cabanmat Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Tak, 5W40 z normą dla pompo-wtryskiwaczy VW505.01
BartriczkoSM Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Pomimo tego, że we wlepce jest oznaczenie o "wydłużonych przeglądach"?
STTRacings Opublikowano 1 Lutego 2018 Opublikowano 1 Lutego 2018 ktoś z was może używał firmy LIQUI MOLY ? do TDI LIQUI MOLY TOP TEC 4100 5W40 ?
nitroo Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 ktoś z was może używał firmy LIQUI MOLY ? do TDILIQUI MOLY TOP TEC 4100 5W40 ? Słaby olej. Po 8k traci właściwości.
k232 Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 5 godzin temu, nitroo napisał: 14 godzin temu, STTRacings napisał: ktoś z was może używał firmy LIQUI MOLY ? do TDILIQUI MOLY TOP TEC 4100 5W40 ? Słaby olej. Po 8k traci właściwości. A to nie każdy olej traci swoje właściwości po 10k km ?
Kris1909 Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 2 hours ago, k232 said: A to nie każdy olej traci swoje właściwości po 10k km ? Dołączam się do pytania:)
nitroo Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 Każdy, ale ten szczególnie. Seria TopTec jest słaba. Poczytajacie forum
Leopold27 Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 (edytowane) http://allegro.pl/valvoline-allclimate-5w40-diesel-c3-5l-vw-505-01-i6417458189.html Pewny sprzedawca. Mam trzy samochody AFN ,AWX,BPW,taki olej używam w nich. Edytowane 3 Lutego 2018 przez Leopold27
Rabbi Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 Olej w tej cenie za 5L nie ma prawa być nic więcej niż średni
Leopold27 Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 (edytowane) 2 minuty temu, Rabbi napisał: Olej w tej cenie za 5L nie ma prawa być nic więcej niż średni Ale silniki działają.AFN ma na blacie 781 tyś km przebiegu. Edytowane 3 Lutego 2018 przez Leopold27
BartriczkoSM Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 Ja tam tym razem zainwestuje w ori olej VW, 5w40 kosztuje 160zł, więc różnicy wielkiej niema.
Rabbi Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 10 minut temu, Leopold27 napisał: Ale silniki działają.AFN ma na blacie 781 tyś km przebiegu. AFN to pancerna maszyna
KierowcaTadek Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 (edytowane) 25 minut temu, BartriczkoSM napisał: Ja tam tym razem zainwestuje w ori olej VW, 5w40 kosztuje 160zł, więc różnicy wielkiej niema. ORI olej to jest to samo co w sklepach. VW nie robi olejów tylko zleca komuś produkcję i nakleja swoje naklejki. Dodatkowo ORI olej zmienia się często bo zależy kto im zaproponuje lepsze warunki. Raz Castrol, raz Shell, raz Mobil itp. Edytowane 3 Lutego 2018 przez KierowcaTadek
KierowcaTadek Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 (edytowane) 34 minuty temu, Leopold27 napisał: http://allegro.pl/valvoline-allclimate-5w40-diesel-c3-5l-vw-505-01-i6417458189.html Pewny sprzedawca. Mam trzy samochody AFN ,AWX,BPW,taki olej używam w nich. Low Saps. Ja bym nie brał jak nie masz DPF. W silnikach PD, popiół w olejach opowiada za smarowanie. Nie ma sensu lać oleju low saps do silnika PD jeżeli można wlać mid saps. Kiedyś robili też full saps i ten najbardziej dbał o pedeki ale chyba już takich nie ma bo DPF i inne eko wynalazki. Edytowane 3 Lutego 2018 przez KierowcaTadek 1
cabanmat Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, KierowcaTadek napisał: Low Saps. Ja bym nie brał jak nie masz DPF. W silnikach PD, popiół w olejach opowiada za smarowanie. Nie ma sensu lać oleju low saps do silnika PD jeżeli można wlać mid saps. Kiedyś robili też full saps i ten najbardziej dbał o pedeki ale chyba już takich nie ma bo DPF i inne eko wynalazki. Do PD chyba nie ma FullSapsa, tylko MidSaps. Ale do VP są FullSaps 5w40 VW505. Użytkownikom CR zalecamy wycięcie DPF-u i przejście na olej 5W40 505, np. Motul X-Cess, Liqui Moly Diesel Synthoil 5W40. Edytowane 3 Lutego 2018 przez cabanmat
KierowcaTadek Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 49 minut temu, cabanmat napisał: Użytkownikom CR zalecamy wycięcie DPF-u W tych czasach ryzykowanie. Coraz więcej się czyta o kontrolach spalin. DPF out to i dowodzik out i jeszcze jakiś mandat się oberwie. Sam bym wyciął ale coś się boję, że kiedyś na mnie trafi kontrola i będzie problem.
Helga Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 (edytowane) Kontrola spalin to tylko kwestia czasu potem wszyscy się zdziwią jak trzeba będzie wpakować kupę kasy na : DPF,FAP,KAT(WYDECH PRZELOTOWY Z NIERDZEWKI),ZMIANY MAP ITD,teraz ci którzy usuwają potem będą płakać i będzie kupę złomu stało wszędzie bo naprawa będzie przewyższać wartości większości pojazdów. Edytowane 3 Lutego 2018 przez Helga 1
Rabbi Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 3 godziny temu, cabanmat napisał: Użytkownikom CR zalecamy wycięcie DPF-u i przejście na olej 5W40 Bezsens.DPF w Audi z CR nie stwarza problemów
Blachu Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 Do PD chyba nie ma FullSapsa, tylko MidSaps. Ale do VP są FullSaps 5w40 VW505. Użytkownikom CR zalecamy wycięcie DPF-u i przejście na olej 5W40 505, np. Motul X-Cess, Liqui Moly Diesel Synthoil 5W40.Jeśli się nie mylę to Red Line 5w40 jest Full Saps z normą 505.01. Baza oleju to grupa V (estry). Na karcie charakterystyki wygląda konkretnie. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się