daber86 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Hehe w sklepie 4100 powiedzieli mi ze on nie jest do mojej perelki:-D
adik1983 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 tu sobie dobierzesz według silnika Katalog wymiany oleju
wpz Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Witam.Zostało mi w bańce ok 1.5 litra oleju Valwoline a planuję wymienić na Motula,co się stanie jak pomieszam te oleje 1.5 litra Valvoline i ok.2 litry Motula.Obydwa te same normy i klasy.I tu moje pytanie czy warto?
elmer80 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 To ja Ci podesle resztki mojego motula :-) :-) :-) A tak poważnie to nie przesadzaj tylko kup bańkę 5 litrów to i na dolewke starczy
adbur Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Jak oleje są tej samej specyfikacji np 5 w40 to nie ma problemu-można mieszać
PRZEMEKC Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 nawet jak bys wymieszał 5w30 z 5w40 nic sie nie stanie ,ja dolewałem 5w30 do 5w40 w tej zimie i nic kosmicznego sie nie dzieje, a wyraznie czuc ze silnik szybciej cichnie w mrozach, oba innej marki,przciez jak mam to czemu miał bym nie zuzyc takiego 5w30 dolewajac do 5w40 .
POWER-KRIS Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Też mi się zdarza mieszać. Lepiej mieć niż zatrzeć. ;-) A używam Liqui Moly.
WaleryzMoldawii Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 ... Valwoline a planuję wymienić na Motula,.. dlaczego? z jakego powodu?
cabanmat Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Marka się ceni... Lider środków smarnych jest tylko jeden ... - jest nią marka MOTUL
Carlos* Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Zapomniałeś dopisać ,że to jest tylko twoje skromne zdanie i nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.
rookie Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 in your opinion ---------- Post dopisany at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ---------- Eeee tam po co popierac okupanta... Tej, masz kompleksy?
elmer80 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 in your opinion---------- Post dopisany at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ---------- Eeee tam po co popierac okupanta... Tej, masz kompleksy? Aaa kolega widzę germany wlkp... żart, ironia, sarkazm... wybierz sobie... A co do oleju to ja się ze specyfika motula na durablend diesel przerzucam. Lepsze parametry za mniejszą cenę. I nie pi.......... mi tu że to nie full syntetyk bla bla bla ---------- Post dopisany at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany at 22:15 ---------- Z filmiku wynika że motul X-cess 5w40 tak polecany na forum jest najgorszy. Motul X-cess w okresie robienia testu miał płynność określona do - 33 więc nie dziw się, że na tym teście tak wypadł. Następnie producent poprawił parametry tego oleju i obecnie płynność podawana przez producenta wynosi do - 36. Generalnie producenci cały czas poprawiają swoje produkty. Durablend diesel do -42
adik1983 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Panowie pytanko po wymianie na bagnecie po nocce mam pod gorne zakreskowane pole to prawidlowy stan czy odciagnac troszke alurat tak sie wycyrklowalo ze akurat do zakreskowanego konca pola siega .
Fido Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Odpowiedź po linkiem http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/stan-oleju-bagnecie-315428/
cabanmat Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Obszar kreskowany na bagnecie to optymalny poziom oliwy.
rookie Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 in your opinion---------- Post dopisany at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ---------- Eeee tam po co popierac okupanta... Tej, masz kompleksy? Aaa kolega widzę germany wlkp... żart, ironia, sarkazm... wybierz sobie... A co do oleju to ja się ze specyfika motula na durablend diesel przerzucam. Lepsze parametry za mniejszą cenę. I nie pi.......... mi tu że to nie full syntetyk bla bla bla ---------- Post dopisany at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany at 22:15 ---------- Z filmiku wynika że motul X-cess 5w40 tak polecany na forum jest najgorszy. Motul X-cess w okresie robienia testu miał płynność określona do - 33 więc nie dziw się, że na tym teście tak wypadł. Następnie producent poprawił parametry tego oleju i obecnie płynność podawana przez producenta wynosi do - 36. Generalnie producenci cały czas poprawiają swoje produkty. Durablend diesel do -42 DuraBlend Diesel 5W-40 Półsyntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — opracowany specjalnie do silników wysokoprężnych Volkswagen z pompowtryskiwaczami produkowanych przed rokiem 2000. Oczywiście lej co chcesz, ale ode mnie ten olej otrzymuje karnego k*ta$a za to, że jest półsyntetyczny.
nitroo Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 DuraBlend Diesel 5W-40Półsyntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — opracowany specjalnie do silników wysokoprężnych Volkswagen z pompowtryskiwaczami produkowanych przed rokiem 2000. Zgadza się - półsyntentyk. U siebie doczytałem dopiero, gdy zalałem. A co powiesz nt. Valvoline SYNPOWER MST C3 5W40 ? On już jest full.
PRZEMEKC Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 piszecie pompowtryskiwaczami produkowanych przed rokiem 2000. raczej po 2000 nie jestescie na bieząco .. ---------- Post dopisany at 16:17 ---------- Poprzedni post napisany at 16:09 ---------- chyba ze macie jeszcze jakies stare bańki i tak na nich jest napisane, wystarczy wejsc na strone valvo i poczytac, a co do tego ze jest półsyntetyk to jest to plus bo wiele innych nawet półsyntetykiem nie są
rookie Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 DuraBlend Diesel 5W-40Półsyntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — opracowany specjalnie do silników wysokoprężnych Volkswagen z pompowtryskiwaczami produkowanych przed rokiem 2000. Zgadza się - półsyntentyk. U siebie doczytałem dopiero, gdy zalałem. A co powiesz nt. Valvoline SYNPOWER MST C3 5W40 ? On już jest full. A kolega widzę ma duże Pumpe Düse, witamy w familii. Widac, że ten olej ma aprobaty VW 505.01, a takie są nam potrzebne. Pełen syntetyk, 5W-40 dobrze. 5W-30 nam nie potrzeba, ponieważ nie mamy DPFa. Nigdy go nie lałem, ale dane wyglądają obiecująco. Na pewno zrobisz silnikowi dobrze wlewając ten olej. Ja śmigam na MOTUL SPECIFIC VW 505.01 5W-40
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się