20litrowe okazuje sie za na Polskę, Ukrainę,Czechy itd. są właśnie bańki 1 lub 20.na kraje takie jak Francja, Niemcy, Hiszpania są banki 1 i 5 litrowe. tez dziwne jak dla mnie olej i tak wymieniam max co 10tys.km bo auto jest ujeżdżane głównie w mieście zobaczmy jak sie spisze ten olej z wcześniejszego zakupionego w zeszły roku 5w40 byłem zadowolony
Alona Opublikowano 19 Lutego 2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 Zmieniłam na Motula i nie wiem czy może to możliwe, ale pali mi mniej o 0.2/100
Madas Opublikowano 19 Lutego 2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 Zmieniłam na Motula i nie wiem czy może to możliwe, ale pali mi mniej o 0.2/100 mi też pali mniej .... kiedyś dolewałem po 5 tys a teraz po 8 tys ok 0.5 l i jade do 10 tys i wymiana
Madas Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 jakiego? Motula Damian Motula bo o taki pytała ALONA :gwizdanie:
wrobsipl Opublikowano 21 Lutego 2009 Opublikowano 21 Lutego 2009 Krótkie pyt czy ten się nada ?? http://www.allegro.pl/item552980949_motul_specific_504_00_507_00_5w30_5l_f_ra_g4_vw.html a4 2.5 tdi bdg 164 km 2003/04 ps. te silniki mają wkład filtra czy cały z obudową ?? odp ktoś kupował ktoś u tego gościa ???
djmdp Opublikowano 22 Lutego 2009 Opublikowano 22 Lutego 2009 Witam, mam od niedawna AFB 2.5 V6, poprzedni właściciel lał do niego olej mineralny (jest szansa, że tylko przez 15tys km), choć może być przez 200tys, bo taki ma przebieg, ja oczywiście chcę go zmienić na full syntetyk, i teraz pytanie, po wyczyszczeniu silnika przez engine clean, lub diesel clean, zalać motul specific 504.00-507.00 (w tym 506.00), czy lepiej 8100 excess 5W40? I pytanie, jest podejrzenie, że trochę klepią mi wałki rozrządu, czy po zmianie na pełen syntetyk to się trochę zmieni? czy przez ten olej mineralny już się odpowiednio wytarły? odma jest ok. Dzięki za odpowiedzi.
Alona Opublikowano 22 Lutego 2009 Opublikowano 22 Lutego 2009 3. Do wszystkich pozostałych silników diesla opartych o system zasilania pompa rozdzielaczową VP, wyposażonych w turbosprężarkę, właśnie ze względu na nią wymagany jest olej syntetyczny - można go stosować bez ryzyka rozszczelnienia silnika. Przykładowe silniki 1,9 TDI: AFN, AVG, AFF, 1Z, AHH, AHU, oraz 2,5 TDI: AKN, AFB, Oleje do nich przeznaczone muszą spełniać normy: 505.00 lub 506.00 Sprawdzone, godne polecenia oleje to: MOTUL serii 8100 spelniajace norme 505.00 lub 506.00 ja mam 505.00 ( 8100 X-cess 5W-40 ) zalany, w te wałki niestety chyba będziesz musiał zainwestować, jeżeli poprzedni wlaściciel tego nie zrobił. Niestety w tym silniku wytarte wałki są na porządku dziennym szczególnie jeżeli auto ma już 200 tys. przejechane...
dymmek Opublikowano 22 Lutego 2009 Opublikowano 22 Lutego 2009 do mojego silnika lepiej zalac http://www.motul.auto.pl/pliki/motul_produkty/produkty_tds/specificvw504005w30.pdf czy specyfic 5w40 505.01? w tej chwili mam mobila http://www.mobil.com/Poland-Polish/Lubes/PDS/EUXXPLPVLMOMobil_Syst_S_Special_V_5W-30.asp ale podobno ten olej to tylko hydrocrack pół syntetyk z dodatkami do PD nie wyróżniający sie niczym szczególnym. przeczytałem ten artykuł i juz sam nie wiem http://www.p12.neostrada.pl/oleje.pdf nie chce longa .
jaro4444 Opublikowano 22 Lutego 2009 Opublikowano 22 Lutego 2009 do mojego silnika lepiej zalac http://www.motul.auto.pl/pliki/motul_produkty/produkty_tds/specificvw504005w30.pdf czy specyfic 5w40 505.01? w tej chwili mam mobila http://www.mobil.com/Poland-Polish/Lubes/PDS/EUXXPLPVLMOMobil_Syst_S_Special_V_5W-30.asp ale podobno ten olej to tylko hydrocrack pół syntetyk z dodatkami do PD nie wyróżniający sie niczym szczególnym. przeczytałem ten artykuł i juz sam nie wiem http://www.p12.neostrada.pl/oleje.pdf nie chce longa . Widzę kolega czyta forum Masz DPF? Jak nie to już wiesz dlaczego lepiej Specyfica 505.01 5W40
dymmek Opublikowano 22 Lutego 2009 Opublikowano 22 Lutego 2009 5 w40 motula to hydrocrack czy pelny synt bo jak patrzyłem na stronie motula to tez nie jest jasno opisane na mobilu pisali ze to pełny synt. a jednak tak nie jest
jaro4444 Opublikowano 22 Lutego 2009 Opublikowano 22 Lutego 2009 5 w40 motula to hydrocrack czy pelny synt bo jak patrzyłem na stronie motula to tez nie jest jasno opisane na mobilu pisali ze to pełny synt. a jednak tak nie jest http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_przy_jakim_poziomie_oleju_zapala_sie_kontrolka-t66847.15.html
przybym Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Powiedzcie mi czy w moim przypadku 2.0 TDI BPW gdy usunięty jest DPF i chce przejść na krótkie przeglądy wlać 507.00 czy inny, jeśli tak to jaki polecacie? pozdrawiam
jaro4444 Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Jak bez DPF to 505.01 5W40, np. Motul Specyfic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się