PRZEMEKC Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Mysle ze po 8tkm wiekszosc bedzie glosniejsza,ale moze sie myle ,sam mam aktualnie lm4100 i po 5tkm zbiera syf w sobie tzn ciemniejszy sie robi ,ale w sumie olej powinien syf zbierac, i ciut moze inny mruk wydaje motor ale nie to ze mocno glosniej,tez inna sprawa ze wtryski mam idealne i ogolnie silnik mruczy mruczaco:decayed: ..a jednak ten pogłos pompek z silnikiem kumuluje sie jak sa w gorszym stanie.
holydiver Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Z tych trzech Amsoil, już jestem po 2 wymianach tego oleju, polecam.
PRZEMEKC Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Z tych trzech Amsoil, już jestem po 2 wymianach tego oleju, polecam. Tzn kolega testował te 3 i poleca amsa?
majuDJ Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Mam możliwość kupienia bardzo tanio, świeżego Lotos Quazar 5W40. Jakie macie opinie co do tego oleju? Chce zalać nim 1.9TDI AHF 260tys km przbiegu
makovic Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Co to znaczy bardzo tanio? Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 4
PRZEMEKC Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 było o quazar na forum, szukaj post #6904 jest tam wzmianka o lotosie , i cały post wart czytania , konkretnych z eksploatacji pewnie nikt nie zamiesci,. jak zalejesz to z czasem napisz opinie
holydiver Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Z tych trzech Amsoil, już jestem po 2 wymianach tego oleju, polecam. Tzn kolega testował te 3 i poleca amsa? Wcześniej miałem zalany LM Synthoil 5W-40, czyli nawet lepszy od Top-Tec, ale na amsie jest lepiej, po 12tys silnik nie bierze go jak LM.
rapidlol Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Od momentu zakupu A4 na MOTULu zrobiłem nie całe 10tys Auto serwisowane w ASO DE zalewane olejem 5W30 LONG. Po przejściu na Motul charakterystyka pracy silnika bez większych zmian, za to zdecydowanie mniej wyczuwalne są wibracje w środku. Olej bardzo szybko po przejechaniu zaledwie kilku tys. był już ciemny. Jedyne zastrzeżeniami mógłbym mieć do pracy silnika w zimie, zawsze mogłoby być lepiej. Na tą chwilę stan bagnetu praktycznie zero ubytków, oliwa zdecydowanie zachowuje swoje właściwości, co utwierdza mnie w przekonaniu ze jednak pozostanę przy pełnymsyntetyku zalewając AMSOIL lub VAVOLINE, choć wezmę też pod uwagę inne sugestie...
andrzej22 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Od momentu zakupu A4 na MOTULu zrobiłem nie całe 10tys Auto serwisowane w ASO DE zalewane olejem 5W30 LONG. Po przejściu na Motul charakterystyka pracy silnika bez większych zmian, za to zdecydowanie mniej wyczuwalne są wibracje w środku. Olej bardzo szybko po przejechaniu zaledwie kilku tys. był już ciemny. Jedyne zastrzeżeniami mógłbym mieć do pracy silnika w zimie, zawsze mogłoby być lepiej.Na tą chwilę stan bagnetu praktycznie zero ubytków, oliwa zdecydowanie zachowuje swoje właściwości, co utwierdza mnie w przekonaniu ze jednak pozostanę przy pełnymsyntetyku zalewając AMSOIL lub VAVOLINE, choć wezmę też pod uwagę inne sugestie... Charakterystykę pracy silnika na hamowni badałeś ?
PRZEMEKC Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Od momentu zakupu A4 na MOTULu zrobiłem nie całe 10tys Auto serwisowane w ASO DE zalewane olejem 5W30 LONG. Po przejściu na Motul charakterystyka pracy silnika bez większych zmian, za to zdecydowanie mniej wyczuwalne są wibracje w środku. Olej bardzo szybko po przejechaniu zaledwie kilku tys. był już ciemny. Jedyne zastrzeżeniami mógłbym mieć do pracy silnika w zimie, zawsze mogłoby być lepiej.Na tą chwilę stan bagnetu praktycznie zero ubytków, oliwa zdecydowanie zachowuje swoje właściwości, co utwierdza mnie w przekonaniu ze jednak pozostanę przy pełnymsyntetyku zalewając AMSOIL lub VAVOLINE, choć wezmę też pod uwagę inne sugestie... .. wiec na podstawie tego co napisałes podsuwam Ci pomysł zalej valvoline ,kupisz go za rogiem, zwłaszcza jesli nie chcesz bawic sie w przesyłki bo pewnie taka forma zakupu Cię czeka,i zastanawiac się co tam faktycznie jest w środku mysle ze ams napewno nie przerasta wielu innych oliw chociaz to jedena z lepszych, a kto czyta ,i grzebie w necie wie ze ams to poprostu lepsza blendownia, a nie jak to w wielu przypadkach opiniotwórczych twórca oleju od podstaw (jak zwał tak zwał) bo takich mozliwosci firma nie miała . tego ze valvo bedzie w twym aucie zachowywać hiper uper vodo,oczywiście zagwarantować nie mogę , bo silnik a silnik. ot taka zmyslna podpowiedz, ale podejmij decyzje sam , to Twoje życie:decayed:
POWER-KRIS Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Spoko jak coś złego zalejesz to ci chłopaki pokażą gdzie jest dział części sprzedam albo kupie. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4
PRZEMEKC Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 ale nie popadajmy w histerie , jak do tej pory silnik mruczy to i bedzie:cool: mysle ze za jakies 5-7 tkm tez moze tym tropem polecę, jak narazie badam LM 4100 a moze wizualizacja Cie przekona do czegoś chociaz pewnie widziałes jak czytałes kilka stron wczesniej BMW
endriuu Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Jesli mialbym zalewac oliwe "zza rogu" wolalbym zalac Statoila Lazerwaya niz Valvoline. Wysłane z prodiża
PRZEMEKC Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 jak kto woli kazdy ma swoje przemyslenia-doswiadczenia,powoli powoli wszystkiego mozna posmakować,i statoil ma jakies dobre oliwy, chociaz za rogiem tak bardzo go nie widać, żadko spotykany w sklepach zwłaszcza w mniejszych miastach, na CPN tak, a moze ja go nie widze , ale raczej nie powala na kolana valvo czy tam amsa ale mylić się mogę,parametry oleje statoil maja dobre, chociaz ktos juz pisał ze jest jedna taka z statoil bdb ale szukac mi sie nie chce tych postów moze ktos poszuka inny i przytoczy:whistling:, jak cos kolega wybierze na pewno nam napisze, i wrazenie opowie, musi sie jakos odwdzieczyc forumowiczom
fireman82 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Jeszcze jedno pytanie przed wymianą oleju. Jeśli zmienię z 10W40 na 5W40 (250 000km) to jeśli się rozszczelni lub będę musiał dolewać oliwę, to gdy z powrotem wleje 10W40 to wróci do stanu poprzedniego? Czy w ogóle warto zachodu ze zmianą oliwy?
lukas551 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Jakiego Motula 10w40 zalac do a4 b5 1.9 TDI 90KM AHU ??? 6100 SYNERGIE+ 10W40 >>>>502 00/ 505 00 ????
jihaad Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Jakiego Motula 10w40 zalac do a4 b5 1.9 TDI Żadnego.
lukas551 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Mam rozumiec skoro motul 10w40 nie nadaje sie do uzytkowania to i kazdy.....To po co szajs lejecie?? Czyli nie uzyskam informacji o 10w40?
jihaad Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 10w40 nie na nasz klimat, gdzie temperatury w zimie spadaja do -30 stopni. Optymalny w naszych warunkach jest 5w40 i nie musi to być Motul.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się